Atsiliepimai ir skundai apie SEB banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie SEB banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. SEB bankas yra vienas didžiausių Lietuvoje pagal klientų skaičių, tad natūralu, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui klientų. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius SEB darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie SEB banko veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

JAV doleriai mini
2015-06-01
Jonas apie
SEB

SEB banko klientas Jonas parašė atsiliepimą:

Šiandien, birželio 1 d., SEB banke pirkau JAV dolerių už 260 eurų. JAV dolerius išmokėjo penkių, dešimties ir dvidešimties kupiūromis. Jau grįžęs namo pastebėjau, kad dauguma kupiūrų sulamdytos, o viena - gerokai įplyšusi. Be komentarų.

SEB eilės Konstitucijos pr. mini
2015-05-27
Saulė apie
SEB

SEB banko klientė Saulė parašė atsiliepimą:

Šiandien eilėje pralaukiau pusantros valandos ir tai ne pirmas kartas. Gal ir logiška verslo klientus priiminėti atskira eile, tačiau privačių klientų kantrybė irgi negeležinė. Sąskaitą šiame banke užsidariau. Labiausiai nustebino, kad dėl neįvertinto klientų srauto jie priversti laukti valandą ir ilgiau, o paklausus kur galėčiau pasinaudoti WC, gavau atsakymą, kad klientų WC nėra... Aptarnavusiai darbuotojai neturiu jokių pretenzijų. Turbūt jau susiformavęs įprotis pasakius "laba diena" pridurti "atsiprašome, kad teko ilgai laukti".

SEB valiutos mini
2015-05-13
Živilė apie
SEB

SEB banko klientė Živilė parašė klausimą:

Šiandien skelbiama, kad bankas zlotus parduoda kursu 4.0170, bet realiai pardavė kursu 3,98250. Kursas skelbiamas pačiame banke ir internete toks pat, o parduodama kitu. Kodėl? Valiutą keičiau Marijampolės skyriuje.

SEB Maironio g. Laisvės alėjoje mini
2015-04-13
Tomas apie
SEB

SEB banko klientas Tomas parašė atsiliepimą:

Sveiki, minėtame filiale (kaip ir kitur) yra įrenginys klientų eilei valdyti. Tame įrenginyje galite pasirinkti paslaugą, dėl kurios kreipiatės. Vadybininkai specializuojasi, todėl priklausomai nuo reikalų būsit nukreipti į eilę pas vienus ar kitus žmones. Mano situacija buvo tokia, kad buvau pastatytas į eilę, tačiau jos neaptarnavo nei vienas vadybininkas. Paklausiau informacijoje, tai man dirbančio vadybininko irgi negalėjo parodyti, nes vyko kažkoks susirinkimas. Laukiau visą valandą be reikalo (eilėje buvau pirmas). Be to man paaiškino kad reikia dėl apsilankymo registruotis telefonu. Tai kam ta elektroninė eilė? Kodėl nėra pateikiama tokia informacija iš karto atvykus į banką? Gyvenkime draugiškai, tačiau gerbkime vieni kitus ir taupykime laiką!

SEB bankomatai neveikia mini
2015-02-20
Laima apie
SEB

SEB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:

Sveiki, ne pirmą kartą susiduriame su problema, kad SEB (Kaune) dažnai neveikia bankomatai priimantys pinigus. Dirbantys su grynaisiais pinigais yra priversti lakstyti per visą miestą ir ieškoti, kur veikia bankomatai. Prašome, atsižvelgti į savo klientus, esame labai nusivylę šio banko veikla.

SEB bankas mini
2015-02-09
SEB klientas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Atidariau naujos įmonės sąskaitą SEB banke su verslo planu Startas, kur įmonei galioja daug visokių nemokamų dalykų, pavedimų, kortelės, generatorius. Tačiau dar kokią staigmeną padarė SEB'as, kad įmonės direktoriui, kaip fiziniam asmeniui galios nemokami pavedimai ir įskaitymai net pusę metų fizinio asmens sąskaitai.

Šaunuoliai SEB.

SEB durys mini
2015-01-15
Aistė apie
SEB

SEB banko klientė Aistė parašė atsiliepimą:

Vilniaus Akropolyje dirbanti panelė Viktorija nepaprastai lėta ir neatidi. Ne iki galo atliko savo darbą, dėl to klientui reikės vėl pasirodydi banko skyriuje.

 mini
2014-12-19
apie
SEB

SEB klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Labai noriu padėkoti klientų aptarnavimo specialistei Ingridai Kedytei, kuri visada maloniai pasitinka savo klientus. Dažnai lankausi SEB banko Dainavos skyriuje, o mane ten pasitinka draugiška banko darbuotojų aplinka. Linkiu ir toliau likti tokiai ištvermingai ir darbščiai!

 mini
2014-11-23
apie
SEB

SEB banko klientė Kristina parašė atsiliepimą:

Tikrai pritariu daugumos čia rašiusių neigiamai nuomonei apie Seb banką, Panevėžyje tik vienas skyrius, tai jeigu ten nuvyksti lauki mažiausiai val., tikrai nemeluoju, galite knygą pasiimti, o jeigu reiktų su vaiku nueiti mažu tai galėtum išprotėti, klientų aptarnavimas - 0 balų.

Taip pat turėjau, ką tik labai nemalonų siurprizą, reikėjo nusiimti iš bankomato pinigų, bankomatas prarijo kortelę ir nebeatidavė, bankomatas veikiantis, nes žmonės ir toliau juo sėkmingai naudojosi, kodą suvedžiau teisingą, kortelė buvo veikianti, tai dabar laikiu jau savaitė praėjo dar kortelė nepagaminta, apie tai pranešiau bankui jų mokamu tel., aš patiriau nepatogumus, likau be pinigų, dar turių dėl banko kaltės skambinti jų mokamu tel., man pasiūlo atvykti ir nusiimti pinigų į banką, taip aš nieko neveikiu tik pas juos važinėju ir laukiu laukiu kol kažkas teiksis aptarnauti, privatus klientas visiškai nerūpi.

 mini
2014-11-02
apie
SEB

SEB banko klientė Vesta parašė atsiliepimą:

2014 10 17 (ir dar tris kartus) lankiausi SEB banke Laisvės al., Kaune. Kadangi paveldėjau pinigus, turėjau uždaryti sąskaitą ir gauti paveldėtus pinigus. Galiausiai gavosi taip, kad sąskaita mirusiosios vardu uždarė o pinigų niekas nepervedė, dabar nei sąskaitos nei pinigų. Kai paskambinau pasakė, kad pavedimas dingo. Labai idomu kaip viskas išsispręs toliau. Niekada nenoriu turėti su šiuo banku reikalų ir po šių kartų tik dar labiau tuo įsitikinau.

 mini
2014-09-23
apie
SEB

SEB banko klientė Gabija parašė atsiliepimą:

Laba diena, šiandien teko pabuvoti SEB banke Tauragėje, mane aptarnavo klientų aptarnavimo vadybininkė, berods Siga T. (ji sėdi netoli viršininkės kabineto). Ji nežinojo kokius blankus pildyti, atžagariai kalbėjo, o kai aš į ją pažiūrėjau, ji man atšovė - ko žiūri, nori ko paklaust!

 mini
2014-08-22
apie
SEB

SEB banko klientė Edita parašė atsiliepimą:

2014-08-22 susidarė nemaloni situacija Gedimino pr. banko padalinyje. Visų pirma, truputį nuliūdino, jog norint pasikeisti mokėjimo kortelę, kuri jau yra pagaminta, reikia pasiimti numerėlį. Anksčiau kortelė greit būdavo pakeičiama „Informacijoje“.

Antra, keista, kad pietų metu, kuomet žmonės nori susitvarkyti bankinius reikalus ir jų banko skyriuje būna daug, aptarnauja itin mažai darbuotojų. Galbūt reikėtų pakoreguoti banko darbuotojų pietų grafiką? Nes, bent jau šis padalinys, dirba iki 17 val., taigi po darbo nespėji susitvarkyti bankinių reikalų, kurių negali susitvarkyti el. bankininkystėje. Na ir trečia.

Pavadinsiu tai „aptarnavimo korupcija“, kuri mane tikrai išvedė iš kantrybės. Tai yra klientų aptarnavimas be numerėlio. Šiek tiek po 12 val. prie 10 langelio, dar net nespėjus nueiti prieš tai aptarnautam žmogui, pribėgo panelė, atsisėdo ir jos reikalai buvo pradėti tvarkyti. Darbuotojos bičiulė? Panaši situacija pasikartojo ir prie 13 langelio, kuomet be numerėlio priėjo du vaikinai ir jie taip pat buvo aptarnauti. Kuomet pykau, už manęs dvi darbuotojos plepėjo (gali būti, kad darbiniais klausimais, nežinau, dėl to priekaišto neturiu) ir kai aš priėjau paklausti, ar galima greituoju būdu pasiimti kortelę, darbuotoja tiesiog išvertė akis ir tokiu subtiliai žeminančiu balsu ištarė „nu tai gerai, palaukite savo eilės“. Ir, po velnių, pagalvojau. Kam apskritai tie numerėliai, eilės, jei gali bet kas (o gal ne bet kas?) bet kada užlįsti ir būti aptarnaujamas.

Išbuvau 32 min. Kuomet pasiėmiau numerėlį (11.58 val.) man pasakė, kad reikės laukti 28 min. Nieko nesulaukiau, naujos kortelės neturiu. Pastaruoju metu labai daug nusiskundimų girdžiu apie SEB'ą. Ir daugiausia apie aptarnavimą. Vertėtų keisti klientų aptarnavimo strategiją, nes, panašu, ji nėbėra efektyvi.

SEB skyrius mini
2014-06-12
apie
SEB

SEB banko ilgametis klientas Raimundas parašė atsiliepimą:

Buvau (ir, deja, dar tebesu) 16 metų šio banko pavyzdingas (laiku mokėdavau visas reikiamas įmokas, įnašus ir pan.) klientas - dar nuo tų laikų, kai jis vadinosi "Vilniaus bankas". Tačiau paskutiniai įvykiai visiškai nuvylė ir praradau pasitikėjimą šia kontora.

Trumpai: prireikė pasididinti būsto kreditą - pradžioje gavau patikinimus, kad visko sočiai (būsto vertė, pajamos ir t.t.) ir jokių problemų nebus, tačiau po kelių savaičių gumos tempimo, svarstymų (tame tarpe ir mano išlaidų turto vertintojams) kažkokiuose kredito komitetuose, gavau neigiamą atsakymą be didesnių paaiškinimų - nepadėjo ir mano "nepriekaištinga" ilgametė reputacija...
Manęs tas netenkino o kitam bankui (neįvardinsiu, nes gali būti sutraktuota kaip reklama) viskas tiko. Ėmiausi refinansavimo (ilgas, kainuojantis ir painus) proceso ir galų gale liko paskutinis žingsnis - seb'as turi išregistruoti įkeitimą o aš pateikti išrašą iš registrų centro naujam kredito davėjui. Atrodytų smulkmena, bet ir čia seb'as sugebėjo "sublizgėti" - lakšto išregistravimui jam pasirodo reikia 2 savaičių !!!

Realiai reikia tą lakštą atgabenti iš vienos miesto vietos į kitą (normaliam žmogui tai užtruktų apie 30 min.), ko jų kažkokia ten kurjerių (visiški veltėdžiai) tarnyba nesugeba padaryti jau 4 dienas ir dar vis veža - gal kupranugariais per Ulan Batorą, nžn; po to ~ 10 min. notaro darbo... seb'ui - tai titaniškas darbas, reikalaujantis 2 savaičių !!!

Reziume: seb'u visiškai nusivyliau (nors kažkada dar ir galima buvo su jais turėti reikalų, bet tai jau praeityje), niekada ir niekam nerekomenduosiu turėti su juo reikalų - tegu renkasi bet kurį kitą banką tik ne šitą sustabarėjusią biurokratinę kontorėlę, kuri visiškai negerbia savo klientų (gal tiksliau - jiems visiškai nusispjauti ant jų), o liko tik atgarsiai kažkada buvusio normalaus banko.

P.s. Žiūrint globaliau - labai gaila, kad Lietuvą monopolizavo vien skandinaviški bankeliai, kurie garsėja kaip patys konservatyviausi ir biurokratiškiausi iš tokio tipo kontorų.

Seb banko skyrius mini
2014-03-25
asta apie
SEB

SEB banko klientė Asta parašė atsiliepimą:

Čia ne bankas, o kažkoks nesusipratimas. Nuėjau atsidaryti sąskaitą. Paprašiau kad kortelę pristatytų į namus.
Tai jie kortele pamete nepristate. Net neatsiprase. Pareiske, kad turiu ateit i banka ja atsiimt ir tik dar uz geros savaites, nors ta senaja dare 2 sav. Jokio supratimo, jokio atsiprasymo klientui. Kai jie klysta cia normalu, kai mes kazkokia operacija vykdom lupa pinigus. Zodziu niekam nelinkiu tureti reikalu seb banke, ten visiems dzin, kazkoks kosmaras.

SEB bankas Kaune mini
2014-03-18
Loreta apie
SEB

SEB banko klientė Loreta parašė atsiliepimą:

Buvo labai smagu bendrauti su SEB banko darbuotoja Renata Rinkevičiūte, dirbančią Kaune, ji labai maloni, profesionali darbuotoja. Ji labai maloniai ir mandagiai aptarnavo, suteikė visą informaciją kurios tikėjausi, patarė. Tikra šaunuolė.

SEB banko pasitikėjimas mini
2014-02-11
giedre apie
SEB

SEB banko klientė Giedrė parašė atsiliepimą:

Visada pasitikejau siuo banku, bet nusivyliau del asistentu telefonu - irodineja savo teisybes ir sneka kaip su pirmyksciu nieko nesuprantanciu zmogumi. Taip pat labai greiti siulyti savo paslaugas, bet neispresti klientu problemas!

SEB klientų aptarnavimas mini
2013-11-30
laura apie
SEB

SEB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:

Vakar 2013-11-29 nuejau apsipirkti, ir pardaveja pasake, kad nepakanka lesu. Paskambinau klientu aptarnavimui, paaiskejo, kad nebuvo nuimta pinigu rezervacija uz apmokejima, kuri dariau internetu, nors pinigai jau ir nuskaiciuoti tos imones kuriai mokejau.

Vadybininke sake, kad viskas bus sutvarkyta ir pranes man telefonu. Deja, rezervacija dar vis kabo, mano kortele minusiniame balanse, o kadangi grynu pinigu nesinesioju, turejau skolintis. Labai malonu. Aciu.

Banko skyrius mini
2013-10-21
Sandra G. apie
SEB

SEB banko klientė Sandra G. parašė atsiliepimą:

Dažniausiai atsiliepimų apie paslaugas nerašau, tačiau nusprendžiau, jog apie šiandieninį mano aptarnavimą turėtų išgirsti SEB vadovybė.

Noriu pareikšti didžiulę padėką SEB banko darbuotojai Danguolei Lukaševič, dirbančiai banko padalinyje Vilniuje, Fabijoniškių 2. Ji ne tik profesionaliai konsultavo mane dominančiais klausimais, tačiau taip pat pasiteiravo ir apie mano duomenis atnaujinimui, pensijos kaupimą ir pasiūlė įsigyti naują, geresnę kortelę.

O ypač noriu padėkoti už nuostabų ir šiltą aptarnavimą. Labai retas atvejis kai taip kompanijos aptarnauja savo klientus Lietuvoje. Ši darbuotoja nusipelnė paaukštinimo ar bent jau premijos.

Tad dar kartelį didelis dėkui Jums, Danguole, ir visokeriopos sėkmės darbe!

SEB bankui padėka mini
2013-10-02
Rita Thompson apie
SEB

SEB banko klientė Rita Thompson parašė atsiliepimą:

Turiu sąskaitą SEB banke. Dažniausiai lankausi Joniškyje esančiame filiale. Niekada neturėjau nusiskundimų, tačiau paskutinis apsilankymas reikalauja pagyrimo. Atėjau mokėti namo bendrijos mokesčių, paslaugos kaina 5 Lt, tačiau darbuotoja Aušra Balnienė pasiūlė mokėti internetine bankininkyste, nes tada mokestis tik 1Lt. Įjungė, viską parodė. Nustebau, nes darbuotoja buvo suinteresuota sutaupyti mano pinigus, o ne „nulupti“ didelį paslaugos mokestį.

Negana to, kai aš ir kiti klientai laukėme eilėje į banką atėjo jauni vaikinai ir pasirinko „verslo klientai“, kaip žinoma, verslo klientai aptarnaujami greičiausiai, todėl jų numeriukas užsidegė prieš mus laukiančiuosius. Vaikinams priėjus prie jos ir pasakius, ko jiems reikia, darbuotoja maloniai paprašė pasirinkti tinkamą jiems bilietuką. Jie ir vėl pasirinko „verslo klientai“, ir išrėžė, kad pasirinko teisingai.

Užsidegęs skaičiukas ir vėl išdavė jaunuolių melą. Tada darbuotoja pasiūlė sąžiningai pasirinkti bilietuką ir laukti kaip ir visi eilėje.

SEB eilės mini
2013-07-19
Dovydas apie
SEB

SEB banko klientas Dovydas parašė atsiliepimą:

Stovėjau eilėje 40 min!!!!!! Dirba 2 kasos!! Panašu, kad ant daugiau darbuotojų nesurenka?!?! Tai tegul visai skyrių uždaro, o ne žmones nervina.

Puslapiai: 1234567
5 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų