Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. Šis bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius Swedbank darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

Swedbank mini
2018-05-31
Rima apie
Swedbank

Laba diena, esu nepatenkinta Swedbanko Kaune "Savas" padaliniu, pries dvi savaites kreipemes del lesu paveldejimo(mirusi mama Ona Simaviciene 2016m.) mums pasake, kad lesos bus pervestos po savaites, bet siandien jau dvi savaites! Kaip galima sitaip meluot ir neatsakingai ziuret. Prasau tiksliai informuoti kada bus pervestos lesos, o ne "atsisaudyti", kad daug turime darbo...

2018-04-25
Zita apie
Swedbank

Labai blogi atsiliepimai, net sąskaitos negaliu užsidaryti. Norėjau užsiregistruoti, bet sąskaitos uždarymui, pasirodo, reikia laukti bendroje eilėje. Malonėkite paaiškinti, kaip dirbančiam žmogui patekti pas jus, jūs gi nedirbate poilsio dienomis ?!! Gyvenu pačioj "glūdumoj" - Kupiškio rajono kaime.

2018-04-20
Jūratė apie
Swedbank

Laba diena, Jums rašo Metelių regioninio parko direkcijos ( įm. kodas 293371090) vyr. specialistė Jūratė Buinickienė. Įmonės informacijoje nepavyko nustatyti kokį mokėjimo planą už banko paslaugas esame pasirinkę. Puikiai prisimenu, kad su direktoriumi buvome kalbėję apie planą 7 ( mėnesinis mokestis 7 eur ir 10 pavedimų nemokamai). Prisiskambinti į banką nepavyksta. Noriu sužinoti ar būtent pagal tokį planą mokame , nes išlaidos už banko paslaugas yra vienos didžiausių tarp Lietuvos regioninių parkų.

2018-04-13
Zigmas Burksaitis apie
Swedbank

Labas, Aš nusiunčiau giminės Toronto Dominion Bank TD money order, Garantuotą čekį. Kodel Swedbank nepriėmė čekį padėti į gavėjo sąskaita ? Siusdavome mūsų personal čekius giminės ir nebūdavo jokių bėdų gauti pinigus. Nevisi giminės gyvena miestuose. Dabar į Lietuva giminės iš užsienio negalės siūsti valiutą. Atrodo Lietuvos bankai dar dirba moderniškai. Senukai nežino Lietuvo kokias informacijas nusiūsti giminės į užsienį. Atrodo daugiau negalėsime siūsti pinigus į Lietuva.

2018-04-12
Privatus asmuo apie
Swedbank

Nepatikimas bankas nes visus duomenys kontaktus apie privatu zmogu isdalyja treciom o gal dar ketvirtom salim,jie neskaito istatymu apie zmogaus privatuma kad draudziama be perspejima,privataus gyventojo sutikimo dalinti treciom salim duomenys naudotis nuosavybe.Mes gyventojai netam kad inestus santaupas i si banka isvaistitu musu santaupas treciom salim.Sis bankas turi pasikeisti pavadinima pavz,tarpinis bankas ,,Tarpbank,, ir bankai netam ira kad svaistitu privatu turta i kaire desine o kad saugotu gyventojo santaupas ustai zmones moka pinigus uz ju darba o jie ka daro? Mano bankas pavadinimu ,,KOJYNEBANK,, 99 procentu patikimesne.

2018-04-12
Jolanta apie
Swedbank

Labai lėtai aptarnauja. Per 1 val. aptarnavo tik 8 numeriukus. iki mano numeriuko buvo likę dar 8. Tai jau pabijojau ilgiau laukti, nes negali tiek ilgai laukti, visi juk dirbame. Informacijoje 15 min nebuvo darbuotojo, neįmanoma nieko paklausti, sužinoti. Darbuotojai vaikšto atsipūtę, jeigu nenori darbuotis, tai nors nevaikščiotų taip akivaizdžiai.

2018-04-10
Gintautas apie
Swedbank

Norejau pasiimti pin generatoriu. prastovejau 2 valandas ir isejau. Zmoniu daug, ne visi pensininkai ir turi tiek laiko stoveti eilese. Isankstines registracijos nera, uzsiregistruotum, ateitum sutartam laikui ir viskas butu saunu. Spreskit sita klausima!

2018-04-05
Marius apie
Swedbank

Jūsų bankas išdavė kreditinę kortelę iš kurios galima isimti nedaugiau kaip 50 euro, o uz buta is korteles neimanoma atsiskaityti ! bankomatas visada rodo kad saskaita virsina leistina limita ! kas cia per dalykas jei saskaitoja pakankama pinigu ????

2018-04-05
Alma apie
Swedbank

Noriu paklausti, ar čekį JAV doleriais darote keitimą, kad išgryninti JAV dolerių čekį, aš gyvenu Šilutėje

2018-03-19
Ona apie
Swedbank

Didele pinigu suma siuntė į sąskaita, netyčia nurodėme klaidinga sąskaita, gavėjas taip pat, ir kaip galejo banko darbuotoja persiųsti lėšas į neegzistuojančią sąskaita ??? Ji buvo pikta, kad pinigai išsiunčiami į konkurentu banką, bet tai ji turejo pasakyti, kad klaidinga sąskaita neegzistuoja

2018-03-14
Viktoras apie
Swedbank

Po 40 min. laukimo išėjau.Taip aptarnauja verslo klientus. Nekonkurencingi.

2018-03-06
Stefa apie
Swedbank

Neveikia bankomatas pagegiai Vilniaus gt Neveike ketvirtadieni, penktadieni. Šiandien vėl apsilankiau - neveikia. Kada predes normaliai dirbtu?

2018-03-02
apie
Swedbank

Mielieji zmones pries darant SKUBU pavedima atkreipkite demesi i ikainius. Kosmaras Lietuvoje kainuoja 26 eurai. Sveiku protu nesuvokiamas lupikavimas. Tikrai labai suinteresuoti klientu gerove.

2018-02-15
Zita apie
Swedbank

Vakar t.y. 2018 02 14 diena issiemiau is bankomato Gariunu verslo centre 10 eur. Nepatikesite, nurase uz sia menka suma 3 eur komisiniu, t.y. 30 proc. komisiniu. Siaip esu SEB kliente. Jauciuosi,kad mane vidury dienos apvoge. Nebuvo prie aparato parasyta,kad plesia tokius milziniskus komisinius. Dziaugiuosi,kad nesu sio banko kliente ir kitiems patarsiu nebuti

2018-02-08
Anatolijus apie
Swedbank

Geriau šiam banke neimti naujų kortelių, nes tenka iš naujo aktyvuoti ir.moketi, kažkokios nesąmones, visą savaitę negalėjau uzaktyvuoti, nedavė mygtuko aktyvinti,įdomu ,kad dar kortele buvo ryte ir pasakė kad galiu aktyvinti,perskambinau,matyt kad nebūtų problemų kortele užblokavo ,kitos neemiau

2018-02-06
STASE JAGMINIENE ir VYTAUTAS JAGMINAS apie
Swedbank

Sveiki Norime pasiteirauti, kodel sulaikomi musu pensiju pinigai, kurie yra SWEDBANK, Siauliu skyriuje . Mes esame Lietuvos Respublikos pilieciai Kitos salies mokesciu moketojo statuso neturime.Tai patvirtinome rastu. Sveciuojames pas vaikus, mums virs 70 metu. Klausimas: Kodel neleidziama pasinaudoti Igaliojimu,kuris patvirtintas Cikagos konsulate? Kodel?

2018-02-06
apie
Swedbank

Sveiki Norime pasiteirauti, kodel sulaikomi musu pensiju pinigai, kuriuos perveda SODRA? Esame Lietuvos Respublikos pilieciai, laikinai gyvename pas vaikus.Mokesciu moketojo numeriu neturime, ta patvirtinome rastu.Yra Cikagos konsulato patvirtintas Igaliojimas, jog igaliotas musu asmuo tvarkytu finansus. Bet Swedbank , Siauliu skyrius, nevykdo kas parasyta igaliojime. Kodel ? Igaliotas asmuo turi teise i musu finansus! Dekoju STASE JAGMINIENE VYTAUTAS JAGMINAS 02.06.2018 Cikaga cikagos

2018-02-05
apie
Swedbank

Banke negali atidaryti kaupiamosios sąskaitos įmonės registravimui. Ar tai ne tiesioginė banko paslauga atidaryti sąskaitą? Ką daryti tokioje situacijoje. Tiesiog klientams patariau pasirinkti kitą banką ir tai jau antriems šį mėnesį. O pirmieji atsidarę sąskaitą kitame banke, patenkinti aptarnavimu ir asmeninėms lėšoms atsidarė sąskaitą ir visas turimas asmenines santaupas perkėlė ten..

2018-02-02
Vika apie
Swedbank

Baisi kultūra Swed banke aptarnaujant senjorus. Kitą kartą rašysiu ir kelsiu į youtubą.

2018-01-11
Domantė apie
Swedbank

Pirmą kartą lankiausi banke po atsinaujinimo, likau labai nepatenkinta nauja priėmimo ir eilių tvarka. Vienai darbuotojai turi pranešti, kokiu klausimu atėjai, pasakyti savo vardą, tada ateina už metro esanti darbutoja, tave pakviečia, tuomet jai turi pasakyti, dėl ko kreipiesi į banką. Taip juk gaištamas tiek darbuotojų, tiek klientų laikas. Kas buvo blogai su sena sistema, kai paspaudus mygtuką, gaudavai čekį su priėmimo nr.?Be to, esu nusivylus ir darbuotojomis. Tas apsimestinis malonus bendravimas tikrai neįtikina ir nenuteikia pozityviai. O papildomų, su mano prašymu nesusijusių paslaugų siūlymas tik gaišina ir išmuša iš vėžių, o ne sudaro profesionalios įstaigos įvaizfį (apsilankiau banke pietų pertraukos metu, todėl laikas man buvo itin svarbus). Beje, darbuotojos visiškai nemoka dorotis su konfliktinėmis situacijomis - vienas pagyvenęs vyras buvo nepatenkintas laukimu eilėje, o darbuotojų atsakas į tai buvo pašaipus juokas ir grasinimas iškviesti apsaugą, net nebuvo stengiamasi konstruktyviai spręsti iškilusią problemą. Su kitais pagyvenusiais žmonėmis irgi nebuvo labai maloniai elgiamasi, tokios frazės, kaip "taigi, aš jums jau pasakiau" piktu tonu irgi nesukuria malonios aplinkos. Šiame banko padalinyje lankausi dėl vietos patogumo, tačiau kitą kartą reikės pagalvoti, ar verta gadintis nuotaiką dėl tokio aptarnavimo ir eilės organizavimo.

Puslapiai: 1234567... 8
2 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų