Swedbank būsto draudimas vengia mokėti išmokas
Apdraudėm su mama kelis objektus (butus) ir viename jų, netrukus įvyko draudiminis įvykis (kaimynė apliejo ir visiškai sugadino mano vonios lubas, bet teko daužyt plyteles).
Kiek mano laiko, kantrybės sugadino šita bendrovė - nesuvokiama. Viskas vilkinama trečias mėnesis. Nebesuskaičiuoju kiek skambučių ir žinučių palikdavau, kad su manim susisiektų. Atrašo po savaitęs - trijų arba išvis neatrašo. Palieki į liniją skambutį, pasako konsultantas su jumis susisieks, ir neatskambina. Normalu, kad draudimo bendrovė ignoruoja ir jau trečias mėnuo sprendžia reikalą? NESIDRAUSKIT pas juos! O priteista suma tiesiog juokinga - 100 eu už visiškai sugadintą vonią ir lubas, kaimynai is viršaus apliejo. Nors kvadratų vonios nedaug, plytelių nepriskaičiavo išvis, kurias avarinė išdaužė keičiant vamzdžius (mat dalis buvo išdaužyta prieš apsidraudus, kai vienas vamzdis keistas, bet dar daugiau išdaužė jau apsidraudus, tai nusprendė, kad nesiskaito). Visiškai reik iškapot lubas dabar, nes sulietos ir susmego, išsibangavo ir dėt naują gipsą. Lubas priskaičiavo....100 eu naujos lubos! Jūs man pasakykit ką šiais laikais galima už 100 eurų padaryt? Normalum, kai turi prašinėt, kad kas teiktųsi susisiekti?
Pagailėkit, žmonės, savo nervų ir, jei norit, kad kas padėtų atsitikus nelaimei, tai ne šitas draudimas. Kompetencijos ir operatyvumo nulis iš darbuotojų, vilkina ir ieško priežasčių nesumokėt.

Indre (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Swedbank.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.