Luminor bankas
Laba diena, Ar gali ir pagal kokį įstatymo straipsnį, Luminor Bankas, be perspėjimo, savo nuožiūra, internetinėje bankininkystėje, padėtus terminuotus indelius, iš kurių: (vieno indėlio 2,7% ir kito 1,9%) nustatytas terminas 6 mėnesių ir vienas inelis 1.5%, terminas 3 mėnesiai, fiksuotos palūkanos, indėlis su automatiniu pratęsimu, pakeisti visų indelių terminus į 12 mėnesių ir palūkanas pakeisti į 1,5%? Ačiū už atsakymą.
Laba diena, bankas negali savo nuožiūra keisti terminuotų indėlių termino ar palūkanų, jei jie yra fiksuoti ir terminas dar nepasibaigęs. Fiksuotų indėlių sąlygos saugomos pagal indėlio sutartį, keisti galima tik pasibaigus terminui arba jei pats klientas pasirinko automatinį pratęsimą su banko nustatytomis tuo metu galiojančiomis palūkanomis.
Jei bankas pakeitė dar nepasibaigusių indėlių sąlygas – tai neteisėta. Rekomenduoju kreiptis į banką raštu ir, jei nepaaiškins pagrįstai, teikti skundą Lietuvos bankui.
Laba diena, turiu 2 sąskaitas Luminor banke, kaip galėčiau vienos atsisakyti internetinėje bankininkystėje
Laba diena! Norint atsisakyti sąskaitos Luminor banke per internetinę bankininkystę, turėtumėte laikytis šių žingsnių:
-
Prisijungimas prie Internetinės Bankininkystės: Prisijunkite prie savo internetinės bankininkystės paskyros, naudodami savo prisijungimo duomenis.
-
Sąskaitos Informacija: Eikite į sąskaitų valdymo skyrių, kur galėsite peržiūrėti visas savo sąskaitas.
-
Sąskaitos Uždarymo Paraiška: Ieškokite parinkties uždaryti sąskaitą. Kai kurie bankai leidžia uždaryti sąskaitas tiesiogiai per internetinę bankininkystę, o kiti gali reikalauti pateikti prašymą ar kreiptis į banko klientų aptarnavimo skyrių.
-
Patvirtinimas ir Instrukcijos: Jei rasite galimybę uždaryti sąskaitą internetu, sekite banko pateikiamas instrukcijas. Tai gali apimti sąskaitos likučio patikrinimą, esamų mokėjimų ir pavedimų peržiūrą bei galutinį patvirtinimą.
-
Susisiekimas su Banku: Jeigu internetinėje bankininkystėje nėra tiesioginės galimybės uždaryti sąskaitos, susisiekite su Luminor banko klientų aptarnavimo skyriumi. Tai galite padaryti telefonu, el. paštu arba per banko internetinės svetainės kontaktų formą. Jie suteiks jums tikslias instrukcijas, kaip atsisakyti sąskaitos.
-
Likusių Lėšų Perkėlimas: Prieš uždarant sąskaitą, įsitikinkite, kad perkėlėte visus lėšas į kitą savo sąskaitą arba išgryninote juos.
-
Patvirtinimo Laukimas: Po uždarymo prašymo pateikimo, gali prireikti šiek tiek laiko, kol bankas apdoros jūsų prašymą. Bankas turėtų pateikti patvirtinimą, kad sąskaita buvo sėkmingai uždaryta.
Atminkite, kad sąskaitos uždarymo procedūros gali skirtis priklausomai nuo banko politikos ir konkrečių sąskaitų tipų, todėl svarbu atidžiai sekti banko nurodymus.
Kokiu tel. Nr paskambinti į Klaipėdos Luminor DNB banką konsultacijai, kaip atsiimti terminuotą indėlį. Buvo rimtas bankas, o dabar net paskambinti nėra kur, tarsi karo metu. Pinigus tikiuosi atgauti. Bėda tik kaip.
Kazimierai, dėkui už klausimą. Deja, bet nėra tiesioginio kontakto su konkrečiais Luminor banko skyriais, reikia skambinti bendruoju numeriu +370 5 239 3044 ir teirautis. Per paskutinius metu Luminor uždarė 20 skyrių, tad aptarnavimas šiek tiek tikėtina, kad suprastėjo.
Sveiki. Noriu padėti 10.000€ indėliui. Domėjausi, tai Šiaulių bankas ir Luminor siūlo geriausias palūkanas. Ar patikimas Luminor? Kokia metinė suma gautusi jei 1% palūkanų 12mėn. Ačiū
Ilona, dėkui už klausimą. Luminor yra patikimas ir apdraustas bankas. Palūkanos nuo 10 tūkst. eurų per metus būtų 100 eurų.

