Mokėjimai
Sveiki, jau antras mėnesis iš eilės iš mano Swed banko sąskaitos nuskaučiuojami pinigai 39,90eurų.Nepažįstu tų, kurie atskaito,už kažkokį pirkinį,kurio niekada nepirkau.Negaliu prisijungti prie savo interneto banko,nes nebegalioja mano ID.Gyvenu Vokietijoje, patarkite ką daryti.Ačių už pagalbą iš anksto.
Laba diena,
Jei iš sąskaitos nuskaičiuojami nepažįstami mokėjimai, nedelsdami susisiekite su „Swedbank“ telefonu +370 5 268 4444 (galima skambinti ir iš užsienio). Jie užblokuos kortelę ir inicijuos ginčo dėl mokėjimo procedūrą.
Kadangi nebegalioja jūsų ID priemonė prisijungimui, paprašykite banko naujos identifikacijos priemonės. Tai galima sutvarkyti paštu arba artimiausiame „Swedbank“ padalinyje Vokietijoje, jei toks yra.
Kol situacija neišaiškinta – nenaudokite kortelės apsipirkimams internete.
Taip, Lietuvos įmonės gali tarpusavyje atsiskaityti JAV doleriais, tačiau:
- Sutarties sąlygos – abi šalys turi susitarti, kad atsiskaitymas vyks USD. Tai turi būti aiškiai nurodyta sąskaitoje faktūroje ar sutartyje.
- Banko sąskaita – įmonė, kuri priima mokėjimą, privalo turėti banko sąskaitą USD valiuta. Lietuvos bankai suteikia tokią galimybę.
- Valiutos konvertavimas – jei mokėtojo sąskaita yra eurais, bankas konvertuos į USD pagal tuo metu galiojantį kursą ir pritaikys konvertavimo mokestį.
- Apskaita – nors atsiskaityti galima USD, finansinė atskaitomybė Lietuvoje vedama eurais. Todėl visos USD sumos apskaitoje privalės būti perskaičiuotos į eurus pagal Lietuvos banko kursą.
Taip, Lietuvos įmonės gali atsiskaityti USD, jei abi šalys dėl to sutaria, o gavėjas turi USD sąskaitą. Mokėjimai bus leidžiami, tačiau apskaitoje vis tiek teks perskaičiuoti į eurus.
Kodel neleidzia atsiskaityti telefonu Revoliut programieleje,anksciau buvo viskas gerai?
Jeigu anksčiau atsiskaityti telefonu per „Revolut“ buvo galima, o dabar nebeleidžia, priežasčių gali būti kelios:
- Kortelės nustatymai – patikrinkite „Revolut“ programėlėje, ar nėra išjungta funkcija „Mokėjimai bekontakčiu būdu“ (Contactless payments).
- Kortelės statusas – jei kortelė užblokuota ar neaktyvi (pavyzdžiui, pasibaigė galiojimas), ji neveiks telefone.
- Google Pay / Apple Pay – jei atsiskaitote per šias sistemas, gali reikėti iš naujo pridėti kortelę.
- Programėlės ar sistemos atnaujinimai – kartais po telefono ar programėlės atnaujinimo funkcija laikinai neveikia. Padeda iš naujo įdiegti „Revolut“ ar atnaujinti telefoną.
- Limitai – pasiekus dienos ar mėnesio atsiskaitymo limitą, mokėjimai telefonu gali būti laikinai sustabdyti.
- Techniniai trikdžiai – retkarčiais būna laikini „Revolut“ ar mokėjimo tinklo sutrikimai.
Dažniausiai užtenka patikrinti kortelės nustatymus programėlėje ir iš naujo pridėti ją į Google Pay ar Apple Pay. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Revolut“ pagalbą per programėlės pokalbių funkciją.
Norint visiškai atsisakyti „Revolut“ sąskaitos ir kortelės, reikės atlikti keletą žingsnių. Štai kaip tai paprastai daroma:
-
Likučio Perkėlimas ar Išgryninimas: Prieš atsisakant sąskaitos, įsitikinkite, kad perkėlėte visus lėšų likučius iš savo „Revolut“ sąskaitos į kitą banko sąskaitą arba išgryninote juos. Tai galima padaryti per „Revolut“ programėlę.
-
Prenumeratų ir Nuolatinių Mokėjimų Atšaukimas: Patikrinkite, ar per „Revolut“ sąskaitą nevykdomi nuolatiniai mokėjimai ar prenumeratos. Jeigu taip, atšaukite juos arba perkeltikite į kitą mokėjimo būdą.
-
Kreipimasis į Klientų Aptarnavimą: Atsisakymas „Revolut“ sąskaitos ir kortelės paprastai vykdomas per klientų aptarnavimo skyrių. Tai galite padaryti tiesiogiai per „Revolut“ programėlę. Eikite į pagalbos (help) skyrių programėlėje ir susisiekite su klientų aptarnavimo komanda.
-
Atsisakymo Prašymas: Pateikite prašymą atšaukti savo sąskaitą ir kortelę. Jums gali tekti pateikti priežastį, kodėl norite atsisakyti paslaugos.
-
Laukimas Patvirtinimo: Gavus jūsų prašymą, „Revolut“ klientų aptarnavimo skyrius turėtų apdoroti atsisakymą ir patvirtinti, kai jūsų sąskaita bus uždaryta.
-
Kortelės Sunaikinimas: Kai sąskaita bus uždaryta, sunaikinkite savo „Revolut“ kortelę, pjaudami ją į gabalus, ypač dėmesį skiriant mikroschemai ir juostelei su informacija.
Atminkite, kad atšaukus „Revolut“ sąskaitą, negrįžtamai prarasite prieigą prie visų jos duomenų ir operacijų istorijos. Todėl, prieš atsisakant, įsitikinkite, kad esate išsaugoję visą reikalingą informaciją.
Sveiki. Ar šio metu galima per PayPal apmokėti paslaugos Rusijoje? https://soccerlife.ru/money.php?action=deposit Ačiū.
Sveiki, šiuo metu PayPal mokėjimai į Rusiją yra sustabdyti dėl tarptautinių sankcijų. Tai reiškia, kad negalima nei siųsti, nei gauti pinigų iš rusiškų paskyrų, taip pat atlikti apmokėjimų už paslaugas Rusijoje.
Mano debetinę kortelę atmeta, kai bandau kažką užsisakyti iš Kinijos. Bandžiau su Revolut virtualia kortele užsisakyti, tas Pats atmeta. Ar kortele neveikia tarptautinėse šalyse, kad negalima ja atsiskaityt? Revolut sąskaitoje pas mane yra gal 20€
Dėkui už klausimą. Revolut veikia užsienio šalyse, tačiau gali būti dėl parduotuvių specifikos nepriimami mokėjimai. Taip pat galbūt yra kažkokių bėdų su kortele. Kreipkitės tiesiogiai į Revolut ir pasiteiraukite kokios yra problemos.
Laba diena, Aš iš savo Swedbank sąskaitos pervedžiau pinigus į Revolut sąskaitą. Swedbanke rašo kad pervedimas atliktas sėkmingai, tačiau Revolut sąskaitoje pinigų nėra ir laiko praėjo nemažai, nes pavedimą dariau vakar. Į kurį banką man eit aiškintis? Ir kaip taip galėjo atsitikti?
Salomėja, dėkui už klausimą. Jeigu pavedimą atlikote teisingai, tai pinigai įkrenta priklausomai nuo to, kada atliekate pavedimą. Kolkas standartiniai pinigų įkritimo laikai yra tik darbo dienomis: 9:00, 11:15, 13:45, 16:15, 17:45 val. maždaug šiuose intervaluose orientuokitės, kad vyksta pinigų įkritimai. Jeigu pavedimą atliksite po 16 val., tikėtina, kad pinigai įkris kitą dieną. Ateityje turėtų situacija pasikeisti ir vykti momentiniai mokėjimai.
Gerbiamieji, Nuo 2004 metų iki 2010 metų atlikti mokėjimai po 720 GBP kasmet. man reikalinga informacija, kokios tai buvo sumos litais. Gal galėtumėt parašyti, kokie buvo tais metais oficialūs GBP ir Lito satykiai. Dėkoju.
Angele, dėkui už klausimą. Pateikiu svaro ir lito santykį kasmet nuo 2004 iki 2010 metų:
- 2004 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 4,9032
- 2005 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 4,8662
- 2006 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 5,0141
- 2007 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 5,1468
- 2008 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 4,7088
- 2009 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 3,5517
- 2010 m. sausio 1 d. GBP/LTL santykis 3,8274
Detalų svaro/lito kurso pokytį su norimom datom galite rasti čia.
Nuoširdžiai dėkoju už informaciją. Jūs man labai padėjote. Pagarbiai - Angelė

