Revolut blokavo sąskaitą

Revolut blokavo sąskaitą. Čia Jūs matote visus klausimus-atsakymus susijusius su fraze „revolut blokavo sąskaitą“. Jeigu kils daugiau klausimų šia tema, tuomet užduokite naują klausimą.

Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.

Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?

    1. Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
    2. Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
    3. Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.

Klausimai ir atsakymai
Ieškoti
Darius

Revolut atsiuntė žinutę, kad pateikčiau lėšų kilmės dokumentus. Pateikiau tą pačią dieną. Praėjus dviem savaitėms, blokavo sąskaitą be jokių perspėjimų. Per chatą pavyko susisiekti su agentu, kuris paminėjo priežastį, kad turbūt blokavo dėl to, kad nepateikti nurodyti dokumentai. Kai pasakiau, kad dokumentai pateikti, atblokavo sąskaitą, bet...po kelių valandų vėl užblokavo ir jau nuo tada nebeina susisiekti jokiais būdais. Susidaro įspūdis, kad ir chat programėlė blokuota, nes jokio aktyvumo iš Revolut rašant užklausas. Skundą pateikiau LB, jei nesulauksiu greitos reakcijos, kreipsiuos į žiniasklaida. Noriu pasiteiraut, galima traktuot tokį Revoliut veiksmą kaip lėšų užgrobimą, ir kreiptis pagalbos į policiją? Ar reikia civiline tvarka teikt ieškinį tiesiogiai pirmos instancijos teismui?

Atsakyti
Atsakymas į klausimą yra ruošiamas ir artimiausiu metu jį pateiksime. Taip pat atminkite, kad bet kuris Bankai.lt lankytojas gali atsakyti į klausimą. Tad jeigu žinote atsakymą ar turėjote panašią patirtį - pateikite atsakymą. Padėkime vieni kitiems!
Zydrunas

Prašau atsakyti, kaip atsiimti pinigus. Revolut blokavo mano sąskaitą be jokio paaiškinimo ir net nesugeba atrašyti, supportas ignuoroja jau mėnesį. Prieš mėnesį parašė, mes susisieksime, aš nedariau jokių stambių pavedimų, viso labo gal virš 1000 eu mažom sumomis gavau ir pervedžiau.. Žmonės aš jums patariu kuo toliau nuo revolut. Nes labai didelė rizika turėti sąskaitoje pinigų. Pas juos nėra gyvo kontakto ir jie daro ką nori ir neatsako. Ir tiek..

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Žydrūnai, turite susisiekti su Revolut tiesiogiai, kito kelio nėra. Galbūt Revolut pamatys čia Jūsų problemą ir susisieks ar parašys veiksmus kokius reikia atlikti. Tačiau patariu rašyti laišką, rašyti FB, rašyti per live chat ir išsiaiškinti situaciją.

+5Buvo naudinga
Zydrunas

Kad jus zinotumete kiek as kart rases per visur kur imanoma prases kontakta suteikti gyvai jie net nenori matiti nei girdeti. Pasiskaitikite internete kituose salise masiskai bluokoja paskiras. Uzsaldo pinigus zmones raso kad greiciausiai taip daro nes naudojasi pinigais zmoniu be procentiniu budu . Paskaiciuokite man uzsalde apie 500 eu o kiek tokiu kaip as ir kokia suma susidaro va jums ir pinigai biznio pletrai. Prasau suteikite man toki kontakta kuriuo as baleciau su jeis susisiekti. Vargu ar jums pavyks...

+1Buvo naudinga
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Žydrūnai, kreipkitės į Lietuvos banką. Nuo šiol Lietuvos bankas reguliuos Revolut veiklą, tad jie turėtų pagelbėti.

+5Buvo naudinga
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų