Saskaitos
Revoliut be jokio teiseto pagrindo uzblokavo saskaita. Kaip atsiimti mano indeli ?

Jeigu „Revolut“ užblokavo Jūsų sąskaitą, pirmiausia reikia kreiptis į jų programėlės pokalbių palaikymą (in-app chat) ir pateikti visus prašomus dokumentus ar informaciją. Dažniausiai blokavimai atliekami pagal pinigų plovimo prevencijos taisykles, todėl gali būti prašoma įrodyti lėšų kilmę. Jei „Revolut“ neatsako arba nepateikia aiškaus sprendimo, turite teisę pateikti oficialų skundą per jų svetainę. Nepavykus išspręsti klausimo, galite kreiptis į Lietuvos banką ar atitinkamą priežiūros instituciją Jungtinėje Karalystėje/ES. Lėšos sąskaitoje nėra prarastos – jas atgauti įmanoma, tačiau procesas gali užtrukti, kol bus patvirtinta Jūsų tapatybė ir pinigų kilmė.

Norint blokuoti savo banko sąskaitas, reikia imtis kelių veiksmų:
-
Susisiekite su Banku: Pirmiausia turite susisiekti su savo banku. Tai galite padaryti skambindami į banko klientų aptarnavimo centrą, naudodamiesi internetine bankininkyste arba tiesiogiai apsilankydami banko skyriuje.
-
Pateikite Prašymą Blokuoti Sąskaitas: Bankui reikės oficialaus prašymo užblokuoti jūsų sąskaitas. Jei skambinate, banko darbuotojas gali nurodyti konkrečius veiksmus, kaip tai padaryti. Jei naudojatės internetine bankininkyste, galbūt rasite parinktį blokuoti sąskaitas tiesiogiai per sistemą.
-
Patvirtinkite Savo Tapatybę: Bankas paprašys patvirtinti jūsų tapatybę, kad užtikrintų, jog sąskaitas bando užblokuoti teisėtas savininkas. Tai gali apimti asmens kodo, slaptažodžio ar kitų saugumo klausimų pateikimą.
-
Nurodykite Priežastį: Bankas gali paprašyti nurodyti priežastį, kodėl norite užblokuoti sąskaitas. Tai ypač svarbu, jei priežastis yra saugumo susirūpinimas, pavyzdžiui, įtarimai dėl sukčiavimo ar vagystės.
-
Sekite Banko Nurodymus: Bankas suteiks jums nurodymus, kaip toliau elgtis, ir informuos apie galimas pasekmes, susijusias su sąskaitų blokavimu.
-
Dokumentų Pateikimas: Kai kuriais atvejais gali tekti pateikti papildomus dokumentus, ypač jei sąskaitos blokuojamos dėl teisinių klausimų.
-
Patvirtinimo Laukimas: Po prašymo pateikimo, bankas procesuos jūsų užklausą ir informuos jus, kai sąskaitos bus sėkmingai užblokuotos.
Atminkite, kad užblokavus sąskaitas, negalėsite atlikti jokių operacijų su jomis, kol jos nebus atblokuotos. Jei turite būtinų mokėjimų ar įsipareigojimų, susijusių su šiomis sąskaitomis, būtinai apsvarstykite alternatyvius sprendimus prieš jas blokuodami.
Iš sąskaitos dingsta pinigai nū skaičiuoja kaškokia Andoros įmonė be mūsų žinios, ar bankas turi grąžinti mūsų pinigus?
Sveiki. Mirus mamai paveldejau pinigeliu likuti, taciau negavau israso apie saskaitos likuti banke.Kaip galiu zinot apie esamus ar buvusius sandorius mirusiosios ir kaip galiu zinot kad jei ir perves bankas kazkokia suma, kad tai sazininga suma?
Užsienio bankas uždaro mano sąskaitą, ar pervedus į jūsų banką nebus problemų su VMI?
Sveiki, Ar 100T€ draudžiami tik sutartiniai indėliai ar ir einamosios sąskaitos likučiai banke?
Sveiki. Iš mano sąskaitos banke, į kurią yra pervedama mano pensiją, yra "išplauta" dalis sukauptų pinigų. Ar šiuo atveju galioja indėlio draudimas ? Ačiū, Romanas

Romanai, dėkui už klausimą. Ką reiškia "išplauta", indėlio draudimas galioja kredito įstaigos bankroto atveju. Jeigu kažkas pavogė pinigus, reikia kreiptis į banką bei policiją ir pateikti visą situaciją, bus vykdomas tyrimas.
Sveiki, Iš pateiktų atsakymų matau, kad laikomasi pozicijos jog Paysera esantys pinigai yra saugūs. Sakykite kas nutiktų, jei bankrutuotų bankas, kuriame Paysera laiko dalį pinigų? Tarkim bankrutuoja bankas saugantis 10% Paysera pinigų. Kaip suprantu niekas Payserai jų negrąžintų. Kaip tai įtakotų klientus? Indėlių draudimo fondas kompensuotų tik 100000 Eur? Ar klientai turi galimybę pasirinkti kokiose bankuose jų pinigai bus saugomi?

Gyti, dėkui už klausimą. Tos sąskaitos, kuriose laikomi būtų Payseros klientų pinigai turėtų būti neliečiamos ir automatiškai grąžinamos Payserai. T.y. bankrutuojantis bankas negalėtų nieko daryti su tais pinigais. Tačiau jeigu atsitiktų taip, kad pinigai dingtų, už tai turėtų atsakyti Lietuvos bankas ar valstybė. Šioje vietoje turėtų būti apsaugoti visi Payseros klientų pinigai laikomi banko sąskaitoje, su tais pinigais tiesiog bankas neturi teisės nieko daryti ir apsaugota būna visa suma. O kuriuose bankuose pinigai yra saugomi, deja klientai galimybės pasirinkti mano žiniomis neturi.
Papildomai dar užklausiau Lietuvos banko, kad pateiktų atsakymą kas būtų jeigu būtų. Kai sulauksiu atsakymo - papildysiu.
Prašau atsakyti, kaip atsiimti pinigus. Revolut blokavo mano sąskaitą be jokio paaiškinimo ir net nesugeba atrašyti, supportas ignuoroja jau mėnesį. Prieš mėnesį parašė, mes susisieksime, aš nedariau jokių stambių pavedimų, viso labo gal virš 1000 eu mažom sumomis gavau ir pervedžiau.. Žmonės aš jums patariu kuo toliau nuo revolut. Nes labai didelė rizika turėti sąskaitoje pinigų. Pas juos nėra gyvo kontakto ir jie daro ką nori ir neatsako. Ir tiek..

Žydrūnai, turite susisiekti su Revolut tiesiogiai, kito kelio nėra. Galbūt Revolut pamatys čia Jūsų problemą ir susisieks ar parašys veiksmus kokius reikia atlikti. Tačiau patariu rašyti laišką, rašyti FB, rašyti per live chat ir išsiaiškinti situaciją.
Kad jus zinotumete kiek as kart rases per visur kur imanoma prases kontakta suteikti gyvai jie net nenori matiti nei girdeti. Pasiskaitikite internete kituose salise masiskai bluokoja paskiras. Uzsaldo pinigus zmones raso kad greiciausiai taip daro nes naudojasi pinigais zmoniu be procentiniu budu . Paskaiciuokite man uzsalde apie 500 eu o kiek tokiu kaip as ir kokia suma susidaro va jums ir pinigai biznio pletrai. Prasau suteikite man toki kontakta kuriuo as baleciau su jeis susisiekti. Vargu ar jums pavyks...

Žydrūnai, kreipkitės į Lietuvos banką. Nuo šiol Lietuvos bankas reguliuos Revolut veiklą, tad jie turėtų pagelbėti.
Laba diena, Sužinojome, kad LAT priėmė galutinį sprendimą dėl AB banko Snoras neišleistų akcijų apmokėjimo lėšų grąžinimą. Mano klausimas būtų toks: Sūnus akcijų pasirašymo sutartį sudarė 2011 04 28 ir sumokėjo pinigus. 2012 01 10 jis bankui pateikė reikalavimą dėl lėšų grąžinimo. Rašo mama, nes sūnus mirė 2017 02 07 ir visą jo turtą paveldėjo tėvai. Ką mes turėtume daryti? Kur mums kreiptis? Pirkimo sutartį ir reikalavimą grąžinti lėšas mes turime.

Dalia, dėkui už klausimą. Jums reikėtų susisiekti su VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas” ir pasiteirauti ar priklausė jam išmokos. Jeigu taip, tuomet išsiaiškinti kokiu būdu nurodyti savo sąskaitos numerį pinigų pervedimui.
1. Kokie veiksmai atliekami neįsigaliojusių obligacijų savininkų atžvilgiu?
Tie asmenys, kurie turėjo neįsigaliojusių AB bankas SNORAS obligacijų ir kurie dalyvavo byloje, kurią praeitą penktadienį (2018 06 22) išnagrinėjo Lietuvos Aukščiausiasis Teismas – Jums daryti nereikia nieko, reikia laukti, kol VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ išmokės Jums draudimo pinigus. Tie asmenys, kurie turėjo neįsigaliojusių AB bankas SNORAS obligacijų, bet kurie dalyvauja kitose bylose – reikia laukti VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ pozicijos, ar jie mokės draudimo išmokas tiems, kurie kitose bylose dalyvauja iš karto, ar lauks teismų sprendimų. Tiems asmenims, kurie turėjo neįsigaliojusių AB bankas SNORAS obligacijų, bet iki šiol niekur nesikreipė – reikia laukti VĮ „Indėlių ir investicijų draudimas“ pozicijos, ar jie mokės draudimo išmokas visies neįsigaliojusių obligacijų turėtojams, ar tik tiems, kurie bylinėjosi. Tiems, kurie nesibylinėjo, viešas sprendimas dėl išmokų turėtų būti paskelbtas apie rugpjūčio 23 d.
2. Kam galioja 2018 06 22 priimtas LAT sprendimas?
Praeitą penktadienį priimtas Lietuvos Aukščiausiojo Teismo sprendimas galioja tik tiems AB bankas SNORAS obligacijų turėtojams, kurie obligacijų įsigijo 2011 m. lapkritį. Bet kokiems kitiems AB bankas SNORAS obligacijų turėtojams praeitą penktadienį priimtas LAT sprendimas jokios įtakos neturės.