Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

SEB banko klientas Alfonsas parašė atsiliepimą:
Šiandiena SEB banke esančiame H. Manto gatvėje Klaipėda teko labai ilgai laukti kol aptarnaus. Gavus taloną ir pralaukus 45 minutes eilė šios grupės numeriams per 20 žmonių buvo atleista tik 2 žmonės. Gal šio banko padalinio vadovai mano, kad žmonės pas juos eina pasėdėti ar poilsiauti. Kodėl netaupomas atėjusių žmonių laikas. Nejau bako vadovybė mano, kad jie vieni dirba, o kiti ne. Aš puikiai žinau, kad Jūs skambinsite ar rašysite apie savo problemas, atsiprašinėsite. Būčiau labai dėkingas jei man nei rašysite, nei atsiprašinėsite, o imsite veiksmų pagerinti klientų aptarnavimą ir gerbsite pas Jus ateinančius žmones.

Sveiki, mums baigiasi uzfiksuota sutartis kuri buvo 5riems metams Kredito Sutarties Nr. 0460718014326-65 labai norime susitikti pokalbiui ar bus pasiulytos normalios palukanos? zinoti jusu pozicija nes 2017-09-07 bus lygiai 10metu kaip mokame busto paskola

Nesamonė yra SEB bankas, pinigų nusiimt negali, kokio velnio jo ten iš viso tada reikia, ne visi su kortelėm gali nusiimt. Reikia ir pinigų issikeist, o čia varyk į kitą miesto galą.

Laba diena, Buvo labai patogu naudotis šio padalinio paslaugomis, o kur jis perkeltas dabar?

Lana diena. Vakar buvo isimta is mano saskaitos 200e seb bankomate. Pinigelius dave smulkiai 20tinemis . Tik gryzusi namo pastebejau, kad bankomatas mane apgavo ir liko nuostolis 20e . Isgrynino tik 180e vietoj 200e . Kokiu numeriu gslėčiau pasiskambinti. Kad pinigeliai bankomate butu perskaiciuoti ir geazinti 20e ?

SEB banko klientė Vida parašė atsiliepimą:
Laba diena, atsiprašau, kad trukdau, bet šiandien pakliuvau į tokia situaciją, kad net priešui nelinkiu. Esu sunkiai vaikščiojanti, todėl sausio mėnesį pati nuvykau atsiimti SEB banko kortelės, kad būtų viskas aiškiau. Ponia Kristina Katauskienė patikino, kad viskas tvarkoj, kodas tas pats, kortelė aktyvuota. Šiandien parduotuvėj negalėjau atsiskaityti, likau savaitei be maisto. Bandžiau bankomate išgryninti pinigėlius, bet ir ten nedavė. Ką tai reiškia?

Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti Jūsų darbuotojais, tokiais kaip AB SEB banko Kauno FPC Dainavos skyriaus klientų vadybininkė Laura Juškevičienė !!! Kreipiausi dėl lizingo automobiliui, nuo pat pirmojo susitikimo iki lizingo sutarties sudarymo Laura bendravo mandagiai, "šiltai" ir itin profesionaliai ! Vertinkite tokius darbuotojus :)

SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:
Kadangi nuo vasario mėn. nauja tvarka, norėjau ir aš pasirinkti paslaugų planą. Prisijungiau prie el. bankininkystės, bandau pasirinkti tą planą, deja negaliu, man siūloma užsisakyti kortelę nors mano kortelė dar nepasibaigusi. Paskambinau į banką, ten paklausė asmens kodo ir kt. duomenų nustatyti tapatybei ir tada gavau atsakymą, kad negalėsiu pasirinkti paslaugų plano, nes sutartyje nepadėta kažkokia varnelė, todėl reikia atvykti į banką perdaryti sutartį.
Gyvenu Telšiuose, kur deja užsidarė banko padalinys, tai taip išeina, kad turiu važiuoti į kitą miestą, kad galėčiau pasirinkti tą nelemtą paslaugų planą, kitaip brangiai kainuos kiekvienas pervedimas ir pinigų įskaitymas.
Jau geriau uždarysiu sąskaitą šiame banke, jeigu ten tokios nesąmonės. Tą mano sutartis standartinė, kaip ir visų, tai manau ne man vienai tokios problemos.
Paslaugų krepšelius visuose bankuose galite palyginti Bankai.lt portale.

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:
Buvo bandyta nusiimti pinigus, pinigai nebuvo išduoti, o iš kortelės nuskaičiuoti. Bankomatas: Ukmergėje, IKI paduotuvėje, Vilniaus gatvėje.

SEB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:
Man situacija labai nemaloni praradau 100 eur, nusiimdamas pinigus Radviliškyje prie PC IKI. Paspaudžiau norimą sumą, tiek ir gavau tik po kelių dienų pasižiūrėjau prisijungęs prie ebankininkystės ir savo išrašuose pamačiau paimtą didesnę sumą.
Kreipiausi į banką, minėjo kad perskaičiuos, bet atsakymas buvo toks kad viskas pas juos gerai.

SEB banko klientas yra patenkintas aptarnavimu:
Labai patenkintas Ingos Bagdonienės aptarnavimu Akropolio SEB centre. Inga aiškiai ir tiksliai atsakė į visus klausimus, buvo maloni ir draugiška, palaikė konstruktyvų santykį. Tokie darbuotojai skatina likti SEB klientu :)

SEB banko klientė Rita parašė atsiliepimą:
Visiškas laiko švaistymas. Seb banke Kauno skyriuje Maironio g., 3 žmonės laukė prieš mane, bet vistiek teko palaukti gera valandą savo eilės, nors ir buvo nemažai klientų neaptarnaujančių darbuotojų. Tekusi moterškė nebuvo labai linkusi bendrauti ir paslaugi. Teko nusivilti šios dienos aptarnavimu.

SEB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:
Savo seną 84 metų tetą prieš savaitę nuvežiau į Jūsų banką (Savanorių pr. 349, Kaune) mokėjimo kortelės išsiėmimui. Teta sena, sunkai vaikštanti. Vakar jau pasiėmėme kortelės sutartį, banko sąskaitos sutartį, mokėjimo kortelę su PIN. Ačiū už tai...
Bet bėda ta, kad visi dokumentai vietoje pavardės Bieliūnaitės S. apiforminti Bieliūnienės S. Teta stipriai liko susinervavusi, kad negaus pinigėlių, kurie bus pravesti po spalio 10 d. Klausimas.... Kokia galimybė pakeisti dokumentuose, kortelėje pavardę vietoje Bieliūnienės į Bieliūnaitę, netampant po bankus vėl seno žmogaus. Pasas ir pensininko pažymėjimas tikrai buvo pateiktas Bieliūnaitės pavarde.

Atvažiavau penktadienį 16,10 ir pabučiavau duris. Internete skelbia darbo laiką iki 17,00, ant durų iki 16,00 Sunku, kai atsiprašai iš darbo, o ten pišššš....

Esu nepatenkinta, kad Vilniuje Vokieciu gatveje Seb banke neveike bankomatas. Norejau inesti pinigus jau antra karta uzeinu ir neveikia. Kodel tokia petvake darosi?

Kodel nesusitvarkote savo internetines svetaines, kuri skelbia, kad bankas dirba nuo 8.30, gaisinat kitu laika. Esu labai nepatenkinta.

SEB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:
Esu labai pasipiktinusi, kad buvo apmokestinta grynųjų įnešimo bankomate į savo sąskaitą paslauga. Susimoki, kad įneštum, vėliau vėl moki, kad padarytum pavedimą iš savo sąskaitos. Padariau išvadą, nenešti pinigų į sąskaitą, su tiekėjais atsiskaityti grynais, taip net du kartus SUTAUPAU, nemoki už įnešimą ir nemoki už pavedimą! Rekomenduoju ir kitiems tai daryti!

SEB banko klientas Giedrius parašė atsiliepimą:
Labai nemalonus aptarnavimas, tiek telefonu, tiek bendraujant gyvai. Klientų aptarnavimo mokymai tikriausiai neveiksmingi :)

SEB banko klientė parašė atsiliepimą:
SEB banko interneto svetainėje užpildžiau kredito paraišką. Ten aiškiai parašyta, kad "Išsiuntę bankui šią paraišką, per dvi darbo dienas gausite pasiūlymą.". Pasirinkau pasiūlymą gauti el. paštu. Sekančią dieną (tikrai operatyviai) sulaukiau skambučio ir buvau informuota, kad pasiūlymą galiu gauti tik atvykusi į banko skyrių. Jei informaciją teikiate tik banko skyriuose, tai kam gaišinate žmonių laiką siūlydami pildyti anketas?

SEB banko klientė Karina parašė atsiliepimą:
Kaune, Laisvės al. SEB padalinyje, mūsų laukė susitikimas dėl būsto paskolos, pirmai konsultacijai. Dar telefonu pageidavę angliakalbio konsultanto, mums buvo pažadėta, kad bus. Atejus supratome, kad konsultantė ne tik nemoka angliškai ir nesugeba paaiškinti nė vieno sakinio be lietuviškų įterpinių, bet ir visiškai nebuvo užtikrinta dėl informacijos, kurią ji pati mums teikė. Buvome nemaloniai nustebinti, neinformuoti, tik prisirinkome brošiūrų ir išėjome.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube