Psichologinis Smurtas Prieš Klientą Luminor keičiant valiutą
Šių metų Birželio 22d. apie 14:30-15:00 val, Kauno Megos skyriuje keičiau $500 US į EUR. Išdėsčiau kiekvieną kupiurą atskirai priešais vadybininkę. "Kiek čia yra" grubiai paklausė vadybininkė. Mane pribloškė ne pats klausimas, kuris iš pat pradžių buvo nemandagus, net nepasisveikinus, bet jo tonas ir arogancija. Nebuvo nei "prašau", nei "gal galite". Man pasakius, kad jos klausimas mane žemina, turėjau išklausyti, kad žmonės yra sukčiai ir gali apgauti, tuo priskirdama ir mane prie sukčių ir apgavikų kategorijos. Pasibaigus konvertavimo procesui, ji pinigus tik padėjo prieš mane ir man paprašius perskaičiuoti, atsakė, kad pinigų kiekis atsispindi man išduotame lape/sąskaitoje, taip pinigu ir neperskaičiavus, nepatvirtinus, kad suma atiduodama yra teisinga. Jaučiausi absurdiškai, beviltiškai pažemintas, nes neturėjau net progos išsakyti ką galvoju, ji valdingai užbaigė pokalbį. Man visiškai nepriimtinas toks jūsų darbuotojos elgesys su klientais, kaip su vergais ar nuosavybe. Deja, negaliu mandagiai užbaigti savo nusiskundimo ir rašyti "su pagarba" žmonėms, kurie prieš mane panaudojo psichologinį smurtą!

Gintautas (Bankai.lt lankytojas) parašė šį atsiliepimą apie Luminor.
Jeigu turite savo istoriją ir norite parašyti atsiliepimą apie banką, kredito uniją ar valiutų keityklą - rašykite atiliepimą čia.