Nusivylusi Swedbank bendravimo manieromis, ko beklausi, atsakymas: „nežinau”

2018-10-10

Labai esu nusivylusi darbuotojų bendravimu, atrodo žmonės dirba tam, kad suteiktų kuo daugiau žinių, o gauna ats. "nežinau". Pasiteiravusi apie atnaujinimą kortelės į naują, pažeriama n klausimų, o tai iš kur čia ištraukėte, kas pasidarė, nors iš kart buvo pasakytą kodėl noriu pakeisti. Banke pradėtą reikalauti iš jaunimo įmokų kodų studento paskolai, kurių 3 metai ne karto nereikėjo. Būtų normalu jei aš tik būčiau susidūręs, nežinojo visi tuo metu atėję.... Manau jog esate suinteresuoti kad liktų jūsų banke klientas tačiau tokios manieros nustumia ieškoti kitų paslaugų tiekėjo.

Swedbank atsakymai: „nežinau”
Swedbank atsakymai: „nežinau”

Ona (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų