Mokesčiai išliekantys refinansuojant paskolą nuo 2025 m.

Sveiki, Jau vasario mėn. įsigalios naujas refinansavimo įstatymas, jog nebereikės mokėti dalies mokesčių atliekant refinansavimą ir pereinant iš vieno banko į kitą. Norėčiau pasiteirauti, kurie mokesčiai vis dar išliks norint pasinaudoti refinansavimo galimybe? Pvz notaro mokestis?

Evaldas
Atsakymai
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Nuo 2025 m. įsigaliojus naujai tvarkai, paskolos refinansavimas taps pigesnis – bankai nebegalės taikyti papildomų kompensacijų už anksčiau grąžintą paskolą (vadinamąjį sutarties nutraukimo mokestį).

Tačiau tam tikros išlaidos vis tiek išliks:

  • Notaro mokestis – jei refinansuojant reikia pasirašyti naują hipotekos sutartį, teks apmokėti notaro paslaugas. Tai gali sudaryti nuo keliasdešimt iki kelių šimtų eurų, priklausomai nuo paskolos sumos.
  • Registrų centro mokestis – už hipotekos įregistravimą ir senos išregistravimą (dažniausiai keliasdešimt eurų).
  • Turto vertinimo išlaidos – bankas gali paprašyti naujo nekilnojamojo turto vertinimo, kad patvirtintų užstato vertę.
  • Draudimo atnaujinimas – jei buvo privalomas turto ar gyvybės draudimas, gali reikėti persirašyti sutartis.

Nebebus mokesčio už anksčiau grąžintą paskolą, bet vis dar teks sumokėti už notaro, Registrų centro ir turto vertinimo paslaugas.

+3Buvo naudinga
Rašyti atsakymą
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų