Swedbank aptarnavimas
Atsiliepimų sąrašas

Labai esu nusivylusi darbuotojų bendravimu, atrodo žmonės dirba tam, kad suteiktų kuo daugiau žinių, o gauna ats. "nežinau". Pasiteiravusi apie atnaujinimą kortelės į naują, pažeriama n klausimų, o tai iš kur čia ištraukėte, kas pasidarė, nors iš kart buvo pasakytą kodėl noriu pakeisti. Banke pradėtą reikalauti iš jaunimo įmokų kodų studento paskolai, kurių 3 metai ne karto nereikėjo. Būtų normalu jei aš tik būčiau susidūręs, nežinojo visi tuo metu atėję.... Manau jog esate suinteresuoti kad liktų jūsų banke klientas tačiau tokios manieros nustumia ieškoti kitų paslaugų tiekėjo.

Vakar buvau Swedbank dėl paskolos, tai dar niekada gyvenime neteko taip nemaloniai pasijusti klientų aptarnavime. Norėjau būsto paskolos 45k, gal jiem ir maža suma, gal jie ir didžiausi bei "geriausi" rinkoje, bet kaip pats dirbantis klientų aptarnavimo sferoje niekada taip nekalbėčiau su bet kokiu klientu. Galima gražiai atsiprašyti, kad tokių nesuteikia ir išlydėti. O dabar pasijutau "ko tu čia nori" "valink iš čia greičiau" ir lyg koks "bomžas" atėjęs skolintis pinigų. Niekada nerašau skundų dėl aptarnavimo, bet šį kartą sukėlė tokias blogas emocijas, kad norėjosi kažkur išsipasakoti.

Tokio pasityčiojomo iš klientų man senai neteko matyti. Konsultacijų skyriuje iš 4 konsultantų dirba tik 2, žmonės po puse dienos turi praleisti eilėje, kad juos aptarnautu, niekas už nieką neatsako, nieko nežino, vienintelis atsakymas laukite

Prisiregistruojant buvo paspautas ne privatus kliantas, o verslo kliantas, tai liepe per nauja atsižymet del to praleidau 4 val. Dėl to teko praleist dar 2 val.gal didesniu sriftu reiktu rasyt o gal i kita banka pereit.

Labai lėtai aptarnauja. Per 1 val. aptarnavo tik 8 numeriukus. iki mano numeriuko buvo likę dar 8. Tai jau pabijojau ilgiau laukti, nes negali tiek ilgai laukti, visi juk dirbame. Informacijoje 15 min nebuvo darbuotojo, neįmanoma nieko paklausti, sužinoti. Darbuotojai vaikšto atsipūtę, jeigu nenori darbuotis, tai nors nevaikščiotų taip akivaizdžiai.

Laba diena, Esu pakraupusi Jūsų aptarnavimo trukme, rasysiu vieša nusiskundima ir i rekvizitus ir visur kur galima. Dariau pavedima i uzsieni prie MENESI laiko M.Sajid. gavau prevencini laiska po dvieju savaiciu del pinigu plovimo prasant atrasyti gavejo asmeninius duomenis. Nors pirkau trenigus internetu is gumtree puslapio ir paaiskinau situacija kad nezinau jokiu asmeniniu duomenu, kai jau buvau TRIS kartus banke klausti kur mano pinigai, man vis atsako kad "NEISIVAIZDUOJAM kada bus padaryti pavedimas, gal PO MENESIO, gal PO DVIEJU" ar JUS JAU VISAI IS PROTO ISSIKRAUSTETE. grazinkite mano pinigus jei nemokate daryti pavedimu ir artimiausiu metu pereisiu i kita banka. turiu banko saskaitas BARCLAYS ir BANK OF AMERIKA nera buve tokiu nesamoniu. Tragedija

Swedbank banko klientas Eugenijus parašė atsiliepimą:
Tragiškas aptarnavimas! 20 žmonių eilėje laukia aptarnavimo, o darbuotoja su kliente (greičiausiai pažįstama) kalba apie telefono sudaužytą ekraną, kas čia per aptarnavimas? Ką tokie žmonės veikia tokioje sferoje!?!?

Tokiu darbuotoju nekompetetingu nemačiau, aptarnavimas lėtas, žmoniu srautas didelis, dieba tik kelios darbuotojos, kitos tiesiog sėdi arba vaikšto. Laukt teko 2val. Baisus skyrius!!