Atsiliepimai ir skundai apie DNB banką

Čia pateikiami atsiliepimai ir skundai apie DNB banko skyrių ir darbuotojų darbą, banko teikiamų paslaugų kokybę. DNB banko skyrių Lietuvoje yra daug, tad suprantama, kad kokybė aktuali ir svarbi daugeliui banko klientų ar atvykusių atlikti kasdienes operacijas. Tik skelbdami savo nuomonę, atsiliepdami apie bankų veiklą galime visi kartu pagerinti nuviliančius dalykus, o taip pat galime pagirti gerai dirbančius DNB banko darbuotojus, kuriuos tik paskatins dar labiau tobulėti.
Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

DNB mini
2016-08-15
Danute apie
DNB

Kodel internete nepanaikinti adresai jusu buvusiu padaliniu, kurie jau nebeveikia.Tai klaidina klientus.Gal reiketu atsakingiems darbuotojams visa tai sutvarkyti. Labai gaila, kad pasinaikino filialai mazesniuose miesteliuose, ypac tai aktualu vyresnio amziaus zmonems, negalintiems ir neturintiems kuom nuvykti i didesniam mieste esanti jusu banka. Aciu

DNB Vilniaus g. mini
2016-08-04
Maryte apie
DNB

Apie 11 Val, kodel sis bankas buvo uzdarytas? Gal jau persikele kitur, kadangi jokio skelbimo nebuvo!!!

DNB mini
2016-07-27
Klientas apie
DNB

Antrą kartą per šią savaitę atvažiuoju į DNB banką Vilniaus gatvėje, tačiau klientų aptarnavimo skyrius jame nedirba ir niekur - nei internete, nei prie pačio banko - nėra jokio įspėjimo, kad jis nedirba ir kodėl.

DNB mini
2016-07-14
apie
DNB

DNB banko klientė Vilija parašė atsiliepimą:

Norėjau susitvarkyti paveldėjimo pažymą, bet negana to, kad laukiau kol teiksis kas nors priimti, nors nebuvo nė vieno žmogaus, negalėjau užsakyti pažymos, nes nežinojo tiksliai kokių dokumentų teikia, nemaloniai nuteikė. Nerekomenduoju su šiuo banku turėti reikalų.

DNB kortelės mini
2016-06-23
Česlovas apie
DNB

DNB banko klientas Česlovas parašė atsiliepimą:

Su konkrečiu banko skyriumi susisiekti neįmanoma, nes kontaktai tikra ta žodžio prasme užslaptinti. Skambinti galime tik į Vilnių, kur operatorė jokios informacijos neteikia. Praneša , kad dviejų valandų bėgyje susisieks. Pvz. noriu sužinoti ar banko kortelė pagaminta ir ar yra banko skyriuje. Informacijos gaut neįmanoma. Tai yra visiška nepagarba klientams, o gal net ir pasityčiojimas. Manau, kad teks tapti kito banko klientu.

DNB mini
2016-06-22
Olga apie
DNB

DNB banko klientė Olga parašė atsiliepimą:

Šiandien 2016-06-08 19:20 Vilniaus Akropolio DNB banke norėjau pasikeisti valiutą. Užėjus į banką atspausdinau lapuką su numeriu. Banko patalpoje be manęs buvo tik 1 (vienas) žmogus. Aš laukiau 50 (penkiasdešimt) minučių ir mano eilė ne atėjo, nors žmonės banke spėjo pasikeisti gal 5 (penkis) kartus. Paklausus darbuotojos kada ateis mano eilė, gavau atsakymą, kad visi eina iš eilės ir reikia laukti.

Deja nebeturėjau daugiau laiko. Labai nusivyliau tokiu aplaidumu ir ateityje tikrai nebesilankysiu DNB banke ir nesinaudosiu jūsų paslaugomis. Sekmės darbe!

DNB telefonas mini
2016-06-11
Valdas apie
DNB

Bankai.lt lankytojas Valdas parašė atsiliepimą apie DNB banką:

Paskambini - pirmas dalykas ką padaro jų atsakiklis tai perspėja apie skambučio kainą - 11 eurocentų. Tada eini per visokius pasirinkimus ir galų gale liepia laukti "kol atsilaisvins vadybininkas". Po 15 sel muzikos pasako, kad visi vadybininkai užmti - bandykite skambinti vėliau. Ką??? Tai už ka tas 11 cnt?

Padėka DNB mini
2016-03-02
Virginija apie
DNB

DNB banko klientė Virginija parašė atsiliepimą:

Norėjau padėkoti vienai Jūsų banko darbuotojai, Ilonai Jakubauskienei (Marijampolės DNB bankas) už ''SUPER'' suteiktas paslaugas. Norėjau padėkoti ir pasidalinti patirtimi kurią suteikė man ponia Jakubauskienė, esu labai patenkinta jos suteiktomis paslaugomis, puiki darbininkė profesionali, draugiška, kantri ir gerai išmananti savo darbą.

DNB bankui skundas mini
2016-02-18
Žilvinas apie
DNB

DNB banko klientas Žilvinas parašė atsiliepimą:

DNB banke tragiškas aptarnavimo lygis. Prisiskambinti neįmanoma, visada atsako, kad konsultantai užimti ir perskambins. Perskambina tik vieną kartą nežiūrint į tai, kad klientas gali būti užsiėmęs ir tuo metu neatsiliepti.

Tuomet norėdamas išspręsti problemą nuėjau į jų skyrių PC Panoramoj Vilniuje ir pamačiau sceną, kai jaunas vyrukas pareiškė konsultantei, kad laukia jau 45 minutes, o jinai sau toliau linksmai kalbėjo telefonu ir jo nepriėmė. Jis išėjo. Aš išlaukiau pusvalandį ir matydamas, kad su kitomis konsultantėmis situacija panaši, priėjau prie vienos ir paklausiau, ar nereiktų pakviesti papildomos darbuotojos, nes kiek galima laukti. Ji su išraiška "ko tu čia nori" atsakė: "Dirbam su klientais". Palaukiau dar porą minučių ir išėjau. Su banku nutraukiu sutartį ir niekam nerekomenduoju su juo prasidėti.

DNB mini
2016-02-03
Inesa apie
DNB

Labai malonus aptarnavimas, visada norisi grįžti.

DNB el. paslaugos mini
2015-12-10
Lauras apie
DNB

DNB banko klientas parašė atsiliepimą:

Pats blogiausias bankas su kuriuo yra tekę bendrauti. E-paslaugų suteikimo kokybė beviltiška, el. bankininkystė neaiški, nesuprantama, funkcijos išmėtytos, nelogiška tvarka. Norint atlikti paprastą pavedimą, reikia turėti X kortelių, sukurti X mokėjimų. Paskambinus telefonu, konsultantai, nesugeba atsakyti į paprastus mokėjimų klausimus. Bankomatų skaičius itin mažas, centrų skaičių taip pat, kiekviena paslauga apmokestinta neaiškiom sumom. Būsto kredito konsultantai, toks įspūdis, kad pirmą kartą susidūrė su šia paslauga....

DNB bankomatas mini
2015-11-16
Rūta apie
DNB

Laba vakara, ar pas jus galima inesti i bankomata pinigu ar tik galima nusijimti juos ?

DNB bankas mini
2015-07-07
Romanas apie
DNB

DNB banko klientas Romanas parašė atsiliepimą:

Reiškiu nepasitenkinimą DNB banko pretenzijų sprendimo skyriui. Į mano pateiktą pretenziją bankas nesugeba atsakyti praėjus daugiau kaip mėnesiui. Jokio paaiškinimo dėl ko vilkinamas pretenzijos nagrinėjimas nesulaukiama. Kaip ilgametis banko klientas jaučiuosi pažemintas tokio aplaidaus ir abejingo banko darbuotojų elgesio. Geros bankų praktikos kodeksas svetimas DNB bankui. Ieškau patarimo, kur galėčiau kreiptis toliau, kai bankas ignoruoja savo klientus.

DNB bankomatas mini
2015-02-12
Danielius apie
DNB

DNB banko klientas Danielius parašė atsiliepimą:

Kaip visi ištraukėm visas santaupas ir ėjom prie bankomato atsisveikinti su litais ir laukti eurų. Ir iš tikrųju su dalim pinigų teko atisveikinti tikrąja ta žodžio prasme. Gruodžio 27 d. apie 17.30val. kartu su žmona paėmėm pinigus iš seifo, kad įdėti į DNB bankomatą, kuris randasi PC BIG, Vilnius (Ukmergės g.), suma buvo 12700 lt (iš jų 2500lt po 500lt - reiškiasi 5 banknotai, o kitos smulkesnem kupiūrom). Perskaičiavom 4 kartus (yra įrašai-žmona užrašinėja jau daug metų kada įdėjom, kiek įdėjom, kiek išėmėm, ką nusipirkom ir t.t) Kai atėjom prie bankomato, įdėjom visus pinigus 12700lt, jis perskaičiavo ir ant ekrano parodė 11700lt, mes išsigandom ir grąžinom pinigus, tuomet nusprendėm dėti dalim.

Iš pradžių tuos 2500lt po 500lt. Perskaičiavo ir grąžino 1000lt (2*500), o tuos 1500 atseit pervedė į sąskaitą (nors kaip poto paaiškėjo šios operacijos jie nemato - bankomatas apsiriko 1k. Tuomet įdėjom likusius pinigėlius 10200 (tuos 1000lt laikėm rankoj atskirai), jis ant ekrano parodė 10700 ir netyčia paspaudžiau pervesti - jau bankomatas suklydo 2 karta, parodęs ne tą sumą kuri yra, ne taip paskaičiavo. Na ir galiausiai įdėjom dar tą grąžintą likusius 1000lt(2*500lt) jau jos tiko bankomatui ir jis pasiėmė. Kai pažiurejom likutį, tai buvom apakę, saskaitoj trūko 1000lt. Aišku iš karto paskambinom telefonu kuris nurodytas DNB bankomato viršuje, įvykį užfiksavo. Pasakė, kad mato 2 įnešimus 10700 (nors mes dejom 10200), ir 1000lt, o tų 1500lt jie nemato.

Sekančią dieną užėjom į banką ir parašėm pretenziją. Po maždaug savaitės skambinom į banką, bet pasakė dar neturi jokios informacijos, perskambins atsakingas žmogus, nesulaukę jokio skambučio dar po savaitės skambinom patys (yra irašytas pokalbis). Pasakė, kad bankomate nerado pertekliaus pinigų. Pasakė parašyti jiems laiška ir viską paaiškiti. Prisegsim kopiją laišku susirašinjimu su banku. Prašė palaukti dar iki 30 dienų kol išnagrinės situaciją. Po trisdešimt dienų rašiau jiems pats, nes jau baigėsi 30 dienų ir jokios informacijos.

Dabar bankas rašė cituoju banką: "Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino." Išvada, kad užskaitė 1500lt, tai tuomet kur tas įnešimas???? Nes jus patys parašė, kad įnešta 10700 (nors mes įdėjom 10200) ir 1000 (kuri idejom paskutinius, 2*500, kuriuos jus mum grąžinot). Tai kaip čia yra? Kur teisybė?

Sakot, kad bankomatas užskaite 1500lt, o įnešimo nematot - įdomiai..... Susirašinėjimas su banku:

2015-02-12 12:13:54 Tema Atsakymas į laišką, atsiųstą

2015-02-11 21:03:07 Laiško tekstas Laba diena, p. Danieliau, Dėkojame, kad naudojatės DNB banko paslaugomis. Informuojame, kad 2015-02-11 dieną Jums buvo išsiųstas registruotas laiškas dėl situcijos paaiškinimo. Papildomai jį pateikiame banke internete: Atsakydami į Jūsų pakartotinį kreipimąsi į AB DNB banką (toliau – Bankas) informuojame, kad dar kartą atlikome detalią Jūsų situacijos patikrą. Patikros metu buvo nustatyta, kad 2014 m. gruodžio 27 d. Visa Classic kreditine mokėjimo kortele Nr. 4314000XXXXX1012 DNB banko bankomate, adresu Ukmergės g. 369, Vilnius, iniciavote 11700 Lt grynųjų pinigų įnešimo operaciją.

Atkreipiame dėmesį, kad operaciją atlikote per kelis kartus, t.y. kortelės PIN kodu buvo patvirtintos 10700 Lt ir 1000 Lt sumų įnešimo į sąskaitą operacijos. Pažymime, kad buvo įdėtos keturios kupiūros po 500 Lt, iš kurių trys kupiūras bankomatas užskaitė, o vieną grąžino. Pranešame, kad bendra įnešta lėšų suma yra 11700 Lt, ir tokia suma 2014 m. gruodžio 27 d. buvo įskaityta Jūsų sąskaitą Nr. LT LTXXXXXXXXXXXXXXX LTL. Patikiname, kad patikros metu minėtame bankomate nebuvo užfiksuoti jokie neatitikimai.

DNB bankas mini
2015-01-13
Lina apie
DNB

DNB banko klientė Lina atsiuntė atsiliepimą:

Aferistai, prakeikti urodai, rašė pradžioje mėnesio, kad baudos paskoloms po 20 Lt (5,79€) taikys jei įmokos nesumokėsiu iki mėnesio 15d. Šiandien dar tik 13 ir jau uždėta, tas pats kaip ir praeitais metais. Bet aferiūgos rašo, kad čia neva draudimo mokestis, lygiai taip pat kaip ir pernai žiemą. Užpernai žiemą nevėlavau todėl jokio draudimo mokesčio netaikė. Sutartyje nėra nurodyta jokio draudimo mokesčio, nes garantiją mano paskolai suteikia valstybė.

LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79
LT224010042502427326 EUR 2015.01.13 Draudimo mokestis pagal sandorį Nr. 5,79

Dvi baudos nes dvi paskolos, viena buvo už studijas, kita pragyvenimui.

Pernai dėl tokio pat atvejo kreipiaus į banką ir gavau atsakymą kad buvo pritaikytos paskolos mokėjimo vėlavimo baudos, nes po mėnesio vėl pasikartojo tas pats ir vėl parašė draudimo mokestis.

Aferistai prakeikti kraujasiurbiai. Kitą mėnesį aš vėl vėluosiu ir paviešinsiu viską.

DNB mini
2015-01-02
apie
DNB

DNB klientas Audrius atsiuntė atsiliepimą:

Už vietinį pavedimą paėmė 0.41 eur, kas yra litais 1.42. Įprasta pavedimo kaina būdavo 1.40 Lt.

 mini
2014-12-12
apie
DNB

DNB klientė Giedrė parašė atsiliepimą:

Sveiki visi, susidūriau su didžiuliu nepatogumu išsigryninant čekį iš Didžiosios Britanijos. DNB tokių paslaugų savo klientams neteikia nuo 2013 m. nes jiems neapsimoka. Esu labai pasipiktinusi, nes sugaišau daug laiko stovėdama eilėje ir dar teko atsidaryti naują sąskaitą kitame banke, kuris teikia šią paslaugą. Šiais konkurencingais laikais neteikti tokių elementarių paslaugų paprasčiausiai neprotinga. Niekam nerekomenduočiau turėti reikalų su šiuo banku.

 mini
2014-12-12
apie
DNB

DNB banko klientas atsiuntė atsiliepimą:

Jaučiuosi apvogtas, kada išsikeičiau eurus į litus ir gavau kvitą, kuriame parašyta, jog euro kursas 3.439, bet juk tikrasis kursas yra 3.4528 ar ne?

 mini
2014-11-24
apie
DNB

DNB banko klientė Greta parašė atsiliepimą:

Labai prasta aptarnavimo kokybė. Negana to skambučiai apmokestinti. Internetinė svetainė apvergtina. Žodžiu pinigų pagailėta kiekvienam žingsnyje. Taigi, klausimas ar verta patikėti savo pinigus į nepatikimo banko rankas.

Labai nusivylus DNB banku. Niekam nerekomenduoju šios įstaigos.

 mini
2014-10-04
apie
DNB

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:

Šiandien nuvykau į DNB banko Marijampolės skyrių. Pagal galiojančią tvarką išėmiau kliento laukimo numerėlį ir pradėjau laukti.. iš salėje esančių 8 klientų aptarnavimo vietų dirbo tik dvi. Nežinau ką dirbo tačiau klientų tose vietose nebuvo. Gal keturi klientai lauke savo eilės. Netrukus iš tarnybinės patalpos išėjusi darbuotoja savo darbo vietoje ėmėsi darbo. O kitoje darbo vietoje esanti garbingo amžiaus darbuotoja vis dar šmėsčiojo į savo kompiuterį kažkam paskambindavo bet klientų nesikvietė prie savo stalo.

Apie 20 min. pratrypčiojus pastebėjau jog gerokai po manęs atėjusius klientus jau kviečia o aš vis dar laukiu. Galų gale pasirodė dar kokia tai klientė ponia kuri mandagiai pasiklausus ar ją aptarnaus be asmens dokumento atsisėdo be jokio kvietimo pas ta senetlyvą darbuotoją prie stalo ir pradėjo tvarkytis savo reikalus. Tuomet aš jau neiškenčiau ir paleidęs keletą necenzūrinių žodžių pasiteiravau kokia sistema čia jie dirba. Kokiu principu nusprendžia ką aptarnauti o kas turi laukti. Kadangi automobilyje buvau palikęs savo dar dviejų metukų neturintį sūnų negalėjau ilgiau laukti nei atsakymo nei savo eilės pabaigos. Tą seną pagal amžių darbuotoją atsimenu nuo pat savo pirmo DNB banke vizito prieš tris metus. Dar tada pastebėjau jog jos darbo našumas neigiamas. Ji darbo vietoje elgdavosi tarsi tarsi tai būtų pirmoji jos darbo diena.

Gerbiamieji banko vadovai, jūsų pavaldiniai dirba tiesiogiai su klientais. Būkit geri, užtikrinkite prašau jog nuo jūsų darbuotojų sklindantis nemalonus kūno kvapas bei burnos kvapas ateityje netrikdytų klientų. Suprantu kaip yra nedrąsu tai pasakyti nes mes visi ateiname pas jus vienokios ar kitokios paslaugos. Tačiau už jas mes sumokame savo uždirbtais pinigėliais ir todėl išskyrus finansinį diskonfortą neprivalome kiekvieną kartą gauti vis po kažką papildomai nemalonaus.

Ačiū didelis telefonu mane konsultavusiai DNB specialistei kurios vardo dėl jo sudėtingumo neįsidėmėjau. Ji labai maloniai, suprantamai ir labai greitai viską paaiškino bei pasiūlė sprendimą kaip man viską susitvarkyti išvengiant apsilankymo Marijampolės DNB banko skyriuje. Šitas nesusipratimas privertė mane savo nepasitenkinimą išlieti ant visai nekaltų sau artimų žmonių už ką jų atsiprašau. Privalėjau vairuoti jausdamas nervinę įtampą o tai tiesiogiai kėlė pavojų mano ir sūnaus gyvybei. Nenorit papulti į tokią situaciją? Venkite šio banko!!!

Puslapiai: 123456
4 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2023 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų