Swedbank banko darbuotojai pavyko išaiškinti, kad senukui būtinai reikia pasinaudoti tuoletu, nes teko laukti eilėje dėl priėmimo
Esame pasibaisėję Kaišiadorių banko padaliniu! Atvykom su senuku ir paaiskejo, kad nera klientams tuoleto!! Pavyko banko darbuotojai isaiškinti, kad senukui būtinai reikia pasinaudoti tuoletu, nes teko laukti eilėje dėl priėmimo. Tada atrakino savo patalpas skirtas banko darbuotojams ir ileido. Pati stovėjo sargyboje!! Ten viduje irengta tuoletas paprastas ir kitas skirtas invalidams! Taciau klientams tas malonumas nepsiekiamas! Ar tai normalu??? Ir po tokiu nustebimų mes negavom jokios pagalbos bankiniu klausimu nors buvom atveze klienta i padalinį. Klausimą pavyko išspresti telefonu, konsultanto pagalba! Tai kam tuomet sedi ten poniutės, kurios negali atsakyt i elementaru paklausima?

Vilija (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.