Atsiliepimai ir skundai apie Swedbank banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Swedbank banko klientė Marija parašė atsiliepimą:
Klaipėdoje Swedbanke, kuris randasi PC Studlendas - siaubingas aptarnavimas. Gyvenime daugiau ten neisiu. Banke pilna laukiančių klientų, o dirba tik 2 vištos, kurios aptarnauja 1 klientą po 20 minučių. Viena išvis sugebėjo aptarnauti žmogų be eilės, nes jis įšoko į kėdę prieš tai sakydamas oj panele, kokia Jūs graži, aš labai skubu, aptarnaukite be eilės...ir ji besišypsanti sutiko.
Su tuo klientu dirbo irgi ne mažiau kaip 20 minučių. Per tą laiką kokie 5 žmonės nesusislaukė savo eilės ir išėjo.

Swedbank banko klientė Diana parašė atsiliepimą:
Ne pirma karta lankausi Savas parduotuveje esanciame swedbank padalinyje ir su kiekvienu kartu vis nusiviliu kai kuriu sio banko darbuotoju aptarnavimu. Ne tik kad nemaloniai sneka, bet paklaustos elementaraus klausimo, kuri tikrai turetu zinoti banke dirbantis zmogus, nesugeba atsakyti. Specialistemis tokiu tikrai is tolo nepavadinsi..

Swedbank banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Kodėl uždarė banko Kauno r. Aleksoto skyrių ir neinformavo klientų? Esu pensininkė ir turiu didelį nepatogumą.Ten mano šeima atlikdavo visas operacijas, eilės būdavo nemažos, bet arti mano gyvenamos vietos.

Swedbank banko klientas Arvydas parašė atsiliepimą:
ACIU ACIU ACIU DIEVUI pagaliau sendien nutrukiau santykius su niekam tikusiu banku, uz valiuta palukanu nera. norkes..ilga laika laikiau didele suma tik minusa turejau, keiciau ir visada praradau nors ir kursas buvo gerinamas. Visiem sekmes neikliukit i Swedbank.
P.S as DNB ir gaunu palukanas.

Swedbank banko klientas Kostas parašė atsiliepimą:
Esu pasipiktinęs Swedbank banku, dėl aptarnavimo greičio ir kokybės.. teko lankytis ir Kauno ir VIlniaus skyriuose, pavardinsiu kuriuose lankiausi ir kokį įspūdį paliko:
- Kaunas. Prekybos centre Molas esantis Swedbank. Nuolat didžiausios eilės, visada daug žmonių, o dirba anaiptol ne visi langeliai. Maža to, pralaukiau aš savo eilės, o kai atėjo mano eilė, vadybininkė tiesiog nepalaukus net 15 sekundžių perjungė kitą numeriuką. Kai priėjau prie langelio (ieškojau langelio, nes žiauriai neaiškiai parašyta kuris yra kuris langelis) žiūriu jau sėdi kita klientė ir man sako palaukit, o mergaitė atėjo pasikonsultuoti dėl paskolų, tai laukiau dar 10-15min... absurdas. Po to paprašius atlikti valiutų kursų keitimą ir paprašius palankesnio kurso, ji pasakė, kad negali to padaryti, nes brokeriai nedirba šiandien.. o esu verslo klientas ir t.t., reikėjo atlikti būtent banke šitą operaciją. Dar kita pastaba dėl konsultančių amžiaus - aš suprantu, kad vyresnės solidžiau ir t.t., bet kai elementariai nežino kur kokią knopkę klaviatūroje paspausti ir klaidžioja tai atsiprašau.. plius užsirašinėja į senovinę užrašų knygutę kažką pastoviai... žodžiu juokinga.
- Vilnius Konstitucijos pr. esantis Swedbank (pagrindinė būstinė, didžiausias skyrius).
Taipogi dirba vyresnio amžiaus moterys, kurios su kompiuteriu tik susipažįsta.. aptarnavimas lėtas, kiek tik atvažiuosi - visada eilės.
Swedbank nėra pagrindinis mano bankas, pagrindinis yra SEB. Tai žiūrint į skirtumą tarp swed ir seb, tai kaip diena ir naktis. Privalumas kuriuo žaidžia swedbankas tai yra patikimumas saugumas, nes jie didžiausi berods plius marketingas geras.. Geriau vietoj marketingo išlaidų pasamdytų gerus specialistus.
Kiek žinau visi aukštesnes pareigas užimantys banke yra jaunimas, o senukai dirba konsultantais prie skyrelių.
Swedbanke - susitvarkykite.

Swedbank banko klientas andrius parašė atsiliepimą:
Siauliuose Akropolyje Swedbanko darbuotojai neaptarnauja klientu. Norejau isinesti pinigus, mane siuncia i bankomata prie bankomato, o ten beprotiska eile. Darbuotojai sedi, nosi krapsto ir neaptarnauja klientu.
As sakau, as juk moku uz inesima i savo saskaita ir man reikalinga si paslauga, bet manes neaptarnavo, kazkoks absurdas. Taip pat buvo su pinigu pervedimu, manes butent tame skyriuje neaptarnavo, sako turi el bankininkyste eik junkis prie interneto ir veskis pinigus.
Zodziu kazkokia nesamone, del tokio bendravimo su klientais man kyla noras savo pagrindini banka keisti kitu.

Swedbank banko klientė Aušra parašė atsiliepimą:
Laba diena, noreciau apskusti Lazdijuose esanti Swedbank, darbo laikas yra per trumpas, darbo dienomis dirba tik iki 16.00 valandos. Darba zmones baigia 17.00 val. tai kaip susitvarkyti kazkokius dokumentus, jei bankas jau nedirba. Per pietu pertrauka neimanoma susitvarkyti, nes dirba tik viena moteris, o zmoniu eiles didziausios.
Sestadieni isvis nedirba, nu kazkokia nesamone, ir isvis yra 4 aptarnaujacios kasos, bet visa laika kada ateisi dirba tik viena moteris, o kur kitos buna tuo tarpu tai nezinau, tai moteriai turetu pakelt atlyginima, kad ji sitaip viena dirba ir dar neskundzia savo kolegiu. Darykit ka nors, nes sitaip bankas negali dirbt.

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:
Noriu pareikšti nuoširdžią padėką "Swedbank" Tauro KAC administratorei Laimutei Samarakovai už malonų ir kantrų aptarnavimą pensijos atsiėmimo metu.

Mūsų įmonės darbuotojai kiekvieną dieną į SWEDBANK įneša grynus pinigus. Dažniausiai visi bankai verslo klientus aptarnauja pirmumo teise arba bent jau bendros eilės tvarka. Tačiau SWEDBANK Telšių skyriuje nuo šios savaites buvo pakeista tvarka ir mūsų darbuotojai pastebėjo, kad išsimušus kvituką verslo klientai eilę prieina tik kai salėje nebebūna jokių kitų klientų.
Laukimo laikas minimum 30 minučių rekordas virš dviejų valandų. Iš pradžios galvojome, kad čia kažkoks atsitiktinumas, tačiau nuėjus pasiteirauti pas viršesnius asmenis buvo pasakyta kad "tai nauja strategija verslo klientai niekur nepabėgs, o privatūs klientai jei laukt teks ilgai gali ir išeiti". Noriu konstatuoti, kad vienas verslo klientas su apytikriai 1mln. apyvarta per mėnesį iš Swedbanko jau pabėgo.

Swedbank banko klientas Romas parašė atsiliepimą:
Siu metu balandžio 30 d. vakare inesinejau pinigus i swedbank bankomata esanti Antakalnio g. 45, Vilnius. Vienu metu bandžiau inesti 2000 lt, t.y. 10 kupiuru po 200 lt, jas idejau i bankomata pagal visas instrukcijas. Bankomatas labai ilgai galvojo, uze, burzge kol galu gale ismete mano kurpiuras sulankstytas kaip „garmoske“ maždaug 1.5-2 cm juostelėmis. Taciau bankomatas grazino tik 8 kupiuras (t.y. 1600 lt) ir ekrane parase kad priskaičiuota 200 lt, viso 1800 lt, reikstu kad 200 lt uztrigo bankomate.
Sekancia darbo diena (geguzes 2) kreipiausi i swedbanka telefonu, buvau identifikuotas naudojant slaptazodziu generetoriu, nupasakojau kokia turiu problema, banko darbuotoja pazadejo artimiausiu metu atsiusti oficialu atsakyma.
Geguzes 10 d. bendravau su swedbank darbuotoja Edita Anglickaite del lizingo sutarties, jai pasakiau apie auksciau išvardinta problema. Mineta darbuotoja man atsake kad 200 litu jie nerado ir tureciau greitu metu gauti oficialu atsakyma. Paprasiau darbuotojos kad perziuretu vaizdo kameru irasa, nes as pries dedamas pinigus i bankomata juos istraukes perskaičiavau ir tai neabejoju galima matyti vaizdo irase nes bankomatas yra banko skyriaus viduje ir i ji nukreipta nemazai kameru.
Nesulaukes jokio atsako geguzes 15 d ryte paskambinau i swedbank - atsakymas pinigai nerasti, laukita rasto. tada as parasiau skunda vartotoju teisiu apsaugos tarnybai, banku prieziuros komisijai ir policijai. Bei sukuriau facebook puslapi "swedbank sukciauja atsargiai". nepraejus nei 3 valandom sulaukiau swedbank skambucio kad pinigai stebuklingai atsirado inkasuojant (nors 10 diena inkasuojant ju nebuvo taip parasyta laiske is swedbanko) ir jau iskaityti i mano saskaita. Esu isitikines kad taip ivyko tik todel kad emiausi viesumo. Bukit atsargus bendraudami su siuo banku, ji valdo sukciai.

Swedbank banko klientė Ledrūna parašė atsiliepimą:
Norėčiau padėkoti senjorų finansų akademijos konsultantei Laimutei Samarokovai už malonų aptarnavimą, parodytą dėmesį ir pagalbą suteikiant informacijos ir pagelbėjant atlikti banko operacijas. Ačiū!

Swedbank banko klientai Regina ir Mindaugas Bardzilauskai parašė atsiliepimą:
Jums noriu palinkėti iš visos širdies, kad sieloje gerumo gėlės skleistųs. Kad naujos jėgos vėl atgimtų su gamta, kad šviesią mintį dar geresnė keistų. Kad duona ir medum kvepėtų Jūs namai, kad būtų jie užuovėja saugiausia. Kad baltas angelas - dangaus pasiuntinys - juos saugotų, globotų, neapleistų.
Reiškiam didelę padėką Radviliškio KAC darbuotojai Irenai Velmunskienei už atidumą ir atsakomybės jausmą dėl Swedbank kliento saugumo.
Regina ir Mindaugas Bardzilauskai
Alytus

Swedbank banko klientė Jurgita Grigorjeva parašė atsiliepimą:
Kodel nera bankomatuose kameru? Švenčionėliuose buvo pavogta mano kortele ir nuimti is jos pinigai kreipiaus i policija sake negalim padet del to kad nera kameru bankomate kaip tai gali buti, jei net prie parduotuviu jos yra?
Jokio saugumo, beje policija sake, kad jau ne pirmas kartas, plesikai tuo naudojasi zinodami tai.

Swedbank banko klientas Juozas parašė atsiliepimą:
Tai buvo prieš kelis metus, bet nutariau čia parašyt. Hansabankas pavogė 1,50lt tik todėl, kad mano saskaitoj buvo nenaudojami 1000lt maždaug metus.
Jei parduotuvėje pavogsi tušinuką ar pastą kaip vienam buvo gausi baudžiamają atsakomybę. Čia rimtai, vienas senukas pro kasas praėjo nesumokėjęs už dantų pastą už 0,99 lt. lyg maximoje. Kiek žinau nuo 1 mgl. tik baudžiamoji atsakomybė ( 130 lt.) O policijai buvo darbo važiuot gadint dyzelį, vežt jį it tt.
O čia tipo aš pats kaltas.

Swedbank banko klientė Renata parašė atsiliepimą:
Swedbanko visiškai neprižiureti bankomatai. Nuskaito pinigus, bet ju neatiduoda. Dirba kaip nori, kelias dienas iš eiles žmones negali pasiimti pinigu, visi skundžiasi ir niekas i tai nereaguoja.

Swedbank banko klientė Sigita parašė atsiliepimą:
Swedbank be mano žinios ne vienus metus kas mėnesį nuskaitinėjo pinigus, kai nuėjau pasiimti pinigų likučio nuo sąskaitos, sužinojau, kad ji tuščia, o aš turiu dar sumokėti už sąskaitos uždarymą. Apvogė vidury dienos ir net policijai nepasiskųsi.

Swedbank banko klientas Marius parašė atsiliepimą:
Iš Swedbanko bankomato nusiimu 3000lt, pasiėmęs pinigus suskaičiuoju, pasirodo gavau tik 2800lt, trūksta vienos 200lt kupiūros, nueinu i šalia esanti banko skyriu su pretenzijom, banko darbuotoja dar karta perskaičiuoja pinigus, tikrai trūksta, o kompiuteris rodo kad buvo išmoketi 3000lt. Užregistruoja pretenzija, prižada kad pinigus gražins i sąskaitą kai bus patikrintas bankomatas.
Tikiuosi ir laukiu, dažnai tekdavo imti pinigu iš bankomato, visada perskaičiuodavau ir nebuvo taip kad bankomatas apsiriktų. Po trijų savaičiu gaunu laiška paštu kuriame rašoma, kad išnagrinėjus pretenziją ir patikrinus bankomata nustatyta, kad bankomatas išdave 3000lt. Va taip vagia Swedbankas iš savo klientu.

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:
Swedbank kuo toliau, tuo labiau stebina ir gasdina savo klientus. Dabar idejo limita, per interneta darant pavedima. Per para galiu padaryti ne daugiau kaip 4000 Lt pavedima, kai tuo tarpu is bankomato issiimti galiu 20 000 Lt per para. Tokia kvaila ju politika, viska suverciant saugumui, kelia juoka. O jeigu norite padidinti pavedimu limita, turesite isigyti kodu generatoriu. As pavyzdziui nenoriu jokiu papildomu daiktu, nes daznai keliauju ir daiktai man visiskai nereikalingi.
Panasu, kad Swedbank vis labiau orientuojasi ne i uzdirbancius pinigus, bet i pensininkus. Ar netaps, o gal jau tapes, pensininku banku?
Yra ir daugiau nesamoningu apribojimu pas juos, bet sis jau perpilde taure, del to teks eiti i kita banka. Nereklamuosiu nieko, bet pasakysiu, kad yra banku, kur pavedimu limitu nera, gali nors 1 mlrd pavedima daryt be jokiu debilisku generatoriu. Swedbanke liks tik pensininkai.

Swedbank banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:
Šiandien man yra paskolos nuskaitymo diena, o kortelėje nepakanka pinigų todėl per pietų pertrauką nulėkiau į netoli darbo esantį Swedbanko skyrių padėti grynųjų į sąskaitą. Pinigus priimančio bankomato ten nėra todėl teko rinktis grynųjų pinigų operacijas ir laukti eilėje. Žmonių buvo daug, eilė judėjo lėtai.
Galų gale užsidegė mano numerėlis švieslentėje ir iškart nežiopsodama ėmiau eiti link langelio. Tuo metu kažkoks ką tik atėjęs vyriškis prišoko ir užlindo man prieš pat nosį. Aš mandagiai pasakiau, kad dabar mano eilė ir parodžiau lapelį su numeriu banko darbuotojai, bet ji neparodė jokios reakcijos ir paklausė vyriškio kuo jam gali padėt. Aš dar kartą garsiai pakartojau kad dabar mano eilė ir atkišau tai įrodantį lapelį, bet iš darbuotojos jokios reakcijos, tarsi manęs ten net nebūtų. Tiesiog ėmė aptarnauti tą vyriškį.
Kadangi pietų pertrauka jau buvo besibaigianti nebeturėjau laiko aiškintis ar iš naujo stovėti eilėje tiesiog apsisukau ir išėjau.
Pati dirbu klientų aptarnavime ir pas mus yra aiški tvarka, kad klientui užlindus be eilės reikia mandagiai paprašyti jo stoti į eilės galą ir aptarnauti pirmąjį eilėje stovėjusį klientą. O už tokį akibrokštą jei ne atleidimas iš darbo tai bent jau rimtas pokalbis su vadovu butų garantuotas.

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą:
Swedbank-jei manote, kad šiame banke laikyti pinigus saugu, tai jūs klystate. Už 2000 lt šio banko darbuotojai parduoda apie jūsų įmonės arba asmeninę sąskatą, informaciją, kitiems asmenims. Vadovybė apie tai net nežino.
Kai jie buvo paklausti, kodėl apie mano sąskaitą žino kiti žmonės, jie neigė. Tačiau man nepažįstamas asmuo pateikė visą išklotinę apie mano sąskaitą ir pasiūlė ją nupirkti, kad nesužinotų kiti.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube