Esu labai nepatenkinta DNB vadybininkės darbu
2017-10-17
Sveiki, esu labai nepatenkinta vadybininkės Jolantos darbu, dirbančia Ozo g. 25 padalinyje, vakar buvau nuvykusi dėl pavardės pakeitimo su nauju asmens dokumentu. Ji man pasakė, jog sistemoje duomenys jau yra pakeisti. Šiandien pasitikrinau elektroninę bankininkystę, pamačiau, kad pavardė yra nepakeista. Paskambinau į banką, man patvirtino, kad pavardė nepakeista ir aš turiu vykti į banką su nauju asmens dokumentu.Kodėl aš vėl turiu vykti į banką ir gaišti savo laiką dėl darbuotojos kaltės?
Jolanta (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie DNB.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą