Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Labai greitas ir malonus aptarnavimas PC "Molas" esančiame Swedbank skyriuje. Mane aptarnavo konsultantė Brigita.

Šiame banke laikau visas savo kuklias pajamas, per jį man išmoka pensiją. Taigi mūsų Lietuvos taupomasis bankas, anksčiau perduotas valdyti bankui "SWEDBANK"

Jau kelintą kartą susiduriu su problemomis nuėjusi į Swedbanką... Neišgirstu konkrečių atsakymų į klausimus, tenka ilgai laukti eilėse, iškilus problemai nesiūloma jokio sprendimo. Buvau susitaikiusi su tuo, kad mažos būsto paskolos šiam bankui tiesiog "neapsimoka" ir gavau paskolą kitur...
Šį kartą prireikus skubiai pagaminti kreditinę kortelę, vykstant į užsienį, sulaukiau tik, klausimų "Kodėl neužsiregistravote konsultacijai? neturiu laiko..." bei aiškinimo, kad kortelę įmanoma pagaminti nebent per 7-10 darbo dienų, jokių kitų alternatyvų, sprendimų nebuvo pasiūlyta. Pasijutai tikrai nevertinama ir nereikalinga.
Ruošiuosi atsisakyti banko paslaugų.

Labai ilgos eiles. Laukt turi visa valanda. Vietoj to kad aptarnautu siulo kavos. absurdas.

Bankas davė termina pateikti dokumentus apie operacijas iki 2016-12-07d. perspėjo 5 d. tapačią dieną užblokavo. Dokumentai pateikti. Jau 7 d. dar saskaita neatblokuota. Reikia atlyginimus, mokesčius sumokėti, nekalbu apie paralyžiuotą darbą. Pas ką kreiptis? kas ir kada gražins pinigus?

2016-12-05 paskambina ir sako: męs užblokuojame jūsų sąskaitą, nes nepateikėte dokumentų. Nei prašė, nei rašė. Sąskaitą užblokavo. Jūsų teisė rinktis, ar verta pasitikėti banku, kuris bet kurią minutę gali užblokuoti jūsų sąskaitą, be galimybės pateisinti bankines operacijas.

Nusivyliau Swedbanko darbuotojų aptarnavimo kokybe Vilniuje prekybos centre Panorama. Atėjau uždaryti sąskaitą, manę perspėjo kad su kasa dirba tik viena darbuotoja, sutikau palaukti. Pralaukiau 25 min.
Mačiau kaip atsilaisvino darbuotoja dirbanti su kasa, bet aš nebuvau pakviesta, nors skyriuje jau nebeliko laukiančiųjų. Palaukiau dar 15 min. (kasa buvo tuščia), atėjo dar viena klientė, kurį ir buvo pakviesta iš karto, kaip man paaiškino „Platininė klientė“. Pasijutau „antros rūšies“ žmogum. Gal nereikia smerkti kliento jeigu jis atėjo uždaryti sąskaitą, tai mano sprendimas ir mano teisė parinkti tą banką, kuris mane pilnai tenkina.
Paaukojau savo pietų pertrauką, likau alkana ir sugadinta nuotaika.

Swedbank banko klientė Aldona parašė atsiliepimą:
Laba diena, aš kreipiaus į Swedbank banką dėl renovacijos namo paskolą po paveldėjimo, du kartus buvau atėjusi į banką prie parduotuvės Savas- du kartus susimatėme su darbuotoja ir išėjau nieko nesupratusi nes įpatingas atvėjis, š.m.11mėn. 16 dieną atėjau į Maironio g. 9val.00, buvau pirma ir talonėlio nr. buvo 001, mane priėėmė jauna, energinga ir gerai išmananti savo darbą darbuotoja, taip greitai iš aiškino visą painią situaciją, atspauzdino grafiką, labai gaila, nežinau merginos nei vardo, nei pavardės, tariu nuoširdų ačiū už operatyvumą, nuoseklumą, pagalbą ir norą padėti klientams nes pas tokį darbuotoją jei kils kokių klausymų tikrai tik ten sugrįšiu, geros kloties jaunai panelei ir džiaukitės, kad turite tokį darbuotoją. Aptarnavimas 10 balų, kokybė 10 balų, žinios 10 balų.

Swedbank banko klientas Viktoras parašė atsiliepimą:
Nežiūrint į tai, kad bankas ir taip taiko didžiausias iš visų bankų kredito maržas (net 25proc.), tai dar sugalvojo būdą kaip susimažinti savo išlaidas kelionių draudimo išmokoms. Neseniai bankas, kaip visada, 'tyliai' savo klientams išplatino pranešimą, kad nuo 2017 01 01 kelionių draudimas galios tik tada, kai Swedbanko mokėjimo kortele apmokėsite keliones išlaidas. Dažnai keliauju ir mano kelionės išlaidas apmoka įmonė, iki šiol buvau ramus, bet dabar kaip supratau taip paprasta nebūtų. Dar pagalvojau, juk ne visos šalys dar ir kortelėms draugiškos, kaip tada būtų?
Pabandžiau pasikonsultuoti banko skyriuje, tai apart, kad pati darbuotoja internete perskaitė- "Jei patirtų išlaidų nustatyti nėra galimybės, Jūs turėtumėte pateikti įrodymus, kad ne mažiau kaip 50% visų Kelionės išlaidų Jūs apmokėjote bet kuria turima „Swedbank“ AB kortele arba iš bet kurios savo banko sąskaitos „Swedbank“ AB. Ir dar apgailestavo, kad čia ne jos kaltė:), o banko. Aš tą puikiausiai suprantu, kad ne jos kaltė. Ne tokios konsultacijos aš tikėjausi. Tačiau vieną naudingą patarimą iš darbuotojos išgirdau, tai, kad kituose bankuose tokių pokyčių nenumatoma.

Swedbank banko klientės Vilmos atsiliepimas:
Praeitą savaitę vyko incidentas Swedbank skyriuje Kaune, Krėves pr. 25 A. Mano vyras A.Tumėnas po darbo atėjo į šį banką paimti paskolos namui pirkti. Pateikė visus dok., padavė ir brolio A. Andruškevičiaus pasą. Darbuotoja nepatikrino ar pasas vyro ir leido pasirašyti dėl paskolos. Vyras skubėjo ir per klaidą buvo savo pasą palikęs namie. Įgaliojimą žinoma turėjo, kurio konsultantė nereikalavo parodyti. Todėl jis rašėsi brolio vardu. Viską supratusi konsultantė įšaldė pinigus ir nedavė parašyti pasiaiškinimo. Nors iš dalies kalta ir ji, kad nepatikrino ar pasas vyro. Nežinau ką daryti ir kaip viską sutvarkyt. Galiu tvirtinti, visi dokumentai pateikti banke yra teisiškai tvarkingi.

Gyvenu Vokietijoje. Esu paveldejusi is mirusios mamaos nedidele pinigu suma. Sie pinigeliai man yra ypac labai brangus, NES JIE SUTAUPYTI IS MAZUT MAZUTELES MAMOS PENSIJOS ir, turbut, is mano pastovios finansines pagalbos, skirtos tikrai ne taupymui, o pragyvenimui. Tai paskutine Mamos dovana. Taigi, visi popieriai sutvarkyti, lygtai butu galima atlikti pavedima. Noreciau suzinoti, kodel po to, kai buvo kreiptasi, gavome neigiama atsakyma? Mano gyvenamoji vieta ir banko saskaita yra nurodyta ir patvirtinta mano igaliojime seseriai miesto Savivaldybes notares. Kokie trukdymai stabdo sia finansine operacija? Kokiu dar reikia asmenybe patvirtinanciu dokumentu? Dekinga laukiu atsakymo. Rita Duemke

Swedbank banko klientė Ieva parašė atsiliepimą:
Sėdžiu banko padalinyje Vilniaus Akropolis, daugiau nei valandą laiko nuo maždaug 18:43 (net numeriukas ne kokybiškai atspausdintas kur laikas dažų neužteko) dabar 19:50 ir dar laukiu. Esu dėl grynųjų pinigų. Noriu sužinoti kokia tvarka priimami klientai ir kokiu būdu aptarnauja bankas. Nemažai klientų atėję po manęs jau seniai aptarnauti ir išėjo.

Swedbank banko klientas Simas parašė atsiliepimą:
Baisus aptarnavimas laukiau 1 h kol pasikeisiu valiutą, o kas svarbiausia kursas klaidingas skelbimo lentoje nuo to, kurį teigia darbuotojos. Vieta Panevėžys, Klaipėdos g. 92 Maxima. Daugiau niekada neturėsiu reikalų su Swedbanku.

Swedbank banko klientė Irena parašė atsiliepimą:
Sveiki, neįmanoma prisiskambinti Swedbank nei vienu internete pateiktu telefono numeriu, tenka priverstinai ištisai klausyti jūsų informacijos dėl meniu mygtukų paspaudimo, nors reikalingas tik vienas atsakymas į paprasčiausią klausimą. Visiškai negerbiate savo klientų, tenka gaišti laiką išklausant nereikalingą informaciją, be to, už priverstinai ištęstą skambučio trukmę skaičiuojami pinigai.

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą apie aptarnavimo lėtumą banko skyriuje:
Kauno Akropolio Swedbank banke trečia diena bandau sulaukti savo eiles. Siaubingai lėtas aptarnavimas. Po 1.30 val. vis dar sėdėjau ir laukiau. Banke darbuotojos arba vaikšto arba sėdi vienos (be klientų). Toks vaizdas, kad bankas nuo 19.00 užsidarė.

Swedbank banko klientė Gražina parašė atsiliepimą:
Seniau Swedbank banke Gargžduose vietos gyventojams buvo labai patogu pasikeisti valiutą, dabar to padaryti negalima. Kodėl?

Swedbank banko klientas Rimas parašė atsiliepimą:
Esami Swedbank klientai gerai pagalvokit, ar verta šitame banke sudaryti kokias nors sutartis. Buvau medžiojamas kiekvieną dieną, kol įkalbėjo investuoti į fondus. To pasekoje praradau didelę sumą pinigų. Nors kiek kartų ėjau aiškintis, atsakymo negavau. Kitas atvejis - po 10 m. pervedus pensijų fondus į kitą banką, pradėjo augti ir iki šiol sėkmingai auga, ko šitame banke niekuomet nebuvo. Tad linkiu nedaryti tokių klaidų kaip aš ir neprarasti savo pinigų.

Swedbank banko klientas Artūras parašė atsiliepimą:
Turiu Swedbank banke investicinį kaupiamąjį. Kadangi paveldėjau iš darbovietės, tai jis kaip ir įšaldytas, 3m negaunu jokių ataskaitų apie lėšas. Bandžiau telefonu sužinot likutį tai nepavyko. Teks su šiuo banku atsisveikint.

Swedank klientė Dovilė parašė atsiliepimą:
Labas vakaras, norėčiau papasakoti, apie Swedbanke Savanorių pr. 15 A, Vilniuje dirbančios darbuotojos nekompetentingumą. Šį vakarą 2015-12-15 apie 16:50 nuvykau į minėtą banką, man reikėjo atlikti grynųjų pinigų operaciją (pervesti tam tikrą pinigų sumą į SEB banką). Kad būtų aiškiau, tai užsisakiau prekę ir reikėjo per šį vakarą už ją susimokėti pavedimu. Pasakoju toliau, sulaukiau Swedbanke savo eilės, papuoliau pas jau amžiuje moteriskę (deja pavardės nepažiūrėjau, bet tą laiką jį dirbo kaip užeini į banką priešais registratūra, tai jos langas buvo pats pirmas iš kairės) paaiškinau ko aš noriu (įdėti pinigus į firmos sąskaitą) ji pareiškė, kad atseit jūsų bankas nepervedinėja į kitus bankus ir kad man reikia eiti į SEB banką norint į SEB banke turinčios firmos saskaitą pervesti pinigus. Dar buvo tokia MALONI ir pasakė kur man rasti tą banką.
Aišku aš į jį nespėjau, nes darbo laikas baigėsi. Paskambinus į nemokamą konsultaciją man paaiškino, kad darbuotoja privalėjo pervesti pinigus. Nukentėjau tik aš, nes teko per visą Vilnių ieškoti kas gali pervesti pinigus. Tenoriu tik pasakyti, kad darbuotojai turėtų atsakingiau žiūrėti į savo darbą ir norėčiau tikėti, kad su ta darbuotoja bus atitinkamai pakalbėta. Nuoširdžiai Jums dėkoju už išklausymą.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
Rašau dėl p. Rasos Sigitos Lisauskaitės iš Akropolio padalinio, Vilniuje.
Pagridinis klausimas, dėl kurio atvykau į banką, buvo sutarties nutraukimas. Ponia manęs paklausė "Į KOKĮ BANKĄ ĮŠEINATE?" atsakiau, kad į DNB. Jos atsakyma buvo netikėtas, nugirdau pasipūtusį prunkštimą ir pašaipiai buvo pasakyta "Tai gal DNB darbuotoja." Nieko neatsakiau, tik nusistebėjau, kodėl reikia tyčiotis, jei žmogus įšeina pas konkurentus, verčiau jau paklaustų, kas įtakojo mano pasirinkimą, kad nutraukiu sutartį su Jūsų banku.
Kitas įvykis buvo ir jos pasakymas "O mes, jau padarėm ir išsiuntėm kortelę naują Jums į Ukmergę". Sakau, o kodėl į Ukmergę, jei aš sutartį sudariau Širvintuose ir ten esu registruota (senai negyvenu rajone, todėl nežinau, nei kokie ten pokyčiai vyksta, nei kad banko skyriaus nėra", bet deja vėl pašaipiai išgirdau pasakymą " Mūsų skyriaus Širvintuose, jau senai nėra!" Puiku, pagalvojau, tik kilo klausimas, kodėl nesulaukiau Jūsų skambučio su paklausimu, kur man patogu gauti kortelę ar man jos iš viso reikia? O meterytė, tik pasakė, kad siuntėme laišką į registruotą mano adresą (tėvų namus) mama sakė, kad laiškas nebuvo gautas, gal dar gausime, nesvarbu.
Vėliau, p. Rasa, pakeltu tonu pareiškė, kad dar matot turiu TD sutarčių banke, paklausiau, o tai man kreiptis į bendroves jų nutraukti? (paklausiau, nes per bendroves jas sudariau, ne Jūsų banko skyriuje) ji man atšovė "Prie, ko čia BENDROVĖS? jie mūsų NEKONTROLIUOJA!" Na supratau, daugiau, aš nieko neklausiau. Jau, net bijojau. Pasirašiau nutraukimo dokumentus ir išėjau su palaima, kad neturėsiu nieko bendro daugiau ir nereikės eiti į patį skyrių aiškintis, kažko, kas man, kai ne bankininkei neaišku.
Suprantu, jaunas aš žmogus, gal ir nėra už ką manęs gerbti, didžios moters akimis, bet šiuo atvėju aš buvau klientė ir visada atėjus į kažkokią vietą esu pagarbi ir noriu pagarbos iš žmogaus į kurį kreipiuosi. Manau, kad kiekvienas to nori.
Labai tikiuosi, kad atkreipsite dėmesį į pastabas ir kažką keisite savo sistemoje. Ne iš vieno žmogaus teko girdėti nusiskundimų Jūsų žmonėmis skyriuose, bet lietuviai esą tokie, kad prisitaiko.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube