Atsiskaitymas telefonu

Atsiskaitymas telefonu. Čia Jūs matote visus klausimus-atsakymus susijusius su fraze „atsiskaitymas telefonu“. Jeigu kils daugiau klausimų šia tema, tuomet užduokite naują klausimą.
Klausimai ir atsakymai
Ieškoti
Pranas

Negaliu atsiskaityti Jusu isduota debetine kortele.Praso ivesti PIN koda - ivedu raso virsytas kodo ivedimu limitas.Kaip man toliau naudotis sia kortele?Prasau Jusu pagalbos

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Jei kelis kartus neteisingai įvedėte PIN kodą, saugumo sumetimais kortelė automatiškai užblokuojama. Tokiu atveju kortele atsiskaityti ar išsigryninti pinigų nebegalėsite, kol ji nebus atblokuota.

Kreipkitės į savo banką telefonu arba internetu – jie patikrins situaciją.

Dažniausiai bankas pasiūlo:

  • atblokuoti kortelę bankomate įvedus teisingą PIN (jeigu užblokuotas tik atsiskaitymas prekybos vietose),
  • arba užsakyti naują kortelę, jei blokavimas yra pilnas.
  • Jei neatsimenate PIN kodo, reikės užsisakyti naują kortelę su nauju PIN.

Savarankiškai kortelės neatblokuosite, būtina kreiptis į banką, kuris ją išdavė.

+3Buvo naudinga
Jaronimas

Kodel neleidzia atsiskaityti telefonu Revoliut programieleje,anksciau buvo viskas gerai?

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Jeigu anksčiau atsiskaityti telefonu per „Revolut“ buvo galima, o dabar nebeleidžia, priežasčių gali būti kelios:

  1. Kortelės nustatymai – patikrinkite „Revolut“ programėlėje, ar nėra išjungta funkcija „Mokėjimai bekontakčiu būdu“ (Contactless payments).
  2. Kortelės statusas – jei kortelė užblokuota ar neaktyvi (pavyzdžiui, pasibaigė galiojimas), ji neveiks telefone.
  3. Google Pay / Apple Pay – jei atsiskaitote per šias sistemas, gali reikėti iš naujo pridėti kortelę.
  4. Programėlės ar sistemos atnaujinimai – kartais po telefono ar programėlės atnaujinimo funkcija laikinai neveikia. Padeda iš naujo įdiegti „Revolut“ ar atnaujinti telefoną.
  5. Limitai – pasiekus dienos ar mėnesio atsiskaitymo limitą, mokėjimai telefonu gali būti laikinai sustabdyti.
  6. Techniniai trikdžiai – retkarčiais būna laikini „Revolut“ ar mokėjimo tinklo sutrikimai.

Dažniausiai užtenka patikrinti kortelės nustatymus programėlėje ir iš naujo pridėti ją į Google Pay ar Apple Pay. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Revolut“ pagalbą per programėlės pokalbių funkciją.

+3Buvo naudinga
Jūrate

Ar galima pasidaryt atsiskaitymą telefonu, jei kortele kontaktine? Ačiū!

Atsakyti
Atsakymas į klausimą yra ruošiamas ir artimiausiu metu jį pateiksime. Taip pat atminkite, kad bet kuris Bankai.lt lankytojas gali atsakyti į klausimą. Tad jeigu žinote atsakymą ar turėjote panašią patirtį - pateikite atsakymą. Padėkime vieni kitiems!
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų