Atsiliepimai apie bankus

Turėjote problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetetingas banko darbuotojas? Rašykite atsiliepimus ir skundus, dalinkitės nuomonėmis apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis. Žemiau surasite bankų klientų mums atsiųstus atsiliepimus su įvardintomis problemomis ar pagyrimais.

Praneškite
Išsakykite savo nuomonę apie bankų veiklą ir aptarnavimą.
Atsiliepimai apie bankus Bankai.lt portale (žiūrėti su garsu)

Dalinkitės nuomonėmis apie bankus ir jų aptarnavimą

Turėjote nemalonią patirtį banko skyriuje ar problemų naudojantis bankomatais, nepatiko didelės eilės banko skyriuje, o gal kaip tik Jus konsultavo labai kompetentingas banko darbuotojas ir likote patenkinti? Pasidalinkite nuomonėmis, rašykite atsiliepimus apie bankų veiklą, o Bankai.lt stengsis, kad šios nuomonės pasiektų bankų atsakingus asmenis.

Atsiliepimų sąrašas

Šiaulių banko skyrius mini
2014-01-07
xxx apie
Šiaulių

Šiaulių banko klientas parašė atsiliepimą:

Kas per darbo organizavimas Gariūnuose? Eiles kiekviena diena 100m 3 langai tik vienas dirba o kiti darbuotojai ruko, paklausi kodel nedirba kiti langai - sako petu pertrauka, 8 valando ryto. Braukt tuos darbuotojus arba darbdavius, kurie nesugeba darba organizuot.

Swedbank paskolos mini
2013-11-30
Agnė apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Agnė parašė atsiliepimą:

Esu studentė, pasiėmusi paskolą laiduojant Swedbankui. Pasak sutarties, kas mėnesio 30 d. turi būti išmokama dalis paskolos, tačiau bankas visada vėluoja tą padaryti. Kadangi keisti mokėjimų dienos negalima, visada vėluoju susimokėti nuomos mokestį ir sulaukiu priekaištų iš buto nuomininko. Kitas dalykas, kai imama paskola šis bankas giriasi, jog neima sutarties pasirašymo mokesčio, tačiau apie nuskaičiuojamą mokestį ( ~14 LT ) mokslo metų gale nutyli. Visa ši velniava ima erzinti.

SEB klientų aptarnavimas mini
2013-11-30
laura apie
SEB

SEB banko klientė Laura parašė atsiliepimą:

Vakar 2013-11-29 nuejau apsipirkti, ir pardaveja pasake, kad nepakanka lesu. Paskambinau klientu aptarnavimui, paaiskejo, kad nebuvo nuimta pinigu rezervacija uz apmokejima, kuri dariau internetu, nors pinigai jau ir nuskaiciuoti tos imones kuriai mokejau.

Vadybininke sake, kad viskas bus sutvarkyta ir pranes man telefonu. Deja, rezervacija dar vis kabo, mano kortele minusiniame balanse, o kadangi grynu pinigu nesinesioju, turejau skolintis. Labai malonu. Aciu.

Citadele bankas mini
2013-11-16
Gintare apie
Citadele

Citadele banko klientė Gintarė parašė atsiliepimą:

Būkite atsargūs:
1. Jei netyčia padarysite tris kartus klaidą, įeinant į CITADELE internetinį banką, jums TEKS VAŽIUOTI Į BANKĄ IR RAŠYTI PAREIŠKIMĄ, netgi jei būsite išvažiavęs i Australiją.
2. Citadeles išduotoje KODU kortelėje blogai atspausdinti kai kurie skaičiai, nežiūrint to, jei norėsit geros (kur yra visi skaiciai), teks SUSIMOKĖTI CITADELEI UŽ NAUJĄ KORTELĘ!

Lietuvos bankas mini
2013-11-13
juozas apie
Lietuvos bankas

Banko klientas parašė atsiliepimą:

Sveiki, šiandien susiduriau su tokia problema:
Šiandien norėjau pakeisti 25 litų apyvartines monetas, kurios pagal banko valdybos nutarimą priimtos mokėjimo ir atsiskaitymo priemone.

Bandziau atsiskaityti Seb banko, Antakalnio skyriuje adresas Antakalniog. 41, 10312 Vilnius padalinyje.
Mane pasiunte graziai... sake kur pirkot ten ir kreipkites...

Norečiau sužinoti ar galioja banko įstatymas visiems bankams? Visi kas nusipirkot apyvartinius įspėju niekur negalioja!!

Swedbank banko skyrius mini
2013-10-30
Laura Dobrovolskyte apie
Swedbank

Laba diena, siandiena teko susidurti su labai nemaloniais darbuotuojais Swedbank Banke, Kaune, Savanoriu pr. 241.

Atejau i banka 2013 10 30, 14:16 min, o isejau 14:56 su neapmoketa saskaita. issimusiau taloneli apmoketi saskaita grynaisiais, priejus eilei, darbuotoja Ilona Vasiljevene paaiskino, jog teks moketi 8 litus uz paslauga ir liepe issimusti kita taloneli privatiems klientams ir laukti toliau. Teko sedeti 40 minuciu, po kuriu vel ta pti darbuotoja apziurejo saskaita ir pareiske, jog ju banke tos saskaitos apmoketi negaliu. Tai galiu padaryti internetu. darbuotojai buvo nemandagus, dirbo letai, o Centro valdytojas Audrius Lukosevicius net nesuprato ir nenorejo gilintis kame problema. O problema tame, kad tuo metu dirbo 2 darbuotojos, visiskai nesubedamos, atsisake pakviestia administratoriu ar banko vadova, pareiksdamos,jog aptarnauja svarbesnius klientus del paskolu pirma.

Manau, labai lengva atsukti kameras ir paziureti kaip dirba darbuotojai, kur buna tuo metu administratore. Daugiau niekada nesugrsiu i sita banka ir nenoriu jokiu reikalu tureti su juo. Nerekomeduosiu nei draugams, nei pazistamiems.

Banko skyrius mini
2013-10-21
Sandra G. apie
SEB

SEB banko klientė Sandra G. parašė atsiliepimą:

Dažniausiai atsiliepimų apie paslaugas nerašau, tačiau nusprendžiau, jog apie šiandieninį mano aptarnavimą turėtų išgirsti SEB vadovybė.

Noriu pareikšti didžiulę padėką SEB banko darbuotojai Danguolei Lukaševič, dirbančiai banko padalinyje Vilniuje, Fabijoniškių 2. Ji ne tik profesionaliai konsultavo mane dominančiais klausimais, tačiau taip pat pasiteiravo ir apie mano duomenis atnaujinimui, pensijos kaupimą ir pasiūlė įsigyti naują, geresnę kortelę.

O ypač noriu padėkoti už nuostabų ir šiltą aptarnavimą. Labai retas atvejis kai taip kompanijos aptarnauja savo klientus Lietuvoje. Ši darbuotoja nusipelnė paaukštinimo ar bent jau premijos.

Tad dar kartelį didelis dėkui Jums, Danguole, ir visokeriopos sėkmės darbe!

DNB bankas mini
2013-10-21
Laima apie
DNB

DNB banko klientės dukra Laima parašė atsiliepimą:

DNB uždarius aptarnavimo skyrių Anykščiuose, senyvo amžiaus žmonės palikti likimo valiai.

Apie klientus-NEGALVOJAMA, tik apie savo pelną. Žmonės patikėjo savo indėlius ten, kur jiems buvo patogu, o dabar naudokitės internetu, kai jums apie 80 metų... Nejuokinga?!

Rašau už savo mamą.

Medicinos banko iškaba mini
2013-10-21
apgautasis apie
URBO

Medicinos banko klientas Apgautasis parašė atsiliepimą:

Laba, praveskite savo vadybininkems kursus: tegul geriau išmoksta sudaryti sutartis, ypač Klaipėdoje, PC ''BIG''.

Swedbank vadyba prasta mini
2013-10-18
Asta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Asta parašė atsiliepimą:

Prieš keletą dienų teko labai įdomiai pasikalbėti su asmenine "Auksinės paslaugos" vadybininke. Ji man paskambino norėdama susitikti. Kadangi tam reikia skirti pakankamai daug asmeninio savo laiko, kurio daugelis iš mūsų turi mažai, paklausiau, gal galėtumėme pakalbėti telefonu. Nelabai norėdama ji sutiko, ir tuomet prasidėjo linksmybės. Kadangi krizės metu mūsų šeimos pajamos nedidėjo, o sumažėjo, ji man pasakė, kad norėtų nebebūti mano asmenine vadybininke, nes ji dirba tik su PASITURINČIAIS klientais.

Aš suprantu, kad naudos jai ir bankui iš manęs mažai, nes neužsakinėju brangiai kainuojančių jų paslaugų, bet, labai atsiprašau, rėžti žmogui į akis, kad jis ubagas - tikrai neprofesionalu ir tikrainetinkama banko darbuotojui. Be to, nei aš ją rinkausi savo asmenine vadybininke, nei man ji ką pagelbėjo per 10 metų.

Įdomu ir tai, kad prieš keletą metų, kai buvau pas ją asmeniškai, ši "maloni" vadybininkė sakė, kad jeigu kyla kokių finansinių sunkumų ir atsiranda pavojus negalėti sumokėti būsto paskolos, jinai su malonumu kviečia mus atvykti ir sėsti kartu ieškoti bendrų sprendimo būdų.

Juokingiausia tai, kad nė karto tokių problemų nekilo, tiesiog sumažėjo šeimos pajamos, o "Swedbank", pasirodo, po krizės dirba tik su PASITURINČIAIS klientais. Sėkmės jiems su tokiais vadybininkais!

P.S. Dar toks niuansas: vakar vieni giminaičiai nuvyko į tą patį Swedbank (iš anksto susitarę su jų vadybininku pagal jo pono galimybes) dėl būsto paskolos. Vadybininko bendravimu, švelniai tariant, sužavėti neliko.

Citadele verslas mini
2013-10-12
Renald apie
Citadele

Citadele banko verslo klientas Renald parašė atsiliepimą:

Nesąžiningai elgiasi su verslo klientais, pritraukia verslo klientus stebuklingai žemais įkainiais, pažada, kad jie išliks tokie ilgą laiką, po kažkiek laiko vienašališkai pakelia įkainius ir net nesileidžia į derybas, nes žino, kad įmonėms nėra lengva greitai pereiti į kitą banką.

Atrodo mažesnis bankas turėtų labiau skaitytis su klientu, bet matyt kiekvienas bankas žiūri ne kaip verslui padėt, bet kaip tik jį smukdyt.

SEB bankui padėka mini
2013-10-02
Rita Thompson apie
SEB

SEB banko klientė Rita Thompson parašė atsiliepimą:

Turiu sąskaitą SEB banke. Dažniausiai lankausi Joniškyje esančiame filiale. Niekada neturėjau nusiskundimų, tačiau paskutinis apsilankymas reikalauja pagyrimo. Atėjau mokėti namo bendrijos mokesčių, paslaugos kaina 5 Lt, tačiau darbuotoja Aušra Balnienė pasiūlė mokėti internetine bankininkyste, nes tada mokestis tik 1Lt. Įjungė, viską parodė. Nustebau, nes darbuotoja buvo suinteresuota sutaupyti mano pinigus, o ne „nulupti“ didelį paslaugos mokestį.

Negana to, kai aš ir kiti klientai laukėme eilėje į banką atėjo jauni vaikinai ir pasirinko „verslo klientai“, kaip žinoma, verslo klientai aptarnaujami greičiausiai, todėl jų numeriukas užsidegė prieš mus laukiančiuosius. Vaikinams priėjus prie jos ir pasakius, ko jiems reikia, darbuotoja maloniai paprašė pasirinkti tinkamą jiems bilietuką. Jie ir vėl pasirinko „verslo klientai“, ir išrėžė, kad pasirinko teisingai.

Užsidegęs skaičiukas ir vėl išdavė jaunuolių melą. Tada darbuotoja pasiūlė sąžiningai pasirinkti bilietuką ir laukti kaip ir visi eilėje.

Swedbank eilės mini
2013-09-05
Violeta apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Violeta parašė atsiliepimą:

Naudojuosi elektonine bankininkyste ir banko padalinyje nebuvau 2-3 metus, bet dėl sumos, viršijančios nustatytą limitą buvau priversta apsilankyti Swedbank banke, esančiame Akropolio patalpose Šiauliuose.

Laukimo salėje buvo 6-7 žmonės. Prie eilės talonų spausdinimo aparato priėjusi maloni darbuotoja pasiteiravo, kokios paslaugos reikės. Laukimo salėje laukė 6-7 žmonės. Dirbo 3 darbuotojos iš 7 aptarnavimo vietų. Klientai visose 3 vietuose pasikeitė tik po 20 min. Žiūrint į darbuotojų darbo tempą, pasijutau kaip žiūrinti „sulėtintą kiną“. Judesiai atliekami „super lėtai“, kaip sakoma „vėžlio žingsniu“.

Sulaukusi po 25 min. kvietimo, darbuotoja pareiškė, kad reikia užpildyti pavedimo (tarptautinio) blanką, tik tada aptarnaus. Mane pasitikusios darbuotojos paklausiau, kodėl iš karto nepasakė, kad reikia pildyti blanką, ji paaiškino , kad klientus aptarnaujančios darbuotojos pačios sprendžia, ar pildyti vietoje ir padeda užpildyti, ar liepia pildyti patiems ir iš naujo laukti eilėje atsispausdinus naują taloną. Tai toks „nuostabus“ aptarnavimas ir požiūris į klientą. Pagaliau, po geros valandos, išėjau iš aptarnavimo salės, kurioje dar laukė 12 klientų. Gal tai Swedbank banko vadovybės politika aptarnaujant klientus, ar tik šio padalinio vadovo darbo stilius. Tai verčia pasidomėti nuomonėmis apie kitus bankus ir nepasivarginti pakeisti.

Citadele dokumentai mini
2013-09-03
Česlovas apie
Citadele

Citadele banko klientė Česlovas parašė atsiliepimą:

Pervedant pinigus (75 Eur sumą) MoneyGram sistema, banko darbuotojas pagal asmens dokumentą nustato siuntėjo tapatybę ir tai suprantamas dalykas. Blogai tai, kad asmens dokumentus bankas kopijuoja. Dar daugiau - informavo, kad kopijuos kiekvieną kartą ir nesvarbu kokia suma bus pervedama.

Bankas paaiškino, kad toks yra "Lietuvos banko" reglamentas, bet aš manau, kad tai yra "perteklinis" reikalavimas, padidinantis tikimybę asmeniniams duomenims nutekėti.

DNB Nord banke yra kilęs konfliktas, kai darbuotoja neatsiklaususi ėmė kopijuoti pasą. Tuomet pavyko "apsiginti", tokį veiksmą apskundus banko administracijai.

Noriu žinoti, ar tikrai LB imperatyviai verčia kopijuoti asmeninius dokumentus net mažiausios procedūros atveju? Ar klientas negali gauti paslaugos be dokumento nukopijavimo?

Pagarbiai dėkodamas

Swedbank bankomatai mini
2013-08-28
Jolita apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Jolita parašė atsiliepimą:

2013-08-28 9.20 val. Swedbanko bankomatas Vilniaus geležinkelio stotyje, tik idėjus kortelę, ją automatiškai prarirjo (per 40 min. taip ir nebuvo aišku, ar jis veikia, ar ne?). Ant bankomato-jokių Swedbanko kontaktų, jokios informacijos!

Prisiskambinus banko konsultantams ir prakalbėjus apie valandą, jie pasiūlė tik vieną išeitį-užblokuoti kortelę ir gamintis naują, kurią išduos tik po 5 d!. Beje, bankomatą inkasuoti jie taip pat kategoriškai atsisakė, besipainiodami kažkokiuose neadekvačiuose pasiaiškinimuose: kortelės pažeidimas, inkasatorių nebuvimas ir t.t.

Kaip malonę dėl siaubingų nepatogumų, kliento ir žmogaus teisių pažeidimo, kai jis tik dėl banko kaltės pusšeštos paros bus paliktas be pinigų, su sugadintomis atostogomis ir didelėmis nuoskaudomis dėl tokios nepagarbos ilgamečiui klientui, bankas man "pasiūlė malonę"-KORTELĘ PADARYS NEMOKAMAI! O man reikalaujant minėtą kortelę atsiųsti nurodytu gyvenamuoju adresu, teisindamiesi absoliučiai neobjektyviais argumentais, tai padaryti jie taip pat kategoriškai atsisakė-Europos Sąjunga, tačiau visa banko "paslaugų" teikimo eiga-tarsi iš pokario laikų!

Swedbanko sukurtas įvaizdis ir vizija po tokių įvykių tampa absoliučiai aiškiai neužsitarnavusi pagarbos, todėl ateičiai naudojimąsi šio banko paslaugomis teks apriboti iki minimumo. Esu šokiruota ir pasibaisėjusi.

Swedbankui padėka mini
2013-07-25
Daiva apie
Swedbank

Swedbank banko klientė Daiva parašė atsiliepimą:

Noriu nuosirdziai pagirti Swedbank privaciu klientu vadybininke Juste Braseviciute uz puiku darba. Pas ja atejusi gavau tikrai daugiau nei tikejausi - profesionalia konsultacija, siulomus ivairius paskolos variantus busto statybai. Man kantriai ir issamiai buvo paaiskintos mano galimybes, visos banko salygos, mokesciai ir pan.

Esu tikrai labai dekinga siai darbuotojai, ypac po nemalonaus bendravimo SEB'e. Ir jei Swedbank'o salygos butu ne taip zenkliai mums prastesnes nei kituose bankuose as imciau paskola tik del Justes profesionalumo ir nuosirdaus benradvimo.

Danske bankas Akropolis mini
2013-07-24
Marina apie
Danske

Danske banko klientė Marina parašė atsiliepimą:

Be eilės aptaunauja pažįstamus Akropolio Danske banke. Mes su vaiku laukėm 20 minučių kol panelė aptaurnaus savo pažįstamą, kurį priėmė be eilės.

SEB eilės mini
2013-07-19
Dovydas apie
SEB

SEB banko klientas Dovydas parašė atsiliepimą:

Stovėjau eilėje 40 min!!!!!! Dirba 2 kasos!! Panašu, kad ant daugiau darbuotojų nesurenka?!?! Tai tegul visai skyrių uždaro, o ne žmones nervina.

SEB bankomatai mini
2013-07-11
Evelina Minkevičienė apie
SEB

SEB banko klientė Evelina parašė atsiliepimą:

Lankiausi Varėnoje. SEB bankomatas prarijo mano CHASE banko kortelę. Pasirodo, ne tik mano, kol skambinau niekada neatsiliepianciu numeriu 1528, bankomatas spėjo suvalgyti dar keliu žmonių korteles.

Esmė tame, kad jokio užrašo, kad jis neveilka, nebuvo, o chamiška darbuotoja, kai po valandos pastangų pavyko prisiskambinti, tesugebėjo paaiškinti, kad kortelės man negražins, pakliuvusios i sebmatą jos sunaikinamos.

Nieko baisaus, kreipiausi į Vartotojų teisių apsauga, sako, yra galimybė teistis su tais sukčiais.

2013-07-11
Darius apie
SEB

SEB banko klientė Darius parašė atsiliepimą:

Vilniuje, Naugarduko filiale keičiant paprastą debeto kortelę i Mylimiausią, darbuotoja Inga Kostygova pasiūlė paslaugą atsiųsti kortelę paštu. Bėda ta, kad nepasakė, jog norint aktyvuoti kortelę reikia naudotis elektronine bankininkyste, nors pildant dokumentus klausė manęs ar naudojuosi e.bankininkyste.

Gavosi nei šiaip, nei taip. Vistiek turėjau eiti į banką, kad aktyvuotu. Esu ir supykęs ir nusivylęs. Už tai parašiau prašymą korteles kitą kartą pagaminus išduoti kitam filiale.

Puslapiai: 1 ...16171819202122... 25
19 psl.
Atsiliepimų filtras
Susisiekite
info@bankai.lt
Iškilo klausimų? Rašykite el. paštu norėdami sužinoti ar pranešti aktualią informaciją.
Bankai.lt Facebook
Sekite mus ir bendraukime Bankai.lt Facebook klube
Projektą valdo ir vysto lietuviško kapitalo įmonė
Lietuviško kapitalo projektas.
Rinkis paslaugą lietuvišką!
2008-2024 © Bankai.lt - vienintelis bankinių paslaugų palyginimo portalas Lietuvoje. Visos teisės saugomos. Kopijuoti ir platinti informaciją yra draudžiama, nebent gavus raštišką sutikimą. Buveinės adresas: K. Baršausko 59, LT-51423 Kaunas, Lietuva (Kauno mokslo ir technologijų parkas).
Į viršų