Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Labai nusivyliau Swedbank, AB, Kretingos filialo klientų aptarnavimu. Norėjau įnešti grynųjų pinigų į savo sąskaitą per bankomatą. Tačiau jau bebaigiant tai padaryti, mane užkalbino eilėje laukiantis žmogus ir mano banko debeto kortelė pasiliko mašinos viduje. Kaip vėliau sužinojau, jei iš karto neištrauki kortelės, ji yra įtraukiama atgal ir tampa negrąžintina!
Panašu, kad šio banko politika yra priešiška klientams, nukreipta prieš juos, kad jiems apsunkinti pinigų įnešimą, kuo godžiau lupikaujant iš jų, suteikiant jiems kuo daugiau streso ir nemalonių išgyvenimų. Man net nebuvo paskambinta, parašyta ir pranešta, kad mano kortelė yra sunaikinta! Tik nuėjus į banką išsiaiškinau, kas nutiko, bet nebuvo atsiprašyta.
Žodis ATSIPRAŠAU Lietuvoje neegzistuoja klientų aptarnavimo žodyne. Taip grubiai yra elgiamasi tik trečio pasaulio šalyse: Azijoje, Afrikoje... Dabar palyginimui pateiksiu keletą faktų, kaip klientai banke aptarnaujami Jungtinėje Karalystėje. Gyvenant Londone, turėjau atsiskaitomąją sąskaitą Barclays banke, kuri nuo pat pradžių man nekainavo nei penso... Nei karto nebuvo imamas banko mokestis, debeto kortelė klientams yra NEMOKAMA ir išsiunčama paštu NEMOKAMAI.
Prieš baigiantis jos galiojimo terminui, apie tai man buvo pranešama laišku ir el. laišku iš banko bei atsiunčiama į namus nauja kortelė. Dar daugiau, banke man davė PIN kodų generatorių NEMOKAMAI, tiksliau, atsiuntė į namus. Taigi, praradus banko kortelę, kitą gauni taip pat NEMOKAMAI. Negalima nepastebėti ir to, kad kiekviename banko skyriuje yra administratorius, kuris rūpinasi, kad klientams nebūtų streso, jei reikia palaukti eilėje. Pavyzdžiui, kartą užėjus į banką ir atsistojus į eilės pabaigą, prie manęs priėjo administratorius ir mandagiai paklausė, kokią operaciją norėčiau atlikti. Kai pasakiau, kad norėčiau gauti savo sąskaitos išrašą už tris mėnesius, mane tuoj pat nuvedė prie banko tarnautojos ir per kelias minutes mano akyse išrašas buvo atspausdintas NEMOKAMAI, man nei trupučio nestovėjus eilėje. Likau sužavėta! Negana to, laikas nuo laiko bankas man atsiųsdavo el. laiškus, kur maloniai prašydavo užpildyti įvertinimo lenteles apie tai, kaip aš, kaip klientas, esu patenkintas banko darbu. Nuolat gaudavau el. laiškus iš banko su perspėjimais apie tai, kaip apsisaugoti nuo įvairių galimų sukčių bei patarimais, ką daryti, jei taptum sukčių auka. Ir daugybė kitų dalykų, kurių visų čia nesuminėsiu dėl vietos stokos. Štai kur tikrasis žmogiškumas bei nuoširdus rūpinimasis savo klientais!
Užbaigiant, labai rekomenduoju kuo greičiau visoje Lietuvoje įdiegti bankams skirtus įvertinimus, kuriuos periodiškai užpildytų Klientai. Save gerbiantis Bankas turėtų pateikti Klientui jo iš anksto paruoštas lenteles su įvairiais klausimais apie klientų aptarnavimo kokybę el. paštu arba tiesiog pačiame banke. Klientai taip pat galėtų teikti pasiūlymus bankui, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Bankai Lietuvoje nepalaiko arba beveik nepalaiko komunikavimo su Klientu. Manau, kol tai nebus padaryta, Lietuvoje ir toliau niekas nesivystys teigiama linkme. (Beje, tai turėtų būti taikoma ne vien bankams, bet ir visur, kur yra klientų aptarnavimas).

Prieš du metus, pakeičiau pastovų prisijungimo slaptažodį į generatorių. Du metus dirbo gerai. Pastaruoju metu išmetė "button" nuorodą ir išsijungė. Banke nupirkau kitą generatorių i tas po dienos nusprogo. Neįsijungia iš viso. Nei prisijungti galiu, nei apmokėti už paslaugas negaliu. Ką daryti???

Esu pasipiktinęs, nuėjau prieš 16 valandą, ir ponios negalėjo aptarnauti, nors dar buvo 50 minučių iki darbo pabaigos..

Ilgai gaišau, telefonu norėdama susisiekti su banku, esančiu Kaune, "Megoje", ir išsiaiškinti, kodėl negalioja mano su banku 2016 07 18 pasirašyta automatinio mokėjimo sutartis dėl mokesčių atskaitymo už buitinių atliekų išvežimą įmonei "Kauno švara", deja susisiekti negalėjau - niekas iš banko darbuotojų neatsiliepė. Teks solidaus amžiaus senjorai pėstute keliauti į banką. Tik kam tada telefonai???

Šių metų Kovo 30 dieną 11val.28min. Swedbank Alytaus filialo (S. Dariaus ir S.Girėno 13) bankomate norėjau TARGO BANK (Vokietija) man išduota kortele nusiimti 1000 Eu., tačiau bankomatas buvo sugedęs ir pinigų man neišdavė.Kreipiausi į tuo metu dirbusią administratorę, kuri man patarė pasinaudoti gretimu veikiančiu bankomatu,ką aš ir padariau 11val.52min.. Gegužės mėn. gavau TARGO BANK sąskaitos mėnesio ataskaitą, kurioje matau, kad iš sąskaitos išskaičiuota 1000 Eu.,kurių man 11val. 28min. sugedęs bankomatas neišdavė. Šių metų gegužės 17,18 ir19 dieną (3 kartus)kreipiausi į banko administratorę norėdama parašyti pretenziją. Tačiau banko administratorė atsisako pretenziją priimti. Prašau specialistus išspręsti šią problemą ir padėti man atgauti pinigus. Pagarbiai. Rima Reckevitz.

Labai lėtas, vilkinantis swedbanko darbuotojų darbas darbas. Atsidarius bankui 9.00 teko laukti kol priims kaip verslo klientą 43 min. Nors numerėlis buvo 501, šiuo atveju antras klientas nuo atidarymo, prieš tai buvo 500 kuris laukė 35 min.

Swedbank Savanorių pr. Vilniuje , amžinos eilės! Iš ten esančių 12 langelių dirba pastoviai tik kokie 3 arba 4. Niekas nenori dirbti!

Laba diena, noriu paklausti kodėl Mažeikiuose Swedbanke nėra klientams tualeto?

Buvome užsakę seneliui banko kortelę telefonu, pasakė kada bus, atvykus į Kelmės banką pasakė, kad banko kortelė yra nepadaryta kažkas ten jei raudonuoja ir likom be banko kortelės tik ją užsisakėm. Ir mums neleido padaryti seneliui elektroninės bankininkystės, nes ale senelis nieko nesupras ir nepadarė.
Paskambinus po to bendruoju numeriu (jau kaip buvom Šiauliuose) pasakė, kad kortelė buvo padaryta ir konsultantė privalėjo padaryti internetinę bankininkystę. Tai dabar po poros savaičių teks vėl važiuoti į Kelmę kartu su seneliu atsiimti kortelę, nors mums tai yra labai sudėtinga, todėl, kad žmogus senas ir sunku žmogui vaikščioti, tai per tokias varnas vėl žmogus turės kankintis...

Sveiki, neturiu jokių pretenzijų, galiu atsiliepti tik iš gerosios pusės apie padalinio Ukmergėje tarnautojas, kulturingos, kantrios, mandagios. Tik bėda kad jeigu reikia paskambinti, sistema neraguoja į skaičiuko paspaudima, neįmanoma pagauti tos mikrosekundes, kai jungia. Tik tiek

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Lankiausi Swedbank skyriuje Gedimino g. 57, Kaišiadoryse, apie 9.40 val. Ne pietų metu dirba tik dvi darbuotojos, reikia laukti ypatingai ilgai, darbuotojos nėra suinteresuotos greitai priimti klientą, privertė laukti virš 1h. Nutikę ir taip, jog apskritai nesulaukėme savo eilės dėl ilgo ir nuobodaus laukimo. Būtų labai malonu iš Swedbank pusės sulaukti darbuotojų operatyvumo, kadangi kyla mintis atsisakyti swedbank paslaugų.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
2017 m. vasario 11d. Lankiausi banke. Esu pasipiktinusi koks yra priėmimas SWEDBANK Megoje. Nėra jokių numeriukų, o darbuotojos bando atsiminti kas po ko ėjo. Vis pasižvalgo į klientus ir nueina, o tada kviečia pačios, pagal išvaizdą ar pagal ką atsirenka kas pas jas turi ateiti prie stalo, nesuprato nei vienas klientas.. Nesvarbu ar atėjai pirmas ar paskutinis. Renkasi ką nori.. Baisu.. Vienam vyrui pasipiktinus, nes jis ilgai laukė eilėje, atėjusiam vaikinui buvo pasiūlyta prieiti prie banko darbuotojos ir su juo aptarinėti reikalus. Praeinančios darbuotojos paklausė kas čia vyksta teigė atėjęs daug anksčiau, o laukia ilgiau. Darbuotojos šiurkščiai atrėžė, jog ne mūsų reikalas, ir, kad ne mums joms aiškint.

Ar galima banke issiimt pinigus jei korteles pajamas apribotos? O banke tik gali issiimt

Swedbank banko klientė Aurelija parašė atsiliepimą:
2017 m. sausio 31 d. į Swedbank Vilniaus Akropolio skyrių atvykau atsiimti naujos mokėjimo kortelės. Banke 855 eilės numerį išsispausdinau 17:35 val. Tuo metu ekrane rodė 849 eilės numerį. Po kiek laiko švieslentėje pasirodė ir du kiti numeriai - 850, 851. Tačiau žmonių, kurie turėjo juos, nebuvo banke. Todėl netrukus ekrane pamačiau kitą skaičių - 852. Pagalvojau, jog ilgai laukti nereikės, juk prieš mane turėtų būti tik 3 žmonės.
Deja. Savo eilės laukiau apie valandą - kortelės nuėjau atsiimti 18.35 val. Laukdama pastebėjau, kad iš 11 darbo vietų dirbo 7. Dvi banko darbuotojos vis ėjo į lauką apsirengusios paltus. Tikriausiai, pasidarė sau rūkymo pertraukėles. Be to, kas kažkiek laiko dalis darbuotojų išėjo, palikdamos ant stalų korteles "Atsiprašome, laikinai nedirbame". Papiktino ir tai, kad švieslentėje atsirasdavo kiti numeriai, todėl klientai buvo aptarnaujami dėl kitų paslaugų, o ne dėl mokėjimo kortelių (tokią paslaugą buvau pasirinkusi aš).
Nuoširdžiai pikta ir nesuprantama, kaip tokiu laiku, tarp 17 ir 18 val., kai žmonės atvyksta po darbo, banke buvo nemažai vietų be darbuotojų, o keletas darbuotojų darėsi rūkymo ar kitokias pertraukėles. Taip pat klausimų kelia banko sistemos sklandumas: kaip gali būti, kad dėl savo pasirinktos paslaugos reikia eilėje laukti visą valandą, kai tos pačios paslaugos eilėje tik 3 žmonės?

Swedbanke 2017-01-31 įnešiau į bankomatą pinigus, incidentą registravau, tačiau pinigus man dar nesugeba pravesti į sąskaitą. Banko darbuotojai abejingai žiūri į savo kliento iškilusias problemas, o pinigai man reikalingi banko operacijoms atlikti, o pinigų dėja nėra.

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:
Swedbank siūlo labai gražiai skambančią ir viliojančią kreditinę kortelę su PIRKINIŲ DRAUDIMU! Super... Užsienyje perki, internete perki, atsiskaitai kreditine kortele ir tavo pirkinys jau apdraustas!! Ir aš taip galvojau, kol nenutiko taip, kad mano pirkinys pirktas internete ir atsiskaičius kreditine kortele manęs tiesiog nepasiekė.
Pasirodo - PIRKINIŲ DRAUDIMAS NEGALIOJA, KOL NEGAVOTE PREKĖS! Kokia išvis tada internetinių pirkinių draudimo prasmė? Juk tai ir yra didžiausia rizika, kad prekės negausi.
Štai atsakymas iš Swedbanko į žalos atlyginimo prašymą:
Laba diena, Informuojame, kad „Swedbank P&C Insurance AS“ Lietuvos filialas išnagrinėjo Jūsų pranešimą apie žalą. Pirkinių draudimo sąlygų 9.2 punkte numatyta, kad draudimo apsauga galioja 180 kalendorinių dienų nuo pirkinio įsigijimo, t. y. faktinio pirkinio perdavimo kortelės turėtojui. Kadangi Jūsų pirkinys nebuvo gautas, jam draudimo apsauga neįsigaliojo. Jeigu pardavėjas neatsako į Jūsų laiškus ir įtariate, kad buvote apgauta, rekomenduojame kreiptis į policiją.
Neapsigaukite imdami kreditinę su šiuo pasiūlymu.

Kodel as sudarius sutartį su jusu banku, atidarius sunui 6m saskaita negausiu sms i savo nr jei yra sutartis, kad jei iplauks vaikui kazkokios lesos as gausiu sms i savo nr, Vilniaus bankas teigia priesingai

Swedbank banko klientas Irmantas parašė atsiliepimą:
Vakar (2017.01.23) Swedbank skyriuje „Molas” Kaune susidūrėme su situacija, kai reikėjo išsikeisti pinigus į eurus, atėję pasiėmę talonėlį „banko operacijos grynais pinigais” pralaukėme lygiai 1h:15min, tuo metu dirbo 5 specialistai, iš kurių 4 priėmė bent po 3 žmones be eilės bala žino kokiais tikslais. Galų gale patekus pas specialistą (kuris priėmė daugiausiai žmonių be eilės) ir paklausus ar čia visada tokios eilės po valandą, tiesiog sumurmėjo, kad visko pasitaiko. Pasireiravus apie galimybę pasikonsultuoti dėl būsto kredito (ar bent uzsiregistruoti pokalbiui) buvo atsakyta, kad turim skambinti trumpuoju numeriu bla bla bla.

Swedbank banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:
Nerekomenduočiau niekam draustis Swedbank banke. Kodėl? Todėl, kad draudžiau sodą: kai draudžiau pasakojo labai gražiai rodė sutartyje, kad jei kažkas atsitiks jūsų turtui bus atlyginta ar atstatyta išskaičius frančizę 57 eur.
Atsitiko nelaimė sode pavogė vartus, tai šie „žalų specialistai” maustė mane, liepė ieškoti kas pigiausiai padarytų analogiškus vartus: 4 dienas skambinėjau visoms Lietuvos įmonėms užsiimančioms vartų gamyba. Radau Panevėžyje pigiausiai, žalos vertintojai paprašė, kad šita įmonė atsiustų komercinį pasiūlymą. Susiskambinau su įmonės direktoriumi paprašiau, kad padarytų komercinį pasiūlymą, žmogus vargo, darė, atsiuntė, persiunčiau žalos vertintojai Ievai kuri sakė gerai peržiūrės....
Galutinis rezultatas: Niekas nežiūrėjo nei komercinio pasiūlymo, nei kiek kainuoja vartų padarymas įmonėse kurios užsiima šia veikla (normalūs draudikai apskambina tris įmones ir susidaro nuomonę kiek gali kainuoti sugadintas-pavogtas daiktas) čia viskas kitaip, samdomi nekompetentingi žalos vertintojai, kurie iš sąmatinės programos, neaišku kurių metų kainomis paima vartų kainą ir jums perveda pinigus.
Jiems visiškai neįdomu ar jums kas pagamins vartus už šitą kainą. Tiesa sakė, kad gaminčiau vartus toje įmonėje kuri atsiuntė komercinį pasiūlymą (kaip ir pripažintų, kad pigiausiai Lietuvoje) ir vėliau atsiusčiau čekius, o jie pagalvos ar dar mokėti ar ne. Tai visiems pasiūlyčiau geriau mokėti brangiau už draudimą ir neturėti paskiau vargo, nei draustis Swedbanko draudimu ir paskiau gaišti savo laiką ieškant kas padarys, kur pigiau. Ką manau turėtų daryti jie ir man pateikti įmonių komercinius pasiūlymus kurie atitinka realybę.

Būsimoji Swedbank banko klientė Ingrida parašė atsiliepimą:
2017.01.07 9 val. ryte nuvykau į Vilniaus Savanoriu pr. padalinį atidaryti sąskaitos, kadangi planuoju pradėti veiklą. Aptarnavo darbuotoja vardu Aušrinė, maža smulki su akinukais. Turiu sąskaitą kitame banke, bet norėjau kad viskas susiję su veikla būtų vienoje naujoje sąskaitoje Swedbank. Bet darbuotoja labai nemaloniai pradėjo atkalbinėti atsidarinėti sąskaitą, su klausimais, o kam Jums? Naudokitės savo kitu banku. Kam Jums mokėti dar ir mūsų bankui mokesčius?
Vistiek kartojau, kad noriu atsidaryti, o ji vistiek atkalbinėjo. Galiausiai išėjau nesuprasta. Teks vykti į kitą padalinį. Paskambinus bendruoju telefonu pažadėjo, kad su manimi susisieks, jau vakaras bet skambučio nesulaukiau.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube