Atsiliepimai apie bankus
Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą
Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.
Atsiliepimų sąrašas

Laba diena, labai pasipiktinom jusu skyriaus aptarnavimu Panaramoje. Zmoniu susirinko apie 15 o dirbo tik du darbuotojai ir tie atrodo kaip studentai.....

Kodel internete nepanaikinti adresai jusu buvusiu padaliniu, kurie jau nebeveikia.Tai klaidina klientus.Gal reiketu atsakingiems darbuotojams visa tai sutvarkyti. Labai gaila, kad pasinaikino filialai mazesniuose miesteliuose, ypac tai aktualu vyresnio amziaus zmonems, negalintiems ir neturintiems kuom nuvykti i didesniam mieste esanti jusu banka. Aciu

Apie 11 Val, kodel sis bankas buvo uzdarytas? Gal jau persikele kitur, kadangi jokio skelbimo nebuvo!!!

Antrą kartą per šią savaitę atvažiuoju į DNB banką Vilniaus gatvėje, tačiau klientų aptarnavimo skyrius jame nedirba ir niekur - nei internete, nei prie pačio banko - nėra jokio įspėjimo, kad jis nedirba ir kodėl.

Kodel nesusitvarkote savo internetines svetaines, kuri skelbia, kad bankas dirba nuo 8.30, gaisinat kitu laika. Esu labai nepatenkinta.

DNB banko klientė Vilija parašė atsiliepimą:
Norėjau susitvarkyti paveldėjimo pažymą, bet negana to, kad laukiau kol teiksis kas nors priimti, nors nebuvo nė vieno žmogaus, negalėjau užsakyti pažymos, nes nežinojo tiksliai kokių dokumentų teikia, nemaloniai nuteikė. Nerekomenduoju su šiuo banku turėti reikalų.

SEB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:
Esu labai pasipiktinusi, kad buvo apmokestinta grynųjų įnešimo bankomate į savo sąskaitą paslauga. Susimoki, kad įneštum, vėliau vėl moki, kad padarytum pavedimą iš savo sąskaitos. Padariau išvadą, nenešti pinigų į sąskaitą, su tiekėjais atsiskaityti grynais, taip net du kartus SUTAUPAU, nemoki už įnešimą ir nemoki už pavedimą! Rekomenduoju ir kitiems tai daryti!

SEB banko klientas Giedrius parašė atsiliepimą:
Labai nemalonus aptarnavimas, tiek telefonu, tiek bendraujant gyvai. Klientų aptarnavimo mokymai tikriausiai neveiksmingi :)

SEB banko klientė parašė atsiliepimą:
SEB banko interneto svetainėje užpildžiau kredito paraišką. Ten aiškiai parašyta, kad "Išsiuntę bankui šią paraišką, per dvi darbo dienas gausite pasiūlymą.". Pasirinkau pasiūlymą gauti el. paštu. Sekančią dieną (tikrai operatyviai) sulaukiau skambučio ir buvau informuota, kad pasiūlymą galiu gauti tik atvykusi į banko skyrių. Jei informaciją teikiate tik banko skyriuose, tai kam gaišinate žmonių laiką siūlydami pildyti anketas?

DNB banko klientas Česlovas parašė atsiliepimą:
Su konkrečiu banko skyriumi susisiekti neįmanoma, nes kontaktai tikra ta žodžio prasme užslaptinti. Skambinti galime tik į Vilnių, kur operatorė jokios informacijos neteikia. Praneša , kad dviejų valandų bėgyje susisieks. Pvz. noriu sužinoti ar banko kortelė pagaminta ir ar yra banko skyriuje. Informacijos gaut neįmanoma. Tai yra visiška nepagarba klientams, o gal net ir pasityčiojimas. Manau, kad teks tapti kito banko klientu.

DNB banko klientė Olga parašė atsiliepimą:
Šiandien 2016-06-08 19:20 Vilniaus Akropolio DNB banke norėjau pasikeisti valiutą. Užėjus į banką atspausdinau lapuką su numeriu. Banko patalpoje be manęs buvo tik 1 (vienas) žmogus. Aš laukiau 50 (penkiasdešimt) minučių ir mano eilė ne atėjo, nors žmonės banke spėjo pasikeisti gal 5 (penkis) kartus. Paklausus darbuotojos kada ateis mano eilė, gavau atsakymą, kad visi eina iš eilės ir reikia laukti.
Deja nebeturėjau daugiau laiko. Labai nusivyliau tokiu aplaidumu ir ateityje tikrai nebesilankysiu DNB banke ir nesinaudosiu jūsų paslaugomis. Sekmės darbe!

SEB banko klientė Karina parašė atsiliepimą:
Kaune, Laisvės al. SEB padalinyje, mūsų laukė susitikimas dėl būsto paskolos, pirmai konsultacijai. Dar telefonu pageidavę angliakalbio konsultanto, mums buvo pažadėta, kad bus. Atejus supratome, kad konsultantė ne tik nemoka angliškai ir nesugeba paaiškinti nė vieno sakinio be lietuviškų įterpinių, bet ir visiškai nebuvo užtikrinta dėl informacijos, kurią ji pati mums teikė. Buvome nemaloniai nustebinti, neinformuoti, tik prisirinkome brošiūrų ir išėjome.

SEB banko klientas Svajūnas parašė atsiliepimą apie nekokybišką banko paslaugą:
Nesiųskite SEB banko kortelės paštu. Negausite. Iš 2 siuntimų per 3 metus negavau nei vieno. Teko užsakyti iš naujo. Žmonai tas pats. Dėl banko kaltės, kortelę gavo spalio mėn., nors užsakymas buvo gegužę.

Bankai.lt lankytojas Valdas parašė atsiliepimą apie DNB banką:
Paskambini - pirmas dalykas ką padaro jų atsakiklis tai perspėja apie skambučio kainą - 11 eurocentų. Tada eini per visokius pasirinkimus ir galų gale liepia laukti "kol atsilaisvins vadybininkas". Po 15 sel muzikos pasako, kad visi vadybininkai užmti - bandykite skambinti vėliau. Ką??? Tai už ka tas 11 cnt?

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą apie aptarnavimo lėtumą banko skyriuje:
Kauno Akropolio Swedbank banke trečia diena bandau sulaukti savo eiles. Siaubingai lėtas aptarnavimas. Po 1.30 val. vis dar sėdėjau ir laukiau. Banke darbuotojos arba vaikšto arba sėdi vienos (be klientų). Toks vaizdas, kad bankas nuo 19.00 užsidarė.

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą apie iš SEB bankomato nusiimtus pinigus:
80 eur gryninimas vyko SEB bankomate Vytauto 67, Garliavoje prie IKI parduotuvės balandžio 7d. Kitą dieną apsižiūrėjau, kad iš sąskaitos dingo 100 eur. Nuskaičiavo, kad gryninau 180 e. Vienu žodžiu nušvilpė 100e. Skundų prirašiau. Abu bankai vienas nuo kito stumia mano problemą. Pinigų negrąžina. Ne SEB klientė, todėl jie nieko nemato, o DNB per mažai klausimų pateikia ir t.t. Arba pakartoja nuvalkiotą citatą: "BALANDŽIO 7 D. BANKOMATE PERTEKLAIUS NERASTA".
Esu DNB klientė. Padėkite prašau, nes kitą kartą 1000 eurų pavogs. O yra žmonių kurie neseka sąskaitoje likučių. Mano kolegai minėtas bankomatas 100 e taip pat pradangino. ATSARGIAI, NAUJOS AFEROS BANKŲ. STAMBIOS SUMOS DINGSTA Iš SĄSKAITŲ, GRYNINANT BANKOMATUOSE PINIGUS.
Mano draugei įnešant 2500 eurų SEB bankomate Aleksoto sk. prarijo pinigus ir parodė bankomatas kad ji jų neįnešė į savo sąskaitą. Tai gerai kad pačiame banke bankomatas, tai įrodė. Dar laukiu, bet kreipsiuosi į policiją, televizija jau dabar prašo kontaktų, tačiau dabar laukiu savo 100 eurų, kuriuos SEB su DNB pavogė įžūliai.

SEB banko klientas Laurynas parašė atsiliepimą:
Net juokinga, darbar 19:12, trečiadienis, jau ne darbo laikas, tačiau numeris nurodytas SEB puslapyje, veikia visą parą ir jau 5 min. niekas neatsiliepia. Kas čia per aptarnavimas? Skambinta telefonu 852682800. Gėda.

Sveiki aš esu Anglijoj ir norėčiau nutraukti saskaitą

Medicinos banko klientė Airina Velbaum parašė padėką dėl Medicinos banko puikaus aptarnavimo:
Laba diena, Norėciau nuoširdžiai padėkoti Jūsų darbuotojai Irmai Kuprytei, kuri profesionaliai ir šiltai aptarnavo mane š.m. kovo 24 d. Klaipėdoje, Medicinos banko Žemaitijos filiale, H.Manto gatvėje.
Atlikome tik valiutos keitimo operacija, kuri, galbut, skamba nereikšmingai, tačiau Irmos dėmesys bei nuostabi šypsena pakylėjo mane dar labiau pavasarinei nuotaikai ir ateinančioms sventėms. Ačiū, Irmute! Su Šventėmis! P.S. Atsiprašau, jei neteisingai nurodyta Irmos pavardė.

Nordea banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą apie Nordea banko aptarnavimą:
Dėl būsto paskolos kreipiausi į Nordea banko skyrių esantį Vilniuje Pušų g. 6. Čia susidūriau su ypatingai prastu ir neprofesionaliu aptarnavimu.
Mane aptarnavo klientų konsultantas Šarūnas Šliogeris. Norėčiau pasakyti, jog šiam žmogui visų pirma trūksta kultūros bendraujant su klientais, o taip pat profesionalumo savo darbe. Jei kituose bankuose paraišką dėl būsto paskolos užpildyti padėdavo aptarnaujantis konsultantas - duomenis suvesdavo į kompiuterį ir tereikėdavo ką nors patikslinti, bei pasirašyti, tai Nordea banke šis konsultantas šito padaryti nesugebėjo ir netaupydamas bei negerbdamas nei savo, nei kliento laiko, tiesiog padavė kelis lapus pildyti ranka.
Galiausiai net reikiamų duomenų iš būsto vertinimo taip pat teko ieškoti pačiam, nors su tuo kasdien dirbančiam bankininkui tai būtų užėmę kelias sekundes.
Galiausiai paminėsiu ir tai, jog kiti bankai atsakymą pateikė per 1-2 darbo dienas, o pavyzdžiui DNB atsiuntė pasiūlymą netgi savaitgalį, tai savo ruožtu iš Nordea banko atsakymo vis dar nesulaukiau, nors buvo žadėta atsakyti per 5 darbo dienas (irgi keistas terminas, kai kiti bankai užtrunka 1-2 dienas).
Nežinau kodėl Nordea bankui naudingas toks konsultantas, tačiau manau jis netik nepritraukia naujų klientų, bet ir atbaido potencialius bei nekompetetingai atlieka savo darbą. Konkrečiai aš, vien dėl prasto aptarnavimo ir bendravimo kultūros su klientu stygiaus pasirinkau kitą banką ir net jei Nordea būtų pasiūlę palankesnes sąlygas - pasirinkimas išliktų toks pat.
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube