Negali pervesti

Negali pervesti. Čia Jūs matote visus klausimus-atsakymus susijusius su fraze „negali pervesti“. Jeigu kils daugiau klausimų šia tema, tuomet užduokite naują klausimą.

Dėmesio! Tik Bankai.lt lankytojai gali gauti Revolut „Premium” planą 3 mėn. nemokamai, pasinaudok šiuo ypatingu pasiūlymu.

Kaip gauti Revolut „Premium” planą ir kortelę 3 mėn. nemokamai?

    1. Įvesk savo telefono numerį pateiktame langelyje šioje nuorodoje: 3 mėn. Revolut „Premium” nemokamai ir gausite unikalią nuorodą, kad atsisiųstumėte „Revolut“ programėlę;
    2. Užsiregistruok „Revolut“ sukurk sąskaitą keliais spustelėjimais;
    3. Rinkis „Premium“ Pasinaudok pasiūlymu atnaujinti sąskaitą ir išbandyk „Premium“ nemokamai. Daugiau informacijos rasi sąlygose.

Klausimai ir atsakymai
Ieškoti
Asta

Sveiki, Turi revolut kortele, teko padirbėti Danijoje. Darbdavys negalėjo pervesti algos į revolut kortelę, nes IBAN yra lietuviškas prasideda LTxxxxxx, o BIC yra angliškas REVOGBxx. Vyras taip pat turi revolut kortele pas jį viskas kaip. Kur reikėtu kreiptis, kad išsiaiškinti kaip čia yra. Pagarbiai, Asta

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Asta, dėkui už klausimą. Reikia kreiptis tiesiogiai į Revolut per live chat įvedus "live agent" arba tiesiogiai per Revolut facebook.

+3Buvo naudinga
Valdas

Labas vakaras, ar gali į mano sąskaitą pervesti švediškas kronas, nes valdžia sako, kad negali pervesti kronų, ir ką reikėtų daryt, kad galėtų pervesti kronas?

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Sveiki, atsidarykite banke Švedijos kronų sąskaitą ir Jums galės pervesti kronas.

+3Buvo naudinga
Edgaras

Žinoma gali. Man jau metus laiko švediškas kronas siunčia i mano lietuviška banką

Buvo naudinga
Saulius

Laba diena. Žmona iš savo bankinės kortelės per Jūsų atsiūstą programėlę į mano telefoną, pervedė Jūsų reikalaujamus 10eurų į Revolut sąskaitą, kad išduotų man Jūsų banko kortelę. Pinigai iš žmonos sąskaitos buvo nuskaičiuoti, bet jokios žinios iš Jūsų dėl kortelės man išdavimo, aš negavau. Ar turi reikšmės iš kur į mano atidaromą sąskaitą Jūsų banke buvo pervesti pinigai, jeigu nesvarbu, kada aš galiu tikėtis gauti iš Jūsų kortelę mano vardu. Ačiu

Atsakyti
Steponas Jurelė
Bankai.lt

Sauliau, dėkui už klausimą. Pasiteiraukite Revolut dėl esamos situacijos. Susisiekti su Revolut galite per programėlės Live chat - operatyviai reaguoja, pasakys situaciją.

+3Buvo naudinga
Saulius

Ačiu Jums už atsakymą bei patarimą kaip geriau daryti, bet aš per programėlę mobiliu telefonu jau antrą kartą gaunu atsakymą, kad jie nieko negali paaiškinti ir kortelės pristatymas gali būti ilgiau nei 9 darbo dienos. Aš visai nebesuprantu, tai kiek man reikia laukti kortelės, jeigu jau praėjo nuo užsakymo ir pinigų pravedimo į mano sąskaitą 20 darbo dienų. Prašau padėti išspresti šią problemą. Ačiu.

+1Buvo naudinga
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų