Atsiliepimai ir skundai apie DNB banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie DNB banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. DNB banko skyrių Lietuvoje yra daug, tad suprantama, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui banko klientų ar atvykusių atlikti kasdienes operacijas. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius DNB banko darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

 mini
2014-09-19
apie
DNB

DNB banko klientas Oleg Belikov parašė atsiliepimą:

Laba diena, noriu parašyti skundą , nes tai yra mums labai svarbu dėl jūsų darbo ir darbuotojos. Jei neklystu mes atvykome rugsėjo 8 į Jūsų pagrindinį DnB banko skyrių Vilniuje, Basanavičiaus gatvėje. Aš padėjau atidaryti močiutei sąskaitą Jūsų banke. Mano vardas Oleg Belikov, močiutės Galina Belikova. Jūsų darbuotoja Samanta Juteikenė padėjo atidaryti mums. Buvo sutarta, kad Kortelę ji atsiims Klaipėdos Akropolio filiale pirmadienį. Kai močiute atvyko su savo dukra į Akropolį jie nerado kortelės ten, kortelė buvo kitame filiale, jos nuvažiavo į kitą filialą, kai atvyko namo, rado kad kortelėje klaidingai parašyta pavardė ir namų adresas sutartyje. Kaip galima klaidingai rašyti is paso??

Reiškia Jūsų banke dirba ne profesionalai! Po to mes padėjom mačiutei su elektronine bankininkyste, bet buvo užblokuotas, nes neteisingai buvo įvesti numeriai, bet viską darom pagal instrukciją, kai skambinom i banką, jie atblokavo, patikrino kad nebuvo jokių klaidų, ir pasake bandykit dar karta, kai pabandom kitą kartą vėl užblokavo, ir iki šiol, reiškia pas jus kažkokia klaida! Močiute gavo stresą dėl jūsų darbo!!

Būtumėm dėkingi kad jūs išnagrinėtumėt tokias problemas labai rimtai ir atsiprašytumėt raštu!

Močiutė kolkas Klaipėdoje, rašykite į tą adresą (Kuncu g. 11-33) ir į mano emaila. Dėkui!

DNB banko indėliai mini
2014-05-12
valdas apie
DNB

DNB banko buvęs klientas Valdas parašė atsiliepimą: 

Esu nusivyles Jūsų banku - grynais pinigais įnešiau indėlį, o atsiimant atskaičiavo 0,8 proc., sudarant sutartį nieks neinformavo. Ir anksčiau turėjau pas jus indėlių, bet neatskaičiuodavo.

Jums klientai nesvarbu, tai aš uždariau sąskaitą, ir būtinai informuosiu pažįstamus, kad su jumis neturėtų reikalų!

DNB bankas mini
2013-10-21
Laima apie
DNB

DNB banko klientės dukra Laima parašė atsiliepimą:

DNB uždarius aptarnavimo skyrių Anykščiuose, senyvo amžiaus žmonės palikti likimo valiai.

Apie klientus-NEGALVOJAMA, tik apie savo pelną. Žmonės patikėjo savo indėlius ten, kur jiems buvo patogu, o dabar naudokitės internetu, kai jums apie 80 metų... Nejuokinga?!

Rašau už savo mamą.

Padėka DNB darbuotojai mini
2013-07-04
Vilma apie
DNB

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą:

Norisi pasakyti nuoširdų ačiū DNB banko Šilutės filialo darbuotojoms, ypač asmeninei bankininkei – kreditų suteikimo specialistei Renatai Koroliovienei.

Tai tikra savo darbo žinovė, gebanti išsamiai ir konkrečiai paaiškinti naujoves, pasiūlyti variantus. Gerbiama Renata operatyviai padeda spręsti iškilusius klausimus, o svarbiausia, visada bendrauja nuoširdžiai ir su šypsena.

DNB bankas gali didžiuotis turėdamas tokius darbuotojus Šilutėje.

DNB el. bankas mini
2013-04-26
Ieva apie
DNB

DNB banko klientė Ieva parašė atsiliepimą:

Po malonaus jau aptureto ivykio su DnB banku, po dienos nudziugino dar vienas.

Prisijungus prie el. bankininkystes, pamaciau, kad is mano saskaitos likucio rezervuota 256lt suma.(ivardinta - mokesciai uz suteiktas pervedimu paslaugas). Iskart tapo keista uz kokias paslaugas galima moket tokius pinigus.

Pasiskambinus man buvo irodineta, kad gal keiciau valiuta, gal gaunu pinigus is uzsienio banku. Deja to nera buve! Tik vakare man buvo perskambinta ir tesiog pasakyta-atsiprasau, sistemos klaida:) Gerai, kad pasiziurejau el. bankininkystes israsus. Galejau tesiog nepastebeti pinigu nuplaukimo.

DNB sistema mini
2013-04-26
Ieva apie
DNB

DNB banko klientė Ieva parašė atsiliepimą:

Is antstoliu gavau spredima susimoketi 185lt i ju atsiskaitomaja saskaita. Tai padarius pirmadieni ir pranesus antstoliu kontorai, antradieni saskaitoje nebuvo ne tik pervestu pinigu, bet dar du kartus is atiskaitomosios ir vartojomosios saskaitos nuskaiciuota po 185lt.

Suprantu, kad gal atstoliai nepranese, kad atsiskaitymas padarytas, ir jie nuskaiciavo isieskoma suma, bet - ta suma juk viena karta reiktu nuskaiciuoti, o ne po karta nuo kiekvienos saskaitos:) Pakalbejus su atstoliu kontora, ir issiaiskinus, kad po 3 dienu tik gausiu grazinima, man buvo pasakyta, kad tik DNB klientai, turintys reikalu su antstoliais pastoviai susiduria su sia problema.

Kodel?- Nes jie pateikta isieskojimui suma nuraso is visu tame banke asmens turimu saskaitu:) jei turesite 3 tai is visu triju, 2-tai is 2, jei turesite viena-jums pasiseks:)

DNB Šarkuvos mini
2013-02-05
Laura apie
DNB

DNB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:

Sveiki, Kaune, Sarkuvos 1g., esanciame padalinyje, norejau issikeisti valiuta. Pasirodo ta padaryti reikia laukti bendroje eileje, zinoma laukiau, bet savo darbo vietose sedejo 3 darbuotojos, o aptarnavo viena.

Svarbiausia, kad buvo zmoniu piko metas (tarp 17 ir 18val.), o as buvau su mazu vaiku (1m. amziaus). Kituose bankuose, jei budavau su vaiku, visuomet aptarnaudavo be eiles, net Maximoje yra atskira kasa tevams su mazyliais.

DNB bankas mini
2013-01-15
Lina apie
DNB

DNB banko klientė Lina parašė atsiliepimą:

Sveiki,
labai nusivyliau Jusu teikiamomis aptarnavimo paslaugomis, nors buvau Jusu banko klientė ir sis banakas atrode labai rimtas.

Atsakymo laukiau visa menesi, vadybinine vis zadedavo "rytoj", o pati net nesiteikdavo paskambinti ar parasyti, klausti turedavau as pati, tokio operatyvaus aptarnavimo dar niekur nemaciau, pati dirbu toje skrityje, todel labai nesunku vertinti is salies. Prasiau busto paskolos, atsakymo reikejo greito ir konkretaus, bet...

Tikrai daugiau niekada nesikreipsiu ir nenoresiu tureti jokiu reikalu siame banke, nes matau kaip vertinamas klientas...

DNB klaidos mini
2012-08-27
Jurgita apie
DNB

DNB banko klientė Jurgita parašė atsiliepimą:

Esu SEB banko kliente. SEB bankas su DNB banku yra sudare sutarti ir be jokiu mokesciu galiu nusisimti pinigus DNB bankomate, ka daznai ir dariau, nes arciausiai namu DNB bankomatas. Viena diena nuejusi issigryninti pinigu, DNB banko bankomatas vietoj 300 litu, man isdave 100 litu, taciau nuo saskaitos nuskaite 300 litu. Parasiau pretenzija savo bankui, tai sis grazino 200 litu, parases, kad kai DNB bankas pateiks duomenis pasilieka teise, jei as juos apgavau, susigrazinti pinigus.

Taigi, praejus panasiai apie menesio laikui nuo mano saskaitos, man net nepranesus, buvo nuskaiciuoti 200 litu, kaip DNB banko pinigai. Kada vel kreipiausi i SEB ir i DNB bankus , SEB banko darbuotoja parase, kad pinigai pasak DNB banko, man buvo ismoketi. tiesa, man jiems paskambinus ir pradejus reiksti pretenzijas, SEB bankas dar karta kreipesi i DNB banka, taciau ir vel tas pats atsakymas, kad man pinigai buvo ismoketi. o DNB bankas jau daugiau kaip pusantro menesio nieko neatsako. taigi, as ne tik, kad neatgaunu savo pinigu, bet dar turiu jaustis kaip apgavike norejusi is banko pasissavinti 200 litu. Matot zmones, kaip buna, net ir savo pinigu nebeatgauni, neuztektu to, kad sukelia nepatogumu, bet ir pinigu negrazina, ir nieko negali sau irodyti, nors tu ka.

Gal kam nors taip buvo ir ka toliau darete?

DNB bankas mini
2012-08-14
Raminta apie
DNB

DNB banko klientė Raminta parašė atsiliepimą:

Oficialiame tinklalapyje DNB skelbiama, kad trejus metus iš eilės bankas pats geriausias klientų aptarnavimo srityje. Drįsčiau labai nesutikti. Radviliškyje jokiame kitame banke (esu 4 bankų klientė) neteko susidurti su tokiu aptarnavimu.

"Mergaitės" neskuba aptarnauti, dirba savo darbus kompiuteryje, o klientai laukia. Šiandien buvo išvis kuriozas: atėjo klientas, prieš jį laukėme dviese, "dirbo" 2 langeliai, realiai - tik 1. Tas klientas matomai pažįstamas tos, kuri nedirbo, priėjo ir pasiprašė aptarnaujamas. Toji paspaudė jo skaičiuką, pakeitė jam valiutą, baigusi aptarnavimą - vėl sėdi ir jokio kliento kito nekviečia, galiausiai - išvis išėjo. Tai kokia čia leiskite paklausti klientų aptarnavimo politika. Pralaukiau pusę valandos beveik tuščiame banke, tuo tarpu kituose sugaišau maždaug po 5 minutes.

Nusprendžiau nutraukti visas sutartis. Reikia gerbti ir kliento laiką.

DNB bankas mini
2012-07-14
Pasipiktinusi kliente apie
DNB

DNB banko pasipiktinusi klientė parašė atsiliepimą:

Esu labai pasipiktinusi, šio banko aptarnavusių darbuotojų nekompetentingumu. Buvau nuvykusi į šį banką - J. Basanavičiaus g. 61, Utena. Atsidariau saskaitą, po savaites laiko man padare kortele, dave jos saskaitos nr. viska, kaip ir priklauso. Kai jau buvo pervesti už darbą pinigai patyriau šoką - bankomate rode 0,00 LT parduotuveje kortelė blokuojama.

Ėjau aiškintis į banką - pasirodo savus pinigus per darbuotojos klaidą galiu tik PAČIAME banke nusiimti man blogą saskaitos numeri parase, kita darbuotoja viską sutvarkė ( klaidingai tuo metu maniau) mano pinigus i kortele pervede (aisku uz tam tikra mokesti) o kai vel alga pervede i naują saskaita, vel tu pinigu negaliu nusiimti, vel reikia eiti i pati banką.

Per darbuotoju aplaiduma, neatidumą esu priversta kas kart eiti i si banka, o jie is to pelnosi, nes uz kiekviena pervedima nuraso pinigelius. Sekantis bus vizitas - korteles anuliavimas.

DNB banko akcijos mini
2012-06-16
Martynas apie
DNB

AB DNB bankas rengė akciją moksleiviams http://dnb.lt/lt/privatiems-klientams/Isskirtiniai-pasiulymai/pasiulymas-moksleiviams/. Šitaip bandydami pritraukti naujus klientus. Tačiau akcijos sąlygų neišpildė (iki gegužės 21d. paskelbti nugalėtojus).

Parašius laišką du kartus buvo pranešta, jog paskelbimas atidėtas iki 25d. ir birželio 8d., po to nusiuntus keletą laiškų vėl klausiant to paties - visiškai nebe atrašo.

Taigi galima teigti, jog DNB bankas yra apgavikai, o jei bankas klientus apgaudinėja net šitokiais būdais, tai kaip jiems galima patikėti savo pinigus?

DNB įkainiai mini
2012-05-04
Marius apie
DNB

DNB banko klientas Marius parašė atsiliepimą:

DNB nurodo, kad pavedimai internetu i savo saskaita yra nemokami, tačiau atlikus pavedimą žiuri, kad 1 litą ir nuskaitė. Įdomu kodėl internete pateiktą informacija neatitinka tikrovės?

DNB kortelės mini
2012-04-07
Gediminas apie
DNB

DNB banko klientas Gediminas parašė atsiliepimą:

DNB POWER CARD kreditinė kortelė neveikia atsiskaitant internetu. Neįmanoma rezervuoti automobilio, viešbučio ir t.t. NESTE automatas su ja elgiasi kaip su debetine, t.y. įkišus klausia kokią sumą rezervuot, taip lyg būtų įkišta debetinė kortelė. Atsiskaičius parduotuvėje, rezervuota suma nurašoma po 3 dienų, taip kaip ir debetinių kortelių atveju!

Lygiai ta pati situacija yra su DNB VISA BUISSNESS.

Visa tai išdėsčius DNB vadybininkui nebuvo gautas joks paaiškinimas ir niekas nepasikeitė. Teko atsisakyt ir paimt kito banko kortelę.

DNB darbuotojai mini
2012-03-02
Jurga apie
DNB

DNB banko klientė Jurga parašė atsiliepimą:

Nemaloniai nustebino Panevėžio centriniam skyriuj šiandien prie 10 langelio dirbusios merginos reakcija į tai, kad garbaus amžiaus žmogus kelis mėnesius neatėjo pasiimti kortelės. Gal žmogui bėdos, gal sirgo.

Ar jai tą kortelę reikėjo su savimi kasdien nešiotis, toks didelis vargas?

DNB el bankas mini
2012-02-28
Rytis apie
DNB

DNB banko klientas Rytis parašė atsiliepimą:

Kas cia per bankas,kad su elektronine bankininkyste tiek painu ir sudetinga, kad neįmanoma dirbti.

Prisijungimo slaptažodžius reikia dažnai keitinėti, vėliau senų slaptažodžių naudoti nebeleidžia, kažkodėl sistema atsimena mano ankščiau vestus slaptažodžius,kad buvo jau kartą vestas toksai salptažodis. Jūs mane verčiate su savim nešiotis sasiuvinį, kuriame turiu susivesti visus slaptažodžisu, kad žinočiau kokius jau buvau suvedes (o tai nėra jau saugu). O kai sistema prašo pakeisti slaptažodį kiekvieną savaitę, tai aš turiu tą slaptažodį ir įsirašyti į kitą sasiuvinį, kad atsiminčiau. Jūsų banke pasakė, kad šita sistema labai gera.... Nė velnio ji negera, nes reikia su savim nešiotis visus prisijungimui būtinus kodus ir slaptažodžius. Pas jus gal banko apsaugos sistema labai prasta, kad taip dažnai reikia kodus keitinėti? Man jūsų bankas tikrai atrodo nepatikimas.

Kituose bankuose aš turiu saskaitas, tai nei Swed'as, nei Seb'as, tokių painiavų nedaro, nes pas juos apsaugos sistema gera ir nereikia, net pavedimus vygdant kaškokių "tan kodų" ,o jiems pasibaigus, naujus išduoda sumokant tam tikrą sumą (perdaug mokamų paslaugų pas jus).

Beje kokią turi teisę jūsų banko darbuotojai man skambinti telefonu (nesu daves jokio sutikimo, kad man būtų galima skambinti), siūlyti paslaugas kažkokias, draudimus, ir telefoniniu pokalbio metu, pasako kiek mano saskaitoje pinigų yra. Iš kur, ir kokiais šaltiniais gavo mano telefono numerį ir kodėl kažkoks eilinis banko darbuotojas, žino kiek aš sąskaitoje pinigų turiu, ir kokią teisę jis turi tai skelbti telefonu, iš kur žino, kad būtent su tuo asmeniu šnekasi. Prašau išsiaiškinti, nes tai pažeidžia asmens duomenų apsaugos įstatymą ir man nesudaro jūsų bankas saugumo, kas verčia mane galvoti uždaryti sąskaitą pas jus.

DNB bankas mini
2012-01-26
Nijole apie
DNB

DNB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:

Banke (Lazdiju sk.) issiemiau is saskaitos pinigu didesne suma (kurios bankomatas jau neisduoda). Įeinu i internetine bankininkyste, pasirodo nuskaiciuota 60 Lt ! Nuejau aiskintis, kodel kasininke neperspejo, kad uz isgryninima tiek nuskaiciuos.

Juk buciau tiesiog per kelis kartus is bankomato issiemusi nemokamai. Ji pareiske, kad yra banko taisykles ir VISI zino ikainius. Ir apskritai, nemaloniai bendravo. O valdytoja postringavo, kad tikriausiai man apie tai buvo pasakyta, bet as neisgirdau. Nors esu dar gana jauna ir klausos sutrikimu neturiu.

DNB taisyklės mini
2011-12-15
Piktas apie
DNB

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:

Kiek išiimdavau iš DNB bankomatų pinigus niekada nereikėjo mokėti už išgryninimą. Dabar pasirodo jau kad reikia 0,4 pocento nuo 3000 lt.

Kažkoks košmaras sumokėjau jiem pinigus kad pasiėmiau savuosius. Apvogė dienos metu. Tai praneškit apie pasikeitimus. Kai norite, kad padėčiau indėlį tai net skambinat į mob. ir į el. paštą rašot. Tai prašau parašykit, kad plėšikaujat.

DNB bankas mini
2011-11-03
MARIJONA apie
DNB

DNB banko klientė Marijona parašė atsiliepimą:

Individuali įmonė buhalterinę apskaitą tvarko vadovaudamasi LR vyriausybės, finansų ministro nutarimais ir buhalterinės apskaitos įstatymu. Metams pasibaigus VMI teikiama metinė pelno mokesčio deklaracija forma PLN204A, kuri yra patvirtinta VMI prie LR finansų ministerijos viršininko įsakymu.

Individuali įmonė turi paėmusi kreditus banke. Bankas reikalauja, kad jiems būtų teikiami balansai ir pelno mokesčio ataskaitos, tačiau įmonė tokių dokumentų neturi, nes jų individualiai įmonei ruošti nereikia. Nesuprantama kodėl bankai (tai liečia ir kitus bankus) reikalauja dokumentų kurių įmonė neturi ir kodėl jų netenkina metinė pelno mokesčio deklaracija.

Prašome paaiškinti ar teisūs bankai reikalaudami iš individualių įmonių dokumentų kurių jie neturi ir neprivalo ruošti?

Su pagarba

DnB Nord mini
2011-07-16
Audronė apie
DNB

DNB Nord banko klientė Audronė parašė atsiliepimą:

Noriu pagirdi ir padėkoti Babilone I Dnb Nord banke dirbančiai darbuotojai RASAI VINAUSKIENEI, labai maloniai aptarnavusiai ir ištaisiusiai jaunos kolegės klaidas, atliekant pinigų pervedimo operaciją. Buvo labai malonus aptarnavimas. Linkiu visokeriopos sėkmės.

Puslapiai: 123456
5 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų