Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie SEB banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius SEB darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie SEB banko veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB kontaktai mini
2016-06-08
Laurynas apie
SEB

SEB banko klientas Laurynas parašė atsiliepimą:

Net juokinga, darbar 19:12, trečiadienis, jau ne darbo laikas, tačiau numeris nurodytas SEB puslapyje, veikia visą parą ir jau 5 min. niekas neatsiliepia. Kas čia per aptarnavimas? Skambinta telefonu 852682800. Gėda.

SEB mini
2016-04-05
Liudmila apie
SEB

SEB banko klientė Liudmila parašė atsiliepimą apie banką:

Sveiki, ir balandžio 04d., ir 05d. dirba miegantis personalas. Aptarnavimas labai lėtas. Aptarnavusiai darbuotojai priekaištų neturiu. Bet bendrai paėmus vaizdas blogas / silpnas. Trūksta profesionalumo.

SEB Dainava mini
2016-02-24
Romas apie
SEB

SEB banko klientas Romas parašė atsiliepimą:

Jeigu internete duodamos šestadienio darbo valandos, tai jų reikėtų ir laikytis. Turiu omenyje Dainavos padalinį KAUNE, Taikos pr.

SEB Šilainiai mini
2016-02-19
Vidutis apie
SEB

SEB banko klientas Vidutis parašė atsiliepimą:

Kaune, Šilainiuose. Žemaičių plente esantis skyrius dirba visiškai netinkamu laiku. Baigęs darbą negaliu atsiimti pagamintos banko kortelės ir esant reikalui atvykti į šį skyrių. Paskambinus telefonu 1528 buvo pasiūlyta pasigaminti kitą naują kortelę ir atsiimti kitame skyriuje. Teks laukti 5 darbo dienas, nes mano pagaminta kortelė bus sunaikinta. Naujai pagaminti reiks laiko. Galima prailginti 1 valanda darbo laiką, arba persiųsti kortelę į kitą skyrių.

Kodėl buvau neperspėtas apie tokį banko darbo grafiką?

SEB kortelės mini
2016-01-29
Gabriele apie
SEB

SEB banko klientė Gabrielė parašė atsiliepimą ir stebisi, kad SEB nesprendžia problemos ir negrąžina įšaldytų pinigų:

Labai tikiuosi, kad bus dirbama greitai, nes jau savaitę laiko laukiu ir nesulaukiu atsakymo iš SEB, tik tušti šabloniniai atsakymai el. bankininkystėje ir biurokratinis popierizmas. Toks vaizdas, kad ne su rimta įmone bendrauju. Esu taikus žmogus, bet kantrybė trūko, nes gadinamos mano svajonių atostogos.

Laiškas SEB, kuris nagrinėjamas ilgiau nei savaitę, be jokio atsakymo:

Sveiki, siunčiu Jums pretenziją su visa informacija bei kopija čekio, kurį pavyko gauti iš paskutinės imonės, kurioje buvau neaptarnauta, o pinigai rezervuoti, analogiškai situacija su cinemex puebla tik ši įmonė nedavė čekių už tas tris situacijas, bet nurodė kreiptis į savo banką, kad pinigai būtų sugrąžinti bei nurodė, kad tai ne jų problema, o mano banko t.y. Jūsų. Esu atostogose, parašiau prašymą, kad galėčiau atsiskaityti kortele čia - Meksikoje, bet kažkaip turiu spręsti tokias problemas atostogų metu. Taip pat pastebėjau, kad jeigu esi ne verslo klientas tai nelabai esate linkę padėti. Skambinau skype programa dėl šios problemos Jums daugybę kartų, o vadybininkai nurodo netikslią informaciją. Galiu pagirti vadybininką Danielių - pavardės nežinau, o visi kiti labai atmestinai viską atliko. Tikiuosi, kad išspręsite šią klaidą, bet kokiu atveju grįžusi apsilankysiu SEB banke dėl Jūsų darbuotojų aptarnavimo ir aplaidumo. Manau, kad kiekvienas klientas turi būti vertinamas. TAIGI, prašau tarpininkauti. Būtų pati geriausia dovana mano gimtadienio proga, o ne sveikinimai su 100 procentų atsidavimo, ką galėčiau pavadinti melu. Jeigu vertinate klientus galite susisiekti su manimi 2222926807 mano numeris

PAGARBIAI, Gabriele

Bankai.lt paskelbus informaciją, SEB bankas operatyviai paaiškino priežastis dėl ko taip atsitiko. O atsakymas Gabrielei yra ruošiamas ir asmeniškai:

Laikydamiesi aukščiausių klientų lėšų apsaugos reikalavimų, nuo 2009 metų naudojame efektyvią mokėjimo kortelių apsaugos sistemą, užkertančią kelią daugeliui neteisėtų atsiskaitymų mokėjimo kortelėmis užsienyje ir internetu.

Atsiskaitant mokėjimo kortele Argentinoje, Australijoje, Bolivijoje, Brazilijoje, Čilėje, Dominikos Respublikoje, Ekvadore, Filipinuose, Gvatemaloje, Indonezijoje, JAV, Jamaikoje, Kambodžoje, Kanadoje, Kosta Rikoje, Šri Lankoje, Kolumbijoje, Indijoje, Kuveite, Namibijoje, Malaizijoje, Meksikoje, Panamoje, Peru, Pietų Korėjoje, Salvadore, Singapūre, Tailando Karalystėje, Taivane, Urugvajuje, Venesueloje ar Vietname ir šiose šalyse registruotų įmonių interneto svetainėse, prieš nurašant pinigus iš sąskaitos, su kuria susieta kortelė, prevencinė banko kortelių apsaugos sistema patikrina visą atsiskaitymo operaciją. Kilus įtarimų, kad atsiskaitymas gali būti neteisėtas, operacija sustabdoma, todėl kortelės turėtojas negali atsiskaityti kortele.

Išvengti galimų nepatogumų galite apie būsimą kelionę į minėtas šalis SEB banką informavę iš anksto. Jūsų pageidavimu ribojimai gali būti netaikomi tol, kol keliaujate.

Jei nepavyksta sumokėti mokėjimo kortele, nedelsdami susisiekite su SEB banku visą parą veikiančiu telefonu 1528 arba (8 5) 268 2800 (iš užsienio — tel. +370 5 268 2800) ir, pasirinkę atsakiklio punktą „Mokėjimo kortelės blokavimas“, praneškite apie įvykį.

Atsiliepęs SEB banko darbuotojas kuriam laikui (kol būsite svečioje šalyje ar kol pirmą kartą atsiskaitysite prisijungę prie interneto banko) gali panaikinti Jums taikomus atsiskaitymo kortele ribojimus.

SEB mini
2016-01-26
Aldona apie
SEB

SEB banko klientė Aldona parašė atsiliepimą:

Sveiki, buvo man šiandien paskirtas susitikimas su J. Matele, į susitikimą laiką ir datą suderinome su Mindaugu, kadangi vyko viskas per jį, sugaišau laiko apie 40 min. (nes turėjau pasiimti pasibaisusią galiojimo kortelę) ir aišku nesulaukiau priskirtos vadybininkės, klausimas kam tada reikia derinti laiką ir datą su klientu jei vadybininkas neatvyksta į susitikimą, aš būčiau į banką atėjusi kaip man patogiau.

 mini
2015-12-29
Rūta apie
SEB

SEB banko klientė Rūta parašė atsiliepimą:

Buvau šiandien SEB Vilniaus Akropolio filiale. Žmonių pradžioje buvo nedaug, bet didesnė pusė operatorių sėdėjo darbo vietose ir ilgą laiką žmonių neaptarnavo. Savo eilės laukti teko valandą ir penkias minutes. Eilės pagaliau sulaukus, operatorė pirmiausia pradėjo siūlyti banko paslaugas, kurių man visai nereikia, tik po to teikėsi aptarnauti. Kita darbuotoja zujo po salę ir garsiai piktinosi, kad visą gruodį padėtis labai bloga ir visą laiką pilna klientų, bet čia, jų, žmonių, pasirinkimas. Nors ta darbuotoja greičiausiai teisi - geriau pasirinkti kitą banką. Kur klientus bent šiek tiek labiau vertina.

SEB kortelė mini
2015-12-22
Algirdas Brazauskas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Antrą kartą iš eilės, kai išduoda banko kortelę, gauname ne to asmens kortelę. Nors yra N klientų tokiu pačiu vardu ir pavarde, darbuotojas paskubomis išduoda kortelę nepatikrinęs asmens kodo ar teisėtam savininkui priklauso.

SEB bankas, klientai mini
2015-12-08
Audronis apie
SEB

SEB banko klientas Audronis parašė atsiliepimą:

Prieš pusantrų metų SEB Šiauliuose uždariau savo vetybinių popierių sąskaitą. Tą kart banko darbuotoja patikino, kad bankui jokių skolų neturiu. Ir štai, po pusantrų metų (!!!) gaunu laišką, kad už vertybinių popierių sąskaitos tvarkymą bankui esu skolingas 2.03 Euro. Pinigai, žinoma, nedideli, tačiau minčių kilo įvairiausių: gal sąskaita taip ir liko neuždaryta, gal šiaip koks nesusipratimas ir t.t... Taigi šioks, toks stresas.

Nuėjau pasiaiškinti, pasirodo, sąskaitos uždarymo metu bankas nesugeba (!) paskaičiuoti ketvirčio mokęsčio ir jį skaičiuoja tik ketvirčiui pasibaigus. Tačiau ar tai kliento bėda. Juk per tuos pusantrų metų galėjau ir iš Lietuvos išvykti, ir gyvenamą vietą pasikeisti... Ir ką? skola būtų perduota išieškoti anstoliams?

Taigi žmogus stengiesi gyventi be skolų ir staiga užblokuotos sąskaitos ir žinia, kad su visais procentais ir t.t. turi sumokėti kelis šimtus Eurų! Manau, bankas nesunkiai galėtų pakeisti esamą tvarką, kad kiti klientai tokioje situacijoje nepatirtų streso ir negaištų aiškinimuisi savo brangaus laiko, tačiau, manau, viskas liks taip kaip yra, nes "čia Lietuva"... Manęs už patirtus nepatogumus net neatsiprašė...

SEB Savanorių pr. 349 mini
2015-12-01
Ingrida apie
SEB

SEB banko verslo klientė Ingrida parašė atsiliepimą:

Esame verslo klientai, ne vienus metus kankinamės su Jūsų banku. Banko darbuotojų arogancija ir atžarumas visada siekia aukštumas.

Šiandien banko skyriuje Savanorių pr. 349, Kaune, norėjau įnešti grynus pinigus, bet nei vienas iš dviejų bankomatų neveikė, paso su savimi nesinešioju, nes visada pinigus įnešu bankomate, vairuotojo pažymėjimas pasirodo jau nebetinka (galima būtų pamanyti, kad į mūsų įmonės sąskaitą kažkas svetimas norėtų įnešti pinigus, be abejo būtų puiku). Darbuotoja "maloniai" pasiuntė važiuoti pasiimti paso arba į kitą bankomatą (tikriausiai ji ar bankas apmokėtų kuro sąnaudas ir sugaištą laiką), taip pat "mandagiai" pareiškė, kad ne jų reikalas, kad bankomatas neveikia (jei dar nesupratote, tai primenu kad klientui nesvarbu kas ten tvarko tuos bankomatus, jei jie su Jūsų banko rekvizitais TAI JŪS ir JŪSŲ DARBUOTOJAI atsakingi už tai kas jie veiktų ir jokios jūsų darbo peripetijos man neįdomios).

Gaila nepažiūrėjau darbuotojos pavardės, bet ji jau seniai dirba ir tiek pat seniai drasko akis. Išsiaiškinsit patys jei įdomu. Tik norėjau informuoti, kad dabar jau rimtai ieškome kito banko.

SEB litai į eurus mini
2015-10-26
Liucija apie
SEB

Laba diena, pasakykit prasom ar galima dabar pas jus banke gedimino 60., sebe, pakeisti litus i eurus?

SEB prašo jungtis vėl mini
2015-10-15
apie
SEB

SEB banko klientas Gražvydas parašė atsiliepimą:

Kada pagaliau susitvarysite prisijungimą prie SEB app ir interneto banką per web su mobiliu parašu? Kas kartą jungiantis išmeta klaidą, pavyksta prisijungti tik iš 3-4 karto, o kartais reikia pralaukti valandą kol prisijungiu. Lygiai tas pats ir Swedbank banke, naudojantis DNB - problemų nėra. Nežinau ar čia Tele2 kaltė, bet jei DNB nekyla problemų, tai susitvarkykite iki galo. Lygiai taip pat gerai veikia ir registrų centras, eparašas ir kt.

SEB klaidų įrodymai:

SEB kontrolinis kodas SEB klaida SEB prašo jungtis vėl

Būtų labai malonu, kad atkreiptumėte dėmesį ir kuo skubiau tai susitvarkytumėte.

Bankai.lt skundas darbuotoja mini
2015-09-30
apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Iš anksto susitarėme dėl laiko, tačiau darbuotoja pavėlavo 15 min, žiovavo viso susitikimo metu bei nebuvo suinteresuota suteikti paskolą. Du kartus ėmėme paskolas šiame banke, nepriekaištinga reputacija, tačiau šį kartą mums pasakė "Ne". Pagal www.seb.lt buvo įmanoma paskola su įkeitimu (ne būsto paskola, ne lizingas), nes norėjome pasiskolinti xxx eurų sodo namukui statyboms pabaigti, o įkeisti norėjome būtą Vilniaus centre, kurio kaina yra trigubai didesnė už paskolos suma. SEB banko darbuotoja aiškino, kad toks sandoris neįmanomas.

Ačiū DNB bankui, kuris mieliai suteikė galimybę pasinaudoti tokia paskola.

SEB aptarnavimas mini
2015-09-29
Jurgita Danieliute apie
SEB

SEB banko klientė Jurgita parašė atsiliepimą:

Kaip klientė, esu labai nusivylusi SEB banko klientų aptarnavimu. Šį rugsėjį du kartus kreipiausi į banko darbuotojas Vilniuje, Žirmūnų 2 ir Savanorių pr., ir buvau labai grubiai aptarnauta. Tikrai daugiau nesikreipsiu ten ir apie sąskaitos atidarymą negali būti nei kalbos. Ir niekam nerekomenduoju šio banko.

SEB Kristina Katauskienė mini
2015-09-22
Gintas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

SEB banko Kauno skyriuje, esančiame Savanorių pr. 349, darbuotoja Kristina Katauskienė yra nekompetetinga, negeranoriška ir banko prestižą gerokai gadinanti moteriškė. Menką problemą sugebėjo paversti į didžiulę. Dėl tokių darbuotojų bankas prarado klientą.

SEB telefonas mini
2015-09-21
Raimundas apie
SEB

SEB banko klientas Raimundas parašė atsiliepimą:

Pasiskambinau SEB numeriu 19222 atsiliepė darbuotoja Elžbieta. Paklausė problemą ir atsakė - Akurat, yra... Tipo klientai informuoja, jie guodžia. Akurat...

SEB bankas mini
2015-08-12
Aurimas apie
SEB

SEB banko klientas Aurimas parašė atsiliepimą:

Laba diena, norėjau pranešti, kad šis bankas nekoks, jei iš savo kliento paėmė visus pinigus ir paliko basą. Šeimos nėra kaip išlaikyti ir vaikas ligoninėje guli, tik nesumokėjau 2 mėn, jie man aiškina pagal sutartį. Tai gerai, paimkit už 2 mėn, o ne atimkit visus pinigus. Į klientus šiam bankui yra nusispjaut, svarbu kad jiems būtų gerai.

SEB neaptarnauja klientų mini
2015-07-31
Jūratė Krapauskienė apie
SEB

SEB banko klientė Jūratė Krapauskienė parašė atsiliepimą:

Noriu paklausti ir informuoti: š.m. liepos 31 d. 16.30 val. atvykus į SEB banko Fabijoniškių skyrių norėjau skubiai atidaryti sąskaitą močiutei pagal įgaliojimą, kad galėtų gauti pensiją. Nors iki darbo pabaigos buvo likę dar pusę valandos, prie trečio langelio dirbanti darbuotoja atsisakė atidaryti sąskaitą paaiškinusi, kad jau nebegalima patikrinti įgaliojimo, kadangi notarė nebegalės atsakyti ar įgaliojimas tikras ir pasiūlė kreiptis į kitą banką. Kadangi paskutinė mėnesio diena, tai nepateikus atidarytos sąskaitos numerio SODRAI iki pirmadienio 9.00 val. močiutė negaus pensijos už paskutinį mėnesį. Norėčiau paklausti ar šiais "komunikacijų laikais" iš tikrųjų taip sudėtinga per pusę valandos patikrinti įgaliojimą.

SEB bankomatas mini
2015-06-30
Aivaras apie
SEB

SEB banko klientas Aivaras parašė atsiliepimą:

Kodėl norėdamas nusiimti savo atlyginimą iš banko SEB ar DNB aš turiu susimokėti bankui 0,30 EUR bet negaliu viršyti 500-800EUR per mėnesį, nes dar apmokestins dar 0,3% aš išleidžiu virš 1000 EUR/mėn. čia taigi apiplėšimas vidurį dienos ir nieko negali padaryti. mastykit ką darot žmonės pradės imti grynais iš darbdavių tai bankams bus ragas apytiksliai - 1000000 žmonių*0,30EUR= 300000 EUR/parą UŽDARBIS Banko 1000000 litu grubiai per para. laukiam revoliucijos

SEB bankui skundas mini
2015-06-19
LR pilietis apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Esu ilgametis AB SEB banko klientas. 2015 m. birželio mėn. susitikimo metu banko skyriuje konsultavausi dėl būsto paskolos gavimo galimybių. Susitikimo metu specialistė pasakė, kad bankas mano atveju gali išduoti 70‘000 eur. Atvykus sekančią dieną kartu su bendraskoliu pateikiame paraišką paskolai su turto vertinimo ataskaitą. Prašoma kredito suma buvo 36000 eur. Remiantis asmenine kredito istorija „Mano Creditinfo“ mano rizikos klasė B yra aukštesnis nei vidutinis patikimumas, palankios sąlygos kredito gavimui. Savaitės bėgyje gavau atsakymą iš AB SEB banko telefono skambučiu, kad man negali išduoti paskolos nepateikiant pagrįstų argumentų.

Puslapiai: 1234567
4 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų