Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB bankomatas mini
2016-07-13
Nijolė apie
SEB

SEB banko klientė Nijolė parašė atsiliepimą:

Esu labai pasipiktinusi, kad buvo apmokestinta grynųjų įnešimo bankomate į savo sąskaitą paslauga. Susimoki, kad įneštum, vėliau vėl moki, kad padarytum pavedimą iš savo sąskaitos. Padariau išvadą, nenešti pinigų į sąskaitą, su tiekėjais atsiskaityti grynais, taip net du kartus SUTAUPAU, nemoki už įnešimą ir nemoki už pavedimą! Rekomenduoju ir kitiems tai daryti!

SEB mini
2016-06-30
Giedrius apie
SEB

SEB banko klientas Giedrius parašė atsiliepimą:

Labai nemalonus aptarnavimas, tiek telefonu, tiek bendraujant gyvai. Klientų aptarnavimo mokymai tikriausiai neveiksmingi :)

SEB mini
2016-06-23
apie
SEB

SEB banko klientė parašė atsiliepimą:

SEB banko interneto svetainėje užpildžiau kredito paraišką. Ten aiškiai parašyta, kad "Išsiuntę bankui šią paraišką, per dvi darbo dienas gausite pasiūlymą.". Pasirinkau pasiūlymą gauti el. paštu. Sekančią dieną (tikrai operatyviai) sulaukiau skambučio ir buvau informuota, kad pasiūlymą galiu gauti tik atvykusi į banko skyrių. Jei informaciją teikiate tik banko skyriuose, tai kam gaišinate žmonių laiką siūlydami pildyti anketas?

DNB kortelės mini
2016-06-23
Česlovas apie
DNB

DNB banko klientas Česlovas parašė atsiliepimą:

Su konkrečiu banko skyriumi susisiekti neįmanoma, nes kontaktai tikra ta žodžio prasme užslaptinti. Skambinti galime tik į Vilnių, kur operatorė jokios informacijos neteikia. Praneša , kad dviejų valandų bėgyje susisieks. Pvz. noriu sužinoti ar banko kortelė pagaminta ir ar yra banko skyriuje. Informacijos gaut neįmanoma. Tai yra visiška nepagarba klientams, o gal net ir pasityčiojimas. Manau, kad teks tapti kito banko klientu.

DNB mini
2016-06-22
Olga apie
DNB

DNB banko klientė Olga parašė atsiliepimą:

Šiandien 2016-06-08 19:20 Vilniaus Akropolio DNB banke norėjau pasikeisti valiutą. Užėjus į banką atspausdinau lapuką su numeriu. Banko patalpoje be manęs buvo tik 1 (vienas) žmogus. Aš laukiau 50 (penkiasdešimt) minučių ir mano eilė ne atėjo, nors žmonės banke spėjo pasikeisti gal 5 (penkis) kartus. Paklausus darbuotojos kada ateis mano eilė, gavau atsakymą, kad visi eina iš eilės ir reikia laukti.

Deja nebeturėjau daugiau laiko. Labai nusivyliau tokiu aplaidumu ir ateityje tikrai nebesilankysiu DNB banke ir nesinaudosiu jūsų paslaugomis. Sekmės darbe!

SEB Laisvės al. mini
2016-06-21
Karina apie
SEB

SEB banko klientė Karina parašė atsiliepimą:

Kaune, Laisvės al. SEB padalinyje, mūsų laukė susitikimas dėl būsto paskolos, pirmai konsultacijai. Dar telefonu pageidavę angliakalbio konsultanto, mums buvo pažadėta, kad bus. Atejus supratome, kad konsultantė ne tik nemoka angliškai ir nesugeba paaiškinti nė vieno sakinio be lietuviškų įterpinių, bet ir visiškai nebuvo užtikrinta dėl informacijos, kurią ji pati mums teikė. Buvome nemaloniai nustebinti, neinformuoti, tik prisirinkome brošiūrų ir išėjome.

SEB kortelės mini
2016-06-13
Vartotojas apie
SEB

SEB banko klientas Svajūnas parašė atsiliepimą apie nekokybišką banko paslaugą:

Nesiųskite SEB banko kortelės paštu. Negausite. Iš 2 siuntimų per 3 metus negavau nei vieno. Teko užsakyti iš naujo. Žmonai tas pats. Dėl banko kaltės, kortelę gavo spalio mėn., nors užsakymas buvo gegužę.

DNB telefonas mini
2016-06-11
Valdas apie
DNB

Bankai.lt lankytojas Valdas parašė atsiliepimą apie DNB banką:

Paskambini - pirmas dalykas ką padaro jų atsakiklis tai perspėja apie skambučio kainą - 11 eurocentų. Tada eini per visokius pasirinkimus ir galų gale liepia laukti "kol atsilaisvins vadybininkas". Po 15 sel muzikos pasako, kad visi vadybininkai užmti - bandykite skambinti vėliau. Ką??? Tai už ka tas 11 cnt?

Swedbank eilės mini
2016-06-09
Agne apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą apie aptarnavimo lėtumą banko skyriuje:

Kauno Akropolio Swedbank banke trečia diena bandau sulaukti savo eiles. Siaubingai lėtas aptarnavimas. Po 1.30 val. vis dar sėdėjau ir laukiau. Banke darbuotojos arba vaikšto arba sėdi vienos (be klientų). Toks vaizdas, kad bankas nuo 19.00 užsidarė.

SEB DNB bankomatai mini
2016-06-09
Vilma apie
SEB

DNB banko klientė Vilma parašė atsiliepimą apie iš SEB bankomato nusiimtus pinigus:

80 eur gryninimas vyko SEB bankomate Vytauto 67, Garliavoje prie IKI parduotuvės balandžio 7d. Kitą dieną apsižiūrėjau, kad iš sąskaitos dingo 100 eur. Nuskaičiavo, kad gryninau 180 e. Vienu žodžiu nušvilpė 100e. Skundų prirašiau. Abu bankai vienas nuo kito stumia mano problemą. Pinigų negrąžina. Ne SEB klientė, todėl jie nieko nemato, o DNB per mažai klausimų pateikia ir t.t. Arba pakartoja nuvalkiotą citatą: "BALANDŽIO 7 D. BANKOMATE PERTEKLAIUS NERASTA".

Esu DNB klientė. Padėkite prašau, nes kitą kartą 1000 eurų pavogs. O yra žmonių kurie neseka sąskaitoje likučių. Mano kolegai minėtas bankomatas 100 e taip pat pradangino. ATSARGIAI, NAUJOS AFEROS BANKŲ. STAMBIOS SUMOS DINGSTA Iš SĄSKAITŲ, GRYNINANT BANKOMATUOSE PINIGUS.

Mano draugei įnešant 2500 eurų SEB bankomate Aleksoto sk. prarijo pinigus ir parodė bankomatas kad ji jų neįnešė į savo sąskaitą. Tai gerai kad pačiame banke bankomatas, tai įrodė. Dar laukiu, bet kreipsiuosi į policiją, televizija jau dabar prašo kontaktų, tačiau dabar laukiu savo 100 eurų, kuriuos SEB su DNB pavogė įžūliai.

SEB kontaktai mini
2016-06-08
Laurynas apie
SEB

SEB banko klientas Laurynas parašė atsiliepimą:

Net juokinga, darbar 19:12, trečiadienis, jau ne darbo laikas, tačiau numeris nurodytas SEB puslapyje, veikia visą parą ir jau 5 min. niekas neatsiliepia. Kas čia per aptarnavimas? Skambinta telefonu 852682800. Gėda.

Šiaulių banko sąskaitos nutraukimas mini
2016-06-03
Sonata Estrameckaite apie
Šiaulių

Sveiki aš esu Anglijoj ir norėčiau nutraukti saskaitą

Medicinos bankas mini
2016-04-14
Airina Velbaum apie
Medicinos

Medicinos banko klientė Airina Velbaum parašė padėką dėl Medicinos banko puikaus aptarnavimo:

Laba diena, Norėciau nuoširdžiai padėkoti Jūsų darbuotojai Irmai Kuprytei, kuri profesionaliai ir šiltai aptarnavo mane š.m. kovo 24 d. Klaipėdoje, Medicinos banko Žemaitijos filiale, H.Manto gatvėje.

Atlikome tik valiutos keitimo operacija, kuri, galbut, skamba nereikšmingai, tačiau Irmos dėmesys bei nuostabi šypsena pakylėjo mane dar labiau pavasarinei nuotaikai ir ateinančioms sventėms. Ačiū, Irmute! Su Šventėmis! P.S. Atsiprašau, jei neteisingai nurodyta Irmos pavardė.

Nordea būsto paskolos mini
2016-04-14
Mindaugas apie
Nordea

Nordea banko klientas Mindaugas parašė atsiliepimą apie Nordea banko aptarnavimą:

Dėl būsto paskolos kreipiausi į Nordea banko skyrių esantį Vilniuje Pušų g. 6. Čia susidūriau su ypatingai prastu ir neprofesionaliu aptarnavimu.

Mane aptarnavo klientų konsultantas Šarūnas Šliogeris. Norėčiau pasakyti, jog šiam žmogui visų pirma trūksta kultūros bendraujant su klientais, o taip pat profesionalumo savo darbe. Jei kituose bankuose paraišką dėl būsto paskolos užpildyti padėdavo aptarnaujantis konsultantas - duomenis suvesdavo į kompiuterį ir tereikėdavo ką nors patikslinti, bei pasirašyti, tai Nordea banke šis konsultantas šito padaryti nesugebėjo ir netaupydamas bei negerbdamas nei savo, nei kliento laiko, tiesiog padavė kelis lapus pildyti ranka.

Galiausiai net reikiamų duomenų iš būsto vertinimo taip pat teko ieškoti pačiam, nors su tuo kasdien dirbančiam bankininkui tai būtų užėmę kelias sekundes.

Galiausiai paminėsiu ir tai, jog kiti bankai atsakymą pateikė per 1-2 darbo dienas, o pavyzdžiui DNB atsiuntė pasiūlymą netgi savaitgalį, tai savo ruožtu iš Nordea banko atsakymo vis dar nesulaukiau, nors buvo žadėta atsakyti per 5 darbo dienas (irgi keistas terminas, kai kiti bankai užtrunka 1-2 dienas).

Nežinau kodėl Nordea bankui naudingas toks konsultantas, tačiau manau jis netik nepritraukia naujų klientų, bet ir atbaido potencialius bei nekompetetingai atlieka savo darbą. Konkrečiai aš, vien dėl prasto aptarnavimo ir bendravimo kultūros su klientu stygiaus pasirinkau kitą banką ir net jei Nordea būtų pasiūlę palankesnes sąlygas - pasirinkimas išliktų toks pat.

SEB mini
2016-04-05
Liudmila apie
SEB

SEB banko klientė Liudmila parašė atsiliepimą apie banką:

Sveiki, ir balandžio 04d., ir 05d. dirba miegantis personalas. Aptarnavimas labai lėtas. Aptarnavusiai darbuotojai priekaištų neturiu. Bet bendrai paėmus vaizdas blogas / silpnas. Trūksta profesionalumo.

Padėka DNB mini
2016-03-02
Virginija apie
DNB

DNB banko klientė Virginija parašė atsiliepimą:

Norėjau padėkoti vienai Jūsų banko darbuotojai, Ilonai Jakubauskienei (Marijampolės DNB bankas) už ''SUPER'' suteiktas paslaugas. Norėjau padėkoti ir pasidalinti patirtimi kurią suteikė man ponia Jakubauskienė, esu labai patenkinta jos suteiktomis paslaugomis, puiki darbininkė profesionali, draugiška, kantri ir gerai išmananti savo darbą.

SEB Dainava mini
2016-02-24
Romas apie
SEB

SEB banko klientas Romas parašė atsiliepimą:

Jeigu internete duodamos šestadienio darbo valandos, tai jų reikėtų ir laikytis. Turiu omenyje Dainavos padalinį KAUNE, Taikos pr.

SEB Šilainiai mini
2016-02-19
Vidutis apie
SEB

SEB banko klientas Vidutis parašė atsiliepimą:

Kaune, Šilainiuose. Žemaičių plente esantis skyrius dirba visiškai netinkamu laiku. Baigęs darbą negaliu atsiimti pagamintos banko kortelės ir esant reikalui atvykti į šį skyrių. Paskambinus telefonu 1528 buvo pasiūlyta pasigaminti kitą naują kortelę ir atsiimti kitame skyriuje. Teks laukti 5 darbo dienas, nes mano pagaminta kortelė bus sunaikinta. Naujai pagaminti reiks laiko. Galima prailginti 1 valanda darbo laiką, arba persiųsti kortelę į kitą skyrių.

Kodėl buvau neperspėtas apie tokį banko darbo grafiką?

DNB bankui skundas mini
2016-02-18
Žilvinas apie
DNB

DNB banko klientas Žilvinas parašė atsiliepimą:

DNB banke tragiškas aptarnavimo lygis. Prisiskambinti neįmanoma, visada atsako, kad konsultantai užimti ir perskambins. Perskambina tik vieną kartą nežiūrint į tai, kad klientas gali būti užsiėmęs ir tuo metu neatsiliepti.

Tuomet norėdamas išspręsti problemą nuėjau į jų skyrių PC Panoramoj Vilniuje ir pamačiau sceną, kai jaunas vyrukas pareiškė konsultantei, kad laukia jau 45 minutes, o jinai sau toliau linksmai kalbėjo telefonu ir jo nepriėmė. Jis išėjo. Aš išlaukiau pusvalandį ir matydamas, kad su kitomis konsultantėmis situacija panaši, priėjau prie vienos ir paklausiau, ar nereiktų pakviesti papildomos darbuotojos, nes kiek galima laukti. Ji su išraiška "ko tu čia nori" atsakė: "Dirbam su klientais". Palaukiau dar porą minučių ir išėjau. Su banku nutraukiu sutartį ir niekam nerekomenduoju su juo prasidėti.

Nordea bankas, būsto paskolos mini
2016-02-18
Klientas apie
Nordea

Nordea banko klientas parašė atsiliepimą:

Labai nusivyliau Nordea banku ir patariu kitiems jokiu būdu neprasidėti, nes sugaišite daug brangaus laiko, o liksite it musę kandę. Kreipiausi dėl būsto paskolos, darbuotojas įvertino pajamas ir garantavo, kad viskas gerai, paskolą tikrai duos. Išsirinkau butą. Susisiekiau su vadybininke, užsakėme turto vertinimą. Pristačiau dokumentus, gavau dar kartą patvirtinimą, kad paskolą duos. Ramiai sumokėjau savininkams rankpinigius. Banke vėl užpildžiau prašymus ir visus kitus dokumentus. Vadybininkė po savaitės pažadėjo atsakymą, kad bus paruošta pažyma dėl paskolos.

Banko sprendimas dėl paskolos dydžio keitėsi kelis kartus per savaitę, bet penktadienį paskambino vadybininkė ir pranešė, kad miegotume ramiai, paskolą duos. O pirmadienį skambutis - ,,ne, neduosim''. Tai, buvo kaip Perkūnas iš giedro dangaus. Kelis kartus eita, susirašinėta, tikrinti duomenys, gautas teigiamas atsakymas ir še tau. Kyla klausimas, kokie kvalifikuoti vadybininkai ten dirba? Kaip galima neatsakingai, nekompetetingai dirbti. Ačiū Dievui iš keblios padėties išgelbėjo kitas bankas. Tad nesusigundykit mažesnėm palūkanom!

Beje, tokia istorija nutiko ne man vienai.

Puslapiai: 1 ...11121314151617... 24
14 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2020 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų