Laukiau Swedbank eilėje 1 val. 10 min., neatsiprašė ir nemandagiai kalbėjo
2017 metų gruodžio 23 dieną, šeštadienį, praleidęs daugiau nei pusę paros kelionėje grįžau pavargęs į Lietuvą ir nuėjau į Swedbanko padalinį Akropolyje, Vilniuje. Gavau kodą ir pralaukiau 1 val. ir 10 min. Atrodo, dirbo visi darbuotojai. Toks ilgas laukimo laikas nepateisinamas. Bet tiek to, turėjau išlaukti savo eilės, nes kitą dieną ateiti negalėjau - per Kalėdas uždaro, o paskui iškart turėjau palikti Lietuvą. Atsisėdau už stalo priešais ponią Aną Gribovskają (vardas nuo paslaugų kvito). Neatsiprašė už mano sugaištą laiką ir kantrybę ilgai laukiant (stovint, nes nebuvo kur atsisėsti) eilėje. Ir kažką burbtelėjo tyliai. Pamaniau, jog klausia vizito priežasties. Pasakiau. O ji atsiliepė panašiais žodžiais: "Duokit tapatybės kortelę, iš akių neišskaitysiu". Po tokios prastos pradžios vakarų Europos šalyse būtų susilaukusi piktumų ir skundų. Bet aš, kadangi esu kantrus žmogus ir bandžiau ją suprasti, jog galbūt ji nuo ryto be perstojo dirbo, susilaikiau nuo neigiamų emocijų ir nieko tiesiai nesakiau. Tikrai lietuvių aptarnavimas gerėja, šitas vienas kartas banke nesugadins bendros situacijos.
Laurynas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.