Pervedžiau pinigus, bet negavau Revolut kortelės

Laba diena. Žmona iš savo bankinės kortelės per Jūsų atsiūstą programėlę į mano telefoną, pervedė Jūsų reikalaujamus 10eurų į Revolut sąskaitą, kad išduotų man Jūsų banko kortelę. Pinigai iš žmonos sąskaitos buvo nuskaičiuoti, bet jokios žinios iš Jūsų dėl kortelės man išdavimo, aš negavau. Ar turi reikšmės iš kur į mano atidaromą sąskaitą Jūsų banke buvo pervesti pinigai, jeigu nesvarbu, kada aš galiu tikėtis gauti iš Jūsų kortelę mano vardu. Ačiu

Saulius
Atsakymai
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Sauliau, dėkui už klausimą. Pasiteiraukite Revolut dėl esamos situacijos. Susisiekti su Revolut galite per programėlės Live chat - operatyviai reaguoja, pasakys situaciją.

+3Buvo naudinga
Saulius

Ačiu Jums už atsakymą bei patarimą kaip geriau daryti, bet aš per programėlę mobiliu telefonu jau antrą kartą gaunu atsakymą, kad jie nieko negali paaiškinti ir kortelės pristatymas gali būti ilgiau nei 9 darbo dienos. Aš visai nebesuprantu, tai kiek man reikia laukti kortelės, jeigu jau praėjo nuo užsakymo ir pinigų pravedimo į mano sąskaitą 20 darbo dienų. Prašau padėti išspresti šią problemą. Ačiu.

+1Buvo naudinga
Rašyti atsakymą
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2019 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų