Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. Šis bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius Swedbank darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

2018-01-10
Vladas apie
Swedbank

Teko dirbti su daugeliu pasaulio banku, bet su tokiu blogu poziuriu i klienta teko susidurti tik swedbanke. Bekite is to banko.

2018-01-05
Rosita Bocevice apie
Swedbank

Sveiki, pasikeite pavarde, nuejai i banka pakeisti duomenu laukias 53 minutes, tai nenormalu, keiskite aptarnavimo sistema, arba priimkite daugiau darbuitoju, toks laukimo laikas nera normalus.

2017-12-31
Laurynas apie
Swedbank

2017 metų gruodžio 23 dieną, šeštadienį, praleidęs daugiau nei pusę paros kelionėje grįžau pavargęs į Lietuvą ir nuėjau į Swedbanko padalinį Akropolyje, Vilniuje. Gavau kodą ir pralaukiau 1 val. ir 10 min. Atrodo, dirbo visi darbuotojai. Toks ilgas laukimo laikas nepateisinamas. Bet tiek to, turėjau išlaukti savo eilės, nes kitą dieną ateiti negalėjau - per Kalėdas uždaro, o paskui iškart turėjau palikti Lietuvą. Atsisėdau už stalo priešais ponią Aną Gribovskają (vardas nuo paslaugų kvito). Neatsiprašė už mano sugaištą laiką ir kantrybę ilgai laukiant (stovint, nes nebuvo kur atsisėsti) eilėje. Ir kažką burbtelėjo tyliai. Pamaniau, jog klausia vizito priežasties. Pasakiau. O ji atsiliepė panašiais žodžiais: "Duokit tapatybės kortelę, iš akių neišskaitysiu". Po tokios prastos pradžios vakarų Europos šalyse būtų susilaukusi piktumų ir skundų. Bet aš, kadangi esu kantrus žmogus ir bandžiau ją suprasti, jog galbūt ji nuo ryto be perstojo dirbo, susilaikiau nuo neigiamų emocijų ir nieko tiesiai nesakiau. Tikrai lietuvių aptarnavimas gerėja, šitas vienas kartas banke nesugadins bendros situacijos.

2017-12-08
Loreta apie
Swedbank

Dirbate sestadieni Swedbanke?

2017-12-01
romualdas apie
Swedbank

vertybiniu popieriu ispirkimo salygos klijento buvo tikslios. be klijento sutikimo buvo pratesta sutartis .-bankas apgaudineja.-nenori grazinti pinigu .ka daryti. teismai bus banko puseja. kas gali padeti/negi tik krastutines priemones.

2017-11-22
Kornelija Tunaityte apie
Swedbank

Laba diena, Esu pakraupusi Jūsų aptarnavimo trukme, rasysiu vieša nusiskundima ir i rekvizitus ir visur kur galima. Dariau pavedima i uzsieni prie MENESI laiko M.Sajid. gavau prevencini laiska po dvieju savaiciu del pinigu plovimo prasant atrasyti gavejo asmeninius duomenis. Nors pirkau trenigus internetu is gumtree puslapio ir paaiskinau situacija kad nezinau jokiu asmeniniu duomenu, kai jau buvau TRIS kartus banke klausti kur mano pinigai, man vis atsako kad "NEISIVAIZDUOJAM kada bus padaryti pavedimas, gal PO MENESIO, gal PO DVIEJU" ar JUS JAU VISAI IS PROTO ISSIKRAUSTETE. grazinkite mano pinigus jei nemokate daryti pavedimu ir artimiausiu metu pereisiu i kita banka. turiu banko saskaitas BARCLAYS ir BANK OF AMERIKA nera buve tokiu nesamoniu. Tragedija

2017-11-22
Zana apie
Swedbank

Sveiki, noriu atnaujinti kortele, ji pasibaigė 2017 04, as gryztu y lietuva gruodzio vidury ir noreciau jau atsiimt kortele nes lietuvoje busiu trumpai ...kaip galeciau atnaujinti ir greitai atsiimti? Aciu Zana Civinskiene

2017-11-15
apie
Swedbank

Viduri dienos banke dirba vienas konsultantas, žmonių tikrai nemažai o dar ir numeriukus prametė...

2017-10-29
Sigitas apie
Swedbank

Paskambini, pasako minutes kaina 9 centai. Po to siūlo spausti skaičius. Jei reikia paslaugos skambink darbo dienomis. Gera imti pinigus už nieką. Pirmiausiai paskykite kokias paslaugas suteiksite už 9 centus per minutę. Internete padalinys dirba, duotas telefonas, kuris nedirba tavo norimom paslaugom.

2017-10-18
Nijole apie
Swedbank

Spalio 2 diena buvau uzsisakius nauja kortele Kaune Molo bankomate ir man pasake, kad atsius per savaite, bet iki spalio 13 as jos negavau ir isvykau I UK, as negaliu ieit i savo bankininkyste, nes neturiu nei kodu, nei savo naujo Pin nezinau . Tai gal galit man dabar atsiust i UK ?

2017-10-01
Martynas apie
Swedbank

Idėjus kortelę i bankomatą pinigu nuėmimui , kurių tuo metu labai reikėjo, susidūriau su tokia problema , jog kortelės nebegrąžino, bankomatas išvis užstrigo. Suplanuptas išvykimas , o per šį banką lygioje vietoje turiu problemų, ir dar naujos kortėlės laukimas 7d.d? Trūksta žodžiu dėl tokio aptarnavimo, esu pasipiktinęs tokiu darbu.

Swedbank mini
2017-09-25
Laima Stanienė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:

Šiandien Swedbanke Visagino padalinyje, Veteranų g. 5, sugaišau visą savo pietų pertrauką nuo 10.45val. iki 11.35 val. Praktiškai dirbo dvi kasos. Prie tų kasų kaip atėjusi radau klientus tuos pačius ir palikau. Eilė išsitęsė, bet nei kiek nepajudėjo. Todėl išėjau nieko nepešusi. Kartais atrodo, kad pensijinio amžiaus žmonės ateina į banką pabendraut su banko darbuotojais. Suprantu vienatvė, bet ar čia vieta ją praskaidrint. Juk bankas dirba tik iki 17 val., tai ką daryt dirbančiam žmogui. Gal galite patart kokiomis mėnesio dienomis ir kuriomis valandomis banke klientų būna mažiausiai, kad vėl nereiktų išeit neatlikus reikalingų operacijų. Pagarbiai

 mini
2017-09-25
Lijana Marginean apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Lijana parašė atsiliepimą:

Jau sėdžiu 1 val. ir 15 min. dar gal 2 klientai prieš mane. Tik vienas konsultacinis langelis atidarytas. Kažkoks košmaras. Kiek dar aš čia prasėdėsiu?

Swedbank mini
2017-09-16
Juozas-Alvydas,Biliūnas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Juozas-Alyvdas parašė atsiliepimą:

Turėjau kreiptis dėl kortelės atsiėmimo, tai nusivyliau: pasijutau sovietmečių laiku ir net blogiau, iškart nesuprasi į ką reikia kreiptis, radau, ir man buvo pasakyta laukti pakvies, kas pakvies, kokiu būdu, kada, o dirbo mačiau tik viena darbuotoja, kitos per apie 20 min net nepajudėjo. Kai laukiantieji ėmė šurmuliuoti, aš apsisukau ir išėjau...ačiū. Šį skyrių daugiau neiskreipsiu... Atsakymas man nereikalingas, nes aš pats galiu parašyti "kaip baisiai buvo užimtos darbuotojos" ir kad ten "ideali' tvarka.

 mini
2017-09-15
Eugenijus apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Eugenijus parašė atsiliepimą:

Tragiškas aptarnavimas! 20 žmonių eilėje laukia aptarnavimo, o darbuotoja su kliente (greičiausiai pažįstama) kalba apie telefono sudaužytą ekraną, kas čia per aptarnavimas? Ką tokie žmonės veikia tokioje sferoje!?!?

 mini
2017-08-24
Evaldas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Evaldas parašė atsiliepimą:

Swedbank 'draugiškai' paprašė užpildyti 10 psl 'pažink klientą deklaracijos' iki 02 spalio 2017 ir jau rugpjūčio 24 dieną buvo užblokuota sąskaita, kad paskatinti ją pildyti. Pakomentuoti ar tiek duomenų reikia ir ką reiškia klausimai kai kurie, telefonu nesugebėjo. Buvo sustabdyta įmonės veikla. Kas čia darosi? Gal yra teisininkas, kuris atstovauja nukentėjusius ..nes panašu tokių nelaimėlių daugiau

Swedbank mini
2017-08-09
Adelė Brazauskienė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Adelė parašė atsiliepimą:

Jūsų skyriaus darbuotoja, atvykusi į Šilalės Swebanką, paskyrė man susitikimą liepos 20d. Apsilankymo metu informavo, kad reikia sudaryti paslaugų planą. (Vėliau sužinojau, kad tokį planą buvo galima sudaryti prieš pusę metų). Pasiūlė pasidaryti kredito kortelę. Kategoriškai atsisakiau. Tada pasakė, kad vistiek, sudarius paslaugų planą, reikia naujos kortelės, nors manoji galioja iki 2019 m. Sakė, kad bus tokia pat, tik balta. Pasirašiau, nes jei reikia, tai tegu. Rugpjūčio 7 (septintą) gaunu pranešimą sms "Paskubėkite atsiimti savo naująją kredito kortelę iki 2018-08-06 padalinyje Dariaus ir Girėno g. 9, Tauragė. Neatsiimta kortelė bus sunaikinta." Kodėl Kredito, juk aiškiai pasakiau kad nereikia? Kodėl padaryta be galimybės atsiimti? Kodėl apgavo?

2017-06-26
Karolina apie
Swedbank

Tokiu darbuotoju nekompetetingu nemačiau, aptarnavimas lėtas, žmoniu srautas didelis, dieba tik kelios darbuotojos, kitos tiesiog sėdi arba vaikšto. Laukt teko 2val. Baisus skyrius!!

Swedbank mini
2017-06-26
Laura apie
Swedbank

Visada eilės ....darbuotojai sėdi tipo, kažką kompe labai įdėmiai ziūri arba trys langeliai dega, bet darbuotojas sėdi tik vienas.....žiauru ....kiek teko čia lankytis visada tas pats vienu žodžiu be išankstinės registracijos ten geriau neit

Swedbank mini
2017-06-20
Rasa apie
Swedbank

Labai nusivyliau Swedbank, AB, Kretingos filialo klientų aptarnavimu. Norėjau įnešti grynųjų pinigų į savo sąskaitą per bankomatą. Tačiau jau bebaigiant tai padaryti, mane užkalbino eilėje laukiantis žmogus ir mano banko debeto kortelė pasiliko mašinos viduje. Kaip vėliau sužinojau, jei iš karto neištrauki kortelės, ji yra įtraukiama atgal ir tampa negrąžintina!

Panašu, kad šio banko politika yra priešiška klientams, nukreipta prieš juos, kad jiems apsunkinti pinigų įnešimą, kuo godžiau lupikaujant iš jų, suteikiant jiems kuo daugiau streso ir nemalonių išgyvenimų. Man net nebuvo paskambinta, parašyta ir pranešta, kad mano kortelė yra sunaikinta! Tik nuėjus į banką išsiaiškinau, kas nutiko, bet nebuvo atsiprašyta.

Žodis ATSIPRAŠAU Lietuvoje neegzistuoja klientų aptarnavimo žodyne. Taip grubiai yra elgiamasi tik trečio pasaulio šalyse: Azijoje, Afrikoje... Dabar palyginimui pateiksiu keletą faktų, kaip klientai banke aptarnaujami Jungtinėje Karalystėje. Gyvenant Londone, turėjau atsiskaitomąją sąskaitą Barclays banke, kuri nuo pat pradžių man nekainavo nei penso... Nei karto nebuvo imamas banko mokestis, debeto kortelė klientams yra NEMOKAMA ir išsiunčama paštu NEMOKAMAI.

Prieš baigiantis jos galiojimo terminui, apie tai man buvo pranešama laišku ir el. laišku iš banko bei atsiunčiama į namus nauja kortelė. Dar daugiau, banke man davė PIN kodų generatorių NEMOKAMAI, tiksliau, atsiuntė į namus. Taigi, praradus banko kortelę, kitą gauni taip pat NEMOKAMAI. Negalima nepastebėti ir to, kad kiekviename banko skyriuje yra administratorius, kuris rūpinasi, kad klientams nebūtų streso, jei reikia palaukti eilėje. Pavyzdžiui, kartą užėjus į banką ir atsistojus į eilės pabaigą, prie manęs priėjo administratorius ir mandagiai paklausė, kokią operaciją norėčiau atlikti. Kai pasakiau, kad norėčiau gauti savo sąskaitos išrašą už tris mėnesius, mane tuoj pat nuvedė prie banko tarnautojos ir per kelias minutes mano akyse išrašas buvo atspausdintas NEMOKAMAI, man nei trupučio nestovėjus eilėje. Likau sužavėta! Negana to, laikas nuo laiko bankas man atsiųsdavo el. laiškus, kur maloniai prašydavo užpildyti įvertinimo lenteles apie tai, kaip aš, kaip klientas, esu patenkintas banko darbu. Nuolat gaudavau el. laiškus iš banko su perspėjimais apie tai, kaip apsisaugoti nuo įvairių galimų sukčių bei patarimais, ką daryti, jei taptum sukčių auka. Ir daugybė kitų dalykų, kurių visų čia nesuminėsiu dėl vietos stokos. Štai kur tikrasis žmogiškumas bei nuoširdus rūpinimasis savo klientais!

Užbaigiant, labai rekomenduoju kuo greičiau visoje Lietuvoje įdiegti bankams skirtus įvertinimus, kuriuos periodiškai užpildytų Klientai. Save gerbiantis Bankas turėtų pateikti Klientui jo iš anksto paruoštas lenteles su įvairiais klausimais apie klientų aptarnavimo kokybę el. paštu arba tiesiog pačiame banke. Klientai taip pat galėtų teikti pasiūlymus bankui, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Bankai Lietuvoje nepalaiko arba beveik nepalaiko komunikavimo su Klientu. Manau, kol tai nebus padaryta, Lietuvoje ir toliau niekas nesivystys teigiama linkme. (Beje, tai turėtų būti taikoma ne vien bankams, bet ir visur, kur yra klientų aptarnavimas).

Puslapiai: 1234567... 8
3 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų