Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. Šis bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius Swedbank darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

Esame pasibaisėję Kaišiadorių banko padaliniu mini
2023-07-17
Vilija apie
Swedbank

Esame pasibaisėję Kaišiadorių banko padaliniu! Atvykom su senuku ir paaiskejo, kad nera klientams tuoleto!! Pavyko banko darbuotojai isaiškinti, kad senukui būtinai reikia pasinaudoti tuoletu, nes teko laukti eilėje dėl priėmimo. Tada atrakino savo patalpas skirtas banko darbuotojams ir ileido. Pati stovėjo sargyboje!! Ten viduje irengta tuoletas paprastas ir kitas skirtas invalidams! Taciau klientams tas malonumas nepsiekiamas! Ar tai normalu??? Ir po tokiu nustebimų mes negavom jokios pagalbos bankiniu klausimu nors buvom atveze klienta i padalinį. Klausimą pavyko išspresti telefonu, konsultanto pagalba! Tai kam tuomet sedi ten poniutės, kurios negali atsakyt i elementaru paklausima?

Swedbank draudimas mini
2019-04-22
Saule apie
Swedbank

Laba diena, aš gavau kreditą būstui įsigyti 2006 m., kas metai moku Swedbank draudimą, praeitais metais 2018 m. mano butą užpylė kaimynai iš viršaus ir kai kreipiausi į Swedbank būsto draudimą man pasakė: „nėra pas mus jūsų draudimo”.

Užliejo butą 2 kartus, spalio mėnesį ir lapkričio mėnesį, draudimo neva nėra. Sulaukiau tos dienos kada vėl reikės mokėti draudimą, nes moku į metus vieną kartą, paprašiau banke kad išduotų leidimą butui parduoti. Atėjau pasiimti dokumento ir sakau pažiūrėkit kiek mokėti man už draudimą reikia. Dokumente draudimas yra, o banko kompiuteryje nėra. Kreipiausi į banko valdytoją (Konstitucijos prospekte), ji ilgai ieškojo, sako nėra, nematau, kažkam paskambino ir po kelių minučiu pranešė, kad jau mato ir yra draudimas. Papasakojau apie buto užliejimą ir kad kreipiausi dėl draudimo, bet pasakė, kad pas mus Jūs savo buto neapdraudete?

Sutvarkė valdytoja, aš parašiau kokia žala padaryta. Nuvažiuoju kitą dieną į kita SWEDBANKO padalinį sumokėti draudimo imokos, o ten sako pas mus nėra jūsų draudimo. Rodau dokumentus, ji skambina valdytojai, kuri rado draudimą, tada sumokėjau už draudimą, po to susisieke draudimo žalos nustatymo specialistas, apžiūrėjo balandžio mėn., o įvykis įvyko praeitais metais, ar bankas neturėtų atlyginti man žalos todėl, kad buvo paslėptas mano būsto draudimas? Už slėpimą turi atsakyti tas darbuotojas, kuris tuos dokumentus sąmoningai slėpė. Kur kreiptis, kad būtų atlyginta žala už 6 mėn. slėptą draudimą, to pasekoje man negaliojo draudimas laiku ir tinkamai įvertinti žalos atsiradimo ir pasekmių padarinių?

Swedbank eilės mini
2018-10-17
Auśra apie
Swedbank

Į Swedbank skyrių Konstitucijos prospekte Vilniuje atėjom atsiimti pagamintos mokėjimo kortelės! Tik atsiimti! Juk tai išankstinė paslauga ji jau paruošta. Mes pralaukėm daugiau nei valandą! Ar jūs turit sąžinės tiek ilgai laikyti pensiinio amžiaus žmogų dėl kortelės atsiėmimo!!! Tai Pagrindinis skyrius Vilniuje. Informacijoje išvis atrėžė kad internetu reik naudotis

Swedbank eilės mini
2018-10-13
Beata apie
Swedbank

Ar galima blogiau aptarnauti klientus? Eilėje teko laukti pusantros valandos. Kaip galima taip tyčiotis iš klientų? Ar čia tarybiniai laikai grįžo?

Swedbank atsakymai: „nežinau” mini
2018-10-10
Ona apie
Swedbank

Labai esu nusivylusi darbuotojų bendravimu, atrodo žmonės dirba tam, kad suteiktų kuo daugiau žinių, o gauna ats. "nežinau". Pasiteiravusi apie atnaujinimą kortelės į naują, pažeriama n klausimų, o tai iš kur čia ištraukėte, kas pasidarė, nors iš kart buvo pasakytą kodėl noriu pakeisti. Banke pradėtą reikalauti iš jaunimo įmokų kodų studento paskolai, kurių 3 metai ne karto nereikėjo. Būtų normalu jei aš tik būčiau susidūręs, nežinojo visi tuo metu atėję.... Manau jog esate suinteresuoti kad liktų jūsų banke klientas tačiau tokios manieros nustumia ieškoti kitų paslaugų tiekėjo.

Swedbank žalos atlyginimas mini
2018-10-03
Rolandas apie
Swedbank

Iš kaimyno sklypo pusės užvirto medis, apgadino tvorą. Kaimyno sklypas negyvenamas, kaimynas nežinomas. Padariau apgadinimų foto, nusiunčiau Swedbank draudimo atstovui. Pasamdžiau įmonę, kuri pašalino medį, sutvarkė tvorą. Sąskaitą draudimas apmokėjo per keletą dienų. Jokių problemų..

Swedbank draudimas mini
2018-10-03
Indre apie
Swedbank

Apdraudėm su mama kelis objektus (butus) ir viename jų, netrukus įvyko draudiminis įvykis (kaimynė apliejo ir visiškai sugadino mano vonios lubas, bet teko daužyt plyteles).

Kiek mano laiko, kantrybės sugadino šita bendrovė - nesuvokiama. Viskas vilkinama trečias mėnesis. Nebesuskaičiuoju kiek skambučių ir žinučių palikdavau, kad su manim susisiektų. Atrašo po savaitęs - trijų arba išvis neatrašo. Palieki į liniją skambutį, pasako konsultantas su jumis susisieks, ir neatskambina. Normalu, kad draudimo bendrovė ignoruoja ir jau trečias mėnuo sprendžia reikalą? NESIDRAUSKIT pas juos! O priteista suma tiesiog juokinga - 100 eu už visiškai sugadintą vonią ir lubas, kaimynai is viršaus apliejo. Nors kvadratų vonios nedaug, plytelių nepriskaičiavo išvis, kurias avarinė išdaužė keičiant vamzdžius (mat dalis buvo išdaužyta prieš apsidraudus, kai vienas vamzdis keistas, bet dar daugiau išdaužė jau apsidraudus, tai nusprendė, kad nesiskaito). Visiškai reik iškapot lubas dabar, nes sulietos ir susmego, išsibangavo ir dėt naują gipsą. Lubas priskaičiavo....100 eu naujos lubos! Jūs man pasakykit ką šiais laikais galima už 100 eurų padaryt? Normalum, kai turi prašinėt, kad kas teiktųsi susisiekti?

Pagailėkit, žmonės, savo nervų ir, jei norit, kad kas padėtų atsitikus nelaimei, tai ne šitas draudimas. Kompetencijos ir operatyvumo nulis iš darbuotojų, vilkina ir ieško priežasčių nesumokėt.

Swedbank kortelė užsienyje mini
2018-09-30
Julija Lisetska apie
Swedbank

Esu dabar Prancūzijoje, turiu kortelę Swedbank debit mastercard, neįmanoma nupirkt bilieto internetu į Lietuvą. Skambinau, rašiau, rezultatas 0. Bande visi įvest esamus kodus kol galų gale nupirko savo prancuziskom kortelėm.. Sekmadienį 31 rugsėjo reikėjo važiuot autobusu į orouostą, pirkt bilietą internetu vėl nesamonė, išmeta jūsų id kodas….ir asmens kodas ….skambinu numeriu į Vilnių atsakymas…. padedam užblokuotom kortelėms ir draudimams.. skambinkit pirmadienį…. aišku pirmadienį aš jau būsiu Lietuvoj, o kaip iki orouosto Paryžiuj davažiuot gal paaiškinsit?

Vasarą pakeičiau kortelę, prašiau, kad man būtina viską pirkt ir važiuot į užsienį, dažnai būnu, taip mes duosim kortelę kad būtų patogu... Dabar tiesiog nežinau kur dėtis iš šito patogumo.

 mini
2018-09-14
Klientas apie
Swedbank

Neseniai grįžau iš užsienio. Gavau ketvirtą atlygynimą ir kažkodėl negaliu paimt iš SWEDBANKO paskolos. Iš kur Lietuvoje atsirado nesamoningas įstatymas, kad paskolą gali paimt tik išdirbęs pusę metų? Kam tada yra padarytas bandomasis laikotarpis žmogui trys mėnesiai? Juk žmogus gali išdirbt dešimt metų ir gali atsitikt belenkas ir gali likt be darbo. Man nesuprantamas tas tiesiog debiliškas įstatymas. Juk žmogus ima tą paskolą ir taip ir taip turi padengt tą skolą, tai kam dar bankai tyčiojasi iš žmonių? Daug kartų ėmiau iš Swedbanko paskolą ir niekada problemų nebuvo, visuomet atiduodavau greičiau negu reikėjo, o dabar tokios nesamonės. Labai nepatenkintas esu tokiom nesamonėmis. Kuo toliau tuo gerėja Lietuvoj gyvenimas.

Swedbank mini
2018-09-13
Tadas apie
Swedbank

Vakar buvau Swedbank dėl paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientų aptarnavime. Norėjau būsto paskolos 45k, gal jiem ir maža suma, gal jie ir didžiausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientų aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbėčiau su bet kokiu klientu. Galima gražiai atsiprašyti, kad tokių nesuteikia ir išlydėti. O dabar pasijutau "ko tu čia nori" "valink iš čia greičiau" ir lyg koks "bomžas" atėjęs skolintis pinigų. Niekada nerašau skundų dėl aptarnavimo, bet šį kartą sukėlė tokias blogas emocijas, kad norėjosi kažkur išsipasakoti.

Swedbank mini
2018-09-06
Inga apie
Swedbank

Tokio pasityčiojomo iš klientų man senai neteko matyti. Konsultacijų skyriuje iš 4 konsultantų dirba tik 2, žmonės po puse dienos turi praleisti eilėje, kad juos aptarnautu, niekas už nieką neatsako, nieko nežino, vienintelis atsakymas laukite

Swedbank mini
2018-08-23
Snieguole apie
Swedbank

Laba diena, kazkoks kosmaras Klaipedoje su swedbanku taikos,agluonos padaliniu. Laukiame jau 2h45min privatus klientas be grynuju, jokio judejimo, kas dedasi? Kodel taip? Mums laikas irgi brangus.

 mini
2018-08-01
Simona apie
Swedbank

Aptarnavimas žemiausio lygio!!!! Tikiuosi niekada netaps iu šio banko klientu. O prireikė tik valiutos išsikeisti. Laukiau 1val.10min. Klientai buvo kviečiami ne pagal eilę. Ir tokių arogantiskų,nemalonių darbuotojų neteko sutikti. Daug žmonių neapsikentę atsistojo ir išėjo.

Swedbank mini
2018-07-30
Klientas apie
Swedbank

Nesuprantu dėl kokių priežaščių taip ilgai aptarnaujami klientai. Kaip ir kituose jūsų padalinuose aptarnavimas tiri būti vienodas. Nuėjus į kitą skyrių aptarnauja greičiau nei per valanda. Ir kokias pareigas turi administratorė nes ko paklausi to negausi.

Swedbank mini
2018-07-24
Sandra apie
Swedbank

Norėčiau, kad atkreiptumėt dėmesį į tai, kad jūsų niekur nenurodyta kada vyksta pietų pertrauka (kalbu apie Šakių padalinį), pagal mane tai yra svarbu, nes ateini į banką, o čia viskas užrakinta,ir dar įsileidžiat kažkokius pašalinius žmonės,su jais kartu gal pietaujat? o kiti ir laukia atsistoja, tai kaip čia yra??? Kiek laiko trunka ta pertrauka? Nuo kelintos iki kelintos? Klausiu kad žinotume kada ateiti ir kad būtų atrakinta ir kad būtume aptarnauti. TAIP PAT NERA MALONU, KAD TEN VAIKŠTO PAŠALINIAI ŽMONĖS TADA, KAI YRA PIETŲ PERTRAUKA, KO JIEMS TEN REIKIA? Manau gal reiktų kreiptis dėl šito į aukštesnes distancijas.

Swedbank mini
2018-07-14
raimundas apie
Swedbank

Prisiregistruojant buvo paspautas ne privatus kliantas, o verslo kliantas, tai liepe per nauja atsižymet del to praleidau 4 val. Dėl to teko praleist dar 2 val.gal didesniu sriftu reiktu rasyt o gal i kita banka pereit.

Swedbank mini
2018-07-12
Ugnė apie
Swedbank

2018.07.11 buvome Taikos pr. 52C/Agluonos g. 1 "Swedbank" banko padalinyje. Zonoje, kur galima naudotis interneto banku buvo dvi banko darbuotojos, viena surištais plaukais, kita šviesiais, paleistais plaukais. Mus aptarnavo antroji mergina. Ji maloniai mus priėmė, padėjo sutvarkyti iškilusią bėdą, paaiškino viską, kas buvo svarbu, atsakė į užduodamus klausimus. Maloniai besišypsodama bendravo su mumis. Deja, banko darbuotojos vardo neįsiminėme. Jei neklystu jos darbo kortelėje prie vardo ir pavardės nurodytos pareigos buvo "Administracija". Labai dėkojame už profesionalų ir malonų aptarnavimą!

Swedbank mini
2018-07-04
Žydrūnas apie
Swedbank

2018-06-29 apsilankiau Swedbank padalinyje Radviliškyje ir labai nusivyliau. Kreipiausi dėl kreditinės kortelės, tačiau banko darbuotoja šaltai ir abejingai net nepasidomėjusi kokios kreditinės kortelės man reikėtų nukreipė laukti pas vadybininkę. Pas vadybininkę buvo klientas, įtariu dėl to paties. Salėje daugiau nei vieno kliento, tik sėdi ir nuobodžiauja dvi "specialistės", kurios nesugeba suteikti pirminės informacijos apie savo paslaugą. Pralaukęs 20 min ir dėl laiko stokos nesulaukęs išėjau iš banko. Ko gero teks pasiieškoti banko su kvalifikuotesniais darbuotojais.

Swedbank mini
2018-06-15
Janina Pautieniene apie
Swedbank

Šiandien, 2018 birželio 16, jūsų banko ilgamete kliente 87 -riu metu senjore Janina Pautieniene, gyvenanti Laibgaliu kaime Rokiskio rajone paprase nuvezti i Rokiskio miesta pasiimti pensijos. Moteris gyvena viena. Pries tris menesius daryta sirdies operacija. Tik prie bankomato paaiskejo, kad geguzes 31 jau pasibaigusi kortele ir savo pinigeliu ji pasiimti negali. Stebina banko darbuotoju abejingumas senam zmogui. Negi negalima tokiu klausimu jiems is anksto padeti isspresti.

Swedbank mini
2018-06-13
Dale apie
Swedbank

Noriu paklausti nuo kada bus negalima pasiimti pinigus iš banko kasos

Puslapiai: 1234567... 8
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų