Nusivylusi Swedbank bendravimo manieromis, ko beklausi, atsakymas: „nežinau”
2018-10-10
Labai esu nusivylusi darbuotojų bendravimu, atrodo žmonės dirba tam, kad suteiktų kuo daugiau žinių, o gauna ats. "nežinau". Pasiteiravusi apie atnaujinimą kortelės į naują, pažeriama n klausimų, o tai iš kur čia ištraukėte, kas pasidarė, nors iš kart buvo pasakytą kodėl noriu pakeisti. Banke pradėtą reikalauti iš jaunimo įmokų kodų studento paskolai, kurių 3 metai ne karto nereikėjo. Būtų normalu jei aš tik būčiau susidūręs, nežinojo visi tuo metu atėję.... Manau jog esate suinteresuoti kad liktų jūsų banke klientas tačiau tokios manieros nustumia ieškoti kitų paslaugų tiekėjo.

Swedbank atsakymai: „nežinau”
Ona (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą