Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

SEB bankas, klientai mini
2015-12-08
Audronis apie
SEB

SEB banko klientas Audronis parašė atsiliepimą:

Prieš pusantrų metų SEB Šiauliuose uždariau savo vetybinių popierių sąskaitą. Tą kart banko darbuotoja patikino, kad bankui jokių skolų neturiu. Ir štai, po pusantrų metų (!!!) gaunu laišką, kad už vertybinių popierių sąskaitos tvarkymą bankui esu skolingas 2.03 Euro. Pinigai, žinoma, nedideli, tačiau minčių kilo įvairiausių: gal sąskaita taip ir liko neuždaryta, gal šiaip koks nesusipratimas ir t.t... Taigi šioks, toks stresas.

Nuėjau pasiaiškinti, pasirodo, sąskaitos uždarymo metu bankas nesugeba (!) paskaičiuoti ketvirčio mokęsčio ir jį skaičiuoja tik ketvirčiui pasibaigus. Tačiau ar tai kliento bėda. Juk per tuos pusantrų metų galėjau ir iš Lietuvos išvykti, ir gyvenamą vietą pasikeisti... Ir ką? skola būtų perduota išieškoti anstoliams?

Taigi žmogus stengiesi gyventi be skolų ir staiga užblokuotos sąskaitos ir žinia, kad su visais procentais ir t.t. turi sumokėti kelis šimtus Eurų! Manau, bankas nesunkiai galėtų pakeisti esamą tvarką, kad kiti klientai tokioje situacijoje nepatirtų streso ir negaištų aiškinimuisi savo brangaus laiko, tačiau, manau, viskas liks taip kaip yra, nes "čia Lietuva"... Manęs už patirtus nepatogumus net neatsiprašė...

SEB Savanorių pr. 349 mini
2015-12-01
Ingrida apie
SEB

SEB banko verslo klientė Ingrida parašė atsiliepimą:

Esame verslo klientai, ne vienus metus kankinamės su Jūsų banku. Banko darbuotojų arogancija ir atžarumas visada siekia aukštumas.

Šiandien banko skyriuje Savanorių pr. 349, Kaune, norėjau įnešti grynus pinigus, bet nei vienas iš dviejų bankomatų neveikė, paso su savimi nesinešioju, nes visada pinigus įnešu bankomate, vairuotojo pažymėjimas pasirodo jau nebetinka (galima būtų pamanyti, kad į mūsų įmonės sąskaitą kažkas svetimas norėtų įnešti pinigus, be abejo būtų puiku). Darbuotoja "maloniai" pasiuntė važiuoti pasiimti paso arba į kitą bankomatą (tikriausiai ji ar bankas apmokėtų kuro sąnaudas ir sugaištą laiką), taip pat "mandagiai" pareiškė, kad ne jų reikalas, kad bankomatas neveikia (jei dar nesupratote, tai primenu kad klientui nesvarbu kas ten tvarko tuos bankomatus, jei jie su Jūsų banko rekvizitais TAI JŪS ir JŪSŲ DARBUOTOJAI atsakingi už tai kas jie veiktų ir jokios jūsų darbo peripetijos man neįdomios).

Gaila nepažiūrėjau darbuotojos pavardės, bet ji jau seniai dirba ir tiek pat seniai drasko akis. Išsiaiškinsit patys jei įdomu. Tik norėjau informuoti, kad dabar jau rimtai ieškome kito banko.

Nordea valiutų kursai mini
2015-11-29
Sandra apie
Nordea

Nordea banko klientė Sandra parašė atsiliepimą:

Buvome šiame banke. Kursas kuriuo keitė labai nepalankus. Ir kaip niekur reikėjo mokėti mokestį valiutos keitimui. Nepatvaru naudotis šiuo banku.

DNB bankomatas mini
2015-11-16
Rūta apie
DNB

Laba vakara, ar pas jus galima inesti i bankomata pinigu ar tik galima nusijimti juos ?

Swedbank nemandagi darbuotoja mini
2015-11-09
apie
Swedbank

Swedbank banko klientė parašė atsiliepimą:

Rašau dėl p. Rasos Sigitos Lisauskaitės iš Akropolio padalinio, Vilniuje.

Pagridinis klausimas, dėl kurio atvykau į banką, buvo sutarties nutraukimas. Ponia manęs paklausė "Į KOKĮ BANKĄ ĮŠEINATE?" atsakiau, kad į DNB. Jos atsakyma buvo netikėtas, nugirdau pasipūtusį prunkštimą ir pašaipiai buvo pasakyta "Tai gal DNB darbuotoja." Nieko neatsakiau, tik nusistebėjau, kodėl reikia tyčiotis, jei žmogus įšeina pas konkurentus, verčiau jau paklaustų, kas įtakojo mano pasirinkimą, kad nutraukiu sutartį su Jūsų banku.

Kitas įvykis buvo ir jos pasakymas "O mes, jau padarėm ir išsiuntėm kortelę naują Jums į Ukmergę". Sakau, o kodėl į Ukmergę, jei aš sutartį sudariau Širvintuose ir ten esu registruota (senai negyvenu rajone, todėl nežinau, nei kokie ten pokyčiai vyksta, nei kad banko skyriaus nėra", bet deja vėl pašaipiai išgirdau pasakymą " Mūsų skyriaus Širvintuose, jau senai nėra!" Puiku, pagalvojau, tik kilo klausimas, kodėl nesulaukiau Jūsų skambučio su paklausimu, kur man patogu gauti kortelę ar man jos iš viso reikia? O meterytė, tik pasakė, kad siuntėme laišką į registruotą mano adresą (tėvų namus) mama sakė, kad laiškas nebuvo gautas, gal dar gausime, nesvarbu.

Vėliau, p. Rasa, pakeltu tonu pareiškė, kad dar matot turiu TD sutarčių banke, paklausiau, o tai man kreiptis į bendroves jų nutraukti? (paklausiau, nes per bendroves jas sudariau, ne Jūsų banko skyriuje) ji man atšovė "Prie, ko čia BENDROVĖS? jie mūsų NEKONTROLIUOJA!" Na supratau, daugiau, aš nieko neklausiau. Jau, net bijojau. Pasirašiau nutraukimo dokumentus ir išėjau su palaima, kad neturėsiu nieko bendro daugiau ir nereikės eiti į patį skyrių aiškintis, kažko, kas man, kai ne bankininkei neaišku.

Suprantu, jaunas aš žmogus, gal ir nėra už ką manęs gerbti, didžios moters akimis, bet šiuo atvėju aš buvau klientė ir visada atėjus į kažkokią vietą esu pagarbi ir noriu pagarbos iš žmogaus į kurį kreipiuosi. Manau, kad kiekvienas to nori.

Labai tikiuosi, kad atkreipsite dėmesį į pastabas ir kažką keisite savo sistemoje. Ne iš vieno žmogaus teko girdėti nusiskundimų Jūsų žmonėmis skyriuose, bet lietuviai esą tokie, kad prisitaiko.

SEB litai į eurus mini
2015-10-26
Liucija apie
SEB

Laba diena, pasakykit prasom ar galima dabar pas jus banke gedimino 60., sebe, pakeisti litus i eurus?

SEB prašo jungtis vėl mini
2015-10-15
apie
SEB

SEB banko klientas Gražvydas parašė atsiliepimą:

Kada pagaliau susitvarysite prisijungimą prie SEB app ir interneto banką per web su mobiliu parašu? Kas kartą jungiantis išmeta klaidą, pavyksta prisijungti tik iš 3-4 karto, o kartais reikia pralaukti valandą kol prisijungiu. Lygiai tas pats ir Swedbank banke, naudojantis DNB - problemų nėra. Nežinau ar čia Tele2 kaltė, bet jei DNB nekyla problemų, tai susitvarkykite iki galo. Lygiai taip pat gerai veikia ir registrų centras, eparašas ir kt.

SEB klaidų įrodymai:

SEB kontrolinis kodas SEB klaida SEB prašo jungtis vėl

Būtų labai malonu, kad atkreiptumėte dėmesį ir kuo skubiau tai susitvarkytumėte.

Swedbank Kauno Akropolis mini
2015-10-15
Kestas apie
Swedbank

Swedbank banko klientas parašė atsiliepimą apie Swedbank banko skyrių susidarančias eiles Kaune:

Žmonių srautai Swedbank banko skyriuose Kaune, kurie dirba po 18 val. yra nevaldomi ir nelogiški. Jeigu apsilankysite prekybos centre Molas po 18 val. prieš save eilėje matysite apie 30 žmonių, o beje šis skyrius dirba iki 19 val., tad niekaip nespėsi susitvarkyti reikalų:

Swedbank Molas
PC Molas Kaune Swedbank esantis skyrius (nuotr. Bankai.lt lankytojo)

Swedbank eilės Molas
PC Molas Kaune Swedbank esantis skyrius (nuotr. Bankai.lt lankytojo)

Nuvykus į Akropolyje esantį Swedbank skyrių žmonių laukiančių eilėje dar daugiau, apie 50-60 eilėje. Mažiausiai lauksite 2 valandas tam, kad galėtumėte atlikti kokią nors reikiamą operaciją. Ką banko valdžia galvoja apie tokią situaciją?

Swedbank eilės mini
2015-10-05
Rima apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Rima parašė atsiliepimą:

Esu pasipiktinusi Swedbanko požiūriu į eilių sprendimo problemą banke. Sugalvojau savaitgalį apsilankyti banke, Kauno Akropolio skyriuje, kadangi darbo dienomis neturiu galimybės apsilankyti. Eilėje pralaukiau 2 valandas, o iš bemaž 8-10 darbo vietų, klientus aptarnavo tik 2 vadybininkai, o be to viena vadybininkė tarpe tarp klientų vis kažkur dingdavo. Žmonių kuo toliau tuo daugėjo, eilės vis didėjo, žmonių nepasitenkinimas buvo didžiulis.

Ir ši problema yra pastovi, banko vadovai nesugeba paskirstyti darbuotojų taip, kad tuo metu kai yra daugiausiai žmonių banko skyriuje dirbtų daugiausiai žmonių. Kam toks bankas, kuris nesugeba aptarnauti klientų laiku? Bent 10-15 minučių lauktumėm, o čia net 2 valandas!

Bankai.lt skundas darbuotoja mini
2015-09-30
apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

Iš anksto susitarėme dėl laiko, tačiau darbuotoja pavėlavo 15 min, žiovavo viso susitikimo metu bei nebuvo suinteresuota suteikti paskolą. Du kartus ėmėme paskolas šiame banke, nepriekaištinga reputacija, tačiau šį kartą mums pasakė "Ne". Pagal www.seb.lt buvo įmanoma paskola su įkeitimu (ne būsto paskola, ne lizingas), nes norėjome pasiskolinti xxx eurų sodo namukui statyboms pabaigti, o įkeisti norėjome būtą Vilniaus centre, kurio kaina yra trigubai didesnė už paskolos suma. SEB banko darbuotoja aiškino, kad toks sandoris neįmanomas.

Ačiū DNB bankui, kuris mieliai suteikė galimybę pasinaudoti tokia paskola.

Swedbank banko kortelė mini
2015-09-30
Viktutė Markevičienė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Viktutė parašė klausimą:

Aš esu Vokietijoje, nuėjau atsiskaityti į parduotuvę su Swedbank kortele, ir keletą kartų teko koda rinkt, ir nėjo apmokėt, turbūt užsiblokavo, ką man daryt dabar?

SEB aptarnavimas mini
2015-09-29
Jurgita Danieliute apie
SEB

SEB banko klientė Jurgita parašė atsiliepimą:

Kaip klientė, esu labai nusivylusi SEB banko klientų aptarnavimu. Šį rugsėjį du kartus kreipiausi į banko darbuotojas Vilniuje, Žirmūnų 2 ir Savanorių pr., ir buvau labai grubiai aptarnauta. Tikrai daugiau nesikreipsiu ten ir apie sąskaitos atidarymą negali būti nei kalbos. Ir niekam nerekomenduoju šio banko.

SEB Kristina Katauskienė mini
2015-09-22
Gintas apie
SEB

SEB banko klientas parašė atsiliepimą:

SEB banko Kauno skyriuje, esančiame Savanorių pr. 349, darbuotoja Kristina Katauskienė yra nekompetetinga, negeranoriška ir banko prestižą gerokai gadinanti moteriškė. Menką problemą sugebėjo paversti į didžiulę. Dėl tokių darbuotojų bankas prarado klientą.

SEB telefonas mini
2015-09-21
Raimundas apie
SEB

SEB banko klientas Raimundas parašė atsiliepimą:

Pasiskambinau SEB numeriu 19222 atsiliepė darbuotoja Elžbieta. Paklausė problemą ir atsakė - Akurat, yra... Tipo klientai informuoja, jie guodžia. Akurat...

Citadele bankas mini
2015-08-20
Vykinta apie
Citadele

Citadele banko klientė Vykinta parašė atsiliepimą:

2015-08-20 apie 08.30 val. pirkau 1190 Didžiosios Britanijos svarų sumokėjau 1697 eurus su centais, nustebau, nes pasakė kad svaro kursas 0,7012, kai švieslentėje šiame banke rodė 0,7146, be to internete iš ryto buvo 0,7149. Tai kaip čia nesuprantu kodėl taip paskaičiavo.

SEB bankas mini
2015-08-12
Aurimas apie
SEB

SEB banko klientas Aurimas parašė atsiliepimą:

Laba diena, norėjau pranešti, kad šis bankas nekoks, jei iš savo kliento paėmė visus pinigus ir paliko basą. Šeimos nėra kaip išlaikyti ir vaikas ligoninėje guli, tik nesumokėjau 2 mėn, jie man aiškina pagal sutartį. Tai gerai, paimkit už 2 mėn, o ne atimkit visus pinigus. Į klientus šiam bankui yra nusispjaut, svarbu kad jiems būtų gerai.

Swedbank skyrus mini
2015-08-07
Irena apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Irena parašė atsiliepimą:

Laba diena, Liepos 30 d.,apie 16 val., Swedbako filiale Vilniuje Savanorių pr.15a turėjau atlikti apmokėjimą pagal vekselį. Nelabai gerai moku naudotis internetu, tad paprašiau pagalbos banko darbuotojos. Bet buvau nemaloniai nustebinta jos nekompetentingumu ir arogancija. Panelė pati nieko nesuprato, tad negalėjo niekuo padėti, be to elgėsi labai arogantiškai. Swedbanko klientė esu daug metų, per tuos metus niekada neturėjau jokių priekaištų banko personalui, visada malonios ir gerai išmanančios savo darbą. Tą dieną darbuotoja man nepadėjo ir aš išėjau.

Kitą dieną, kitame banko filiale (Akropolio), kita banko darbuotoja man padėjo atlikti apmokėjimą per 5 min. Dėkoju jai už mandagumą ir kantrybę.

Gerbiamieji, Jūsų darbuotojai turėtų suprasti kad jie turi darbą ir užmokestį tuo pačiu ir mūsų, banko klientų dėka. Bankų yra daug, nebūtų sudėtinga pereiti į kitą su visa sąskaita. Labai norėtusi kad Swedbanko administracija pasikalbėtu su ta darbuotoja (deja, nepasidomejau vardu, bet nebūtų sudėtinga ją atsekti, nes ji dirbo liepos 30 d. apie 16 val., beje, bankas buvo pustuštis), ir padėtų jai suprasti savo klaidas.

SEB neaptarnauja klientų mini
2015-07-31
Jūratė Krapauskienė apie
SEB

SEB banko klientė Jūratė Krapauskienė parašė atsiliepimą:

Noriu paklausti ir informuoti: š.m. liepos 31 d. 16.30 val. atvykus į SEB banko Fabijoniškių skyrių norėjau skubiai atidaryti sąskaitą močiutei pagal įgaliojimą, kad galėtų gauti pensiją. Nors iki darbo pabaigos buvo likę dar pusę valandos, prie trečio langelio dirbanti darbuotoja atsisakė atidaryti sąskaitą paaiškinusi, kad jau nebegalima patikrinti įgaliojimo, kadangi notarė nebegalės atsakyti ar įgaliojimas tikras ir pasiūlė kreiptis į kitą banką. Kadangi paskutinė mėnesio diena, tai nepateikus atidarytos sąskaitos numerio SODRAI iki pirmadienio 9.00 val. močiutė negaus pensijos už paskutinį mėnesį. Norėčiau paklausti ar šiais "komunikacijų laikais" iš tikrųjų taip sudėtinga per pusę valandos patikrinti įgaliojimą.

Šiaulių banko bankomatas mini
2015-07-22
Regimantas apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas Regimantas klausia:

Laba diena, šių metų 2015 07 20 dieną bankomate Vytauto g. 67 Garliava, Kaunas palikau savo banko kortelę bankomate per skubėjimą. Ką tokiu atveju daryti? Kortelė buvo ne lietuviška, o TSB angliška. Ar ji bus sunaikinta? Ar galima susigrąžinti? Kur ir kaip? Ačiū

Medicinos bankas Nemenčinė mini
2015-07-21
Klientė apie
URBO

Medicinos banko klientė parašė atsiliepimą:

Nemenčinės filialo Medicinos banko darbuotoja Regina aptarnauja nemaloniai, bendrauja labai is aukšto. Grąža ne paduoda, o meta. Nesinori lankytis tokiame banke.

Puslapiai: 1 ...13141516171819... 25
16 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų