Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientės Monikos atsiliepimas:
Norime padėkoti vadybininkei Almai Pauliukienei už jos nuostabų darbą ir pagalbą mūsų šeimai. Šauniausia banko darbuotoja kurią esame sutikę. Taip pat ir SEB bankui kuris suteikė galimybę įgyvendinti svajones. Ačiū.

Trakuose įrengti 2 SEB bankomatai, tačiau juose nėra funkcijos "Pinigų įnešimas". Įnešti grynus pinigus į sąskaitą tenka vykti į Vilnių. Abu bankomatai pasenusių modelių, tikiuosi, kad Jūsų garbės reikalas būtų įrengti bankomatą atliekantį visas funkcijas.

Norim padėkoti SEB banko vadybininkei poniai Zitai Tolpeznikienei už profesionalų aptarnavimą, už pastangas, žmogiškumą, už išsamią informaciją, ponia Zita puikiai išmano savo darbą, bei atsizvelgia į klientą. Ačiū Gintautas ir Erika

Sveiki, Nemuno g. 3 SEB, super aptarnavimas. Dėmesys, išklausymas, problemų sprendimas. Ypatingai Monika. Ačiū ir rekomenduoju!

Ar galima išvis prisiskambint skubiu klausimu??? Skambinu nuo pirmadienio kelis kartus per diena,šiandien trečiadienis,atsiliepia tik autoatsakiklis, kur vadybininkai??Žiauriai blogas aptarnavimas!!!

Prieš kelias dienas ir dar šiandien tikrai buvau itin maloniai nustebinta - taip mandagiai, dalykiškai ir tuo pačiu simpatškai niekur nebuvau aptarnaujama. Noriu padėkoti SEB Verkių skyriaus asmeninei vadybininkei gerb. Albinai Šaučiūnaitei, kuri net nėra mano vadybininkė, bet pavaduoja šiuo metu atostogaujančią manąją, už profesionalų aptarnavimą. Šiais mankurtų, beprotiško lėkimo ir stresų laikais, tai taip reta, todėl ir pritrenkia (gerąja prasme). Operatyviai ir labai maloniai atsakyta į visus mano užduotus klausimus, ko gero, net ir kvailokus. Daugiau tokių darbuotojų ir į SEB banką pereis kitų bankų klientai. Sėkmės svarbiuose žmonėms darbuose.

Kelkite darbuotojų bendravimo kvalifikaciją. Šiuo metu didžiausia problema

Jau daugiau kaip prieš pora savaičių telefonu iš namų kreipiausi jūsų tel. 3702682800 dėl mano kreditinės pasibaigusio galiojimo laiko pratęsimo. Jūsų darbuotoja maloniai man paaiškino , jog man kortelės į banko skyrių nebūtina ateiti , nes ji bus persiųsta mano adresu į namus . Iki šiol kortelės nesulaukiau. Į kortelės sąskaitą ateina ir mano gaunama pensija , todėl man ji tikrai labai svarbi. Prisiskambinti į banką nepavyksta , todėl prašau man pranešti , ar man dar laukti kortelės paštu , ar pačiai atvykti į banko skyrių. Pagarbiai , Laima Kulvietienė

Ne galiu susisiekti su seb utenos filialu tiesiogai, o vilniaus telefonas visad uzimtas. Praradau kodų generatoriu ir negaliu prieiti prie savo saskaitos Mano adresas: 90766 Fuerth, Bodenbacher Str. 26. Vokietija.

Banko konsultantė Greta, kurios nr 37061652971 ne kartą skambino dėl susitikimo. Pagaliau suderinus datą ir laiką (05.09 15:30), nuvykau nurodytu adresu ( Nemuno g 3, Kaunas). Deja, minėtoji konsultantė i susitikimą nesiteikė ateiti, banke dirbusiai info centro darbuotojai i skambučius neatsakė. Pagarbos klientui nerasta... Laiką atsakingai planuotis reiktų išmokti...

Galetu dirbti is sestadieni bent iki 14h klaipedoje esantis banko skyrius

Laba diena. Siandien, tai yra balandzio 26d, Siauliu SEB banke pralaukiau 2val. Reikejo, kad atsisviestu draudimo sutarti, bet ir tai nepavyko. Kiekvienam laikas yra brangus. Ar nebutu galima ispresti tokios menkos problemos, kad tokius klientus aptarnautu vadybininkas, ar butu tiesiog atskiras langelis.

Reikia pervesti pinigus nuo MasterCard uz prekes i ebay, keleta prekiu pavedimus prieme, o uz dvi prekes pevedimu nepriima ir ateina anglu kalba tekstas:"Mes negalime apdoroti jūsų mokėjimo. Pasirinkite kitą mokėjimo metodą arba patikrinkite mokėjimo informaciją."Visi veksmai buvo atliekami tokie patys.

Esu labai nusivylusi banko aptarnavimu telefonu. Nuo pačio ryto skambinu į aptarnavimo centrą, niekas nesiteikia atsiliepti. Švaistomi mano pinigai, kai paskambinus liepiama prisijungti prie kodų kortelės, jau praeina kelios minutės, tada pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti. Užsisakius vadybininko perskambinimo paslaugą, ją gaunu, žinoma, tačiau atsiliepus vėl pasakoma, kad visi vadybininkai yra užimti ir skambinti kitą dieną. Dabar yr 8 valanda vakaro, o dar dabar neteko pasikalbėti su vadybininku dėl problemos, kurią išspręsti privalau skubiai, bet į patį banką nueiti galimybės neturiu. Atsisakysiu šio banko paslaugų iškart tada, kai galėsiu.

Nepatogus bankas vien jau tuo, kad nėra bankomatų, nei ofisų prekybos centruose, susidarius problemai turi važiuoti į banką, o banko vieta nėra palanki privažiuoti, atvykus į banką turi sugaišti mažiausiai valandą laiko,vien tam, kad atsiblokuoti banko sąskaitą, konkurentai dirba tikrai paslaugiau, atsižvelgia į savo klientus, jau kelintą kartą svarstau galimybę keisti kitą banką.

Labas Aš nusiunčiau į Lietuva mano pusesėrems 2X$250.00 Money Order Pinigines Perlaidas. Aš Pinigines Perlaidas nupirkau ir sumokėjau Kanados TD Trust banke. Mano puseserė turi Swedbank Šakių miesto skyriui sąskaitą. Ką mano puseserės turi daryti ir kaip iškeisti į valiuta. Lauksiu atsakymo. Su pagarba. Zigmas Burksaitis

Laba diena, sakykit ar išgryninat pinigus iš sąskaitos?

Sveiki, noreciau paklausti jei vakar man siunte pinigus is airijos greitu pervedimu. kada gausiu pinigelius y saskaita?
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube