Nuskaičiavimas
Sveiki, jau antras mėnesis iš eilės iš mano Swed banko sąskaitos nuskaučiuojami pinigai 39,90eurų.Nepažįstu tų, kurie atskaito,už kažkokį pirkinį,kurio niekada nepirkau.Negaliu prisijungti prie savo interneto banko,nes nebegalioja mano ID.Gyvenu Vokietijoje, patarkite ką daryti.Ačių už pagalbą iš anksto.
Laba diena,
Jei iš sąskaitos nuskaičiuojami nepažįstami mokėjimai, nedelsdami susisiekite su „Swedbank“ telefonu +370 5 268 4444 (galima skambinti ir iš užsienio). Jie užblokuos kortelę ir inicijuos ginčo dėl mokėjimo procedūrą.
Kadangi nebegalioja jūsų ID priemonė prisijungimui, paprašykite banko naujos identifikacijos priemonės. Tai galima sutvarkyti paštu arba artimiausiame „Swedbank“ padalinyje Vokietijoje, jei toks yra.
Kol situacija neišaiškinta – nenaudokite kortelės apsipirkimams internete.
Sveiki, taip, antstoliai gali nuskaičiuoti lėšas ir iš Revolut sąskaitos, jei tai jūsų vardu registruota mokėjimo sąskaita. Revolut teikia duomenis per oficialias sistemas, todėl sąskaita nėra „nematoma“.
Sveiki, kaip dirbau Anglijoje, nuskaičiuodavo vis skirtingas sumas už nieką, nuo mano Revolut kortelės, ir kai sąskaitoje nebebuvo pinigų vistiek bandydavo nuskaiciuoti, po 40 svaru po 16 svarų, kodėl taip buvo? Ir ar įmanoma susigrąžinti?
Ovidijau, už nieką nenuskaičiuoja, nebent kažkas pavogė kortelės duomenis. Jeigu pastebėjote, kad pinigai nuskaičiuojami už tokius dalykus, kurių nemokėjote, kuo skubiau turite pranešti apie tai Revolut konsultantams per programėlėje esantį live chat su įtartinų transakcijų nuorodomis.

