Atsiliepimai ir skundai apie Nordea banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Sveiki, noriu ir aš patarti su šiuo banku reikalų neturėti. Norėjome busto paskolą imti, tačiau...iš pradžių 15 procentu pradinio įnašo reikėjo , peržiūrėjo turto vertinimą, sako kadangi reikia remonto tai prašom 20 procentų pradinio, nu ok, sutikom, Sakom ruoškit dokumentus, paskolą imame pas jus, tai po dar vieno svarstymo pareiškė, kad kadangi butui reikia remonto, tai mes privalome turėti 25 procentus pradinio įnašo, tai gi. Patirtis ne kokia ir tik laikas sugaištas, naudos jokios.

Nordea banko klientė Taura parašė atsiliepimą:
Likau nepatenkinta banko darbuotojais. Dėl tam tikrų priežasčių teko užblokuoti kortelę. Su manim kalbėjusi moteris pasiūlė įsigyti kitą kortelę, kortelę pasikeičiau. Kelis mėnesis mokėjau už dvi korteles, nors turėjau tik vieną. Apie tai, jog reikia atsisakyti kortelės keičiant kitą nebuvau įspėta (maniau, jog jei darbuotoja sakė, kad negaliu naudotis sena kortele, ji pakeis ją nauja ir viskas). Kelis mėnesius mokėjau pinigus už nieką. Toki dalykai didina Jūsų klientų nepasitikėjimą.

Laba diena, esu jūsų banko klientė, noriu pasiteirauti kur paprastam žmogui bereikia kreiptis, kad gautų informacijos,nejaugi reikia amžinai minti teismų kelius? Jei yra paimta būsto paskola ir yra du savininkai, vienas savininkas moka visą paskolą, draudimą, o kitas nei vieno cento neprisideda,ir negyvena kartu 7metus,asmeninė banko konsultantė yra informuota, kokia situacija yra . Kodėl negalima būsto paskolą perskaičiuoti ant mokaus kliento? Nejaugi bankas nėra tuo suinteresuotas kliento noru? Tikiuosi Jūsų atsakymo asmeniškai susisiekiant su manimi. Geros dienos.

Kažkoks nesuvokiamas košmaras... Iš karto kai atėjome kalbėtis dėl paskolos atrodė viskas gerai, užpildėm prašymą, prižadėjo, kad gali duoti daugiau, nors mums kaip ir nereikėjo tiek daug.
Surinkome dokumentus. Pažadėjo ketvirtadienį duoti atsakymą. Paklausiau AR VISKAS GERAI SU DOKUMENTAIS? AR VISKO UŽTENKA? Atsakymo negavau... Atėjo ketvirtadienis, penktadienis, pirmadienis (skambinu, neatsiliepia, rašau, neatrašo).
Skambinu į informaciją, pažadėjo perduoti, kad skambinau. Po pusės dienos ATRAŠO: NEUŽTENKA DOKUMENTŲ... ATSIUSKITE DAUGIAU.
Viską išsiunčiu pirmadienio vakare, pažadėjo antradienį duoti atsakymą. Antradienis tyla. Trečiadienis: GALIME DUOTI TIK TIEK ... . O mums to neužtenka... .
Sugaišome daug laiko veltui, ne į vieną klausimą neatrašinėjo, viską reikėjo "jėga" išprašinėti po 10 kartų.
Žodžiu: AČIŪ BANKUI UŽ "NUOŠIRDŲ IR MALONŲ BENDRAVIMĄ".

Atsiliepimas apie Nordea banko aptarnavimą:
Nesu Nordea klienė, bet kartą užsukusi pasigailėjau... Teiravausi informacijos, pasiūlymų dėl būsto paskolos, gavau niekinį atsakymą, aptarnaujanti darbuotoja elgėsi nemandagiai, įžeidžiančiai.

Nordea banko klientė Laura parašė atsiliepimą:
Nesinori labai blogai šnekėti ir rašyti tačiau šis bankas mus nuvylė. Su vyru norėjome pasiimti būsto paskolą. Kaip visada pradinė procedūra yra preliminarus supildymas paraiškos, ką mes ir padarėme. Viskas gerai, turėjome atlikti vertinimą namo, kuris tinka tik šiam bankui jokiam kitam. Tad jei kas negerai, kaip mūsų atveju, reikia vertinimą naują daryti. Tai va, susitvarkius ką reikia, keliavome į banka dėl paskolos suteikimo kupini optimistiškumo ir vilčių, nes taip buvome nuteikti. Deja, dėl blogos kredito istorijos negalėjome kartu gauti būsto paskolos, bet gavome alternatyvų kitą pasiulymą, kad vyras pats gali bandyti gauti būsto paskolą, tačiau pradinis įnašas bus didesnis. Sutikome, gavome pinigėlių savų daugiau, tačiau paaiškėjo, kad jau nebegalime jokios paskolos gauti, net vartojamos, nes per maza alga. Tai vadinasi prieš tai per maža nebuvo?
Nesinori piktai šnekėti, tačiau mano nuomone bankininkai juk matydami situaciją mato ir realią tikrovę - galima ar negalima. Kam dar tą žmogų klaidinti ir suteikti vilčių. Pasakei iškart, kad neigiamas atsakymas ir viskas, bet ne, čia dar bandyk, galima taip, kitaip, o finale negalima nieko. Beje mūsų giminaičiam buvo panaši situacija. Tampė už nosies kelis mėnesius.

Nordea banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą apie Nordea banko aptarnavimą:
Dėl būsto paskolos kreipiausi į Nordea banko skyrių esantį Vilniuje Pušų g. 6. Čia susidūriau su ypatingai prastu ir neprofesionaliu aptarnavimu.
Mane aptarnavo klientų konsultantas Šarūnas Šliogeris. Norėčiau pasakyti, jog šiam žmogui visų pirma trūksta kultūros bendraujant su klientais, o taip pat profesionalumo savo darbe. Jei kituose bankuose paraišką dėl būsto paskolos užpildyti padėdavo aptarnaujantis konsultantas - duomenis suvesdavo į kompiuterį ir tereikėdavo ką nors patikslinti, bei pasirašyti, tai Nordea banke šis konsultantas šito padaryti nesugebėjo ir netaupydamas bei negerbdamas nei savo, nei kliento laiko, tiesiog padavė kelis lapus pildyti ranka.
Galiausiai net reikiamų duomenų iš būsto vertinimo taip pat teko ieškoti pačiam, nors su tuo kasdien dirbančiam bankininkui tai būtų užėmę kelias sekundes.
Galiausiai paminėsiu ir tai, jog kiti bankai atsakymą pateikė per 1-2 darbo dienas, o pavyzdžiui DNB atsiuntė pasiūlymą netgi savaitgalį, tai savo ruožtu iš Nordea banko atsakymo vis dar nesulaukiau, nors buvo žadėta atsakyti per 5 darbo dienas (irgi keistas terminas, kai kiti bankai užtrunka 1-2 dienas).
Nežinau kodėl Nordea bankui naudingas toks konsultantas, tačiau manau jis netik nepritraukia naujų klientų, bet ir atbaido potencialius bei nekompetetingai atlieka savo darbą. Konkrečiai aš, vien dėl prasto aptarnavimo ir bendravimo kultūros su klientu stygiaus pasirinkau kitą banką ir net jei Nordea būtų pasiūlę palankesnes sąlygas - pasirinkimas išliktų toks pat.

Nordea banko klientas parašė atsiliepimą:
Labai nusivyliau Nordea banku ir patariu kitiems jokiu būdu neprasidėti, nes sugaišite daug brangaus laiko, o liksite it musę kandę. Kreipiausi dėl būsto paskolos, darbuotojas įvertino pajamas ir garantavo, kad viskas gerai, paskolą tikrai duos. Išsirinkau butą. Susisiekiau su vadybininke, užsakėme turto vertinimą. Pristačiau dokumentus, gavau dar kartą patvirtinimą, kad paskolą duos. Ramiai sumokėjau savininkams rankpinigius. Banke vėl užpildžiau prašymus ir visus kitus dokumentus. Vadybininkė po savaitės pažadėjo atsakymą, kad bus paruošta pažyma dėl paskolos.
Banko sprendimas dėl paskolos dydžio keitėsi kelis kartus per savaitę, bet penktadienį paskambino vadybininkė ir pranešė, kad miegotume ramiai, paskolą duos. O pirmadienį skambutis - ,,ne, neduosim''. Tai, buvo kaip Perkūnas iš giedro dangaus. Kelis kartus eita, susirašinėta, tikrinti duomenys, gautas teigiamas atsakymas ir še tau. Kyla klausimas, kokie kvalifikuoti vadybininkai ten dirba? Kaip galima neatsakingai, nekompetetingai dirbti. Ačiū Dievui iš keblios padėties išgelbėjo kitas bankas. Tad nesusigundykit mažesnėm palūkanom!
Beje, tokia istorija nutiko ne man vienai.

Paskaitykite čia apie Nordea banką, kaip jis dirba - sutinku su viskuo, ką rašo. Košmaras, o ne bankas. Arogancija, biurokratizmas, klientų maustymas juos geriausiai apibūdina. Žodžiu, aplenkite šį banką iš tolo.

Nordea banko klientė Sandra parašė atsiliepimą:
Buvome šiame banke. Kursas kuriuo keitė labai nepalankus. Ir kaip niekur reikėjo mokėti mokestį valiutos keitimui. Nepatvaru naudotis šiuo banku.

Nordea banko klientė Ilona parašė atsiliepimą:
Reikia išsigryninti skubiai pinigų sumą, bet šeštadieniais tai neįmanoma, ir iš vis darbo laikas toks kad dirbančiam žmogui ir darbo dieną sunku ten pakliūti.

Nordea banko klientas Valius parašė atsiliepimą:
Sveiki, brangieji banku klientai ir ypac Nordea banko vartotojai. Informacija naudinga klientams, kurie naudojasi valiutos keitimo paslauga. Kiekvienas banko filialas turi valiutu kursa nurodancia lentele prie iejimo i poskyri.
Taigi, brangieji, jei Jums patiko valiutos kursas kuris nurodytas lenteleje, tai dar nereiskia, kad butent siuo kursu bus jums iskeisti pinigai. Kas ir nutiko man siandiena. Apsilankiau Nordea banko filiale, nes cia buvo palankesnis valiutos kursas negu greta esanciame SEB banke. Bet gaves pinigu keitimo kvita paaiskejo, kad issikeiciau pinigus zenkliai mazesniu kursu. Paklausus mane aptarnavusios Gintares S., kodel taip atsitiko buvo paaiskinta, kad kursas keiciasi kas 15 minuciu ir siuo metu jis tiesiog nukrito.
Paklausus kodel informacineje lentoje vis dar rodo man palanku kursa, o man buvo pakeista mazesniu, Gintare atsake, kad informacine lenta nera tiesiogiai pajungta prie kompiuterio ir joje esancius valiutu kursus reikia keisti rankiniu budu. Taip as praradau 65 litus.
Taigi brangieji, pries keisdami valiuta pasiklauskyte koks tikslus kursas jus aptarnaujancio banko darbuotojo.
Kaip sako: gyveni ir mokaisi :)

Nordea banko klientas Gintaras parašė atsiliepimą:
"Šalys įsipareigoja vadovautis susitarimu, kad mėnesį sudaro 30 (trisdešimt) dienų, o metus - 360 (trys šimtai šešiasdešimt) dienų."
pažeidžia mano ekonominius interesus aš nurodau (raštu) į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. sausio 25 d. nutarime Nr. 82 Dėl Bendros vartojimo kredito kainos metinės normos apskaičiavimo tvarkos.
Tai bankas svarsto 2 mėn. Jau nekalbant apie kitus punktus kur konkrečiai nurodai, "štai vartotojų teisių nutarimas" na ir .... dabar laukiam "komiteto sprendimo" ar Generalinis direktorius Rimas Petrausko atsakymo.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube