Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Pirmą kartą lankiausi banke po atsinaujinimo, likau labai nepatenkinta nauja priėmimo ir eilių tvarka. Vienai darbuotojai turi pranešti, kokiu klausimu atėjai, pasakyti savo vardą, tada ateina už metro esanti darbutoja, tave pakviečia, tuomet jai turi pasakyti, dėl ko kreipiesi į banką. Taip juk gaištamas tiek darbuotojų, tiek klientų laikas. Kas buvo blogai su sena sistema, kai paspaudus mygtuką, gaudavai čekį su priėmimo nr.?Be to, esu nusivylus ir darbuotojomis. Tas apsimestinis malonus bendravimas tikrai neįtikina ir nenuteikia pozityviai. O papildomų, su mano prašymu nesusijusių paslaugų siūlymas tik gaišina ir išmuša iš vėžių, o ne sudaro profesionalios įstaigos įvaizfį (apsilankiau banke pietų pertraukos metu, todėl laikas man buvo itin svarbus). Beje, darbuotojos visiškai nemoka dorotis su konfliktinėmis situacijomis - vienas pagyvenęs vyras buvo nepatenkintas laukimu eilėje, o darbuotojų atsakas į tai buvo pašaipus juokas ir grasinimas iškviesti apsaugą, net nebuvo stengiamasi konstruktyviai spręsti iškilusią problemą. Su kitais pagyvenusiais žmonėmis irgi nebuvo labai maloniai elgiamasi, tokios frazės, kaip "taigi, aš jums jau pasakiau" piktu tonu irgi nesukuria malonios aplinkos. Šiame banko padalinyje lankausi dėl vietos patogumo, tačiau kitą kartą reikės pagalvoti, ar verta gadintis nuotaiką dėl tokio aptarnavimo ir eilės organizavimo.

Teko dirbti su daugeliu pasaulio banku, bet su tokiu blogu poziuriu i klienta teko susidurti tik swedbanke. Bekite is to banko.

Sveiki, pasikeite pavarde, nuejai i banka pakeisti duomenu laukias 53 minutes, tai nenormalu, keiskite aptarnavimo sistema, arba priimkite daugiau darbuitoju, toks laukimo laikas nera normalus.

2017 metų gruodžio 23 dieną, šeštadienį, praleidęs daugiau nei pusę paros kelionėje grįžau pavargęs į Lietuvą ir nuėjau į Swedbanko padalinį Akropolyje, Vilniuje. Gavau kodą ir pralaukiau 1 val. ir 10 min. Atrodo, dirbo visi darbuotojai. Toks ilgas laukimo laikas nepateisinamas. Bet tiek to, turėjau išlaukti savo eilės, nes kitą dieną ateiti negalėjau - per Kalėdas uždaro, o paskui iškart turėjau palikti Lietuvą. Atsisėdau už stalo priešais ponią Aną Gribovskają (vardas nuo paslaugų kvito). Neatsiprašė už mano sugaištą laiką ir kantrybę ilgai laukiant (stovint, nes nebuvo kur atsisėsti) eilėje. Ir kažką burbtelėjo tyliai. Pamaniau, jog klausia vizito priežasties. Pasakiau. O ji atsiliepė panašiais žodžiais: "Duokit tapatybės kortelę, iš akių neišskaitysiu". Po tokios prastos pradžios vakarų Europos šalyse būtų susilaukusi piktumų ir skundų. Bet aš, kadangi esu kantrus žmogus ir bandžiau ją suprasti, jog galbūt ji nuo ryto be perstojo dirbo, susilaikiau nuo neigiamų emocijų ir nieko tiesiai nesakiau. Tikrai lietuvių aptarnavimas gerėja, šitas vienas kartas banke nesugadins bendros situacijos.

vertybiniu popieriu ispirkimo salygos klijento buvo tikslios. be klijento sutikimo buvo pratesta sutartis .-bankas apgaudineja.-nenori grazinti pinigu .ka daryti. teismai bus banko puseja. kas gali padeti/negi tik krastutines priemones.

Laba diena, Esu pakraupusi Jūsų aptarnavimo trukme, rasysiu vieša nusiskundima ir i rekvizitus ir visur kur galima. Dariau pavedima i uzsieni prie MENESI laiko M.Sajid. gavau prevencini laiska po dvieju savaiciu del pinigu plovimo prasant atrasyti gavejo asmeninius duomenis. Nors pirkau trenigus internetu is gumtree puslapio ir paaiskinau situacija kad nezinau jokiu asmeniniu duomenu, kai jau buvau TRIS kartus banke klausti kur mano pinigai, man vis atsako kad "NEISIVAIZDUOJAM kada bus padaryti pavedimas, gal PO MENESIO, gal PO DVIEJU" ar JUS JAU VISAI IS PROTO ISSIKRAUSTETE. grazinkite mano pinigus jei nemokate daryti pavedimu ir artimiausiu metu pereisiu i kita banka. turiu banko saskaitas BARCLAYS ir BANK OF AMERIKA nera buve tokiu nesamoniu. Tragedija

Sveiki, noriu atnaujinti kortele, ji pasibaigė 2017 04, as gryztu y lietuva gruodzio vidury ir noreciau jau atsiimt kortele nes lietuvoje busiu trumpai ...kaip galeciau atnaujinti ir greitai atsiimti? Aciu Zana Civinskiene

Viduri dienos banke dirba vienas konsultantas, žmonių tikrai nemažai o dar ir numeriukus prametė...

Paskambini, pasako minutes kaina 9 centai. Po to siūlo spausti skaičius. Jei reikia paslaugos skambink darbo dienomis. Gera imti pinigus už nieką. Pirmiausiai paskykite kokias paslaugas suteiksite už 9 centus per minutę. Internete padalinys dirba, duotas telefonas, kuris nedirba tavo norimom paslaugom.

Spalio 2 diena buvau uzsisakius nauja kortele Kaune Molo bankomate ir man pasake, kad atsius per savaite, bet iki spalio 13 as jos negavau ir isvykau I UK, as negaliu ieit i savo bankininkyste, nes neturiu nei kodu, nei savo naujo Pin nezinau . Tai gal galit man dabar atsiust i UK ?

Idėjus kortelę i bankomatą pinigu nuėmimui , kurių tuo metu labai reikėjo, susidūriau su tokia problema , jog kortelės nebegrąžino, bankomatas išvis užstrigo. Suplanuptas išvykimas , o per šį banką lygioje vietoje turiu problemų, ir dar naujos kortėlės laukimas 7d.d? Trūksta žodžiu dėl tokio aptarnavimo, esu pasipiktinęs tokiu darbu.

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Šiandien Swedbanke Visagino padalinyje, Veteranų g. 5, sugaišau visą savo pietų pertrauką nuo 10.45val. iki 11.35 val. Praktiškai dirbo dvi kasos. Prie tų kasų kaip atėjusi radau klientus tuos pačius ir palikau. Eilė išsitęsė, bet nei kiek nepajudėjo. Todėl išėjau nieko nepešusi. Kartais atrodo, kad pensijinio amžiaus žmonės ateina į banką pabendraut su banko darbuotojais. Suprantu vienatvė, bet ar čia vieta ją praskaidrint. Juk bankas dirba tik iki 17 val., tai ką daryt dirbančiam žmogui. Gal galite patart kokiomis mėnesio dienomis ir kuriomis valandomis banke klientų būna mažiausiai, kad vėl nereiktų išeit neatlikus reikalingų operacijų. Pagarbiai

Swedbank banko klientė Lijana parašė atsiliepimą:
Jau sėdžiu 1 val. ir 15 min. dar gal 2 klientai prieš mane. Tik vienas konsultacinis langelis atidarytas. Kažkoks košmaras. Kiek dar aš čia prasėdėsiu?

Swedbank banko klientas Juozas-Alyvdas parašė atsiliepimą:
Turėjau kreiptis dėl kortelės atsiėmimo, tai nusivyliau: pasijutau sovietmečių laiku ir net blogiau, iškart nesuprasi į ką reikia kreiptis, radau, ir man buvo pasakyta laukti pakvies, kas pakvies, kokiu būdu, kada, o dirbo mačiau tik viena darbuotoja, kitos per apie 20 min net nepajudėjo. Kai laukiantieji ėmė šurmuliuoti, aš apsisukau ir išėjau...ačiū. Šį skyrių daugiau neiskreipsiu... Atsakymas man nereikalingas, nes aš pats galiu parašyti "kaip baisiai buvo užimtos darbuotojos" ir kad ten "ideali' tvarka.

Swedbank banko klientas Eugenijus parašė atsiliepimą:
Tragiškas aptarnavimas! 20 žmonių eilėje laukia aptarnavimo, o darbuotoja su kliente (greičiausiai pažįstama) kalba apie telefono sudaužytą ekraną, kas čia per aptarnavimas? Ką tokie žmonės veikia tokioje sferoje!?!?

Swedbank banko klientas Evaldas parašė atsiliepimą:
Swedbank 'draugiškai' paprašė užpildyti 10 psl 'pažink klientą deklaracijos' iki 02 spalio 2017 ir jau rugpjūčio 24 dieną buvo užblokuota sąskaita, kad paskatinti ją pildyti. Pakomentuoti ar tiek duomenų reikia ir ką reiškia klausimai kai kurie, telefonu nesugebėjo. Buvo sustabdyta įmonės veikla. Kas čia darosi? Gal yra teisininkas, kuris atstovauja nukentėjusius ..nes panašu tokių nelaimėlių daugiau

Swedbank banko klientė Adelė parašė atsiliepimą:
Jūsų skyriaus darbuotoja, atvykusi į Šilalės Swebanką, paskyrė man susitikimą liepos 20d. Apsilankymo metu informavo, kad reikia sudaryti paslaugų planą. (Vėliau sužinojau, kad tokį planą buvo galima sudaryti prieš pusę metų). Pasiūlė pasidaryti kredito kortelę. Kategoriškai atsisakiau. Tada pasakė, kad vistiek, sudarius paslaugų planą, reikia naujos kortelės, nors manoji galioja iki 2019 m. Sakė, kad bus tokia pat, tik balta. Pasirašiau, nes jei reikia, tai tegu. Rugpjūčio 7 (septintą) gaunu pranešimą sms "Paskubėkite atsiimti savo naująją kredito kortelę iki 2018-08-06 padalinyje Dariaus ir Girėno g. 9, Tauragė. Neatsiimta kortelė bus sunaikinta." Kodėl Kredito, juk aiškiai pasakiau kad nereikia? Kodėl padaryta be galimybės atsiimti? Kodėl apgavo?

Tokiu darbuotoju nekompetetingu nemačiau, aptarnavimas lėtas, žmoniu srautas didelis, dieba tik kelios darbuotojos, kitos tiesiog sėdi arba vaikšto. Laukt teko 2val. Baisus skyrius!!

Visada eilės ....darbuotojai sėdi tipo, kažką kompe labai įdėmiai ziūri arba trys langeliai dega, bet darbuotojas sėdi tik vienas.....žiauru ....kiek teko čia lankytis visada tas pats vienu žodžiu be išankstinės registracijos ten geriau neit
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube