Atsiliepimai ir skundai apie DNB banką
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

напишите пожалуйста какой на данный момент обменный курс евро в Вашем банке к Американскому доллару?Буду очень признателен!

Labai įžulios darbuotojos. Sutarčių neišaiškina. Skyriaus vadovė visai mane pasiuntė.

2018 01 15 5.30 atvykau i Jusu banka pasikeisti pinigu. Sedim, kantriai laukiam savo eiles, jau kaip ir turetu pajudeti eilute, i banka ieina moteris, kuri nepaspaudus ir nepasirinkus monitoriuje paslaugos bei eiles eina tiesiai i antra kasa. Darbuotoja paprase jos palaukti kol uzbaigs pries tai daryta operacija ir po 5min isejus pasikviecia kliente,kuri atejo be eiles. Esme tame, kad esu nauja jusu banko kliente, taciau del tokio jusu darbuotojos poziurio as niekada nebesinaudosiu Jusu banko paslaugomis.

Kaip normaliam dirbančiam žmogui iš rajono, kur nėra jūsų banko, apsilankyti pas jus? Viena išeitis, užsidaryti sąskaitą

Labadiena norejau paklausti kodel man dnb kortele nebeveikia

Kadangi gyvenu kaime, o mano banko padalinys yra Dvaro g. 96, Šiauliai ir jis dirba I-V, yra labai nepatogu, tiksliau neįmanoma atsiimti kortelės, nes atvykti galėčiau tik šeštadieniais. Kodėl negalima kortelės atsiimti pvz, Akropoly, arba paprasčiausiai jos išsiųsti. Pagarbiai, Virgenija Budrienė

Jau tris menesius siuncia man kortele skambinau menesi atgal sake atsius bet jos tap ir neatsiunte. Ka galima pagalvoti apie toki banka ir jo darbuotojus?!

Sveiki, esu labai nepatenkinta vadybininkės Jolantos darbu, dirbančia Ozo g. 25 padalinyje, vakar buvau nuvykusi dėl pavardės pakeitimo su nauju asmens dokumentu. Ji man pasakė, jog sistemoje duomenys jau yra pakeisti. Šiandien pasitikrinau elektroninę bankininkystę, pamačiau, kad pavardė yra nepakeista. Paskambinau į banką, man patvirtino, kad pavardė nepakeista ir aš turiu vykti į banką su nauju asmens dokumentu.Kodėl aš vėl turiu vykti į banką ir gaišti savo laiką dėl darbuotojos kaltės?

Sveiki, noreciau paklausti ar galiu uzsidaryti saskaita neatvazivusii i banka?

DNB banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:
Ozo DNB padalinyje konsultantes paklausus kodėl mokamas kortelės išdavimas, buvo atsakyta, kad CITUOJU: „Gaištamas brangus darbuotojų laikas”. Bendraujama buvo pakeltu tonu ir pasakyta banko darbuotojos „jeigu nepatinka galite rašyti skundą”.

DNB banko klientas Dainius parašė atsiliepimą:
Sveiki, Kaišiadorių DNB savitarnos skyriuje nešvara, blogas kvapas, siūlyčiau susirūpinti savo įvaizdžiu kuo skubiau.

DNB banko klientas Vytautas parašė atsiliepimą:
Tam, kad įnešti pinigus į įmonės sąskaitą kaip asmens tapatybės dokumento - galiojančių teisių nepakanaka. Juk čia yra ir vardas, ir pavardė, ir nuotrauka, bet ne negana. Prasėdėjau daugiau nei valandą ir sužinojau, kad nepatarnaus. Juk reikėjo tik įnešti pinigus ir labai nedaug į įmonės sąskaitą. Su džiaugsmu pareiškiu jums, kad mūsų įmonė ateityje nesnaudos jūsų banko paslaugomis ir nuo to būsime tik laimingesni. Visiems taip pat rekomenduosiu nesinaudoti jūsų paslaugomis, nes negana idiotiško požiūrio į klientą, dar ir elektroninės bankininkystės puslapis labai nepatogus naudojimui.

DNB banko klientė Laima parašė atsiliepimą:
Prašėme būsto paskolos ir susidūrėme su labai nemalonia bankininke Giedre Sadleckiene iš DNB banko. Ji net nesigilino i mūsų situaciją, tiksliau, net nenorėjo turbūt gilintis. Bedravo nemaloniai, nieko nepaaiškino, ko klausėm. O galiausiai jos dėka ir paskolos negavom. Patarčiau planuojant imt būsto kreditą rinkitis kitą bankininkę!

DNB banko klientas Gintautas parašė atsiliepimą:
Esu nepatenkintas, kad su naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimu Utenoje neaptarnavo. O kaip kitose valstybės įmonėse tinkamas asmens dokumentas yra tinkamas.

DNB klientas Dainius parašė atsiliepimą:
Apgailėtinas aptarnavimas. Vieninteliai buvom banke ir laukėm 10min kol pakeis mums valiutą, bet ir tai deja neįvyko, nes baigėsi kantrybė ir išėjom į Swedbank kur ten aptarnavo greit ir žmoniskai. 2 bezdžionės dnb dirbančios šnekėjos tarpusavyje ir telefonus minkė, o mes sėdim ir nesuprantam kodėl mūsų niekad taip ilgai vienintelius laukiančius neaptarnauja. Už ką joms ten moka..

DNB banko klientė Liucija parašė atsiliepimą:
Prašyčiau uždaryti mano banko sąskaitą. 2017-07-17 gavau iš jūsų sms su prašymų atsiskaityti už sąskaitos aptarnavimą, o 2017-07-28 įspėjimą apie skolos išieškojimą, jeigu nepapildysiu savo sąskaitos. Aš skambinau 1608, bet ragelį padėjo. Po 1 sms tikėjausi, kad uždarysite mano sąskaitą, tuo labiau, kad jokių operacijų ilgą laiką ne vyksta. Maloniai prašau uždaryti mano banko sąskaita dabar. Esu ilgalaikė bedarbė, pašalpos taip pat ne gaunu, nekilnojamojo ir kilnojamojo turto ne turiu, esu netekėjusi, bevaikė. Informacija, kad už sąskaitos turėjimą, net jeigu joje ir nėra lėšų reikia mokėti sužinojau tik dabar iš jūsų, kitaip būčiau seniai ją uždariusi. Šiemet kalbėjomės telefonu su banko darbuotoja, ji sužinojus apie mano finansinę padėti ir bedarbystę ne įspėjo manęs, kad reikės mokėti už sąskaitos aptarnavimą net jei joje nėra lėšų ir operacijos ne vykdomos. Tad susiklosčiusioje situacijoje matau ir banko kaltės. Tad būkime supratingi vieni kitiems. Būkite malonus, tiesiog uždarykite mano sąskaitą. O aš pasimelsiu Dievui už DNB banko sėkmę. Pagarbiai ir su viltimi Liucija

DNB banko klientė Valerija parašė atsiliepimą:
Laba diena, noriu padėkoti ir pasidžiaugti, kad Jūsų banke yra tokia puiki darbuotoja Renata Koroliovienė (Šilutėje). Esame nebe pirmi metai DNB klientai. Visada labai profesionaliai, maloniai, operatyviai suteikiama informacija, tvarkomi dokumentai ir kaip žmogus - miela, maloni moteris. Džiugu, kad iš tokių specialistų buriama komanda. Ačiū.

Siaubingas aptarnavimas telefonu. Dasiskambinti yra neimanoma, susisiekti išspresti kylusiu klausimu neimanoma .. Jeigu ne darbas tai tikai atsisakyciau sio banko.. Keiskite kažka savo aptarnavime , nes yra neimanoma jau . Elektoroniniu paštu irgi parašiau žinute, atskambino , bet kalbejo labai nekulturingai todel paprasiau perskambinti po 10 minučiu, tai pasake negali ir atsakys paštu į mano klausimus, tai nesugebejo net to padaryti .

Antra diena neveikia bankomatas Prienuose, Laisvės a. 4
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube