Atsiliepimai ir skundai apie Luminor banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas
Klijentai is Kazakstano padare i musu saskaita pavedima 30.000 eur. Luminor pradejo reikalauti imanomu ir neimanomu dokumentu, kad atiduoti mums pinigus. Po 2 savaiciu pareikalavome grazinti pinigus klijentui. Jau 3 savaites Luminor negrazina pavedimo ir neduoda SWIFT kodo, kuriuo padare grazinimo pavedima.
Šaunu, kad bankas dirba ir sekmadieniais, ačiū:)
Netenkina darbo laikas. Tokiu laiku dirba dauguma miesto gyventojų. Kaip apsilankyti Jūsų banke? Rimtai pagalvokite ir apie klientus. Su pagarba E. Žukauskas
Bankas internetu dirba nevykusiai: darant pavedimą Lietuvoje "uzsiciklinęs" urodymu naudoti formas "vidinis pavedimas", o ją paėmus, neperveda, tik tvirtina tą patį. Ar galima taip gaišinti klientų laiką? Baisu!
Ar galima šiandien sukonvertuoti kronas į eurus?
Šių metų Birželio 22d. apie 14:30-15:00 val, Kauno Megos skyriuje keičiau $500 US į EUR. Išdėsčiau kiekvieną kupiurą atskirai priešais vadybininkę. "Kiek čia yra" grubiai paklausė vadybininkė. Mane pribloškė ne pats klausimas, kuris iš pat pradžių buvo nemandagus, net nepasisveikinus, bet jo tonas ir arogancija. Nebuvo nei "prašau", nei "gal galite". Man pasakius, kad jos klausimas mane žemina, turėjau išklausyti, kad žmonės yra sukčiai ir gali apgauti, tuo priskirdama ir mane prie sukčių ir apgavikų kategorijos. Pasibaigus konvertavimo procesui, ji pinigus tik padėjo prieš mane ir man paprašius perskaičiuoti, atsakė, kad pinigų kiekis atsispindi man išduotame lape/sąskaitoje, taip pinigu ir neperskaičiavus, nepatvirtinus, kad suma atiduodama yra teisinga. Jaučiausi absurdiškai, beviltiškai pažemintas, nes neturėjau net progos išsakyti ką galvoju, ji valdingai užbaigė pokalbį. Man visiškai nepriimtinas toks jūsų darbuotojos elgesys su klientais, kaip su vergais ar nuosavybe. Deja, negaliu mandagiai užbaigti savo nusiskundimo ir rašyti "su pagarba" žmonėms, kurie prieš mane panaudojo psichologinį smurtą!
Laba diena, kreipiausi į banką dėl paskolos. Buvau sutarusi laiką ir jau turėjau perkamo turto vertinimą. Tačiau nuvykusi į banką, darbuotoja bandė atklabėti pildyti paraišką, nes ji jau paskaičiavo maržą ir ji nesikeis jei paraišką užpildytumėm. Jos teigimu, kam žmonėms dirbti analizuoti mano duomenis be reikalo. Bandžiau 10 min. įtikinti, kad noriu palygint didžiausių bankų pasiūlymus ir tik tada priimti sprendimą. Turėjau pasiaiškinti iš kur gausiu pinigų būsto įsirengimui ir kiek planuoju įrengimui pasilikti, nors būstas 100 proc. baigtumas. Jaučiau didelį spaudimą, kol galiausiai užpildėme paraišką.
as Ilona Ignatowicz esu jusu banko kliente. bukite malonus pasakykite ka man daryti? Nesinaudoju kolkas banku per interneta. Gavau zinute sms kad turiu atnaujinti savo duomenys. Dabar laikinai gyvenu Lenkijoj-ka man daryti? ar negaleciau tai atlikti per interneta. lauksiu patarymo sirdyngas DEKUI
Since the merger of the two banks, the customer service has deteriorated significantly. Presumably the employees are busy with themselves
Prisiskambinti į Pentagoną lengviau, nei į Jūsų banką: spauskite tą, spauskite tą, įveskite tą ir groteles, įveskite aną, laukite, muzikytė ir... pokalbis baigtas. Ar tai klientų patogumui ar susireikšminimas? Tik nesakykit, kad banko saugumui.O kurioj vietoj lieka klientas?
Kaip su banku susisiekti jei neturiu elek. bankininkystes.
Kreipiausi dėl automatinio kredito pervedimo sutarties sudarymo. Aš buvau viena klientė Liepkalnio Luminor banke. Aptarnavo vadybininkė Katažyna Švaikevič (toks antspaudas). Bendravo pakeltu tonu, grubiai ir nemaloniai, nes negalėjau perskaityti su kokia įmonė reikia sudaryti sutartį (pamiršau akinius).
Pinigai pervedami į klientų ar darbuotojų sąskaitas mėnesio 3,4,5 dienomis, tačiau pinigus nuo sąskaitos negali nuimti draudimas ir tuojau pat skambina, kad nėra pinigų. Kodėl bankas taip elgiasi? Už bet kokių pinigų:kredito ar antstoliui pradelsimą -skaičiuojami delspinigiai ir kas juos turi padengti dėl bankų savivalės? Reikia iškelti šį klausimą LR Centriniam bankui, kad šis imtų kontroliuotų visų bankų pinigų srautus ir pervedimus į klientų sąskaitas, pinigų plovimą per įmones, nuskaitomus mokesčius bei jų dydžius...ir t.t.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube