Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie SEB banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius SEB darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie SEB banko veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB bankomatai mini
2013-07-11
Evelina Minkevičienė apie
SEB

SEB banko klientė Evelina parašė atsiliepimą:

Lankiausi Varėnoje. SEB bankomatas prarijo mano CHASE banko kortelę. Pasirodo, ne tik mano, kol skambinau niekada neatsiliepianciu numeriu 1528, bankomatas spėjo suvalgyti dar keliu žmonių korteles.

Esmė tame, kad jokio užrašo, kad jis neveilka, nebuvo, o chamiška darbuotoja, kai po valandos pastangų pavyko prisiskambinti, tesugebėjo paaiškinti, kad kortelės man negražins, pakliuvusios i sebmatą jos sunaikinamos.

Nieko baisaus, kreipiausi į Vartotojų teisių apsauga, sako, yra galimybė teistis su tais sukčiais.

2013-07-11
Darius apie
SEB

SEB banko klientė Darius parašė atsiliepimą:

Vilniuje, Naugarduko filiale keičiant paprastą debeto kortelę i Mylimiausią, darbuotoja Inga Kostygova pasiūlė paslaugą atsiųsti kortelę paštu. Bėda ta, kad nepasakė, jog norint aktyvuoti kortelę reikia naudotis elektronine bankininkyste, nors pildant dokumentus klausė manęs ar naudojuosi e.bankininkyste.

Gavosi nei šiaip, nei taip. Vistiek turėjau eiti į banką, kad aktyvuotu. Esu ir supykęs ir nusivylęs. Už tai parašiau prašymą korteles kitą kartą pagaminus išduoti kitam filiale.

SEB ir ISIC mini
2013-06-10
dovile apie
SEB

SEB banko klientės Dovilės parašė atsiliepimą:

Toks jausmas kad kiekviename mieste kiekvienas darbuotojas turi kitokia informacija del isic korteliu gaminimo. Butent todel pries eidama i banka gamintis korteles issiklausinejau internetiniame banko puslapyje ar isduodama kortele ketvirtakursiams ir kuriam laikui - gavau atsakyma kad tereikia galiojancio studento pazymejimo, daugiau niekas nesvarbu - isduodamas isic metams ir viskas.

Bet siandien banke valanda laukiau kol man galiausiai pasake, kad isduodama kortele tik tuomet, jei studento pazymejimas galioja dar metus! Siaubingai sugaistas mano laikas del nekompetetingu ir savo darbo neismananciu darbuotoju.

SEB 1000 litų pastatas mini
2013-05-29
Vasiliauskas apie
SEB

SEB banko klientas Vasiliauskas parašė atsiliepimą:

SEB'as vel nuostabus, ir vel neveikia bankomatas 1000litu pastate, o vadybininke sako eikite per bankomata idekite.. KOKTU kaip taip galima sitepos.

SEB el. bankas mini
2013-05-15
Erika apie
SEB

SEB banko klientė Erika parašė atsiliepimą:

Kas čia per bankas, jei norint skubiai atsiblokuoti el. bankininkystę prisiskambinti neįmanoma?!
Gal tegul ieško daugiau darbuotojų!

SEB bankas Kaune mini
2013-04-19
irma juodelytė apie
SEB

SEB banko klientė Irma Juodelytė parašė atsiliepimą:

Prieš kelias dienas kai tikrinau savo sąskaita bankomate mačiau joje pervestus 300 lt bet nieko nepaėmiau o kita dieną joje tebuvo likę 30 Lt kita jau tik 5 lt kaip taip gali būti?

SEB požiūris mini
2013-03-04
Artur apie
SEB

SEB banko klientas Artur parašė atsiliepimą:

Pinigu pervedimas is Londono is "Barclays" banko issiustas vasario 25 gautas SEB banku vasario 26, buvo gautas su skandalu siandien kovo 4 su tardymu nuo ko, kokia valiuta ir kokie rysiai su siunteju ir t.t.

I klienta SEB banke ziuri kaip i gyvuli o ne zmogu, ir cia Klaipedoje SEB banke dirba 99% kurwu ir 1% tikru geru zmoniu, as jau senas SEB banko klientas bet po siandenos as linkiu SEB bankui greitos finansines mirties ir tiems 99% vilko bileta i darbo birza.

Po siandienos SEB banko paslaugomis nesinaudoju ir kitiems patariu nesinauduoti.

SEB čekiai mini
2013-02-28
Artur apie
SEB

SEB banko klientas Artur parašė atsiliepimą:

As jau senai naudojuosi SEB banko paslaugomis, paskutinius trejus metus banke atsitinka idomus dalykai, dideliu sumu valiutiniai cekiai ismokami po 2 menesius, bet pinigai pasiemami is kitu saliu banku ta pacia diena kai duodi ceki, klausimui "kaip ilgai laukt pinigu?" Atsakymas gaunamas toks "juos veza ant elniu".

Paskutini karta is Anglijos 25 vasario buvo issiusti pinigai i mano valiutine saskaita, bankas juos gavo vasario 26, tai patvirtino Anglijos bankas is kurio buvo issiusti pinigai, bet cia sako kad pinigu nera, tas pats su pinigu pervedimu per visa Lietuva.

SEB požiūris mini
2013-01-25
STASYS apie
SEB

SEB banko klientas Stasys parašė atsiliepimą:

Nuejom su drauge i banka pasikonsultuoti del busto kredito pralaukem valanda laiko. Niekas nepaklause ar nepasake kad nera vadoves, o vadove pietavo virsuje kiek supratau nes atejo drauge ar kazkas pas ja. Ji nusileido prabrauke su savo kortele ir nuejo kartu prie aptarnaujancio kolektyvo. Mes laukem toliau, neiskentes paklausiau ar mus kas aptarnaus. Tada prieme iskart be eiles.

Nuejom, klausiu ar jus galit pakonsultuoti kredito kausimais. Sako ne, nes nera vadoves, o vadove su drauge ar pazystama salia prie kito konsultanto sedi. Mums pasiule tik kitai dienai ar telefonu pasiskambint. Per visa valanda laiko kuris mums yra svarbus, nes per pietus ir taip teistrukom.

Nusivyliau tokiu darbu nebenoriu i sita banka ne kojos kelti viskas cia buvo Palangoje SEB banke.

ACIU "UZ GERA" APTARNAVIMA. MANIAU, KAD KLIENTAS YRA PIRMOJE VIETOJE, BET TIK NE SEB BANKE PALANGOJE.

SEB skyrius mini
2013-01-23
Vacis apie
SEB

SEB banko klientas Vacis parašė atsiliepimą:

Anksciau laiko nutraukiau investicinio gyvybes draudimo sutarti. Banke buvo apskaiciuota sukauptu pinigu ismokejimo suma apie 10000lt. Pralaukiau daugiau kaip menesi kol gavau 7900lt!!!

Banko darbuotojas teige, kad negali man paaskinti is kur atsirado 10000lt suma!

SEB skyrius mini
2013-01-05
Marius apie
SEB

SEB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:

Pats prasčiausias SEB banko skyrius, Vilniuje - AKROPOLYJE. Neįmanoma tiesa sakant nei numerėlio paimt pačiam, nei darbuotojai kvalifikuoti. Atėjus į banką, norėjau padaryti kortelę (ne mylimiausia, bet paprasta kortelę). Man prašant vis tiek buvo padaryta, kaip nusprendė pats darbuotojas Emilis Robačevskis.

Teko jau girdėt , kad yra "naglas" ir nemandagus klientų specialistas, bet tokio įžūlaus žmogaus dar neteko sutikt. Nežinau ar kas skaito komentarus, skundus, bet atsižvelgti į savo banko darbuotojus reikia.

Pagarbiai, Marius

SEB bankas mini
2012-08-21
Kestas apie
SEB

SEB banko klientas Kestas parašė atsiliepimą:

Nesu nei pirmus žingsnius bankininkystės tinklapiuose žengiantis diletantas, nei nuolat finansines klaidas darantis pinigų švaistūnas, be to, turiu pora aukštųjų išsilavinimų ir naudodamasis kitų bankų bankininkystės sistemomis klaidų kažkaip sugebu išvengti. Dar daugiau, kas mano aprašomam subjektui gal pasirodys svarbu, dar nuo ano tūkstantmečio, beveik nuo pat "Vilniaus banko" įsikūrimo esu nuolatinis dabar į "SEB" persivadinusio banko, nors ir “privatus”, bet klientas.

Liepos 10 d. atlikau mano, kaip eilinio banko paslaugų vartotojo akimis žiūrint, elementarią bankinę transakciją tarp SEB ir kito Lietuvoje registruoto - Šiaulių banko beveik taip pat kaip litas įprasta ir su litu susieta valiuta- eurais. Kaip visada (tik anksčiau tai darydavau litais) užėjau į labai įprastą ir jau šimtus kartų naudotą SEB elektroninės bankininkystės tinklapio skyrių "pervedimai”, po to rinkausi skyrių "Vietinis", o beje ten pat buvo galima rinktis ir "Tarptautinis". Suformavau ir atlikau nedidelės sumos pervedimą. Po kiek laiko pastebėjęs, kad tai kainavo 40 litų, žodžiu bei raštu kreipiausi į SEB banką, prašydamas atsižvelgti į mano prašymą grąžinti tos pat dienos ryte mano įsitikinimu nuskaičiuotą nepagrįstai didelį mokestį bei kaip atlygį už galimą geranorišką banko kompromisą pateikiau pasiūlymus, kaip panaikinti priežastis, kad kitąkart taip neatsitiktų). Nors vėliau paaiškėjo, kad kažkur tarp eilučių nereikšmingu šriftu buvo įrašytas įspėjimas apie tą nesuvokiamo dydžio mokestį, labiausiai buvau labai nustebintas iš metų į metus nekintančio banko užsispyrimo neatsižvelgti į mano pakartotinius siūlymus (pirmąkart tai siūliau jau prieš trejetą metų- 2009-aisiais), siekiant išvengti nesusipratimų bei klientų nuostolių pataisyti sąvokas (funkcijų ikonų pavadinimus) jų elektroninės bankininkystės tinklapyje.

Šiame tinklapyje pervedimų skyriuje pavedimų ikonas pakartotinai siūliau išskirti logiškai ir aiškiai, pavyzdžiui, taip: "Vietinis" į "Vietinis litais" ir "Vietinis užsienio valiuta", ar kitu jiems priimtinu panašiu būdu, pastarajame būtinai pateikiant pastabą apie iš esmės kitokius (didesnius) pervedimo mokesčius, pageidautinai pateikiant nuorodą ir/ar pacituojant atitinkamą punktą į SEB banko mokesčių dydžių sąrašą jų tinklapyje "http://www.seb.lt/pow/content/seb_ lt/Archyvas/paslaugu_kainynas_privatiems _0601.pdf", kur pažymėta, kad litais ir eurais, kaip ir kita užsienio valiuta tarp VIETINIŲ bankų atliekamiems pavedimams taikomi tarptautinių pavedimų įkainiai).

Kodėl tai siūliau? Pakartosiu tai, ką apie dešimt kartų sakiau banko kontaktų skyriaus darbuotojoms, kurios, beje, apskritai nemoka klausytis, išgirsti ir konstruktyviai bendrauti su klientais, o yra įpratę klientų pageidavimus ir pasiūlymus “numušinėti” keliomis sausomis ir klientą žeminančiomis klišėmis. Jos nuolatos pertraukinėjo ir kartojo mano "prievolę" nuolatos skaityti jų nuolat besikečiančių banko taisyklių ir kainininkų talmudus.

Ogi bandžiau banko žmonėms paaiškinti štai ką. KLIENTAS - atlikdamas bet kokį pavedimą skyriuje "Vietinis" pagal šio lietuvių kalbos žodžio reikšmę, suponuojančią į apibrėžtą lokaliausią veiksmo lokalizaciją būtent vietovėje (šiuo atveju toje, kurioje veikia bankas AB"SEB bankas", t.y. Lietuvoje!) - natūraliai supranta, kad jis, kaip ir įprasta atlieka tikrai VIETINĮ, o ne TARPTAUTINĮ pavedimą ir kad mokestis neturėtų skirtis iš esmės (t.y. beveik 29 kartus arba beveik 3000%). Aš tai traktuoju, kaip paliktą spragą (o kadangi apie tai 2009 m. buvau banką raštišku pranešimu įspėjęs, drįstu teigti- paliktą SĄMONINGAI ), siekiant ir toliau sukčiaujant pasipelnyti iš klientams atsitinkančių klaidų atliekant bankinius veiksmus. Juk jie tuo užsiima viešai klientų prieinamame ir reklamuojamame elektroninės bankininkystės tinklapyje, manipuliuojant sąvoka "vietinis". Beje, jiems siūlyčiau "nusileisti ant žemės", įsijausti į "Privačių" klientų rolę ir nebeįsivaizduoti, kad jie prieš atlikdami kiekvieną veiksmą SEB tinklapyje skaito (ar privalo skaityti) visas taisykles ar kainynus. Bankas turėtų trokšti, kad kiekviena jų teikiama paslauga kliento būtų intuityviai suvokiama ir kuo lengviau atliekama. Tie kaip aš susidariau vaizdą, sausi, dar neseniai vos iš nuostolių išbridę, valdybos pirmininką turėję atleisti ir vėl skandinavišku užtikrintumu kiekvienas verslininku besijaučiantys banko “tarnautojėliai”, matyt, nesuvokia, kad jų paslaugomis šiandien nori nenori tenka naudotis ir finansų bei teisės žinių ar bent įgūdžių neįgijusiems eiliniams piliečiams, ir bedarbiams bei pensininkams, o kitąkart ir nelabai primatantiems negalią turintiems žmonėms, kurių santaupas vyriausybė vos ne privaloma tvarka iš “Snoro” “išgelbėjo” į SEB banką, tenka naudotis ir pailsėjusiems, ir pavargusiems, ir susikaupusiems, ir išsiblaškiusiems .

Tie žmonės apskritai neprivalo būti SEB klientais, nes Lietuvoje bankų yra ne vienas. Save gerbiančio ir išlikti besistengenčio banko interesas yra branginti kiekvieną klientą. Banko interesas turi būti vienas – kad kiekvienas klientas būtų išklausytas, sėkmingas ir patenkintas- tik taip gali būti užtikrintos jų pajamos ir kaštų padengimas. Metodai panašūs į lupikavimą, manau, bankus veda į prarają. Aš kaip klientas, labai bijau, kad toks bankas, kuriam faktiškai nusispjaut į kliento potyrius , nuomones ir pasiūlymus, neišliks, o tai jau ir ne mano, kaip vis dar šio banko kliento, interesuose.

Puoselėdama tik tokią tobulėjimo ir bendradarbiavimo su klientais kultūrą (kaip SEB), Lietuvos bankų sistema išliks silpna ir pažeidžiama.

SEB sąskaitos mini
2012-08-15
tomas apie
SEB

SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:

Kas turite SEB saskaitas - atidziai paziurekite, nes jos gali siek tiek kainuoti. Mokestis vadinasi "SĄSK. mėn. administravimo. mok.", 1 lt. imama uz kiekviena saskaita. Patarimas uzsidarineti, kad nemoketi uz ora.

SEB internetas mini
2012-07-21
Vidmantas apie
SEB

SEB banko klientas Vidmantas parašė atsiliepimą:

SEB bankas leidžia prisijungti prie "Paslaugų internetu" naudojantis asmens tapatybės kortele. Jei kas nebandėte - NEDARYKITE to. Bankas po tokio prisijungimo apribos Jūsų operacijas su slaptažodžių kortele. Į prašymą atstatyti slaptažodžių kortelės funkcionalumą gausite atsakymą:

Deja, prisijungimo per el.slaptažodžių kortelę atstatyti nėra galimybės, reikia arba jungtis su E-parašu, arba įsigyti slaptažodžių generatorių, kad turėtumėte galimybę atlikti operacijas jungiantis per E- parašą arba su slaptažodžiu priemone. Slaptažodžių generatoriaus kaina - 29,00LTL.

SEB sąskaitos mokestis mini
2012-06-23
Giedrius apie
SEB

SEB banko klientas Giedrius parašė atsiliepimą:

Gavau iš SEB štai tokį pranešimą:

"Gerbiamasis Kliente,

nuo š. m. liepos 1 d. SEB banke privatiems asmenims už sąskaitų, nesusietų su debeto mokėjimo kortelėmis, tvarkymą bus taikomas mėnesinis 1 lito mokestis. Atkreipiame dėmesį, kad šis mokestis nebus taikomas už visų rūšių indėlių sąskaitų tvarkymą, taip pat asmenims, kurie naudojasi bet kuriuo SEB banko paslaugų planu.

Atsižvelgdami į tai ir savo individualius finansinius poreikius, galite:

- užsisakyti savo poreikius atitinkantį SEB banko paslaugų planą - tokiu atveju nė už vieną Jūsų sąskaitą SEB banke nebūtų taikomas sąskaitų tvarkymo mokestis, be to, už nustatytą mėnesio mokestį turėsite galimybę neribotą skaičių kartų pervesti lėšas internetu į visas SEB banko sąskaitas

- užsisakyti naują debeto kortelę ir ją susieti su savo turima sąskaita SEB banke - tokiu atveju sąskaitos tvarkymo mokestis taip pat nebūtų taikomas

- savo nenaudojamą sąskaitą SEB banke uždaryti, jeigu turite kelias su debeto kortelėmis nesusietas banko sąskaitas, tačiau naudojatės ne visomis, - tokiu atveju už banko sąskaitas, uždarytas iki š. m. liepos 1 d., nebūtų taikomas tvarkymo mokestis

Iškilus klausimams maloniai prašom kreiptis į SEB banką telefonu 1528, Jus aptarnaujantį vadybininką ar užsukti į artimiausią SEB banko skyrių. Daugiau informacijos galite rasti interneto svetainėje www.seb.lt.

Jūsų
SEB bankas"

Norėjau paklausti, ar tai teisėta? Ar bankai gali taikyti bet kokius susigalvotus mokesčius? Juk už kiekvieną pavedimą iš sąskaitos ir į sąskaitą jie jau nusiskaičiuoja mokesčius, tai koks čia dar papildomas mokestis?

SEB paskolos mini
2012-05-28
SEB apvogtas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

FAKTAI:
- Buvo imtas kreditas būstui 75 procentai būsto vertės.
- Po to imtas "DIDELIŲ GALIMYBIŲ" kreditas verslui 33 procentai papildomo užstato vertės.
- Parašiau prašymą anksčiau laiko grąžinti "didelių galimybių" kreditą.
- SEBas pareikalavo iš naujo įvertinti įkeistą būstą ir papildomą turtą.
- Įkeisto būsto vertė 16 procentų didesnė nei kredito likutis.
- Papildomo už "didelių galimybių" kredito turto vertė 63 procentai didesnė nei paskolos likutis.
- Bankas išduoda raštą, kad leidžia parduoti papildomą turtą, su sąlyga, kad nurodyta suma bus pirkėjo pervesta į nurodytą banko sąskaitą, o pagal mano prašymą susidariusią permoką grąžins į mano nurodytą sąskaitą.
- Deja vietoj 101.000 litų permokos, grąžino 1000.

Kadangi pasijutau apvogtas, kreipiausi į Valstybinę Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą (VVTAT) deja kadangi buvo imta būsto paskola, po to "didelių galimybių" kreditas verslui, todėl VVTAT negali apginti vartotojų, nes gina tik fizinius asmenis, o čia ir paskola verslui.

PATARIMAS IR IŠVADA:

Turėdami SEB banke būsto kreditą, NIEKADA NEIMKITE PASKOLOS SAVO VERSLUI, NES NET VVTAT TARNYBA NEĮGALI PADĖTI PRIEŠ APSIVOGUSIĄ ĮSTAIGĄ VADINANČIĄ SAVE BANKU.

Gal pono Kropo ir Šarkino (dabar jau to kito - sočiai pavalgiusio žmogaus veidu, nežinau pavardės) tarnybos galėtų padėti?

Mano elektroninis pastas:
sekme.avansu@yahoo.com

Pagarbiai,
Net savo aršiausiam priešui, antstolės Sonatos Vaicekauskienės draugui Robertui Požemeckui teistam ir atlikusiam dalį bausmės už prekybą narkotikais nelinkėčiau turėti reikalų su SEB.

SEB parkingas mini
2012-04-26
Vytautas apie
SEB

SEB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Laba diena,
Norėčiau apginti bendrą interesą. 2011 m. gruodžio 21 d. atvykau į SEB banką Savanorių pr.1 ir sustojau aikštelėje prieš SEB banką ir parduotuvę NORFA (tai darau, gal keli metai kai atvykstu į banką).

2012 m. vasario mėnesį gavau pranešimą iš UAB “P-parkas“, kad turiu sumokėti 51 Lt. Susimoketi teisėtą bauda galiu.

Esmė yra ne piniguose. Nemėgstu kažkokių gudručių, norinčių pasipelnyti visuomenės sąskaita, todėl labiau esu linkęs geriau sumoketi miestui, kuriame aš gyvenu. Visos didelės parduotuvės nuomojasi iš miesto aikšteles pirkėjų automobilių pastatymui, nerinkdamos iš gyventojų papildomų mokesčių. Įtariau, kad pinigų ėmimas yra nelegalus, todėl padaviau užklausą P-parkui su kuo sudaryta sutartis iš miestiečių rinkti pinigus. Gavau atsakymą su 6 priedais ir kad sutartis sudaryta su UAB ”Via sportas”, ką į mano užklausą ir patvirtino UAB”Via sportas” administratorė Karolina Mikauskienė.

Prašau SEB vadovybės, banko klientų labui, paaiškinti kur čia “šuo pakastas”.

Pasiskaitykite miesto piliečių atsiliepimus internete apie P-parkas veiklą, kas tikrai nedaro garbės mūsų miestui.

Aš, jeigu reikės, ieškosiu teisybės teismuose.Manau, kad šią netvarką gali išspręsti SEB, už ką tikrai bus dėkingi banko klientai.

SEB skyrius mini
2012-03-08
Aida Barkauskaitė apie
SEB

SEB banko klientė Aida Barkauskaitė parašė atsiliepimą:

Dėkoju už kvalifikuotą ir malonų aptarnavimą su klientais.

SEB bankomatas mini
2012-02-16
Ruslanas apie
SEB

SEB banko klientas Ruslanas parašė atsiliepimą:

Man nutiko tokia situacija. Norejau issiimti is SEB bankomato 150Lt, kuris yra Taikos prospektas 66, „Grandus“ Klaipeda. Bet bankomato ekrane pasirode uzrasas "operacija negalima del laikinu rysio sutrikimu" taigi pinigu taip ir negavau. Tada pasitikrinau savo saskaita ir pamaciau, kad pinigai buvo nurasyti.

Parasiau pretenzija i banka, dabar laukiu. Jeigu negrazins pinigu kreipsious i Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

SEB skyrius mini
2011-12-17
Indėlininkas apie
SEB

SEB banko klientas Indėlininkas parašė atsiliepimą:

Noriu padėkoti Vilniaus Antakalnio skyriui už greitą aptarnavimą, priimant indėlių draudimo išmokos prašymą.

Šių žodžių negalėčiau skirti Fabijoniškių skyriui. Atėjus pas vadybininkę užtrukau iki 5 min. Atėjus į Fabijoniškių skyriu 2 val iki darbo pabaigos, jau niekas nebepriėmė.

Antakalnio skyriuje gal teko laukti 5-7 min. Nors žmonių laukančių buvo tiek pat.

Puslapiai: 1234567
6 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų