Kortelės galiojimas
Laba diena siuo metu arestuota banko kortelė turiu laisvai dispuonajama suma. Baigiasi kortelės galiojimas ar galiu prasitęsti kortelę ?ka daryti siuo atveju?

Jeigu Jūsų kortelė yra areštuota, tai reiškia, kad apribotas naudojimasis sąskaitoje esančiomis lėšomis pagal antstolio ar institucijų sprendimą. Net jei sąskaitoje yra laisvai disponuojama suma, kortelės galiojimo pratęsimas (naujos kortelės išdavimas) dažniausiai nebus atliktas automatiškai, nes sąskaita turi apribojimus.
Ką daryti:
- Kreipkitės į savo banką – jie pasakys, ar gali išduoti naują kortelę, susietą su laisvai disponuojama suma.
- Jei bankas atsisako, alternatyva yra prašyti antstolio ar institucijos, kuri pritaikė areštą, leidimo naudotis dalimi lėšų arba atidaryti atskirą sąskaitą, į kurią būtų pervedama tik laisvai disponuojama suma (kai kurie bankai tai leidžia).
- Nauja kortelė bus išduota tik tuomet, jei teisiškai įmanoma ją naudoti pagal nustatytus apribojimus.
Vien tik pasibaigusios kortelės pratęsimas, kol sąskaita areštuota, nebūtinai bus įmanomas. Pirmiausia reikėtų išsiaiškinti su banku ir, jei reikia, kreiptis į antstolį dėl lėšų disponavimo sąlygų.

Jeigu Jūsų kortelės galiojimas pasibaigė, o naujos dar negavote, nors bankas rašė, kad ji išsiųsta, reikėtų imtis šių veiksmų:
- Patikrinkite adresą – ar banke nurodytas Jūsų gyvenamosios vietos ar korespondencijos adresas teisingas.
- Pristatymo terminai – paprastai nauja kortelė pristatoma per 1–2 savaites Lietuvoje, į užsienį – gali užtrukti 2–4 savaites.
- Susisiekite su banku – jei kortelės negavote per nurodytą laiką, kreipkitės į savo banką telefonu, internetu arba artimiausiame skyriuje. Jie galės:
- patikrinti, ar kortelė tikrai buvo išsiųsta,
- sustabdyti prarastą kortelę,
- užsakyti naują kortelę.
Laikinas sprendimas – jei Jūsų sąskaita aktyvi, galite naudotis mobilia programėle ar internetine bankininkyste, atsiskaityti telefonu per „Google Pay“ ar „Apple Pay“, jei bankas tai palaiko.
Nauja kortelė turėjo pasiekti Jus per kelias savaites, tad jei jos negavote, būtina skubiai kreiptis į banką, kad jie užsakytų naują.
Kodel neleidzia atsiskaityti telefonu Revoliut programieleje,anksciau buvo viskas gerai?

Jeigu anksčiau atsiskaityti telefonu per „Revolut“ buvo galima, o dabar nebeleidžia, priežasčių gali būti kelios:
- Kortelės nustatymai – patikrinkite „Revolut“ programėlėje, ar nėra išjungta funkcija „Mokėjimai bekontakčiu būdu“ (Contactless payments).
- Kortelės statusas – jei kortelė užblokuota ar neaktyvi (pavyzdžiui, pasibaigė galiojimas), ji neveiks telefone.
- Google Pay / Apple Pay – jei atsiskaitote per šias sistemas, gali reikėti iš naujo pridėti kortelę.
- Programėlės ar sistemos atnaujinimai – kartais po telefono ar programėlės atnaujinimo funkcija laikinai neveikia. Padeda iš naujo įdiegti „Revolut“ ar atnaujinti telefoną.
- Limitai – pasiekus dienos ar mėnesio atsiskaitymo limitą, mokėjimai telefonu gali būti laikinai sustabdyti.
- Techniniai trikdžiai – retkarčiais būna laikini „Revolut“ ar mokėjimo tinklo sutrikimai.
Dažniausiai užtenka patikrinti kortelės nustatymus programėlėje ir iš naujo pridėti ją į Google Pay ar Apple Pay. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Revolut“ pagalbą per programėlės pokalbių funkciją.
Labadiena, Turiu Seb kortele,gyvenu prancuzijoj. Tevai perverde pinigus bet nebegaliu ju atsimti is bankomato. Anksciau tokiu problemu nekilo niekada. Ar t'ai gali buti del to,kad kortele neatnaujinta jau keli metai ? Galiojimas korteles iki liepos 21 metu. Aciu jums
laba diena, turiu revolut kortele, apie 2 metai -viskas ok, jos naudojimo terminas iki 2020.10.kur kreiptis del naujos korteles gavimo.aciu.
Sveiki. Turiu SEB banko debit MasterCard kortele, į kurią pervedama mano pensija. Jos galiojimas baigėsi 02/20. Dabar esu "įstrigusi" Čikagoje ir negaliu grįžti dėl pandemijos į Lietuvą. Klausimai: 1) Ar galima pervesti mano pensiją į šią kortelę? 2) Kaip galiu prasitesti pasibaigus galiojimo laikui kortelę? Ačiū.

Stanislava, dėkui už klausimus. Kiekviena SEB kortelė yra pririšta prie IBAN sąskaitos, todėl pinigus turėtumėte gauti. Įprastai kortelės automatiškai prasitęsia ir bankai susisiekia su klientais, pratęstos kortelės gali būti siunčiamos paštu. Patarčiau paskambinti į SEB ir pasitikslinti informaciją Jūsų atveju.
Laba diena. Esu gavęs Revolut kortelę prieš du metus, kai dar nemokamai dalino įvairiose vietose. Noriu dabar ja naudotis, tačiau susikūrus telefono app’se ir pamėginus įvesti kortelės duomenis, rašo, kad ji neaptarnaujama. p.s. kortelės galiojimas iki 2022 metų. nors kortelės dėkle rašė, kad ji aktyvuota, bet gal ją reikia kitaip aktyvuoti ar “priristi”?

Edvinai, dėkui už klausimą. Negaliu pakomentuoti, reikia susisiekti tiesiogiai. Kontaktuokite per revolut live chat, operatyviai išspręsite klausimą.
Sveiki, yra tokia situacija, esu Lietuvoje dabar, kaip norėjau susigrąžinti mokesčius už 3 metus, pasirodo jie yra Norvegijos SPAR banke, kai dirbau Norvegijoje ten turėjau sąsk., todėl ten automatiškai mokesčiai buvo pervesti į tą saskaitą, o aš šio banko neturiu el. bankininkystės ir kortelės galiojimas seniai pasibaigęs, kaip man tuos pinigus persivesti į Lietuvą? Į Norvegiją nebevažinėju daugiau. Iš anksto dėkoju.

Agne, dėkui už klausimą. Jeigu pinigai jau yra pervesti į banko sąskaitą, tai tik nuvykus į banką galite persivesti šiuos pinigus sau. Jeigu pinigų suma yra solidi, tai pasidarykite dienos kelionę į Norvegiją pataikius pigių skrydžių akcijas. Taip pat galite konsultuotis su SPAR banku telefonu ar el. paštu.
Pasikeičiau DNB kortelę į naują Luminor, nes pasibaige galiojimas. Suvedžiau duomenis į Revolut ir Revoliut nepriima papildymo iš banko kortelės, nors Luminor atsiunčia patvirtinimo žinutę. Kame problema.

Rimantai, dėkui už klausimą. Jums reikėtų kreiptis į Revolut dėl problemos sprendimo. Su Revolut galite susisiekti per Live Chat programėlėje.