„Swedbank” atidarė inovatyvų klientų aptarnavimo padalinį prekybos centre „Panorama” Vilniuje

Vilniuje prekybos centre „Panorama“ duris atvėrė naujas „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys. Pasak banko atstovų, naujasis padalinys išsiskiria ne tik nauju konceptualiu dizainu, bet ir technologijų gausa. Reaguojant į besikeičiančią klientų elgseną, naujajame padalinyje įrengta didelė savitarnos erdvė, o laukimo zonoje klientai kviečiami naudotis planšetiniais kompiuteriais.
„Kiekvieną dieną prekybos centre „Panorama“ apsilanko išties didelis srautas žmonių. Todėl manome, jog mūsų banko klientai įvertins galimybę vienu metu apsipirkti ir kartu patogiai susitvarkyti savo finansinius reikalus. Į „Swedbank“ padalinį užsukę klientai paprastas finansines operacijas galės atlikti savitarnos erdvėje, o konsultacijoms sudėtingesniais klausimais jų lauks banko specialistai“, – sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė Loreta Lapinskaitė.
Pasak L. Lapinskaitės, vienu metu šiame banko padalinyje konsultantai gali konsultuoti 7 klientus. Tuo tarpu savarankiškam finansų tvarkymui skirtoje savitarnos erdvėje įrengti trys interneto banko terminalai bei du grynuosius pinigus išduodantys ir priimantys bankomatai.
Tai pirmasis padalinys Lietuvoje, įrengtas pagal naują „Swedbank“ padalinių koncepciją. Jis pasižymi naujais dizaino sprendimais ir funkcionalumu. „Padalinyje nebeliko įprastų minkštasuolių – juos pakeitėme daug patogesnėmis kėdėmis ir stalais. Ant stalų įrengėme planšetinius kompiuterius, kuriais laisvai gali naudotis banko klientai, norintys plačiau susipažinti su banko teikiamomis paslaugomis, jų įkainiais bei įvairiomis banko akcijomis. Be to, savo mobiliuosius įrenginius turintys klientai čia pat juos galės įkrauti bei naudotis sparčiu nemokamu bevielio interneto tinklu. Jaukumo ir savitumo padaliniui suteikia pačiame jo centre augantis ąžuolas“, ‒ komentuoja L. Lapinskaitė.
„Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė atkreipia dėmesį, kad atnaujinti padalinių koncepciją banką paskatino besikeičiantys gyventojų įpročiai. Anot jos, gyventojai vis dažniau paprastas finansines operacijas renkasi atlikti savarankiškai, naudodamiesi interneto banku ar išmaniąja programėle. Tuo tarpu padaliniuose atliekamų grynųjų pinigų operacijų skaičius smarkiai mažėja, o finansinių konsultacijų, kaip kaupti senatvei, vaikų studijoms ar pasiskolinti lėšų būstui ‒ didėja.
„Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinių tinklą visoje Lietuvoje sudaro 68 padaliniai, iš kurių 12 veikia Vilniuje. Per dieną viename sostinės padalinyje vidutiniškai aptarnaujami apie 250 klientų.
Prekybos centre „Panorama“ „Swedbank“ klientų aptarnavimo padalinys veikia darbo dienomis nuo 10 iki 19 val. ir šeštadieniais nuo 10 iki 18 val.