Atsiliepimai ir skundai apie DNB banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

DNB skyriaus Vilniaus Akropolyje aptarnavimo kokybė pasibaisėtina. Pralaukus virš 30 min. ir likus vienam salėje pasakoma jog reikėjo ateiti ankščiau nes ką tik laikrodis išmušė 22h. ir visos sistemos stebūklingai nustojo veikti. Nepirmą kartą bėdos būtent šiame banko skyriuje...

Pereinant iš vienos darbovietės į kitą bankas sustabdo žmogaus VISA kortelės veikimą. Kur logiką? KAIP PASITIKĖTI BANKU?

Laba diena, esu klientas iš Širvintų. Į banką reikia vykti visad darbo metu,nes dirba iki 16,30 val. Labai nepatogu, visad reikia atsiprašyti darbdavio, kad išleistų iš darbo. Galėtų bankas prailginti vienai darbuotojai ilgesnį darbo laiką, kad ir iki 18,00 val. arba galėtų dirbti kelias valandas šeštadieniais. Manau suprasite visus širvintiškius, kurie turi vykti į Ukmergę, pas mus Širvintų skyrių uždarė, nors galėtų dirbti nors vieną dieną per savaitę, kaip migracijos skyrius, swedbankas. Tikiuosi išspręsite darbo laiką kliento naudai. Ačiū.

Ubogu banko kompanija nesugebanti savo puslapyje www.dnb.lt/lt nurodyti bankomatų buvimo vietas bent sostinėje.

Atsidariau sąskaitą DNB banke Panevėžio skyriuje 2013-04-15, tačiau po kiek laiko man ji tapo nereikalinga, turėtas lėšas nusiėmiau, tačiau banko darbuotoja patarė sąskaitos neuždaryti, gal bus reikalinga. Šiandien gavau žinutę, kad mano sąskaitoje nepakanka lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas sumokėti. Norėčiau sužinoti už kokias paslaugas, ar už tuščią sąskaitą ir nuo kada už tuščios sąsk. aptarnavimą imami mokesčiai ir kokio jie dydžio?

Keletą metų, mėnesio pabaigoje į savo el. paštą gaunu iš DNB banko investicijų valdymą, pensijos kaupiamajį, ne mano, o kito asmens. Kreipiaus į banką, pasakė:
"Neskaitykit, ištrinkit, čia nieko tokio."
DNB 2014 m. atsidariau sąskaitą, nes reikėjo į užsienį pinigais dovaną išsiųst. Įnesiau Litais, padarėm pavedimč ir sąskaitas uždarem, išmokėjo likutį. Dabar gavau sms, kad esu skolinga bankui 3,98. Nesuprantu kaip 3 metus niekas nepranešė, kad sąskaita neuždaryta, kad skola. Praradau pasitikėjimą banku.

Noreciau priminti LIETUVOS zmonems, jog sis bankas ateityje galimai jums neduos ramybes naktimis, siusdamas pranesimus 3val. nakties i jusu mobilu telefona. Labai teisinga citata yra vienoje radijo reklamoje, jog bankai yra kiaules, kartkartemis zmonems tuom abejoniu nelieka.

KAUNE sukileliu 84 veikia du bankomatai vienas is ju nestebimas vaizdo operacijos saugumui uztikrinti .. pavogta mano kortele pasinaudojo ir isgrinino pinigus buten ten kur vagisiams saugu ,nes nes neuztikrinta ir nefiksuojama vaizdo stebejimu.
Ir todel POLICIJA negallejo matyti kas isgrynina pinigus is bankomato
Nors LUKSIO 60 KAUNE yra 3 BANKOMATAI ir visi ten stebimi o ilgapirciai ten ir negrinina pinigu apiplese ZMONES.
TODEL i jus ir kreipuosi kad padengtumete man padaryta zala TAI mano vias darbo uzmokestis ,puse etato VALYTOJOS TAS 150 euru
Pagarbiai dar siki kreipuiosi jusu sazininguma MAN tai diziulis nuostolis NES DIRBU BBS GRUPE VALYMO paslaugos ir jie prikalbejo kad jusu banke atsidarytume saskaita ir cia perveda darbo uzmokesti. ESU DEKINGA uz supratima kaip sunku.

Sveiki, ka daryti jei as esu Danijoje, man I dnb banko kortele pervede alga kronom, tas kronas rodo bet neleidzia su jom nieka daryti nei konvertuoti I eurus as noriu. patarkit aciu

Akmenės laikraščio „Vienybė” žurnalistės ir DNB buvusios klientės atsiliepimas:
Esu žurnalistė. Kreipėsi skaitytoja dėl jai rūpimos problemos. Jei bankui bus įdomi kliento pavardė, ji nėra užslaptinta, tik viešai skelbti asmuo nenori, parašysiu. Laiške redakcijai aprašo problemą, aprašymą įkeliu. Susipažinę su kliento nuomone, galėtumėte atsakyti, kodėl banke tokia keista klientų drausminimo politika - ieškoti "skolininkų" po 16 metų, kai žmonės jau pamiršę, kiek pinigų ir kokiuose jų rajone sunykusiuose bankuose laikė? Nejau tik dabar pradėjote "švarinimosi" procesą?
Įkeliu laišką "Atsargiai su banku Siekdami naudos nusikaltėliai į mobiliuosius telefonus siunčia apgaulingas žinutes, apsimesdami policininkais, mokesčių inspektoriais, bankų darbuotojais ir kitais atsakingais pareigūnais. Ne vienas pažįstamas yra nukentėjęs nuo tokių aferistų. Todėl patariama neužmegzti ryšių telefonu, nereaguoti į prašymus. Prisiminusi šiuos pamokymus, suklusau vasario 2 dieną sulaukusi žinutės iš DNB banko.
Tekstas toks: „Sveiki, susirūpinome, kad jūsų sąskaitoje trūksta lėšų mokesčiams už suteiktas banko paslaugas apmokėti. Prašome papildyti sąskaitą.“ Prisipažinsiu, pirma mintis – rašo sukčiai. Prieš 16 metų iš DNB banke (tuo metu bankas buvo Naujojoje Akmenėje) buvusios sąskaitos išsiėmiau pinigus ir uždariau sąskaitą, nes nebuvo prasmės toliau naudotis paslaugomis, nes įstaiga išsikėlė iš rajono centro. Nuo to laiko jokių mokesčių per šį banką nemokėjau. Į žinutę nekreipiau dėmesio, nes į mane nesikreipė oficialiai – vardu ir pavarde. Kovo 3 dieną sulaukiau antros žinutės su prašymu papildyti sąskaitą, ir pagrasinimu išieškoti skolą. Nebereaguoti negalėjau. Nuvažiavau į DNB banką Mažeikiuose išsiaiškinti, kaip tapau skolininke ir apie tai nežinojau šešiolika metų. Darbuotoja patvirtino, kad 2001 metais išsiėmiau visus sutaupytus pinigus, tačiau sąskaita taip ir liko neuždaryta. Vadinasi, nuo darbuotojų sąžinės priklauso kliento ramus gyvenimas. Kažkada nepadarė darbo iki galo, o vargas man. Mano supratimu, jei liko neuždaryta sąskaita, vadinasi, privalu palikti oficialiai numatytą pinigų sumą. Bent jau tokia praktika yra kituose bankuose, pavyzdžiui, SEB banke.
Po nesusipratimo DNB banke nuvykau į SEB banką informacijos ar nesu skolinga, nes prieš 10 metų taip pat turėjau sąskaitą, kurią uždariau. Darbuotoja paaiškino, kad „jeigu klientas išsiima visus laikytus pinigus, tačiau neuždaro sąskaitos, po dviejų metų sąskaita uždaroma automatiškai.“
DNB banke man buvo liepta sumokėti į banko sąskaitą 3,20 euro nuostoliui padengti. Tokie žodžiai buvo įrašyti kasos pajamų orderyje. Deja, paaiškinimo – už ką konkrečiai moku, nesulaukiau. Liko neaišku, kodėl šis bankas taip ilgai „aptarnauja“ sąskaitas be pinigų, neuždaro jų šešiolika metų...
Savo patirtį aprašiau todėl, kad taip gali nutikti daugeliui buvusių banko klientų. E. K. (pavardė žinoma)

Sveiki, labai sudėtinga prisiskambinti į banką, tiesiog užsiregistruoti susitikimui. Krūva kontrolinių klausimų ir identifikacijos. Esu jaunas ir man lengvai pavyko, bet vyresnio amžiaus žmogui, kuris mažiau draugauja su IT - turbūt neįmanoma.

Nesu DNB banko klientas ir niekada nebuvau jo, bet jau 2 metus reguliariai gaunu sms zinutes apie tai, kad mano saskaitoje truksta lesu ir raginimais papildyti saskaita. Kiekviena karta as skambinu i DNB banka, kiekviena karta prasau atfiltruoti ir istrinti mano telefono numeri is duomenu bazes. Kiekviena karta man prizadama, kad si karta jau tikrai istrinta ir tikrai daugiau negausiu tokio turinio sms, bet snd as vel gavau sms is DNB banko:" Sveiki, jusu saskaitoje vis dar truksta lesu mokesciams sumoketi .....".
Be to turiu TELE2 atsakyma, kad sis tel. NR perrasytas mano vardu 2012.09.24. Pries tai priklause UAB "Previra". Nezinau, kur man kreiptis ir ka dar prasyti, kad is DNB duomenu bazes istrintu mano telefono numeri, nes sistema klientas----> Call centras neveikia.

Asmeninį pervedimą iš DNB į SEB banką blokavo įspėjimo lentelė per visą monitoriaus ekraną "Gavėjo bankas nepriima SEPA pervedimų. Jūs turėsite atlikti šį mokėjimą kaip tarptautinį pervedimą". Reikalavo sutikimo. Alternatyvos nėra. Grįžti atgal, Backspace funkcija, neleido. Saugiai atsijungti iš puslapio neleido. Teko grubiai išjungti kompiuterį. Man atrodo, kad toks prievartavimas yra nelogiškas ir atsijungimas NESAUGUS.

Absurdas dėl to, kad įmonė negalėjo atskleisti akcininko, akcininko, akcininko fizinio akcininko DnB neįspėjęs pritaikė limitą sąskaitoms - 1 EUR. Ir dar prieš tai reikėjo kelias valandas laukti, kol ateis tokia informacija dėl šio cirko.

Kodel nenurodoma internete banko dnb kauna (karaliaus mindaugo 49) skyriaus pietu pertraukos laikas. Atėjus ant durų randi lentele - pietu pertrauka. Nors darbo laike tai nenurodyta.

DNB banko klientė Dalia parašė atsiliepimą:
Sveiki, prieš keletą metų po nežmoniško bendravimo su Jūsų banko darbuotojais, pavyko man nutraukti visas sąsajas su DnB banku. Praėjus keletui metų, darbdaviui pareikalavus, turėjau atnaujinti jau pamirštą, kaip nemaloniausio banko įvaizdį ir vėl naudotis Jūsų kukliomis paslaugomis (tik pervesti darbo užmokesčiui). Ir dabar vėl - dėl elementarios pažymos apie mano banko sąskaitos balansą, kuri reikalinga dėl studijų Amerikoje mano dukrai, vėl klaikiausi nesusipratimai, nesusikalbėjimai, jokio geranoriškumo, jokio supratingumo iš Jūsų banko darbuotojų! Toks vaizdas, kad visus tuos kartus bendravau tiesiog su automatiniu atsakikliu. Tai sunkiai suvokiama!
Niekam nelinkiu susidurti su Jūsų banko darbuotojų "paslaugumu". Tuo tarpu, tokią pačią pažymą iš SEB ir NORDEA bankų gavau per porą darbo dienų! Pasilieku galimybę skleisti pačią blogiausią žinią apie DNB banką.

DNB banko klientas Darius parašė atsiliepimą:
Mešlo krūva, ne bankas. Telefoninė sistema siaubas, ir sugalvota kaip tik apsunkint susisiekimą, jei linijos užimtos, siūlo skambinti vėliau ir numeta ragelį automatiškai. Paslaugų krepšeliai klaidinantys, parašyta, kad neribojamas išgryninimas pasirinkus tam tikrą krepšelį, bet riboja ir aiškina pasakas, klaidina klientus, siurbia pinigus už nieką, apvoginėja. Nesinaudokit paslaugom. Dugnas pasiektas jau, dabar beliko pramušt. Ačiū už sugadintą laiką ir nervus DNB.

DNB verslo klientė Andželina parašė atsiliepimą:
Prieš porą metų teko atsidaryti įmonės sąskaitą DNB banke. Tikrai darbuotojas įdėjo daug pastangų ir pritaikė palankesnes sąlygas, kad be šios įmonės prikalbino ir kitų mums priklausančių įmonių sąskaitas perkelti į šį banką. Tuom viskas, kas buvo gera ir malonu pasibaigė.
Toliau nemalonios staigmenos. Pinigai eina ilgiau, personalas ne viską iškart sutvarkė, kad pats galėtum sąskaitas kita valiuta atsidaryti internete. Teko su tuom susidūrus vėl lėkti į banką, stovėti eilėje. Mokesčiai dideli. Nuo 2016m. prasidėjo laiškai parašyti nemalonia forma - grasinantys apriboti tavo operacijas, jei nepateiksi jiems jų reikalaujamos informacijos apie akcininkus arba neužpildžius anketos. Gavus tokį laišką, net nesigilinant į turinį, norisi pereiti į tą banką, kur su klientais bendraujama maloniai be jokių grąsinimų. Juolab, kad prašo tokios informacijos, kurią, kaip paskui patys išsiaiškino, kad turi ir nebereikia jos pateikti.
Tai pirmas bankas, kuris nevertina savo klientų ir skatina pereiti į kitą banką su visom 5 įmonėm.

DNB banko klientė Jūratė parašė atsiliepimą:
Džiaugiuosi atėjusi į DNB banką, Kaune. Kalniečių skyriuje buvau puikiai aptarnauta D. Beinorienės bei G. Sedleckienės. Gavau išsamius atsakymus į klausimus, kilusios problemos buvo operatyviai išspręstos (kai reikėjo minimalios būsto paskolos bei skubiai pagaminti kreditinę kortelę). Ačiū.

Buvau atidaręs senai banko saskaita, Širvintose, šiandien Vilniuje pasakė, kad nėra mano sąskaitos išvis, norėčiau gauti atsakymą, ačiū. Dabar Dingo mano saskaita, buvau atsidares Širvintose DNB.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube