Swedbank bankomatas
Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.
Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?
- Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
- Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
- Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.
Sveiki, noriu išsigryninti pinigus Swedbanko bankomate iš Revolut kortelės, ar taikomas koks nors mokestis, jei taip tai koks %?

Tadai, dėkui už klausimą. Pagal tai, kokią turite Revolut kortelę, priklausys ir mokesčiai bei limitai. Pasitikrinkite savo turimo plano įkainius.
Nesupratote klausimo, turėjau omenyje ar swedbankas taikys kokį nors mokestį? Naudoju nemokamą standartinę kortelę. Ačiū

Ne, Swedbankas mokesčių netaikys. Mokėsite tiek, kiek nurodyta Revolut įkainiuose, šiai dienai standarinė Revolut kortelė turi 200eur nemokamą gryninimą per mėn., o jeigu viršysite, tuomet mokėsite 2% nuo tos sumos, kurią viršijote.
Sveiki. Iš Revolut sąskaitos Swedbank bankomate norėjau išsigryninti 999.00€. Pinigus nuo sąskaitos nuskaitė, tačiau jų negavau. Ką daryt atsitikus tokiam atvejui? Į Swedbank kreipiausi, jie padėti niekuo negali.

Rasita, dėkui už klausimą. Kreipkitės tiek į Swedbank, tiek į Revolut. Abi įstaigos turi pateikti savo paaiškinimus, kadangi buvote apgauta. Turi būti pradėtas tyrimas, žiūrimos kameros kas įvyko - nustačius, kad pinigų neišdavė - turės grąžinti pinigus. Jeigu bankai nereaguoja, galite kreiptis ir pranešti apie įvykį Lietuvos bankui.
Mano sūnus kartu su manim apie 19:00 val. šiandien bandėm nuimti nuo kortelės Revolut 2.000 eur. Swedbank prie parduotuvės Iki adresu geležinkelio g. 38 Vilnius.... Revolut kortelę bankas atidave ir atėme tuos 2,000 eur. O bankomatas pinigų nedavė... Kur mums kreiptis? Ką daryti? pinigai nemaži....

Natalija, dėkui už klausimą. Reikia kuo skubiau skambinti Swedbank bankui ir registruoti įvykį, o taip pat pranešti apie šį įvykį Revolut. Bus pradėtas tyrimas, peržiūrėtos kameros ir jeigu nustatys, kad pinigai buvo neišduoti - grąžins pinigus.