Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientas Ruslanas parašė atsiliepimą:
Man nutiko tokia situacija. Norejau issiimti is SEB bankomato 150Lt, kuris yra Taikos prospektas 66, „Grandus“ Klaipeda. Bet bankomato ekrane pasirode uzrasas "operacija negalima del laikinu rysio sutrikimu" taigi pinigu taip ir negavau. Tada pasitikrinau savo saskaita ir pamaciau, kad pinigai buvo nurasyti.
Parasiau pretenzija i banka, dabar laukiu. Jeigu negrazins pinigu kreipsious i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

SEB banko klientas Indėlininkas parašė atsiliepimą:
Noriu padėkoti Vilniaus Antakalnio skyriui už greitą aptarnavimą, priimant indėlių draudimo išmokos prašymą.
Šių žodžių negalėčiau skirti Fabijoniškių skyriui. Atėjus pas vadybininkę užtrukau iki 5 min. Atėjus į Fabijoniškių skyriu 2 val iki darbo pabaigos, jau niekas nebepriėmė.
Antakalnio skyriuje gal teko laukti 5-7 min. Nors žmonių laukančių buvo tiek pat.

SEB banko klientas Grinvaldas parašė atsiliepimą:
Mielasis SEB banke,
Turiu didelį nusiskundimą dėl prie Minsko IKI (Vilnius) esančio įėjimo prie bankomatų. Ten reikia perbraukti kortele norint įeiti, tačiau turiu braukyti kokia 10-15min kol durys atsidaro, o kartais iš vis neatsidaro. Pagalvokit apie vyresnius žmones, kurie atvažiuoja su troleibusais tam, į šitą skyrių, kad išsiimtų ar padėtų pinigus, o prie bankomato negali įeiti.
PRAŠAU SUSITVARKYTI, BŪTŲ GERAI, KAD SUSISIEKTUMĖTE IR ATRAŠYTUMĖTE ČIA, KADA BUS SUTVARKYTA.

SEB banko klientė Danutė parašė atsiliepimą:
Esu pasiėmusi busto kredito paskola iš SEB banko. Moku kiekviena mėnesį sąžiningai pinigus už man suteiktą paskolą, bet man vis ateina kas puse ir dažniau mėnėsių, kad aš nemoku įmoku.
Esu rašiusi nė viena prašymą dėl to ir kaip eilinį sykį vis kažkur dingsta Joniškio skyriuje. Buvau užsakiusi išrašius iš banko, bet jų jau negaunu 5 metus. Laiškai grasinantys, kad nieko nemoku taip pat 5 metai.
Vyras ir aš jau nebežinome į ką kreiptis ir kur skustis. Pastovus pinigų trūkumas (paskola paimta su fiksuotomis palūkanomis). Maniau, kad bankuose dirba kvalifikuoti darbuotojai, bet vis mąstau, kad ten tokių nėra (nenoriu nieko įžeisti, bet taip pagal mano susidariusią patirtį galiu tai teigti).
Patrakite kur kreiptis pagalbos, kad visa tai išaiškintu.

SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:
Naugarduko g. 55A dirba pasipūtęs ir arogantiškas vaikinukas. Aptarnavimo kokybės - 0, mandagumo - 0, užtat kupinas pasitikėjimo savimi ir paniekos klientui.
Beje, aptarnauja kramtydamas kramtomąją gumą. Už jo klaidas atisprašyti turėsite jūs. Tai - Mindaugas Š.

SEB banko klientas Karolis parašė atsiliepimą:
Nuo uzsienio banko korteles, is SEB banko bankomato bandziau nusiimti pinigus. Bankomatas leido atlikti visas proceduras, bet kai reikejo isduoti pinigus aparatas staiga "Sugedo" o pinigus nuo saskaitos nuskaiciavo.
1.Skambinau - liepe kreiptis i artimiausia SEB skyriu.
2.Skyriuje - nieko nekomentavo ir liepe kreiptis i banka kurio yra kortele. Kai pasakiau jog - "tai jusu bankomatas sugedo ir darykit ka nors", tai liepe kreiptis i "Falck security" :D (apie aptarnavima galeciau atskira skunda parasyti).
3. Kreipiausi i savo banka ir jie per 1 para atsiunte skundo lapa kuri uzpildzius jie issiunte SEB bankui.
Tai va tiek tu naujienu... pinigu kaip nera taip ir nera... Tikiu, kad gal dar po kokiu metu ir ilgu proceduru jie sugrazins...
Iesko kvailiu kurie netures nei laiko nei noro siuntineti tarptautinius laiskus ir aiskintis del SEB BANKO suklerusiu bankomatu...

SEB banko klientas Ugnius parašė atsiliepimą:
Paskutiniu metu labai daug matosi nekvalifikuotu ir nesigaudanciu situacijoje SEB banko paslaugose darbuotoju. Paskutinius kelis kartus buvau Vilniaus akropolio skyriuje ir buvau nusivyles:
- pirma del to, kad eiles dideles, darbuotoju vietos neuzopildytos, o dirba tik 2-3 konsultantai, pralaukiau apie 40 min;
- antra del to, kad pralaukus taip ilgai dar sutinki konsultante, kuri nelabai zino kaip ir ka daryti.. tvirtina viena, nors yra visai kas kita.. Gerai, kad yra tokia pagyvenus moteriske tarp konsultantu, tai visiem tiem studentam padeda issisukti is situacijos, nes tikrai nezino daug elementariu ir specifiniu dalyku.
Manau, kad SEB bankas galetu susirupinti aptarnavimo kokybe, o ne taupyti ir priimineti studentus.. Nors nieko pries studentus neturiu, bet tiesiog tegul pradzioj ismoksta, ar dirba su mokytoju, nes labai gaistasi laikas del nekvalifikuotu SEB darbuotoju.

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Taigi situacija pas mane buvo tokia: Palikau kortele bankomate ir pastebejau kad jos nebeturiu po kokios savaites. Skambinu i banka. Pokalbis:
sakau: ka daryt t.t
sako: neturim mes tavo korteles darykis nauja.
Sakau: Nu jei neturit tai ir nereik naujos (nors 100% ja palikau bankomate).
Sakau blokuokit saskaita.
sako: ok 30lituku
Sakau: ok 30lituku, o kaip man juos sumoket?
Sako: matau turit kita saskaita musu banke tai is jos iskaiciuosim
Sakau: tai kad ten nera lesu ir nezinau ar kada bus
Sako: ok isskaiciuosim kada tik ateis ir galit ateit pasimt nauja kortele nemokamai kadangi jau susimokesit 30lt...
Po 2men ateina laiskas jus turite skola 30lt susimokekite per 14d.d kitaip kreipsimes i anstolius. Tai koks cia dar : kai tik perves pinigus mes nuskaiciuosim, aiskiai buvau pasakes kad nezinia kada man ten ateis pinigai... Nu nieko cia tokio... persivedziau sau pinigus is kito normalaus banko. Po menesio ateina laiskas jus turite skola 30lt susimokekite arba kreipsimes i anstolius.
Skambinu:
Sakau: labas. uz ka man skola?
Sako cia saskaitos aptarnavimo mokestis
Sakau: juk mokejau jau pries keleta menesiu.
Sako tai ten mokejot vienos saskaitos cia kitos
Sakau: Juk turiu tik viena saskaita
Sako: ne dvi viena (pavadinkim ja mastercard) ir kita mano visa.
Sakau WTF :O juk uzblokavau ta saskaita ir uz tai 30lt sumacijau.
Sako: nieko nezinau uzblokavo tik kortele saskaita liko. Tai taip ir likau durnius. nuejes i banka aisku nieko nepasiekiau nieks nieko "nezino". susimokejau dar 30lt uz nieka uzsidariau visas saskaitas ir niekad gyvenime tikiuosi nebeturet su SEB nieko bendro...

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Jau nebe pirmą kartą tenka patirti nepatogumų dėl SEB banko kaltės. Ir kiekvieną kartą tai susiję su kortelės galiojimo laiku.
Pirmą kartą paskambinau likus 2 mėnesiams iki kortelės galiojimo laiko pabaigos ir norėjau sužinoti pratęsimo procedūrą.
Man mandagiai papasakojo (pamelavo), kad informuoja laišku ir automatiškai užsako naują kortelę, kurią tereikia pasiimti.
Deja, joks laiškas neatėjo, o atvykus pasiimti "automatiškai pratęstos" kortelės paaiškėjo, kad ji net nepradėta gaminti.
Po poros metų situacija pasikartojo su debetine kortele - nei laiško, nei kortelės. Nuvykus į banką komentaras buvo vienas - atleiskite už nepatogumus. Reziume - nenori nepatogumų, rinkis kitą banką.

SEB banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą:
Per pinigų nuėmimo operaciją, gavau plyšusį banknotą. Bėda gal ir nedidelė, tačiau ne iškart galėjau jį išsikeisti, ne visur norėjo priimti. Visgi patyriau šiokį tokį dikomfortą bei sugaišau tąkart tikrai brangų laiką be reikalo.

SEB banko klientas Olegas parašė atsiliepimą:
Labai papiktino P-Parko veiksmai, kai lankiausi SEB banke, Savanoriu pr.1, Vilniuje. Atvykau i banka su zmona, reikejo zmonai i banka padeti indeli. Tai buvo 2013m. lapkricio29d. kazkur po 14val. uztrukome banke gal 30min., isejus is banko ant automobilio stiklo radau siurpriza 51lt mokescio kvita, iskart pasipiktines kreipiausi i banko darbuotojus su klausimu, kodel jie negina savo kliientu ir leidzia kazkokiai "saraskinai kontorai" plesti banko klientus, tie tik paskesciojo rankomis ir viskas, atseit ne musu valia.
Kiek zinau anksciau to nebuvo ir aikstele salia banko priklause Norfai ir SEB. Apmaudu kai toks galingas bankas Lietuvoje atstumia samoningai savo klientus, teks pagalvoti apie tolimesni bendradarbavimu su siuo banku, perkelti visus savo indelius i rimtesni banka, kur bus pasirupinta savo klientu atvykimo saugumu laisvai prisiparkuojant.
P.S.teks internetu skleist zinia, kad zmones boikuototu savanoriu 1 banko padalini.

SEB banko klientas Rolandas parašė atsiliepimą:
Telsiu SEB banko skyriuje i bankomata idejus 1300 litu iskaite tik 900 kiti pinigai dingo. Pazadejo greitai viska issiaiskinti. Deja jau savaite niekas nesuranda galu.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube