Nuo pačio ryto skambinu į SEB aptarnavimo centrą, niekas nesiteikia atsiliepti

2018-04-10

Esu labai nusivylusi banko aptarnavimu telefonu. Nuo pačio ryto skambinu į aptarnavimo centrą, niekas nesiteikia atsiliepti. Švaistomi mano pinigai, kai paskambinus liepiama prisijungti prie kodų kortelės, jau praeina kelios minutės, tada pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti. Užsisakius vadybininko perskambinimo paslaugą, ją gaunu, žinoma, tačiau atsiliepus vėl pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti ir skambinti kitą dieną. Dabar yr 8 valanda vakaro, o dar dabar neteko pasikalbėti su vadybininku dėl problemos, kurią išspręsti privalau skubiai, bet į patį banką nueiti galimybės neturiu. Atsisakysiu šio banko paslaugų iškart tada, kai galėsiu.


(Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie SEB.

Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.

Susisiekite
Užduoti klausimą
Iškilo klausimų? Pasirinkite temą ir užduokite klausimą.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Komentarai
Straipsnis komentarų neturi. Būk pirmas ir pakomentuok.
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų