Swedbank banko darbuotojos aptarnavimas ir požiūris į klientą sukėlė nusivylimą
2018-07-04
2018-06-29 apsilankiau Swedbank padalinyje Radviliškyje ir labai nusivyliau. Kreipiausi dėl kreditinės kortelės, tačiau banko darbuotoja šaltai ir abejingai net nepasidomėjusi kokios kreditinės kortelės man reikėtų nukreipė laukti pas vadybininkę. Pas vadybininkę buvo klientas, įtariu dėl to paties. Salėje daugiau nei vieno kliento, tik sėdi ir nuobodžiauja dvi "specialistės", kurios nesugeba suteikti pirminės informacijos apie savo paslaugą. Pralaukęs 20 min ir dėl laiko stokos nesulaukęs išėjau iš banko. Ko gero teks pasiieškoti banko su kvalifikuotesniais darbuotojais.

Žydrūnas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Rašyti komentarą
Atsakyti į klausimą