Užblokuota kortelė

Debeto kortelės atnaujinimas paprastai užtrunka nuo kelių dienų iki kelių savaičių, priklausomai nuo banko. Dauguma Lietuvos bankų naują kortelę pagamina ir pristato į pasirinktą skyrių per 5–7 darbo dienas, o siunčiant paštu tai gali užtrukti iki 2 savaičių. Jei kortelė keičiama dėl pasibaigusio galiojimo, bankai dažniausiai ją pagamina automatiškai iš anksto, kad galėtumėte atsiimti dar prieš senosios galiojimo pabaigą. Jei kortelė prarasta ar užblokuota, naujos išdavimas gali būti taikomas skubos tvarka už papildomą mokestį.
Kodel neleidzia atsiskaityti telefonu Revoliut programieleje,anksciau buvo viskas gerai?

Jeigu anksčiau atsiskaityti telefonu per „Revolut“ buvo galima, o dabar nebeleidžia, priežasčių gali būti kelios:
- Kortelės nustatymai – patikrinkite „Revolut“ programėlėje, ar nėra išjungta funkcija „Mokėjimai bekontakčiu būdu“ (Contactless payments).
- Kortelės statusas – jei kortelė užblokuota ar neaktyvi (pavyzdžiui, pasibaigė galiojimas), ji neveiks telefone.
- Google Pay / Apple Pay – jei atsiskaitote per šias sistemas, gali reikėti iš naujo pridėti kortelę.
- Programėlės ar sistemos atnaujinimai – kartais po telefono ar programėlės atnaujinimo funkcija laikinai neveikia. Padeda iš naujo įdiegti „Revolut“ ar atnaujinti telefoną.
- Limitai – pasiekus dienos ar mėnesio atsiskaitymo limitą, mokėjimai telefonu gali būti laikinai sustabdyti.
- Techniniai trikdžiai – retkarčiais būna laikini „Revolut“ ar mokėjimo tinklo sutrikimai.
Dažniausiai užtenka patikrinti kortelės nustatymus programėlėje ir iš naujo pridėti ją į Google Pay ar Apple Pay. Jei problema išlieka, kreipkitės į „Revolut“ pagalbą per programėlės pokalbių funkciją.

Susigrąžinti pinigus iš užblokuotos kortelės gali reikalauti kelis žingsnius, priklausomai nuo to, kodėl kortelė buvo užblokuota ir kokios yra banko procedūros. Štai bendras veiksmų planas:
-
Sužinokite Priežastį: Pirmiausia reikia išsiaiškinti, kodėl kortelė buvo užblokuota. Tai galėjo įvykti dėl įvairių priežasčių: įtartinos veiklos, mokėjimo įsipareigojimų nesilaikymo, klaidos sistemoje ir kt.
-
Kreipkitės į Banką arba Kortelės Išdavėją: Susisiekite su banku ar finansų įstaiga, išdavusia kortelę. Tai galima padaryti skambinant į klientų aptarnavimo skyrių, per internetinę bankininkystę arba apsilankant asmeniškai banko skyriuje.
-
Teikite Reikiamą Informaciją: Bankas gali paprašyti pateikti tam tikrą informaciją ar dokumentus, kad patvirtintumėte savo tapatybę ar paaiškintumėte situaciją, dėl kurios kortelė buvo užblokuota.
-
Sekite Banko Nurodymus: Bankas informuos jus apie tolesnius žingsnius, kaip susigrąžinti pinigus. Tai gali apimti naujos kortelės išdavimą, lėšų perkėlimą į kitą sąskaitą ar kitas procedūras.
-
Pateikite Oficialų Prašymą, jei Reikia: Kai kuriais atvejais gali tekti pateikti oficialų prašymą dėl lėšų grąžinimo.
-
Sekite Procesą: Gali prireikti šiek tiek laiko, kol bus išspręsta jūsų situacija ir lėšos bus grąžintos. Būkite kantrūs ir reguliariai tikrinkite sąskaitos būseną.
-
Patikrinkite Alternatyvias Galimybes: Jei bankas negali padėti ar procesas yra pernelyg sudėtingas, galite kreiptis į vartotojų teisių apsaugos tarnybas arba finansinių paslaugų priežiūros instituciją.
Atminkite, kad skirtingi bankai ir finansų įstaigos turi savo politiką ir procedūras, susijusias su užblokuotomis kortelėmis ir lėšų grąžinimu, todėl svarbu laikytis jūsų konkrečioje situacijoje taikomų taisyklių ir nurodymų.
Negaliu prisijungti prie savo paskyros: nepriima pin kodo. Bandžiau per "pamiršau slaptažodį". Nepavyko. Dabar laukiu autentifikacijos, bet be reakcijos. Gal užblokuota kortelė? Kaip atblokuoti? Ačiū.
Laba diena, užblokavo mano Revolut sąskaita, kai mėginau atstatyti , paprašė duomenų foto, asmens dokumento foto . Ir jau kelinta diena vyksta patikrinimas duomenų, kiek tai tęsis ?
Man tas pats jau 5 diena.... tyli, neatraso, nežinau jau ir ką daryti, nei pinigu, nieko
Sveiki. Revolut kortele nepasiekia adresato. Pasto dezute tuščia tačiau rašo, kad kortele atsiūsta. Neaktyvavus per 3 d korte bus uzblokuota. Pinigai sumoketi korteles nera. Pakartotinai užsisakius ir vėl tas pats
Pasidariau kortelę, Revolut užblokavo, sako reikia parodyti iš kur pinigai ir panašiai. Sakau darbovietė pervedė, sako atsiųsk sutartį, siunčiu, bet neina, kur man kreiptis?

Gintarai, dėkui už klausimą. Kreiptis reikia į Revolut, tik jie pagelbės. Nufotografuotą ar nusiųstą sutartį galite per programėlę arba per Revolut Facebook.
Laba diena! Kodėl užblokuota mano Revolut kortelė? Taip pat prieiga telefone, negaliu prisijungti.

Reda, dėkui už klausimą. Kreipkitės į Revolut per jų Facebook puslapį.