Kortelės blokavimas
Negaliu atsiskaityti Jusu isduota debetine kortele.Praso ivesti PIN koda - ivedu raso virsytas kodo ivedimu limitas.Kaip man toliau naudotis sia kortele?Prasau Jusu pagalbos

Jei kelis kartus neteisingai įvedėte PIN kodą, saugumo sumetimais kortelė automatiškai užblokuojama. Tokiu atveju kortele atsiskaityti ar išsigryninti pinigų nebegalėsite, kol ji nebus atblokuota.
Kreipkitės į savo banką telefonu arba internetu – jie patikrins situaciją.
Dažniausiai bankas pasiūlo:
- atblokuoti kortelę bankomate įvedus teisingą PIN (jeigu užblokuotas tik atsiskaitymas prekybos vietose),
- arba užsakyti naują kortelę, jei blokavimas yra pilnas.
- Jei neatsimenate PIN kodo, reikės užsisakyti naują kortelę su nauju PIN.
Savarankiškai kortelės neatblokuosite, būtina kreiptis į banką, kuris ją išdavė.
Laba diena, Aš niekada nesinaudojau Revolut kortele, net tokios neturiu. Bet kažkodėl gaunu į el. paštą pranešimus dėl revoliut anglų kalba. Ir dabar gavau laišką, kad likutis minusinis ir bus panaudotos mano lėšos iš kitur. Kas čia vyksta negaliu suprasti? Blokuokite kortelę, jei tik tokia mano vardu yra sukurta. Nes aš jos neturėjau ir nesinaudojau niekada.
30 d. turėjau gaut Revolut kortelę, bet dar negavau, per programėlė neįmanoma užsisakyt pakaitinės. Ar man negautą kortelę už kurią sumokėjau reikia užblokuoti ir vėl už naują mokėt?

Sauliau, dėkui už klausimą. Susisiekite su Revolut per programėlę arba per Revolut facebook ir pasiteiraukite kaip geriau išspręsti susidariusią problemą.