Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Swedbank banko klientė Neringa parašė atsiliepimą:
Siauliuose, PC Saules miestas, SWEDBANKE labai nemalonus aptarnavimas. Jeigu tu neturi pasidejes milijionu, tai su tavim elgiasi kaip ne su zmogum. Konkreciai 4-ame langelyje. Susiraukusi darbuotoja sedi. Labai nemaloni vienu zodziu.

Swedbank banko klientas Saulius Skukauskas parašė atsiliepimą:
Noreciau suzinoti kodel pazeisdamas mokejimo istatymo IX-1596 5str,7str 8d.ir15str bankas reikalauja komisinio mokescio mokant grynuosius pinigus i gavejo saskaita.

Swedbank banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Vakar nuėjau į svedbank atsiimti savo stipendijos, o kadangi skaičius nelyginis, - 15lt neleidžia iššimti iš bankomato,tad nuėjau į Swedbank pridėti 5 litus, kad leistu išsiimti pinigus, kadangi leidžia tik po 20lt.
Nuėjau parodžiau moksleivio pažymėjimą, esą jie negali pervesti, nes neturi gimimo liudijimo. Kagi, kadangi man tų piningų labai reikėjo pėdinau atgal namo 2km ir atsinešiau gimimo liudijimą, tačiau ir vėl pasakė, kad tai NE DOKUMENTAS, kad reikia mano tėvų, esą kažkokio parašo reikia, nors praeitą menėsį Rugsėjį kai pervedė nereikėjo... Taip, kad likau ir be pinigu ir išvarginta...

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
Aš po šiandien taip pat esu labai nusivylusi Swedbank'u bei aptarnavimu. Norėjau įnešti pinigų į sąskaitą, tai bankomatas negrąžino kortelės (užstrigo), dirbančios moterys pareiškė, kad nieko negali padaryti, nes jų darbo laikas pasibaigęs. Bet poto šiaip netaip sugebėjo įnešti pinigus į kortelę, bet kortelės taip ir neatgavau, o paskambinusi blokuoti kortelę man pareiskė, kad jei neras mano kortelės turėsiu pati už ją sumokėti.
Manau, kad čia ne mano klaida, kad bankomatai prastai dirba, o ir darbuotojom siulyčiau būti molonesnėms, nes tik atbaidote klientus.

Swedbank banko kliento Vinco parašė atsiliepimą:
Galima pagirti SWEDBANKĄ už išradimą. Debetine kortelę įrašyti į kliento įsipareigojimus bankui. Kuo daugiau pinigų turi kortelėje tuo didesnis įsipareigojimas bankui.

Swedbank banko klientas Ričardas parašė atsiliepimą:
Reikia laukti savaitė!, kartais net daugiau, kad būtų išgryninti mano pinigai iš PayPal. 20 dieną, pirmadienį išgryninau iš PayPal.
Šiandien 27 diena, pirmadienis ir pinigų vis dar nėra. Taip jau ne pirmą kartą, gal jie Swedbanke mano, kad tai yra normalu?
Visiems kas užsiima kokia nors veikla su PayPal, ir norės anksčiau ar vėliau pinigus iš PayPal išgryninti - tam NIEKADA NEREKOMENDUOČIAU SWEDBANK.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube