Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. Šis bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius Swedbank darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

 mini
2017-06-17
Stanislovas apie
Swedbank

Prieš du metus, pakeičiau pastovų prisijungimo slaptažodį į generatorių. Du metus dirbo gerai. Pastaruoju metu išmetė "button" nuorodą ir išsijungė. Banke nupirkau kitą generatorių i tas po dienos nusprogo. Neįsijungia iš viso. Nei prisijungti galiu, nei apmokėti už paslaugas negaliu. Ką daryti???

 mini
2017-06-09
Swedbank klientas apie
Swedbank

Esu pasipiktinęs, nuėjau prieš 16 valandą, ir ponios negalėjo aptarnauti, nors dar buvo 50 minučių iki darbo pabaigos..

Swedbank mini
2017-06-01
Aldona Karkauskienė apie
Swedbank

Ilgai gaišau, telefonu norėdama susisiekti su banku, esančiu Kaune, "Megoje", ir išsiaiškinti, kodėl negalioja mano su banku 2016 07 18 pasirašyta automatinio mokėjimo sutartis dėl mokesčių atskaitymo už buitinių atliekų išvežimą įmonei "Kauno švara", deja susisiekti negalėjau - niekas iš banko darbuotojų neatsiliepė. Teks solidaus amžiaus senjorai pėstute keliauti į banką. Tik kam tada telefonai???

Swedbank mini
2017-05-19
Rima Reckevitz apie
Swedbank

Šių metų Kovo 30 dieną 11val.28min. Swedbank Alytaus filialo (S. Dariaus ir S.Girėno 13) bankomate norėjau TARGO BANK (Vokietija) man išduota kortele nusiimti 1000 Eu., tačiau bankomatas buvo sugedęs ir pinigų man neišdavė.Kreipiausi į tuo metu dirbusią administratorę, kuri man patarė pasinaudoti gretimu veikiančiu bankomatu,ką aš ir padariau 11val.52min.. Gegužės mėn. gavau TARGO BANK sąskaitos mėnesio ataskaitą, kurioje matau, kad iš sąskaitos išskaičiuota 1000 Eu.,kurių man 11val. 28min. sugedęs bankomatas neišdavė. Šių metų gegužės 17,18 ir19 dieną (3 kartus)kreipiausi į banko administratorę norėdama parašyti pretenziją. Tačiau banko administratorė atsisako pretenziją priimti. Prašau specialistus išspręsti šią problemą ir padėti man atgauti pinigus. Pagarbiai. Rima Reckevitz.

Swedbank mini
2017-04-06
Saulius apie
Swedbank

Labai lėtas, vilkinantis swedbanko darbuotojų darbas darbas. Atsidarius bankui 9.00 teko laukti kol priims kaip verslo klientą 43 min. Nors numerėlis buvo 501, šiuo atveju antras klientas nuo atidarymo, prieš tai buvo 500 kuris laukė 35 min.

Swedbank mini
2017-04-04
Swedbank klientas apie
Swedbank

Swedbank Savanorių pr. Vilniuje , amžinos eilės! Iš ten esančių 12 langelių dirba pastoviai tik kokie 3 arba 4. Niekas nenori dirbti!

Swedbank mini
2017-03-27
Swedbank klientas apie
Swedbank

Laba diena, noriu paklausti kodėl Mažeikiuose Swedbanke nėra klientams tualeto?

Swedbank mini
2017-03-06
Ernesta apie
Swedbank

Buvome užsakę seneliui banko kortelę telefonu, pasakė kada bus, atvykus į Kelmės banką pasakė, kad banko kortelė yra nepadaryta kažkas ten jei raudonuoja ir likom be banko kortelės tik ją užsisakėm. Ir mums neleido padaryti seneliui elektroninės bankininkystės, nes ale senelis nieko nesupras ir nepadarė.

Paskambinus po to bendruoju numeriu (jau kaip buvom Šiauliuose) pasakė, kad kortelė buvo padaryta ir konsultantė privalėjo padaryti internetinę bankininkystę. Tai dabar po poros savaičių teks vėl važiuoti į Kelmę kartu su seneliu atsiimti kortelę, nors mums tai yra labai sudėtinga, todėl, kad žmogus senas ir sunku žmogui vaikščioti, tai per tokias varnas vėl žmogus turės kankintis...

Swedbank mini
2017-03-03
Virginija apie
Swedbank

Sveiki, neturiu jokių pretenzijų, galiu atsiliepti tik iš gerosios pusės apie padalinio Ukmergėje tarnautojas, kulturingos, kantrios, mandagios. Tik bėda kad jeigu reikia paskambinti, sistema neraguoja į skaičiuko paspaudima, neįmanoma pagauti tos mikrosekundes, kai jungia. Tik tiek

 mini
2017-02-22
Kristina apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:

Lankiausi Swedbank skyriuje Gedimino g. 57, Kaišiadoryse, apie 9.40 val. Ne pietų metu dirba tik dvi darbuotojos, reikia laukti ypatingai ilgai, darbuotojos nėra suinteresuotos greitai priimti klientą, privertė laukti virš 1h. Nutikę ir taip, jog apskritai nesulaukėme savo eilės dėl ilgo ir nuobodaus laukimo. Būtų labai malonu iš Swedbank pusės sulaukti darbuotojų operatyvumo, kadangi kyla mintis atsisakyti swedbank paslaugų.

Swedbank MEGA mini
2017-02-14
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:

2017 m. vasario 11d. Lankiausi banke. Esu pasipiktinusi koks yra priėmimas SWEDBANK Megoje. Nėra jokių numeriukų, o darbuotojos bando atsiminti kas po ko ėjo. Vis pasižvalgo į klientus ir nueina, o tada kviečia pačios, pagal išvaizdą ar pagal ką atsirenka kas pas jas turi ateiti prie stalo, nesuprato nei vienas klientas.. Nesvarbu ar atėjai pirmas ar paskutinis. Renkasi ką nori.. Baisu.. Vienam vyrui pasipiktinus, nes jis ilgai laukė eilėje, atėjusiam vaikinui buvo pasiūlyta prieiti prie banko darbuotojos ir su juo aptarinėti reikalus. Praeinančios darbuotojos paklausė kas čia vyksta teigė atėjęs daug anksčiau, o laukia ilgiau. Darbuotojos šiurkščiai atrėžė, jog ne mūsų reikalas, ir, kad ne mums joms aiškint.

Swedbank mini
2017-02-08
Roma apie
Swedbank

Ar galima banke issiimt pinigus jei korteles pajamas apribotos? O banke tik gali issiimt

Swedbank eilės mini
2017-02-02
Aurelija apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Aurelija parašė atsiliepimą:

2017 m. sausio 31 d. į Swedbank Vilniaus Akropolio skyrių atvykau atsiimti naujos mokėjimo kortelės. Banke 855 eilės numerį išsispausdinau 17:35 val. Tuo metu ekrane rodė 849 eilės numerį. Po kiek laiko švieslentėje pasirodė ir du kiti numeriai - 850, 851. Tačiau žmonių, kurie turėjo juos, nebuvo banke. Todėl netrukus ekrane pamačiau kitą skaičių - 852. Pagalvojau, jog ilgai laukti nereikės, juk prieš mane turėtų būti tik 3 žmonės.

Deja. Savo eilės laukiau apie valandą - kortelės nuėjau atsiimti 18.35 val. Laukdama pastebėjau, kad iš 11 darbo vietų dirbo 7. Dvi banko darbuotojos vis ėjo į lauką apsirengusios paltus. Tikriausiai, pasidarė sau rūkymo pertraukėles. Be to, kas kažkiek laiko dalis darbuotojų išėjo, palikdamos ant stalų korteles "Atsiprašome, laikinai nedirbame". Papiktino ir tai, kad švieslentėje atsirasdavo kiti numeriai, todėl klientai buvo aptarnaujami dėl kitų paslaugų, o ne dėl mokėjimo kortelių (tokią paslaugą buvau pasirinkusi aš).

Nuoširdžiai pikta ir nesuprantama, kaip tokiu laiku, tarp 17 ir 18 val., kai žmonės atvyksta po darbo, banke buvo nemažai vietų be darbuotojų, o keletas darbuotojų darėsi rūkymo ar kitokias pertraukėles. Taip pat klausimų kelia banko sistemos sklandumas: kaip gali būti, kad dėl savo pasirinktos paslaugos reikia eilėje laukti visą valandą, kai tos pačios paslaugos eilėje tik 3 žmonės?

Swedbank mini
2017-02-01
Alma apie
Swedbank

Swedbanke 2017-01-31 įnešiau į bankomatą pinigus, incidentą registravau, tačiau pinigus man dar nesugeba pravesti į sąskaitą. Banko darbuotojai abejingai žiūri į savo kliento iškilusias problemas, o pinigai man reikalingi banko operacijoms atlikti, o pinigų dėja nėra.

 mini
2017-01-31
Agne apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Swedbank siūlo labai gražiai skambančią ir viliojančią kreditinę kortelę su PIRKINIŲ DRAUDIMU! Super... Užsienyje perki, internete perki, atsiskaitai kreditine kortele ir tavo pirkinys jau apdraustas!! Ir aš taip galvojau, kol nenutiko taip, kad mano pirkinys pirktas internete ir atsiskaičius kreditine kortele manęs tiesiog nepasiekė.

Pasirodo - PIRKINIŲ DRAUDIMAS NEGALIOJA, KOL NEGAVOTE PREKĖS! Kokia išvis tada internetinių pirkinių draudimo prasmė? Juk tai ir yra didžiausia rizika, kad prekės negausi.

Štai atsakymas iš Swedbanko į žalos atlyginimo prašymą:

2017-01-09 09:57 <Zalos@swedbank.lt> rašė:
Laba diena, Informuojame, kad „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas išnagrinėjo Jūsų pranešimą apie žalą. Pirkinių draudimo sąlygų 9.2 punkte numatyta, kad draudimo apsauga galioja 180 kalendorinių dienų nuo pirkinio įsigijimo, t. y. faktinio pirkinio perdavimo kortelės turėtojui. Kadangi Jūsų pirkinys nebuvo gautas, jam draudimo apsauga neįsigaliojo. Jeigu pardavėjas neatsako į Jūsų laiškus ir įtariate, kad buvote apgauta, rekomenduojame kreiptis į policiją.

Neapsigaukite imdami kreditinę su šiuo pasiūlymu.

Swedbank mini
2017-01-25
Ramune apie
Swedbank

Kodel as sudarius sutartį su jusu banku, atidarius sunui 6m saskaita negausiu sms i savo nr jei yra sutartis, kad jei iplauks vaikui kazkokios lesos as gausiu sms i savo nr, Vilniaus bankas teigia priesingai

Swedbank „Molas” mini
2017-01-24
Irmantas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Irmantas parašė atsiliepimą:

Vakar (2017.01.23) Swedbank skyriuje „Molas” Kaune susidūrėme su situacija, kai reikėjo išsikeisti pinigus į eurus, atėję pasiėmę talonėlį „banko operacijos grynais pinigais” pralaukėme lygiai 1h:15min, tuo metu dirbo 5 specialistai, iš kurių 4 priėmė bent po 3 žmones be eilės bala žino kokiais tikslais. Galų gale patekus pas specialistą (kuris priėmė daugiausiai žmonių be eilės) ir paklausus ar čia visada tokios eilės po valandą, tiesiog sumurmėjo, kad visko pasitaiko. Pasireiravus apie galimybę pasikonsultuoti dėl būsto kredito (ar bent uzsiregistruoti pokalbiui) buvo atsakyta, kad turim skambinti trumpuoju numeriu bla bla bla.

Swedbank būsto draudimas mini
2017-01-24
Romanas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:

Nerekomenduočiau niekam draustis Swedbank banke. Kodėl? Todėl, kad draudžiau sodą: kai draudžiau pasakojo labai gražiai rodė sutartyje, kad jei kažkas atsitiks jūsų turtui bus atlyginta ar atstatyta išskaičius frančizę 57 eur.

Atsitiko nelaimė sode pavogė vartus, tai šie „žalų specialistai” maustė mane, liepė ieškoti kas pigiausiai padarytų analogiškus vartus: 4 dienas skambinėjau visoms Lietuvos įmonėms užsiimančioms vartų gamyba. Radau Panevėžyje pigiausiai, žalos vertintojai paprašė, kad šita įmonė atsiustų komercinį pasiūlymą. Susiskambinau su įmonės direktoriumi paprašiau, kad padarytų komercinį pasiūlymą, žmogus vargo, darė, atsiuntė, persiunčiau žalos vertintojai Ievai kuri sakė gerai peržiūrės....

Galutinis rezultatas: Niekas nežiūrėjo nei komercinio pasiūlymo, nei kiek kainuoja vartų padarymas įmonėse kurios užsiima šia veikla (normalūs draudikai apskambina tris įmones ir susidaro nuomonę kiek gali kainuoti sugadintas-pavogtas daiktas) čia viskas kitaip, samdomi nekompetentingi žalos vertintojai, kurie iš sąmatinės programos, neaišku kurių metų kainomis paima vartų kainą ir jums perveda pinigus.

Jiems visiškai neįdomu ar jums kas pagamins vartus už šitą kainą. Tiesa sakė, kad gaminčiau vartus toje įmonėje kuri atsiuntė komercinį pasiūlymą (kaip ir pripažintų, kad pigiausiai Lietuvoje) ir vėliau atsiusčiau čekius, o jie pagalvos ar dar mokėti ar ne. Tai visiems pasiūlyčiau geriau mokėti brangiau už draudimą ir neturėti paskiau vargo, nei draustis Swedbanko draudimu ir paskiau gaišti savo laiką ieškant kas padarys, kur pigiau. Ką manau turėtų daryti jie ir man pateikti įmonių komercinius pasiūlymus kurie atitinka realybę.

Swedbank aptarnavimas mini
2017-01-07
Ingrida apie
Swedbank

Būsimoji Swedbank banko klientė Ingrida parašė atsiliepimą:

2017.01.07 9 val. ryte nuvykau į Vilniaus Savanoriu pr. padalinį atidaryti sąskaitos, kadangi planuoju pradėti veiklą. Aptarnavo darbuotoja vardu Aušrinė, maža smulki su akinukais. Turiu sąskaitą kitame banke, bet norėjau kad viskas susiję su veikla būtų vienoje naujoje sąskaitoje Swedbank. Bet darbuotoja labai nemaloniai pradėjo atkalbinėti atsidarinėti sąskaitą, su klausimais, o kam Jums? Naudokitės savo kitu banku. Kam Jums mokėti dar ir mūsų bankui mokesčius?

Vistiek kartojau, kad noriu atsidaryti, o ji vistiek atkalbinėjo. Galiausiai išėjau nesuprasta. Teks vykti į kitą padalinį. Paskambinus bendruoju telefonu pažadėjo, kad su manimi susisieks, jau vakaras bet skambučio nesulaukiau.

Swedbank mini
2016-12-19
Lukas apie
Swedbank

Labai greitas ir malonus aptarnavimas PC "Molas" esančiame Swedbank skyriuje. Mane aptarnavo konsultantė Brigita.

Puslapiai: 1234567... 8
4 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų