Revolut atsiuntė žinutę, kad pateikčiau lėšų kilmės dokumentus - blokavo sąskaitą

Revolut atsiuntė žinutę, kad pateikčiau lėšų kilmės dokumentus. Pateikiau tą pačią dieną. Praėjus dviem savaitėms, blokavo sąskaitą be jokių perspėjimų. Per chatą pavyko susisiekti su agentu, kuris paminėjo priežastį, kad turbūt blokavo dėl to, kad nepateikti nurodyti dokumentai. Kai pasakiau, kad dokumentai pateikti, atblokavo sąskaitą, bet...po kelių valandų vėl užblokavo ir jau nuo tada nebeina susisiekti jokiais būdais. Susidaro įspūdis, kad ir chat programėlė blokuota, nes jokio aktyvumo iš Revolut rašant užklausas. Skundą pateikiau LB, jei nesulauksiu greitos reakcijos, kreipsiuos į žiniasklaida. Noriu pasiteiraut, galima traktuot tokį Revoliut veiksmą kaip lėšų užgrobimą, ir kreiptis pagalbos į policiją? Ar reikia civiline tvarka teikt ieškinį tiesiogiai pirmos instancijos teismui?

Darius
Atsakymai
Atsakymas į klausimą yra ruošiamas ir artimiausiu metu jį pateiksime. Taip pat atminkite, kad bet kuris Bankai.lt lankytojas gali atsakyti į klausimą. Tad jeigu žinote atsakymą ar turėjote panašią patirtį - pateikite atsakymą. Padėkime vieni kitiems!
Rašyti atsakymą
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų