Atsiliepimai ir skundai apie Citadele banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas
Laba diena, negaliu prisiskambinti į Citadele banką nurodytu numeriu, pabandžiau ir per 118 tiesioginį sujungimą. Neveikia ir kortelės blokavimas " spauskite vienetą" jau 20 min žada atsiliepti "Netrukus atsiliepsime"
Citadele banko klientė Alma parašė atsiliepimą:
Šiandien apsilankiusi klientų aptarnavimo skyriuje Vilniuje, Gedimino pr.2 buvau greitai ir maloniai aptarnauta. Specialistė Justina Čibinskaitė pasiūlė ir paaiškino apie naują mokėjimo kortelę, kurią turėjau keisti. Ačiū ir sėkmės!
sveiki, kaip internet galima uzdaryti citadele saskaita, ka reikia pildyt ir kaip pildyt, kad butu uzdaryta citadele saskaita. galite atsiust nuoroda el. pastu kaip tai padaryt?
Citadele banko klientė Vykinta parašė atsiliepimą:
2015-08-20 apie 08.30 val. pirkau 1190 Didžiosios Britanijos svarų sumokėjau 1697 eurus su centais, nustebau, nes pasakė kad svaro kursas 0,7012, kai švieslentėje šiame banke rodė 0,7146, be to internete iš ryto buvo 0,7149. Tai kaip čia nesuprantu kodėl taip paskaičiavo.
Citadele banko klientė Nata parašė atsiliepimą:
Labai nemandagiai aptarnavo, arogantiška darbuotoja tamsiais trumpais plaukais su akinukais Kalinausko g. 13. Matyt jiems labai trūksta darbuotojų, jei tokius laiko.
Citadele banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:
Būkite atsargūs:
1. Jei netyčia padarysite tris kartus klaidą, įeinant į CITADELE internetinį banką, jums TEKS VAŽIUOTI Į BANKĄ IR RAŠYTI PAREIŠKIMĄ, netgi jei būsite išvažiavęs i Australiją.
2. Citadeles išduotoje KODU kortelėje blogai atspausdinti kai kurie skaičiai, nežiūrint to, jei norėsit geros (kur yra visi skaiciai), teks SUSIMOKĖTI CITADELEI UŽ NAUJĄ KORTELĘ!
Citadele banko verslo klientas Renald parašė atsiliepimą:
Nesąžiningai elgiasi su verslo klientais, pritraukia verslo klientus stebuklingai žemais įkainiais, pažada, kad jie išliks tokie ilgą laiką, po kažkiek laiko vienašališkai pakelia įkainius ir net nesileidžia į derybas, nes žino, kad įmonėms nėra lengva greitai pereiti į kitą banką.
Atrodo mažesnis bankas turėtų labiau skaitytis su klientu, bet matyt kiekvienas bankas žiūri ne kaip verslui padėt, bet kaip tik jį smukdyt.
Citadele banko klientė Česlovas parašė atsiliepimą:
Pervedant pinigus (75 Eur sumą) MoneyGram sistema, banko darbuotojas pagal asmens dokumentą nustato siuntėjo tapatybę ir tai suprantamas dalykas. Blogai tai, kad asmens dokumentus bankas kopijuoja. Dar daugiau - informavo, kad kopijuos kiekvieną kartą ir nesvarbu kokia suma bus pervedama.
Bankas paaiškino, kad toks yra "Lietuvos banko" reglamentas, bet aš manau, kad tai yra "perteklinis" reikalavimas, padidinantis tikimybę asmeniniams duomenims nutekėti.
DNB Nord banke yra kilęs konfliktas, kai darbuotoja neatsiklaususi ėmė kopijuoti pasą. Tuomet pavyko "apsiginti", tokį veiksmą apskundus banko administracijai.
Noriu žinoti, ar tikrai LB imperatyviai verčia kopijuoti asmeninius dokumentus net mažiausios procedūros atveju? Ar klientas negali gauti paslaugos be dokumento nukopijavimo?
Pagarbiai dėkodamas
Citadele banko klientas Jaroslavas parašė atsiliepimą:
Prie gelezinkelio stoties, Citadeles banke greitas, geras ir puikus aptarnavimas...
Citadele banko klientė Marija parašė atsiliepimą:
Nuėjau pasidaryti American Blue kortelę, kai el. paštu gavau pranešimą apie vykstančią akciją, nemokamai išduodama American Blue kortelė. Prieš pasirašydama prašymą išduoti kortelę paklausiau ar ji tikrai nemokama. Vadybininkė atsakė, jog kortelė gaminama trims metams, pirmieji metai nemokami, o vėliau reikės mokėti po 50lt už metus. Paklausiau: o jeigu po metų atsisakyčiau kortelės, ar vis tiek reikėtų mokėti? Man atsakė, jog nieko nereikės mokėti, kadangi pirmieji metai nemokami. Aš dar kartą pasitikslinau, ar tikrai nebus jokių papildomų komisinių ar kitokių mokesčių? Man atsakė: tikrai ne, už pirmus metus nereikia nieko mokėti.
Parašiau prašymą kortelei gauti, atėjusi namo, nutariau dar pasiskambinti nemokama Citadele banko informacijos linija, ir paklausiau tą patį klausimą, man velgi patvirtino, kad nereikės nieko mokėti.
Kai kortelę pagamino, aš nuėjau atsiimti ir nieko neįtardama pasirašiau dokumentus, kadangi buvau įsitikinusi, jog vadybininkė mane informavo teisingai apie mokėsčius. (Puikiai žinau, jog vadybininkė privalėjo iškart informuoti apie mokėsčius ir komisinius mokėsčius, o ypač klientui paklausus neturėjo teisės klaidinti). Po kelių dienų man paskambino iš Citadele banko pasiteirauti ar patenkinta kortelę. Iš pradžių džiugiai atsakiau, jog dar nespėjau pasinaudoti ja ir paklausius jeigu sukaupsiu premiją kaip ją atgausiu po metų kai atsisakysiu kortelės, man pranešė, kad nepraėjus metams ir atsisakius kortelės už ją reikės sumokėti 50lt. Buvau labai nemaloniai nustebinta, kadangi man ta kortelė visiškai nereikalinga, ją užsisakiau vietoj Neste Oil nuolaidų kortelės.
Man pasiūlė kuo daugiau ja naudotis, kad vėliau atsipirktų. Pasakiau, kad man jos reikėjo tik dėl nuolaidos, aš nepalnuoju ja atsiskaitinėti, kadangi turiu pagrindinę kito banko kortelę, kuria vykdau visus mokėjimus. Vėliau tą patį atsakymą gavau banko skyriuje, nors prieš gaminant kortelę kalbėjo visiškai kitaip.
Labai nusivyliau Citadele banku.
Citadele banko klientas EMG parašė atsiliepimą:
Esu labai nusivylus sios darbuotojos aptarnavimu. Nuejus ir paprasius atblokuoti internetine bankininkyte, isgirdau tokius piktu tonu pasakytus zodzius: tai ka daret 9 kartus? Nors internetine bankininkytste uzblokavo is 3 klaidingo duomenu suvedimo. Paskui isdave kortele su kodukais, ir pasake: situ jums reikejo?
Kazkaip pasijunti keistai kaip darbuotoja tau taip pasako ir piktu tonu, nega to salia esanti darbuotoja vieno juoko buvo ziuredama i monitoriu, matyt naudojasi skype ar facebook? Atmosfera ne kokia, na bent jau Alytaus mieste...
Net kita karta nesinori eiti i banka, nes nezinia kokia bus darbuotojos nuotaika.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube