SEB klientams platinami apgaulingi laiškai, siekiant išvilioti klientų duomenis

SEB klientams platinami kenkėjiški el. laiškai, prašantys pateikti slaptus kliento duomenis, būkite budrūs ir nepateikite duomenų sukčiams. Atidžiai peržiūrėkite kur vedate duomenis ir atminkite, kad SEB bankas niekada nesiunčia el. laiškų su prašymu pateikti / atnaujinti duomenis ir slaptažodžius.
Prisidengiant SEB banko vardu gyventojams siuntinėjami kenkėjiški elektroniniai laiškai su nuoroda į fiktyvią SEB banko interneto svetainę.
Tokių laiškų tikslas – išvilioti klientų duomenis, reikalingus prisijungti prie interneto banko: atpažinimo kodus, slaptažodžius, slaptažodžių generatorių kodus.
Jeigu sulaukėte panašaus laiško, nespauskite jokių nuorodų – nedelsdami praneškite SEB telefonu 1528 arba Bankai.lt telefonu 8 688 28880.
Bankai.lt pateikia rekomendacijas, kaip apsisaugoti nuo sukčių:
- bankai niekada nesiunčia el. paštu laiškų su prašymu atnaujinti prisijungimo duomenis ir slaptažodžius, tad į tokius prašymus niekada nereaguokite, bet praneškite bankui ar policijai;
- visuomet kai esate banko puslapyje, atkreipkite dėmesį į banko nuorodą, ji turi prasidėti https, o taip pat privalo turėti adreso galūnę seb.lt.
- nesaugokite prisijungimo duomenų kompiuteryje ar užrašų knygutėje;
- kodų kortelių nefotografuokite ir nelaikykite kompiuteryje ar kitoje laikmenoje;
- jungiantis prie e-banko naudokite slaptažodžių generatorių ar mobilų parašą, venkite kodų kortelių. Omnitel ir Tele2 mobilusis parašas nieko nekainuoja, o Bitėje yra tam tikras mokestis. Tai yra labai patogu ir saugu. Bet kokiu atveju pin kodus ir slaptažodžius laikykite atmintyje, stenkitės neužsirašinėti.
Jeigu kilo klausimų ir norėtumėte pasikonsultuoti, ar įtariate, kad esate apgaunami kreipkitės į bankai.lt el. paštu info@bankai.lt, skambinkite telefonu 8 688 28880.