Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. Šis bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius Swedbank darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

Swedbank eilės mini
2015-10-05
Rima apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Rima parašė atsiliepimą:

Esu pasipiktinusi Swedbanko požiūriu į eilių sprendimo problemą banke. Sugalvojau savaitgalį apsilankyti banke, Kauno Akropolio skyriuje, kadangi darbo dienomis neturiu galimybės apsilankyti. Eilėje pralaukiau 2 valandas, o iš bemaž 8-10 darbo vietų, klientus aptarnavo tik 2 vadybininkai, o be to viena vadybininkė tarpe tarp klientų vis kažkur dingdavo. Žmonių kuo toliau tuo daugėjo, eilės vis didėjo, žmonių nepasitenkinimas buvo didžiulis.

Ir ši problema yra pastovi, banko vadovai nesugeba paskirstyti darbuotojų taip, kad tuo metu kai yra daugiausiai žmonių banko skyriuje dirbtų daugiausiai žmonių. Kam toks bankas, kuris nesugeba aptarnauti klientų laiku? Bent 10-15 minučių lauktumėm, o čia net 2 valandas!

Swedbank banko kortelė mini
2015-09-30
Viktutė Markevičienė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Viktutė parašė klausimą:

Aš esu Vokietijoje, nuėjau atsiskaityti į parduotuvę su Swedbank kortele, ir keletą kartų teko koda rinkt, ir nėjo apmokėt, turbūt užsiblokavo, ką man daryt dabar?

Swedbank skyrus mini
2015-08-07
Irena apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Irena parašė atsiliepimą:

Laba diena, Liepos 30 d.,apie 16 val., Swedbako filiale Vilniuje Savanorių pr.15a turėjau atlikti apmokėjimą pagal vekselį. Nelabai gerai moku naudotis internetu, tad paprašiau pagalbos banko darbuotojos. Bet buvau nemaloniai nustebinta jos nekompetentingumu ir arogancija. Panelė pati nieko nesuprato, tad negalėjo niekuo padėti, be to elgėsi labai arogantiškai. Swedbanko klientė esu daug metų, per tuos metus niekada neturėjau jokių priekaištų banko personalui, visada malonios ir gerai išmanančios savo darbą. Tą dieną darbuotoja man nepadėjo ir aš išėjau.

Kitą dieną, kitame banko filiale (Akropolio), kita banko darbuotoja man padėjo atlikti apmokėjimą per 5 min. Dėkoju jai už mandagumą ir kantrybę.

Gerbiamieji, Jūsų darbuotojai turėtų suprasti kad jie turi darbą ir užmokestį tuo pačiu ir mūsų, banko klientų dėka. Bankų yra daug, nebūtų sudėtinga pereiti į kitą su visa sąskaita. Labai norėtusi kad Swedbanko administracija pasikalbėtu su ta darbuotoja (deja, nepasidomejau vardu, bet nebūtų sudėtinga ją atsekti, nes ji dirbo liepos 30 d. apie 16 val., beje, bankas buvo pustuštis), ir padėtų jai suprasti savo klaidas.

Swedbank mini
2015-02-05
apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Linas parašė atsiliepimą:

Sveiki, man atsitiko tokia situacija su Swedbank. Išsiųsti pinigai į draugės sąskaitą skubiu pavedimu iš Šveicarijos. Man pasiteiravus ar nebuvo pinigai pakibę - atsakė, kad paprastam klientui sąskaitos savininkui informacija neteikiama. Praeitą sykį žmogus, kuris vedė pinigus gavo informaciją apie pavedimą iš savo pagrindinės bankininkės.

Tai klausimas Swedbank ar šiais laikais Jums rūpi kliento poreikiai, kad dar liktu Jūsų klientu, nes atrodo paprasta informacija ir negali suteikti.

 mini
2014-11-05
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Lina parašė atsiliepimą:

Praradau galimybę naudotis kreditine kortele dėl banko informacijos nesuteikimo. Beje, dėl netinkamo informacijos suteikimo, nukentėjau finansiškai ir morališkai. Bankas nepatikimas. Jei darbuotojas padarys klaidą, teks susimokėti už ją klientui.

 mini
2014-11-04
apie
Swedbank

Swedbank banko verslo klientas Kasparas parašė atsiliepimą:

Ne pirmą kartą labai nusivylę šiuo banku. Paskutinį kartą padarė dovanėlę, pakėlė pinigų nuėmimo įkainius ir tinkamai neperspėjo savo verslo klientų, taip praradome apie 1000lt. Nuvykus į padalinį teisinosi, kad rašė žinutę į internetinį banką (į kažkokį skyriuką kur visos reklamos keliauja ir žmogus net dėmesio neatkreips). Prie jos akių prisijungėm prie e-banko ir nieko neradome tarp žinučių, pasirodo, kad neskaitytos žinutės automatiškai ištrinamos (kur logika???).

Manau darant tokius pakeitimus būtina bent jau iššokantį langą prieš akis padaryti su PERSPĖJIMU raudonom raidėm, manau nėra sudėtinga. Kam pasiskųsti irgi nerasite, nes su aukštesnes pareigas atliekančiu darbuotoju galima bendrauti tik raštišku kreipimusi į kurį per mėnesį laiko atrašo teisininkai su įstatymo straipsniais įrodančiais kaip teisingai jie viską daro (jokio žmogiškumo) ir koks tu pats kaltas dėl visko, kad nepastebi.

Gaila, kad nėra lengva pasikeisti įmonei banką, tad tenka sukąsti dantis ir gyvent toliau.. Belieka tik perspėti, jei dar neesate jų klientas, tai TIKRAI nepatarčiau juo tapti, ypač pradedančioms įmonėms, nes jau daug kartų teko nusivilti, net paskolą lengviau gauti kitame banke, nei 8 metus išbuvus šiame. Žiūri TIK SAVĘS, o į mažas įmones ar žmogų žiūri iš labai aukštai. Tad rinkitės mažesnius bankus, kurie vertina ir "mažus" klientus. Sėkmės.

Swedbank nekeičia valiutos mini
2014-08-04
apie
Swedbank

Swedbank klientė Jovita parašė atsiliepimą:

Naujosios Akmenės mieste, Swedbankas nekeičia jokios valiutos. Maža to, nei vienas bankas to nedaro, taip verčia žmones važiuoti mažiausiai 50 km iki artimiausios valiutos keityklos.

Swedbank skyriaus iškaba mini
2014-04-16
Ruta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:

Laba diena, norėčiau Jums priminti, kad kartais gerai būtų atkreipti dėmesį į jūsų Swedbanko, Vilniuje Mandarine darbo laiką. Nurodyta, kad bankas dirba nuo 10-17 val, nuvykus į banką jis visai nedirba.

Prašau patikslinti šio banko darbo laiką internete. Nuvykus kitą dieną į jūsų banką Mandarino parduotuveje buvau, labai nepatenkinta jūsų darbuotoja, nemandagus aptarnavimas, dirba tik keli langeliai, administratorės nėra, ir daug žmonių, tad nusprendžiau daugiau į šį banką net neiti.

Swedbank paskolos mini
2013-11-30
Agnė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Esu studentė, pasiėmusi paskolą laiduojant Swedbankui. Pasak sutarties, kas mėnesio 30 d. turi būti išmokama dalis paskolos, tačiau bankas visada vėluoja tą padaryti. Kadangi keisti mokėjimų dienos negalima, visada vėluoju susimokėti nuomos mokestį ir sulaukiu priekaištų iš buto nuomininko. Kitas dalykas, kai imama paskola šis bankas giriasi, jog neima sutarties pasirašymo mokesčio, tačiau apie nuskaičiuojamą mokestį ( ~14 LT ) mokslo metų gale nutyli. Visa ši velniava ima erzinti.

Swedbank banko skyrius mini
2013-10-30
Laura Dobrovolskyte apie
Swedbank

Laba diena, siandiena teko susidurti su labai nemaloniais darbuotuojais Swedbank Banke, Kaune, Savanoriu pr. 241.

Atejau i banka 2013 10 30, 14:16 min, o isejau 14:56 su neapmoketa saskaita. issimusiau taloneli apmoketi saskaita grynaisiais, priejus eilei, darbuotoja Ilona Vasiljevene paaiskino, jog teks moketi 8 litus uz paslauga ir liepe issimusti kita taloneli privatiems klientams ir laukti toliau. Teko sedeti 40 minuciu, po kuriu vel ta pti darbuotoja apziurejo saskaita ir pareiske, jog ju banke tos saskaitos apmoketi negaliu. Tai galiu padaryti internetu. darbuotojai buvo nemandagus, dirbo letai, o Centro valdytojas Audrius Lukosevicius net nesuprato ir nenorejo gilintis kame problema. O problema tame, kad tuo metu dirbo 2 darbuotojos, visiskai nesubedamos, atsisake pakviestia administratoriu ar banko vadova, pareiksdamos,jog aptarnauja svarbesnius klientus del paskolu pirma.

Manau, labai lengva atsukti kameras ir paziureti kaip dirba darbuotojai, kur buna tuo metu administratore. Daugiau niekada nesugrsiu i sita banka ir nenoriu jokiu reikalu tureti su juo. Nerekomeduosiu nei draugams, nei pazistamiems.

Swedbank vadyba prasta mini
2013-10-18
Asta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Asta parašė atsiliepimą:

Prieš keletą dienų teko labai įdomiai pasikalbėti su asmenine "Auksinės paslaugos" vadybininke. Ji man paskambino norėdama susitikti. Kadangi tam reikia skirti pakankamai daug asmeninio savo laiko, kurio daugelis iš mūsų turi mažai, paklausiau, gal galėtumėme pakalbėti telefonu. Nelabai norėdama ji sutiko, ir tuomet prasidėjo linksmybės. Kadangi krizės metu mūsų šeimos pajamos nedidėjo, o sumažėjo, ji man pasakė, kad norėtų nebebūti mano asmenine vadybininke, nes ji dirba tik su PASITURINČIAIS klientais.

Aš suprantu, kad naudos jai ir bankui iš manęs mažai, nes neužsakinėju brangiai kainuojančių jų paslaugų, bet, labai atsiprašau, rėžti žmogui į akis, kad jis ubagas - tikrai neprofesionalu ir tikrainetinkama banko darbuotojui. Be to, nei aš ją rinkausi savo asmenine vadybininke, nei man ji ką pagelbėjo per 10 metų.

Įdomu ir tai, kad prieš keletą metų, kai buvau pas ją asmeniškai, ši "maloni" vadybininkė sakė, kad jeigu kyla kokių finansinių sunkumų ir atsiranda pavojus negalėti sumokėti būsto paskolos, jinai su malonumu kviečia mus atvykti ir sėsti kartu ieškoti bendrų sprendimo būdų.

Juokingiausia tai, kad nė karto tokių problemų nekilo, tiesiog sumažėjo šeimos pajamos, o "Swedbank", pasirodo, po krizės dirba tik su PASITURINČIAIS klientais. Sėkmės jiems su tokiais vadybininkais!

P.S. Dar toks niuansas: vakar vieni giminaičiai nuvyko į tą patį Swedbank (iš anksto susitarę su jų vadybininku pagal jo pono galimybes) dėl būsto paskolos. Vadybininko bendravimu, švelniai tariant, sužavėti neliko.

Swedbank eilės mini
2013-09-05
Violeta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Violeta parašė atsiliepimą:

Naudojuosi elektonine bankininkyste ir banko padalinyje nebuvau 2-3 metus, bet dėl sumos, viršijančios nustatytą limitą buvau priversta apsilankyti Swedbank banke, esančiame Akropolio patalpose Šiauliuose.

Laukimo salėje buvo 6-7 žmonės. Prie eilės talonų spausdinimo aparato priėjusi maloni darbuotoja pasiteiravo, kokios paslaugos reikės. Laukimo salėje laukė 6-7 žmonės. Dirbo 3 darbuotojos iš 7 aptarnavimo vietų. Klientai visose 3 vietuose pasikeitė tik po 20 min. Žiūrint į darbuotojų darbo tempą, pasijutau kaip žiūrinti „sulėtintą kiną“. Judesiai atliekami „super lėtai“, kaip sakoma „vėžlio žingsniu“.

Sulaukusi po 25 min. kvietimo, darbuotoja pareiškė, kad reikia užpildyti pavedimo (tarptautinio) blanką, tik tada aptarnaus. Mane pasitikusios darbuotojos paklausiau, kodėl iš karto nepasakė, kad reikia pildyti blanką, ji paaiškino , kad klientus aptarnaujančios darbuotojos pačios sprendžia, ar pildyti vietoje ir padeda užpildyti, ar liepia pildyti patiems ir iš naujo laukti eilėje atsispausdinus naują taloną. Tai toks „nuostabus“ aptarnavimas ir požiūris į klientą. Pagaliau, po geros valandos, išėjau iš aptarnavimo salės, kurioje dar laukė 12 klientų. Gal tai Swedbank banko vadovybės politika aptarnaujant klientus, ar tik šio padalinio vadovo darbo stilius. Tai verčia pasidomėti nuomonėmis apie kitus bankus ir nepasivarginti pakeisti.

Swedbank bankomatai mini
2013-08-28
Jolita apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Jolita parašė atsiliepimą:

2013-08-28 9.20 val. Swedbanko bankomatas Vilniaus geležinkelio stotyje, tik idėjus kortelę, ją automatiškai prarirjo (per 40 min. taip ir nebuvo aišku, ar jis veikia, ar ne?). Ant bankomato-jokių Swedbanko kontaktų, jokios informacijos!

Prisiskambinus banko konsultantams ir prakalbėjus apie valandą, jie pasiūlė tik vieną išeitį-užblokuoti kortelę ir gamintis naują, kurią išduos tik po 5 d!. Beje, bankomatą inkasuoti jie taip pat kategoriškai atsisakė, besipainiodami kažkokiuose neadekvačiuose pasiaiškinimuose: kortelės pažeidimas, inkasatorių nebuvimas ir t.t.

Kaip malonę dėl siaubingų nepatogumų, kliento ir žmogaus teisių pažeidimo, kai jis tik dėl banko kaltės pusšeštos paros bus paliktas be pinigų, su sugadintomis atostogomis ir didelėmis nuoskaudomis dėl tokios nepagarbos ilgamečiui klientui, bankas man "pasiūlė malonę"-KORTELĘ PADARYS NEMOKAMAI! O man reikalaujant minėtą kortelę atsiųsti nurodytu gyvenamuoju adresu, teisindamiesi absoliučiai neobjektyviais argumentais, tai padaryti jie taip pat kategoriškai atsisakė-Europos Sąjunga, tačiau visa banko "paslaugų" teikimo eiga-tarsi iš pokario laikų!

Swedbanko sukurtas įvaizdis ir vizija po tokių įvykių tampa absoliučiai aiškiai neužsitarnavusi pagarbos, todėl ateičiai naudojimąsi šio banko paslaugomis teks apriboti iki minimumo. Esu šokiruota ir pasibaisėjusi.

Swedbankui padėka mini
2013-07-25
Daiva apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Daiva parašė atsiliepimą:

Noriu nuosirdziai pagirti Swedbank privaciu klientu vadybininke Juste Braseviciute uz puiku darba. Pas ja atejusi gavau tikrai daugiau nei tikejausi - profesionalia konsultacija, siulomus ivairius paskolos variantus busto statybai. Man kantriai ir issamiai buvo paaiskintos mano galimybes, visos banko salygos, mokesciai ir pan.

Esu tikrai labai dekinga siai darbuotojai, ypac po nemalonaus bendravimo SEB'e. Ir jei Swedbank'o salygos butu ne taip zenkliai mums prastesnes nei kituose bankuose as imciau paskola tik del Justes profesionalumo ir nuosirdaus benradvimo.

 mini
2013-07-01
kitas apie
Swedbank

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:

Swedbankas reklamuodamas ir skatindamas atsiskaityti kortele,o ne grynaisiais, pas save nepriima kitų bankų kortelių.

Swedbank nemandagumas mini
2013-06-28
Vaida apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Vaida parašė atsiliepimą:

Lazdijuose Swedbanko skyriuje dirbanti darbuotoja Laima Kupstaite nemandagi su klientais, grubi, arogantiska ir pasiputusi.
Nemalonu i banka eiti o ir norisi ji pakeisti vien del sios nemalonios paneles.

Swedbank klaidos mini
2013-06-10
Ligita apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Ligita parašė atsiliepimą:

Du kartus per kelis menesius Swedbankas bande savintis pinigus per dviguba rezervavima atsiskaitymuose kortele. Man bandzius pasiaiskint ir atsiuntus irodymus, pradejo nesuprasti, kas atsitiko ir net rastiskai nepasiaiskino.

Pinigus grazino, bet jokios kompensacijos. Banku prieziuros tarnyba komentuodama mano pretenzija, teige, jog analizuojanti tik finansinius nuostolius! Taigi, kreipti demesi i vartotojo teises ir moraline zala bankams nepriklauso!

Visiskai ignoruoja aplinka, tiesiog legali nusikalstama grupuote.

Swedbank skyrius mini
2013-06-06
oksana apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Oksana parašė atsiliepimą:

2013 06 06, 8 val ryto dirbo Swedbanke Trakų skyriuje tik 2 kasos, palaukėm 45 min ir paklausėm, kodėl taip mažai dirba darbuotojų, tada 8.30 min pradėjo dirbti ir 3 kasa bet mes labai skubėjome, tai daugiau kaip 45 minutes eilės laukti negalėjome, nuejome į DNBnord banką tai ten aptarnavo greitai 10 min bėgyje, priejo eilė. Labai gaila, kad Swedbanke tiek praradome laiko

Swedbank eilės mini
2013-05-22
grigorijus apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Grigorijus parašė atsiliepimą:

Eilės didžiausios, stovi po 3 val dėl kokio menkniekio, Panevežys Laisvės 18. Jokios pagarbos klientui.

Swedbank skyrius, aptarnavimas mini
2013-04-03
Marija apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Marija parašė atsiliepimą:

Klaipėdoje Swedbanke, kuris randasi PC Studlendas - siaubingas aptarnavimas. Gyvenime daugiau ten neisiu. Banke pilna laukiančių klientų, o dirba tik 2 vištos, kurios aptarnauja 1 klientą po 20 minučių. Viena išvis sugebėjo aptarnauti žmogų be eilės, nes jis įšoko į kėdę prieš tai sakydamas oj panele, kokia Jūs graži, aš labai skubu, aptarnaukite be eilės...ir ji besišypsanti sutiko.

Su tuo klientu dirbo irgi ne mažiau kaip 20 minučių. Per tą laiką kokie 5 žmonės nesusislaukė savo eilės ir išėjo.

Puslapiai: 1 ...2345678
6 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų