Pinigus nuo sąskaitos nuskaitė, tačiau jų negavau iš Swedbank bankomato

Sveiki. Iš Revolut sąskaitos Swedbank bankomate norėjau išsigryninti 999.00€. Pinigus nuo sąskaitos nuskaitė, tačiau jų negavau. Ką daryt atsitikus tokiam atvejui? Į Swedbank kreipiausi, jie padėti niekuo negali.

Rasita
Atsakymai
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Rasita, dėkui už klausimą. Kreipkitės tiek į Swedbank, tiek į Revolut. Abi įstaigos turi pateikti savo paaiškinimus, kadangi buvote apgauta. Turi būti pradėtas tyrimas, žiūrimos kameros kas įvyko - nustačius, kad pinigų neišdavė - turės grąžinti pinigus. Jeigu bankai nereaguoja, galite kreiptis ir pranešti apie įvykį Lietuvos bankui.

+5Buvo naudinga
Rašyti atsakymą

Pasinaudokite patogia valiutos skaičiuokle

Norite išsikeisti dolerius, svarus, zlotus, kronas, rublius ar bet kurią kitą valiutą? Ši Bankai.lt valiutos skaičiuoklė leidžia konvertuoti valiutas ir sužinoti kiek vertos valiutos Jūsų pasirinktų valiutų atžvilgiu. Valiutos skaičiuoklė suskirstyta į tris sekcijas:

Duomenys nuolat atnaujinami, tiesiogiai bendradarbiaujant su bankais ir valiutų keityklomis, todėl duomenys visuomet yra aktualūs.

Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2025 © Bankai.lt - bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų